JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250410/0018617301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej dla chodników w ciągu dróg publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Sokołów Małopolski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582134</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sokołów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">177729019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugim@sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej dla chodników w ciągu dróg publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Sokołów Małopolski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ba405db-edbc-4e1d-8de9-3007a7be6ebd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00186173</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00027299/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Budowa chodnika przy Zespole Szkół nr 1 w Trzebosi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ba405db-edbc-4e1d-8de9-3007a7be6ebd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e- mail: ugim@sokolow-<br/>mlp.pl - pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy składania ofert). W tytule e-mail należy wpisać numer<br/>ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny w sposób<br/>jednoznaczny wskazywać nr ogłoszenia lub ID postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy&#34;.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert / wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji<br/>dostępnych w zakładce „Formularze&#34; („Formularze do komunikacji&#34;). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; odbywa się w<br/>szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji<br/>umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik&#34;).<br/>4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy&#34; na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji&#34; służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja&#34;.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania<br/>z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszystkich innych<br/>dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Burmistrz Gminy<br/>i Miasta Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.;<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00182675 z dnia 2025-04-09<br/>2025-04-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>2) Inspektorem Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/>adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.<br/>3) Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie dokumentacji projektowej dla dróg publicznych i<br/>wewnętrznych na terenie Gminy Sokołów Małopolski”, sygn. RG.ZP.272.12.DP.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji;<br/>4) Odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej<br/>„ustawą Pzp.”;<br/>5) Ww. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób wymienionych w ofercie oraz we wszelkich innych<br/>dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych ww. osób decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania jej danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba ta uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 32<br/>9) Żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach, składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.ZP.271.17.D.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: <br/><br/>a) Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec – Kolbuszowa – Sokołów Małopolski - Leżajsk od km 62+368 do km 62+508 polegająca na przebudowie skrzyżowania oraz budowie chodnika i przejścia dla pieszych w m. Wólka Niedźwiedzka – opracowanie dokumentacji technicznej.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>Wykonanie dokumentacji technicznej chodnika i przejścia dla pieszych w km 62+368 do 62+508 drogi wojewódzkiej 875. Dokumentacja powinna zawierać budowę nowej drogi dla pieszych oraz reorganizację ruchu w obrębie skrzyżowania z drogą gminną 108698R.<br/><br/><br/>b)	Projekt i budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 878 (ul. Lubelska) na drogę wewnętrzną dz. nr ewid.: 6932 obręb 0001 Sokołów Małopolski (Osiedle „Północ VI”).<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>Wykonanie dokumentacji technicznej dla zjazdu z drogi wojewódzkiej 878 na drogę wewnętrzną zgodnie z warunkami otrzymanymi z Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich posiadanymi przez zamawiającego, uzyskanie pozwolenia na wykonanie zaprojektowanego zjazdu.<br/><br/><br/>c)	Projekt i budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 878 na drogę wewnętrzną dz. nr ewid.: 232/62 (nowe działki naprzeciwko cmentarza) w Nienadówce.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>Wykonanie dokumentacji technicznej dla zjazdu z drogi wojewódzkiej 878 na drogę wewnętrzną zgodnie z warunkami otrzymanymi z Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich posiadanymi przez Zamawiającego, uzyskanie pozwolenia na wykonanie zaprojektowanego zjazdu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt <br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: <br/><br/>a)	Projekt przebudowy drogi gminnej ul. 1000-lecia w Sokołowie Małopolskim na odcinku o długości ok. 950 m, polegającej na budowie drogi pieszo-rowerowej.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Projekt drogi dla pieszych i ścieżki rowerowej w standardzie 2,0 + 2,0 m na odcinku 950 m od skrzyżowania z ul. Garncarską,<br/>˗	Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej typu Holland w kolorze uzgodnionym z zamawiającym o wymiarach ok. 20 x 10 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową, stabilizacją z kruszyw i betonu,<br/>˗	Droga rowerowa o nawierzchni bitumicznej, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, podkładzie betonowym i podsypką kamienno-betonową,<br/>˗	Zaprojektowanie na całej długości przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Uzyskanie niezbędnych zezwolenia i uzgodnienia dla przykrycia rowu wraz z pozwoleniem wodnoprawnym,<br/>˗	Pozytywne uzgodnienie projektu z przedstawicielami branżowymi, pozytywne uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,<br/>˗	Przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu.<br/><br/>b) Przebudowa drogi gminnej 108703R polegająca na budowie chodnika (odcinek o długości ok. 1500 m) w m. Wólka Sokołowska.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Projekt drogi dla pieszych o maksymalnej możliwej szerokości biorąc pod uwagę szerokość pasa drogowego oraz krawędź jezdni na odcinku 710 m z kostki brukowej typu Holland w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym o wymiarach ok. 20 x10 cm, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową, stabilizacją z kruszyw i betonu.<br/>˗	Należy zaprojektować na całej długości przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Należy zaprojektować przebudowę przepustu na wysokości północnej granicy działki nr ewid. 334/2,<br/>˗	Należy uzyskać niezbędne zezwolenia i uzgodnienia dla przykrycia rowu wraz z pozwoleniem wodnoprawnym,<br/>˗	Należy pozytywnie uzgodnić projekt z przedstawicielami branżowymi, pozytywnie uzgodnić dokumentację projektową w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,<br/>˗	Przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu.<br/><br/>c) Dokumentacja projektowa budowy przejścia dla pieszych (skrzyżowanie ul. Głogowskiej z ul. Podstawskiego).<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień.<br/>Opis inwestycji:<br/>Dokumentacja projektowa powinna zawierać przeprojektowanie istniejących nawierzchni chodnika drogi gminnej 154004R ul. Podstawskiego w km ustalonym z zamawiającym w celu wykonania zaniżenia i przygotowania odpowiedniego dla przejścia dla pieszych. Należy także uwzględnić oświetlenie przejścia przy wykorzystaniu zasilania z odnawialnych źródeł energii. Dodatkowo projekt powinien zawierać budowę chodnika dla odcinka 25 m w ciągu łącznika między ul. Plebańską, a ul. Podstawskiego. Przedmiotowa dokumentacja powinna zawierać, także projekt stałej organizacji ruchu zakładający wykonanie przejścia dla pieszych w km ustalonym z zamawiającym, odpowiednie oznakowanie przejścia, a także przeniesienie znaków:<br/>- D-42 Teren zabudowany <br/>- E-17a „Sokołów Małopolski” <br/>- E-18a „Sokołów Małopolski” koniec<br/>w nową lokalizację przy zjeździe ze skrzyżowania o ruchu okrężnym z drogą wojewódzką o numerze 875. Część budowlana projektu powinna otrzymać zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu. Natomiast projekt organizacji ruchu powinien zostać uzgodniony przez niezbędne organy oraz zatwierdzony przez Starostę Powiatowego. <br/><br/>d)	Projekt przebudowy drogi gminnej nr 108713R ul. Głogowska (do nowych bloków) polegającej na budowie drogi dla pieszych w Sokołowie Małopolskim.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Projekt drogi dla pieszych o szerokości 2,0 m na odcinku 300 m z kostki brukowej typu Holland w kolorze uzgodnionym z zamawiającym o wymiarach ok. 20 x 10 cm, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową o podanych w projekcie wymiarach, stabilizacją z kruszyw i betonu,<br/>˗	Należy zaprojektować na całej długości przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Należy uzyskać niezbędne zezwolenia i uzgodnienia dla przykrycia rowu wraz z pozwoleniem wodnoprawnym,<br/>˗	Należy pozytywnie uzgodnić projekt z przedstawicielami branżowymi, pozytywnie uzgodnić dokumentację projektową w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,<br/>˗	Należy przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt <br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: <br/><br/>a)	Projekt budowy chodnika przy Zespole Szkół nr 1 w Trzebosi,<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Projekt drogi dla pieszych o szerokości 2,0 m na odcinku 200 m, z kostki brukowej typu Holland w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym o wymiarach ok. 20 x10 cm, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową, stabilizacją z kruszyw i betonu,<br/>˗	Drogę dla pieszych należy zaprojektować po stronie południowo-zachodniej drogi gminnej,<br/>˗	Dodatkowo w projekcie należy uwzględnić przykrycie rowu na odcinku całej inwestycji i pozyskać pozwolenie wodnoprawne wykonując projekt przykrycia rowy zgodnie z uzyskaną dokumentacją,<br/>˗	Zaprojektować na całej długości przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Należy uwzględnić w projekcie kolizje z sieciami uzbrojenia terenu i pozytywnie uzgodnić projekt z przedstawicielami branżowymi,<br/>˗	Na odcinku km 0+000 do 0+120 ul. Kościelnej w Trzebosi należy w projekcie ująć poszerzenie nawierzchni bitumicznej w ramach pasa drogowego i możliwości terenowych,<br/>˗	W km 0+070 do 0+075 ul. Kościelnej w Trzebosi uwzględnić zaniżenie chodnika w celu umożliwienia przyszłej lokalizacji przejścia dla pieszych oraz w miejscach istniejących zjazdów na dz. nr ewid.: 2189/1 i 2189/2 w celu umożliwienia dojazdu do nieruchomości, <br/>˗	Przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu.<br/><br/><br/>b) Przebudowa przepustu w ciągu drogi wewnętrznej dz. nr ewid.: 815/16, 815/20, 804/2 i 817/78 na potoku Nienadówka w miejscowości Nienadówka,<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji: <br/>Wykonanie dokumentacji projektowej remontu przepustu w ciągu cieku wodnego Nienadówka polegająca na wymianie istniejących przepustów betonowych na rury z przepustowe karbowane z tworzywa sztucznego o średnicy odpowiedniej <br/><br/>c)	Projekt przebudowy drogi wewnętrznej na dz. nr ewid.: 731 obręb Turza – ul. Graniczna polegająca na budowie chodnika.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Projekt drogi dla pieszych o szerokości zgodnej z inwestycjami wcześniejszymi na odcinku 500 m z kostki brukowej typu Holland w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym o wymiarach ok. 20 x 10 cm, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową, stabilizacją z kruszyw i betonu,<br/>˗	Zaprojektowanie na całej długości przedsięwzięcia kanalizacji deszczowej wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Uzyskanie niezbędnych zezwoleń i uzgodnień dla przykrycia rowu wraz z pozwoleniem wodnoprawnym,<br/>˗	Uzyskanie pozytywnego uzgodnienia projektu z przedstawicielami branżowymi, uzyskanie pozytywnego uzgodnienia dokumentacji projektowej w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,<br/>˗	Przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskanie zgłoszenia lub pozwolenia w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu.<br/> <br/>d) Projekt przebudowy drogi gminnej nr 108699R ul. Dołęga w Górnie i w m. Wólka Niedźwiedzka polegającej na budowie drogi dla pieszych na odcinku o długości ok. 1000 m <br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Projekt drogi dla pieszych o maksymalnej możliwej szerokości biorąc pod uwagę szerokość pasa drogowego i krawędź jezdni na odcinku 1000 m,<br/>˗	Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej typu Holland w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym o wymiarach ok. 20 x 10 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową o podanych w projekcie wymiarach, stabilizacją z kruszyw i betonu,<br/>˗	Drogę dla pieszych należy zaprojektować z obu stron drogi tak aby zachować ciągłość inwestycji i ułatwić dostęp jednocześnie nie projektując zakładek dłuższych niż 10 m, <br/>˗	Należy zaprojektować na całej długości przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Należy uzyskać niezbędne zezwolenia i uzgodnienia dla przykrycia rowu wraz z pozwoleniem wodnoprawnym,<br/>˗	Należy pozytywnie uzgodnić projekt z przedstawicielami branżowymi, pozytywnie uzgodnić dokumentację projektową w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,<br/>˗	Należy przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu.<br/><br/><br/>e) Projekt przebudowy drogi gminnej nr 108694R Kąty Trzebuskie przez wieś polegający na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Kąty Trzebuskie w km 0+800 do 1+410, przebudowy 4 przepustów i budowy kanalizacji deszczowej.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Należy wykonać projekt w km 0+800 do 1+410 drogi gminnej 108694R drogi dla pieszych o szerokości 2,0 m na odcinku ok. 610 m z kostki brukowej typu Holland w kolorze dopasowanym do inwestycji na poprzednich odcinkach, o wymiarach ok. 20 x10 cm, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, obrzeży chodnikowych o wymiarach ok. 8 x 30 x 100 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową betonową o podanych w projekcie wymiarach, stabilizacją z kruszyw i betonu.<br/>˗	Należy zaprojektować w km 0+870 do 1+410 drogi gminnej 108694R przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Należy zaprojektować wykonanie remontu 4 przepustów pod drogą gminną polegającą na wymianie istniejących przepustów betonowych na rury dwuścienne karbowane PP SN8 o średnicy dobranej do lokalnego przepływu wody. <br/>˗	Należy uzyskać niezbędne zezwolenia i uzgodnienia dla przykrycia rowu wraz z pozwoleniem wodnoprawnym,<br/>˗	Należy pozytywnie uzgodnić projekt z przedstawicielami branżowymi, pozytywnie uzgodnić dokumentację projektową w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,<br/>˗	Należy przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu.	<br/><br/><br/>f) Projekt przebudowy drogi gminnej nr 108694R Kąty Trzebuskie przez wieś polegający na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Kąty Trzebuskie w km 2+150 do 2+300 i budowy kanalizacji deszczowej.<br/>Zakres rzeczowy:<br/>˗	Dokumentacja projektowa,<br/>˗	Opracowanie i uzgodnienie kolizji,<br/>˗	Projekt stałej organizacji ruchu, <br/>˗	Zgłoszenie na budowę bez sprzeciwu.<br/>Opis inwestycji:<br/>˗	Należy wykonać projekt w km 2+150 do 2+300 drogi gminnej 108694R drogi dla pieszych o maksymalnej możliwej szerokości biorąc pod uwagę szerokość pasa drogowego oraz krawędź jezdni na odcinku ok. 150 m z kostki brukowej typu Holland, w kolorze dopasowanym do inwestycji na poprzednich odcinkach, o wymiarach ok. 20 x10 cm, krawężnika drogowego w kolorze szarym o wymiarach ok. 15 x 30 x 100 cm, wraz z podbudową betonową o podanych w projekcie wymiarach, stabilizacją z kruszyw i betonu.<br/>˗	Należy zaprojektować na całym obszarze przedsięwzięcia kanalizację deszczową wraz z kratkami wpustowymi i studzienkami odpływowymi,<br/>˗	Należy pozytywnie uzgodnić projekt z przedstawicielami branżowymi, pozytywnie uzgodnić dokumentację projektową w zakresie kolizji z sieciami uzbrojenia terenu<br/>˗	Należy przygotować niezbędną dokumentację dla potrzeb pozwolenia lub zgłoszenia budowy oraz uzyskać je w sposób skuteczny tj. pozytywna decyzja lub zgłoszenie bez sprzeciwu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt <br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>5) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dokumentacje projektowe obejmujące budowę lub przebudowę lub remont<br/>drogi, o długości nie krótszej niż 150 m.<br/>Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:<br/>- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,<br/>- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,<br/>- zamówienia rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie lub w/w okresie, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach<br/>których wykonawca wykonał (potwierdzony protokołami odbioru) zakres zamówienia minimum taki jak określono w warunku<br/>doświadczenie i uwagach powyżej.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia:<br/>co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku<br/>wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane<br/>w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w<br/>okręgowej Izbie inżynierów Budownictwa bądź uprawnieniami z Unii Europejskiej i co najmniej 1 osobą, która zostanie<br/>skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane<br/>na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje<br/>równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w okręgowej Izbie inżynierów Budownictwa bądź<br/>uprawnieniami z Unii Europejskiej.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku określonego w ust. 2 pkt 4 dotyczący zdolności technicznej – musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców,<br/>który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia<br/>(doświadczenie nie podlega sumowaniu) a zdolności zawodowej – Wykonawcy mogą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 1616), - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności .<br/>4)	Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące prze jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo przed upływem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z odsetkami i grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. <br/>5)	wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ,<br/>6)	Wykaz osób, spełniających wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 b skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie wykonywaniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>7)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 P.z.p. – załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium: <br/><br/>Dla części I – nie przewiduje się wniesienia wadium jako zabezpieczenia oferty,<br/><br/>Dla części II – w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, zero groszy),<br/><br/>Dla części III – w wysokości: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, zero groszy).<br/><br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Małopolskim nr rachunku 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 z dopiskiem „Wadium do postępowania RG.ZP.271.17.D.2025 pn.: „Wykonanie projektów dla chodników w ciągu dróg publicznych i wewnętrznych na terenie gminy Sokołów Małopolski w części ………”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 10 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 P.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego - paragraf 9 projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Terminy realizacji poszczególnych zadań szczegółowo zostały wskazane w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com