JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250425/0020728701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;PRO-MEDICA&#34; W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510996861</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Baranki 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ełk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 620 95 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szpital.elk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.promedica.elk.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c27549a-1293-46e2-a683-8e8f07bedc7e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00207287</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Postępowanie realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej tj.: Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk - oferta, musi zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.<br/>2. Szczegółowe wymagania techniczne i sprzętowe dla Platformy określa SWZ.<br/>3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5. Zamawiający w celu ewentualnej kompresji danych rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>6. Zamawiający informuje, że wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>7. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>8 . Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o. 19- 300 Ełk, ul. Baranki 24;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o. jest Pan Wiesław Skoczyński, kontakt: telefon: 691-366-446, adres e-mail: iod@szpital.elk.pl ;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia Umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zwanej dalej „Umową o objęcie wsparcia w ramach KPO”. Umowa, o której mowa powyżej została zawarta pomiędzy Zamawiającym a Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia, adres: Ministerstwo Zdrowia<br/>ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, NIP: 525-19-18-554, REGON: 000287987, zwanym dalej „Instytucją Odpowiedzialną za realizację Inwestycji lub IOI”.<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez Instytucje uprawnione do ich przetwarzania na podstawie zawartej przez Zamawiającego Umowy o objęcie wsparcia w ramach KPO, o której mowa w pkt 5) niniejszego ustępu. Zamawiający będąc w obowiązku zrealizowania obowiązku informacyjnego z art. 14 RODO w imieniu Instytucji Koordynującej (tj. ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w zakresie zadań, o których mowa w art. 14le ust. 1 i 2 ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju) oraz w imieniu Instytucji Odpowiedzialnej za realizację Inwestycji, wobec osób, których dane udostępni Instytucji Koordynującej oraz Instytucji Odpowiedzialnej za realizację Inwestycji przekazuje klauzulę informacyjną, która wskazana jest w SWZ (ograniczenie liczby znaków)<br/>7)	Dostęp do danych osobowych zawartych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą mieć także instytucje kontrolujące bądź organy prowadzące kontrole w zakresie udzielania zamówień publicznych wymienione w art. 596 ustawy Pzp;<br/>8)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>9)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>10)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>Więcej inf. mieści się w SWZ (ograniczenie liczby znaków w ogł.)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">915 / 2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1)	opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie robót budowlanych wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, na podstawie, których możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną,<br/>z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”. Dokumentację projektową należy sporządzić na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ oraz w szczególności zgodnie z:<br/>a)	Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418),<br/>b)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1225 ze zm.),<br/>c)	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 ze zm.),<br/>d)	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2454),<br/>e)	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458),<br/>f)	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),<br/>g)	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 402),<br/>h)	Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 sierpnia 2023 r. w sprawie uzgadniana projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. z 2023 r., poz. 1563),<br/>i)	obowiązującymi normami branżowymi,<br/>j)	innymi obowiązującymi przepisami mającymi związek z przedmiotem umowy.<br/>2)	Zakup i instalacja wyposażenia montowalnego wraz z prawidłowym uruchomieniem zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SWZ oraz programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.<br/>3)	Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. W ramach nadzoru autorskiego zespół projektowy, który opracował dokumentację projektową, będzie pełnił czynności w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji robót budowlanych dotyczących inwestycji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową z uwzględnieniem w szczególności poniższych reguł:<br/>a)	Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia prac związanych z prowadzeniem nadzoru autorskiego; z zastrzeżeniem przepisów szczególnych, za zakończenie obowiązku pełnienia nadzoru autorskiego rozumie się datę uzyskania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,<br/>b)	Nadzór autorski będzie realizowany poprzez bieżący kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefoniczny z Zamawiającym, wykonawcą robót budowlanych oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego,<br/>c)	czynności nadzoru autorskiego wykonywane będą w okresie realizacji inwestycji nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie oraz na każde wezwanie Zamawiającego dokonane telefonicznie (niezwłocznie potwierdzone e-mailem) lub za pośrednictwem e-maila nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wezwania (chyba że Zamawiający wskaże inny termin stosownie do potrzeb), <br/>d)	Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy „pobytów na budowie&#34; przedstawicieli Wykonawcy w celu sprawowania nadzoru autorskiego bezpośrednio w miejscu realizacji inwestycji; za „pobyt na budowie&#34; uważa się wizytę w miejscu realizacji inwestycji przynajmniej jednej osoby (projektanta właściwej branży) wyznaczonej przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru autorskiego,<br/>e)	pobyty na budowie powinny odbywać się nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie, zaś każdy pobyt powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy oraz udokumentowany w zestawieniu czynności wykonanych podczas pełnienia nadzoru autorskiego,<br/>f)	w ramach czynności nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: <br/>(a)	sprawowania kontroli zgodności realizowanej inwestycji z dokumentacją projektową, uzgadniania i oceny zasadności wprowadzania ewentualnych rozwiązań zamiennych w stosunku do ustalonych w sporządzonej dokumentacji projektowej, a zgłaszanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót w toku prowadzonych prac inwestycyjnych, udzielania wyjaśnień dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej oraz odpowiedzi na pytania Zamawiającego i wykonawcy inwestycji w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Wykonawcy pytania (pismem lub drogą e-mail na adres wskazany przez Wykonawcę) odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji a związanych z dokumentacją projektową, wykonania rysunków uzupełniających, <br/>(b)	udziału w naradach technicznych i koordynacyjnych z wykonawcą robót nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie, zgodnie z terminami uzgodnionymi przez strony (a w przypadku braku uzgodnienia — w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego); Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z udziału w takiej naradzie; narady będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego, lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, udziału na wezwanie Zamawiającego w odbiorach inwestycji oraz w ewentualnym postępowaniu administracyjnym związanym z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie inwestycji, wprowadzania zmian dokonanych trakcie prowadzenia robót budowlanych inwestycji w dokumentacji projektowej po otrzymaniu wcześniej akceptacji projektanta danej branży zakresie możliwości wprowadzenia takich zmian zgodnie z prawem.<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 12 do SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Załącznik nr 13 do SWZ - Wykaz wyposażenia montowalnego wraz z erratą stanowiącą integralną część Załącznika nr 12 do SWZ. W dalszej części niniejszej SWZ Zamawiający dla wszystkich dokumentów wymienionych powyżej i stanowiących opis przedmiotu zamówienia może zbiorczo używać skrótu OPZ. <br/>3.	W cenie ofertowej należy także uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki i czas w szczególności na: <br/>1)	analizę dokumentacji otrzymanej od Zamawiającego w tym programu funkcyjno-użytkowego, <br/>2)	opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ, sporządzenie bilansu mocy dla przedmiotowej inwestycji, wystąpienie z wnioskami o przyłączenie budynku do sieci energetyki zawodowej, wykonanie badań gruntu, uzyskanie mapy do celów projektowych na teren objęty opracowaniem, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji umożliwiających realizację inwestycji w pełnym zakresie (m.in. wystąpienie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) z wnioskiem o wydanie pozwolenia na rozbiórkę pozostałości konstrukcyjnej budynku, pozwolenia na wycinkę drzew oraz pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie, <br/>3)	wykonanie wszelkich robót budowlanych i innych czynności zgodnie z celem inwestycji<br/>i opracowanej w ramach przedmiotu niniejszej umowy wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ tj. w szczególności w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.<br/>4)	składowanie odpadów i ich wywiezienie na składowisko zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.<br/>5)	wywiezienie nadmiaru gruntu z wykopów niezaliczanego do odpadów niebezpiecznych<br/>6) przygotowanie dokumentacji odbiorowej, wykonanie czynności odbiorowych - odbiorów robót zanikających, częściowych i końcowych zgodnie z dokumentacją, inwentaryzacji powykonawczej, <br/>7)	inne czynności niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane<br/>w programie funkcyjno-użytkowym. <br/>8)	prawidłowe zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy w okresie trwania robót budowlanych,<br/>9)	zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia „pod klucz&#34; <br/>Więcej informacji dotyczących opisu przedmiotu zamówienia szczegółowo zawiera SWZ wraz z załącznikami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">44112310-4 - Ścianki działowe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45432130-4 - Pokrywanie podłóg</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryteriami oceny ofert określonej w niniejszej SWZ.<br/>2.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w pzp oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.<br/>3.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale XVI SWZ.<br/>6.	Jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty.<br/>7.	W przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>8.	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>9.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>1)	przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował się kryterium oceny ofert Cena (C) - waga kryterium 100 %,<br/>2)	przy wyborze i ocenie oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie postępował zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp oraz kierował się kryterium oceny ofert określonej w niniejszej SWZ,<br/>3)	przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny. <br/>4)	Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>5)	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru,<br/>6)	w sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach,<br/>7)	w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń, w tym zaoferowanej ceny. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienie wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego,<br/>8)	jeżeli termin związania oferta upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgodny na wybór jego oferty,<br/>9)	w przypadku braku zgody, o której mowa w punkcie powyżej oferta podlega odrzuceniu, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania,<br/>10)	cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli:<br/>a) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w wysokości co najmniej 5 000 000 złotych (pięć milionów złotych);<br/>b)	wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 4 000 000 złotych (słownie: cztery miliony złotych 00/100)<br/>2)	Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli:<br/>a)	wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług projektowych i za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi:<br/>(a)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży architektonicznej (projektant w branży architektonicznej),<br/>(b)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży konstrukcyjno-budowlanej (projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej),<br/>(c)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży instalacji elektrycznych (projektant w branży instalacji elektrycznych),<br/>(d)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania instalacji sanitarnych bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży instalacji sanitarnych (projektant w branży instalacji sanitarnych),<br/>(e)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby (projektant w branży telekomunikacyjnej).<br/>(f)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (kierownik budowy),<br/>(g)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik robót<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych),<br/>(h)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby – posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych).<br/>(i)	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (instalacji niskoprądowych - teletechnicznych) bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez tą izbę, które zawiera informacje, że jest członkiem tej izby, (kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – instalacji niskoprądowych - teletechnicznych).<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez jedną osobę większej liczby ze wskazanych funkcji.<br/>Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r., poz. 334).<br/><br/>b)	wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane każda o wartości co najmniej 5 000 000 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto) - polegające na remoncie lub budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie obiektu służby zdrowia (zaliczonego jako budynek służby zdrowia do kategorii XI - załącznik do ustawy Prawo budowlane) w zakresie:<br/>(a)	robót konstrukcyjno - budowlanych i wykończeniowych,<br/>(b)	instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych,<br/>(c)	instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i teletechnicznych<br/>(d)	certyfikowanej jako wyrób medyczny, instalacji gazów medycznych.<br/>Przez remont, budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę należy rozumieć sytuacje o których mowa w art. 3 pkt 6, 7, 7a, 8 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.)<br/>c)	wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał usług polegających na utworzeniu co najmniej dwóch projektów budowlanych o wartości co najmniej 100 000 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) każdy. Projekty budowlane, o których mowa w niniejszym podpunkcie winne obejmować remont lub budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub nadbudowę obiektu służby zdrowia (zaliczonego jako budynek służby zdrowia do kategorii XI - załącznik do ustawy Prawo budowlane) w zakresie:<br/>(a)	robót konstrukcyjno - budowlanych i wykończeniowych,<br/>(b)	instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych,<br/>(c)	instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i teletechnicznych,<br/>(d)	certyfikowanej jako wyrób medyczny, instalacji gazów medycznych.<br/>Przez remont, budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę należy rozumieć sytuacje o których mowa w art. 3 pkt 6, 7, 7a, 8 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.)<br/><br/>Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>3.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy musi być spełniony:<br/>1)	przez Wykonawcę samodzielnie, <br/>2)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia samodzielnie przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.<br/>Ciąg dalszy zapisów umieszczony jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia (ograniczenie liczby znaków w ogłoszeniu o zamówieniu) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ; <br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda od Wykonawcy:<br/>1)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>2)	Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>2.	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>3.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy:<br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót budowlanych wykonanych stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; wzór referencji stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz o ich doświadczeniu zawodowym w latach; wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>3)	wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu usług wykonanych stanowi Załącznik nr 10 do SWZ; wzór referencji stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SWZ i należy do niej dołączyć:<br/>1. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ i Załącznikiem nr 3 do SWZ ; oraz zgodnie Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>2. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>3. Odpowiednie pełnomocnictwa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca wnosi wadium w kwocie: 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 pzp:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).<br/>3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku<br/>BNP Paribas O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 z dopiskiem „Wadium” i wskazaniem numeru niniejszego postępowania.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Dlatego też Zamawiający zaleca wniesienie wadium w formie pieniądza nie później niż na jeden dzień przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp, musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium określone w art. 98 ust. 6 pzp.<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer niniejszego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>8)	jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.	W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1)	pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2)	poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz podstawy zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.<br/>8.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.<br/>9.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>10.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. <br/>11.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający działając w oparciu o art. 455 Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: <br/>1)	zmiana terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy możliwa jest jedynie w przypadku przedłużenia okresu kwalifikowalności wydatków umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” i jednocześnie z wystąpieniem jednej z wskazanych poniżej okoliczności:<br/>a)	okoliczności spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy w szczególności awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych, blokadami granic oraz siłami natury,<br/>b)	okoliczności spowodowane wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, spowodowane wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności,<br/>c)	konieczność wykonania robót zamiennych,<br/>W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, z zastrzeżeniem, że przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy nie może wykraczać poza uprzednio przedłużony termin kwalifikowalności wydatków, o którym mowa powyżej, pomniejszony o 14 dni kalendarzowych. <br/>2)	zmiany sposobu realizacji zamówienia:<br/>a)	konieczność wykonania robót / prac wynikających z zaleceń organów administracji (np. nadzór budowlany), wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>b)	konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub wyrobów budowlanych niż wskazane w dokumentacji projektowej ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub jeżeli ich zastosowanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych,<br/>c)	zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, jeżeli zastosowanie tych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów spowoduje polepszenie parametrów technicznych lub cech funkcjonalnych obiektu budowlanego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.<br/>Powyższe zmiany nie mogą prowadzić do zmiany ogólnego charakteru umowy i są dopuszczalne jedynie wówczas, gdy rozwiązanie proponowane przez Wykonawcę jest równorzędne lub lepsze od tego, jakie zostało określone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.<br/>3)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne:<br/>a)	niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;<br/>b)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;<br/>Powyższe zmiany nie mogą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>Ciąg dalszy zapisów dotyczących rodzajów i zakresów zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia umieszczony jest w Załączniku nr 4 do SWZ -<br/>Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-12 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za posrednictwem Platformy, działającej pod adresem: http://platformazakupowa.pl/pn/promedica_elk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Kryterium ceny <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowe informacje dotyczące terminu wykonania zamówienia dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” :<br/><br/>Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie do 13 miesięcy od zawarcia umowy, ale nie później niż do dnia 15.06.2026 r. Termin ten jest podyktowany końcowym rozliczeniem finansowym projektu. Data 15.06.2026 r. jest datą ostateczną podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, który zostanie podpisany jedynie w przypadku uzyskania Pozwolenia na użytkowanie (dotyczy sytuacji, w której termin 13 miesięcy od daty zawarcia umowy przypadnie na okres po 15.06.2026 r.)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com