JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250423/0020139001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SIENNICY RÓŻANEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000185985</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">266A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siennica Różana</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(+48) 82 575-92-87</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(+48) 82 575-94-24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zsckrsiennica@ckrsiennica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ckrsiennica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f01d3051-3b5f-46b8-837b-46f33bdf6428</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00201390</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00160339/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu &#34; Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej” - Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f01d3051-3b5f-46b8-837b-46f33bdf6428 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący<br/>bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f01d3051-3b5f-46b8-837b-46f33bdf6428<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia<br/>(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-f01d3051-3b5f-46b8-837b-46f33bdf6428<br/>4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zsckrsiennica@ckrsiennica.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomościuprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">I-ZP.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”<br/><br/>Cz. 1: Dostawa sprzętu elektronicznego<br/>- Laptop<br/>- Drukarka 3d wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających<br/>odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):<br/>1) cena (koszt) - 60 %,<br/>2) termin dostawy - 15 %,<br/>3) okres gwarancji - 25 %.<br/><br/>2. Opis kryteriów:<br/><br/>1) Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Cena oferty najtańszej<br/>Pc = ------------------------------- × K × Wc<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>gdzie:<br/>Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %<br/> <br/>2) Kryterium „Termin dostawy”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,<br/>b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,<br/>c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Imp<br/>Pt = -------------- × K × Wt<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy <br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %<br/><br/>3) Kryterium „Okres gwarancji”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12miesiący, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy - 0 „małych” punktów,<br/>b) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 100 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/><br/> Imp<br/>Pg = -------------- × K × Wg<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %<br/><br/>3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”<br/><br/>Cz. 2: Dostawa zestawów panelowych<br/>- Zestaw panelowy ,,Agrotronika maszyn i ciągników rolniczych&#34;<br/>- Zestaw panelowy &#34;Stanowisko hydrauliki siłowej&#34;<br/>- Zestaw panelowy &#34;Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik – naczepa&#34; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34999400-0 - Modele w skali</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających<br/>odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):<br/>1) cena (koszt) - 60 %,<br/>2) termin dostawy - 15 %,<br/>3) okres gwarancji - 25 %.<br/><br/>2. Opis kryteriów:<br/><br/>1) Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Cena oferty najtańszej<br/>Pc = ------------------------------- × K × Wc<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>gdzie:<br/>Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %<br/> <br/>2) Kryterium „Termin dostawy”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,<br/>b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,<br/>c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Imp<br/>Pt = -------------- × K × Wt<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy <br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %<br/><br/>3) Kryterium „Okres gwarancji”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12miesiący, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy - 0 „małych” punktów,<br/>b) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 100 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/><br/> Imp<br/>Pg = -------------- × K × Wg<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %<br/><br/>3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”<br/><br/>Cz. 3: Dostawa sprzętu ratunkowego<br/>- AED defibrylator<br/>- Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem + apteczka ścienna<br/>- Zestaw PSP R1 w plecaku z szynami kramera i deską </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33182100-0 - Defibrylatory</p> <p class="mb-0">33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających<br/>odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):<br/>1) cena (koszt) - 60 %,<br/>2) termin dostawy - 15 %,<br/>3) okres gwarancji - 25 %.<br/><br/>2. Opis kryteriów:<br/><br/>1) Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Cena oferty najtańszej<br/>Pc = ------------------------------- × K × Wc<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>gdzie:<br/>Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %<br/> <br/>2) Kryterium „Termin dostawy”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,<br/>b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,<br/>c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Imp<br/>Pt = -------------- × K × Wt<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy <br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %<br/><br/>3) Kryterium „Okres gwarancji”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12miesiący, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy - 0 „małych” punktów,<br/>b) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 100 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/><br/> Imp<br/>Pg = -------------- × K × Wg<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %<br/><br/>3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”<br/><br/>Cz. 4: Dostawa małego sprzętu AGD<br/>-Ekspres do kawy<br/>- Robot wielofunkcyjny z akcesoriami </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających<br/>odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):<br/>1) cena (koszt) - 60 %,<br/>2) termin dostawy - 15 %,<br/>3) okres gwarancji - 25 %.<br/><br/>2. Opis kryteriów:<br/><br/>1) Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Cena oferty najtańszej<br/>Pc = ------------------------------- × K × Wc<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>gdzie:<br/>Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %<br/> <br/>2) Kryterium „Termin dostawy”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,<br/>b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,<br/>c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Imp<br/>Pt = -------------- × K × Wt<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy <br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %<br/><br/>3) Kryterium „Okres gwarancji”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12miesiący, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy - 0 „małych” punktów,<br/>b) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 100 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/><br/> Imp<br/>Pg = -------------- × K × Wg<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %<br/><br/>3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”<br/><br/>Cz. 5: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni technika żywienia i usług gastronomicznych <br/>- Dodatkowy sprzęt i wyposażenie niezbędne do realizacji szkoleń gastronomicznych<br/>- Akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia curvingu<br/>- Zestawy stołowe ceramiczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39221000-7 - Sprzęt kuchenny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających<br/>odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):<br/>1) cena (koszt) - 60 %,<br/>2) termin dostawy - 15 %,<br/>3) okres gwarancji - 25 %.<br/><br/>2. Opis kryteriów:<br/><br/>1) Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Cena oferty najtańszej<br/>Pc = ------------------------------- × K × Wc<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>gdzie:<br/>Pc – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %<br/> <br/>2) Kryterium „Termin dostawy”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęty termin dostawy będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Termin dostawy do 20 dni kalendarzowych - 100 „małych” punktów,<br/>b) Termin dostawy od 21 do 40 dni kalendarzowych - 50 „małych” punktów,<br/>c) Termin dostawy od 41 do 60 dni kalendarzowych - 0 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy” zostanie określona zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Imp<br/>Pt = -------------- × K × Wt<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pt – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Termin dostawy”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty termin dostawy <br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wt – waga procentowa dla kryterium „Termin dostawy” = 15 %<br/><br/>3) Kryterium „Okres gwarancji”<br/><br/>Ocena ofert w kryterium gwarancji na: podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwana dalej „Okres gwarancji”, zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty”, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12miesiący, gdyż w takim przypadku Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Ilość „małych” punktów za przyjęcie okresu gwarancji będzie przyznana w sposób następujący: <br/>a) Okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy - 0 „małych” punktów,<br/>b) Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące - 100 „małych” punktów.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Okres gwarancji” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/><br/> Imp<br/>Pg = -------------- × K × Wg<br/> 100 pkt<br/>gdzie: <br/>Pg – ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Okres gwarancji”<br/>Imp – ilość „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęty okres gwarancji<br/>K – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wg – waga procentowa dla kryterium „Okres gwarancji” = 25 %<br/><br/>3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” i ilości punktów przyznanych w kryteriach: „Termin dostawy” i „Okres gwarancji”. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>- Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy:<br/>Cz. 1: Dostawa sprzętu elektronicznego (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o łącznej wartości (brutto) co najmniej 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy) <br/>Cz. 2: Dostawa zestawów panelowych (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o łącznej wartości (brutto) co najmniej 94 000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt cztery tysiące) <br/>Cz. 3: Dostawa sprzętu ratunkowego (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o łącznej wartości (brutto) co najmniej 10 150,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy sto pięćdziesiąt) <br/>Cz. 4: Dostawa małego sprzętu AGD (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o łącznej wartości (brutto) co najmniej 8 500,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy pięćset) <br/>Cz. 5: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni technika żywienia i usług gastronomicznych (tożsamego ze sprzętem wymienionym w zał. 5 dla poszczególnej części) o łącznej wartości (brutto) co najmniej 17 500,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy pięćset) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty należy dołączyć:<br/>a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp;<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej. Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje się.<br/>7.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne o ile wykonawca wskazał dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność. W tym celu zaleca się, aby Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przesłane w trybie art. 126 ust. 1<br/>ustawy Pzp zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu<br/>Zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji oraz potwierdził ich prawidłowość i aktualność.<br/>8. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych<br/>środków dowodowych, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w<br/>wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających<br/>okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów<br/>potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą<br/>uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych<br/>oświadczeń lub dokumentów.<br/>3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium dla poszczególnych części w wysokości:<br/><br/> Cz. 1: Dostawa sprzętu elektronicznego NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM<br/>Cz. 2: Dostawa zestawów panelowych 3 760,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt)<br/>Cz. 3: Dostawa sprzętu ratunkowego NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM<br/>Cz. 4: Dostawa małego sprzętu AGD NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM<br/>Cz. 5: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni technika żywienia i usług gastronomicznych NIE PRZEWIDUJE SIĘ DLA TEJ CZĘSCI KONIECZNOŚCI WNOSZENIA WADIUM<br/><br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419). <br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 29 1010 1339 0024 9513 9120 0000, z adnotacją &#34;Wadium - <br/>I-ZP.271.1.2025”<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod<br/>rygorem nieważności.<br/>2. W przypadkach przewidzianych w umowie lub ustawie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą<br/>Zamawiającego.<br/>3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpiły następujące okoliczności uzasadniające zmiany:<br/>1) siła wyższa,<br/>2) zdarzenie losowe niezależne od stron,<br/>3) gwałtowne zdarzenia wywołane zewnętrznymi czynnikami,<br/>4) inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za<br/>którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,<br/>5) zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych, obowiązujących przepisów, wprowadzonych w życie po dacie<br/>podpisania umowy.<br/>5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą dotyczyć:<br/>1) terminu realizacji umowy,<br/>2) wysokości wynagrodzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f01d3051-3b5f-46b8-837b-46f33bdf6428</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com