JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250513/0022852701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071001984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zielona 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338641214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">338641481</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wegierska@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegierska-gorka</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-206b032b-3752-4f24-bee5-7e61cf2412ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00228527</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00055356/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi i mostu do leśniczówki Prusów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-206b032b-3752-4f24-bee5-7e61cf2412ac <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 6. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773 – „rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/><br/>Zamawiający zaleca, aby pytania do treści SWZ kierować na adres e-mail: wegierska@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- Administratorem Pani/Pana danych osobowych Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska<br/>Górka; (Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: CompNet Sp.z o.o. , ul. Leszczynowa 33A, 62-500 Konin, iod@comp-net.pl.);<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r, poz. 1129, ze zm.),<br/>dalej „ustawa Pzp”; dane mogą być udostępniane podmiotom współfinansującym realizację przedmiotu niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie przewiduje się<br/>profilowania danych osobowych, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; jednak jeśli wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zgodnie z art. 75 ustawy Pzp zamawiający może<br/>żądać, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności<br/>podania nazwy lub daty postępowania lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; zgodnie<br/>z art. 76 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; zgodnie z art. 74 ust. 3 w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego<br/>prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych<br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO;;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>Pozostałe postanowienia w w zakresie RODO zawiera ROZDZIAŁ XXI pkt.16 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.8.2025.JS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Przebudowa – modernizacja mostu dojazdowego do leśniczówki L. Prusów nr 223/509 w oddziale 125i<br/><br/>• Czyszczenie istniejących kap mostu z korozji biologicznej<br/>• Naprawa powierzchni kap bocznych <br/>• Zaszpachlowanie zabezpieczonego zbrojenia<br/>• Wykonanie nowych barier stalowych mostu<br/>• Czyszczenie nowych elementów stalowych barier<br/>• Malowanie elementów stalowych<br/>• Korekta podbudowy najazdów na most<br/>• Wykonanie warstwy profilowej 10cm tłuczeń na najazdach<br/>• Wykonanie skropienia <br/>• Wykonanie warstwy wiążącej 4cm <br/>• Wykonanie skropienia<br/>• Wykonanie warstwy ścieralnej 4cm<br/>• Wykonanie ukształtowania poboczy<br/><br/>Planowana inwestycja zlokalizowana jest: <br/>Leśnictwo: Prusów <br/>Miejscowość: Milówka<br/>Gmina: Milówka<br/><br/>Inwestorem przedsięwzięcia i zarządcą terenów leśnych jest:<br/>Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe<br/>Nadleśnictwo Węgierska Górka<br/>ul. Zielona 62, 34-350 Węgierska Górka<br/><br/>Administrator cieku:<br/>Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie<br/>Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie<br/>ul. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków<br/>Zarząd Zlewni w Żywcu <br/>ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec<br/>Nadzór Wodny w Żywcu <br/>ul. Za Wodą 18, 34-300 Żywiec </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert<br/><br/>1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/><br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/><br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/><br/>a)	Kryterium: cena oferty (C)<br/><br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to <br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/><br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/><br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena <br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie <br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/><br/>b)	Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/><br/>2. Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/><br/>3. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady. <br/><br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób: <br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach	Liczba punktów<br/>36 – 47	0<br/>48 – 59	20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/><br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w obu kryteriach (C+G).<br/><br/>5. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>6. Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przestawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty).<br/>7. Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Przebudowa – modernizacja drogi dojazdowej do leśniczówki w leśnictwie Prusów nr 220/544 w oddziale 125i<br/><br/>ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE <br/>• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi leśnej<br/>• Usunięcie drzew i krzewów <br/>• Usunięcie warstwy humusu <br/>ROBOTY ZIEMNE <br/>• Roboty ziemne<br/>• Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych <br/>PODBUDOWY <br/>• Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża <br/>• Oczyszczenie i skroplenie warstw konstrukcyjnych <br/>NAWIERZCHNIE <br/>• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 25cm<br/>• Nawierzchnia z betonu asfaltowego (MMA) – warstwa ścieralna 4cm<br/>• Nawierzchnia z betonu asfaltowego (MMA) – warstwa wiążąca 6cm<br/>POBOCZA<br/>• Warstwa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 20cm<br/>WYPROFILOWANIE TERENU<br/>• Warstwa z pospółki 20cm<br/>ROBOTY WYKOŃCZENIOWE<br/>• Montaż wodospustów<br/><br/>Planowana inwestycja zlokalizowana jest: <br/>Leśnictwo: Prusów <br/>Miejscowość: Milówka<br/>Gmina: Milówka<br/><br/>Inwestorem przedsięwzięcia i zarządcą terenów leśnych jest:<br/>Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe<br/>Nadleśnictwo Węgierska Górka<br/>ul. Zielona 62, 34-350 Węgierska Górka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad</p> <p class="mb-0">45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert<br/><br/>1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/><br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/><br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/><br/>a)	Kryterium: cena oferty (C)<br/><br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to <br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/><br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/><br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena <br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie <br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/><br/>b)	Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/><br/>2. Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/><br/>3. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady. <br/><br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób: <br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach	Liczba punktów<br/>36 – 47	0<br/>48 – 59	20<br/>60 i wyżej	40<br/><br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/><br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w obu kryteriach (C+G).<br/><br/>5. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>6. Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przestawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty).<br/>7. Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/><br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże:<br/><br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej <br/>100 000,00 zł.<br/><br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>4.1) w zakresie doświadczenia: <br/>a)	dla części 1 zamówienia : Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części) co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, której przedmiotem była przebudowa, budowa lub remont mostu o wartości co najmniej: 50 000,00 zł.<br/><br/>b)	dla części 2 zamówienia : Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części) co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną mającą w swoim zakresie budowę, remont lub naprawę nawierzchni drogowych o wartości co najmniej: 50 000,00 zł.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości wykonanych robót budowlanych w celu spełnienia ww. wymogu <br/><br/>W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie, w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>4.2). w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/><br/>a) dla wszystkich części zamówienia : Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej i/lub w specjalności inżynieryjnej mostowej upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane. <br/><br/>Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 682 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <br/><br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4a do SWZ).<br/><br/>Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/><br/>Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/><br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 PZP przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych::<br/>a)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>b)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji),, miejsca realizacji i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>(Uwaga: jeżeli Wykonawca powołuje się doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz powinien dotyczyć robót budowlanych, <br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył),<br/>c)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>Pozostałe Informacja o podmiotowych środkach dowodowych<br/>oraz innych dokumentach lub oświadczeniach zawiera rozdział VI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia:<br/><br/>a)	umowy regulującej zasady współpracy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy),<br/>b)	kopie uprawnień osoby skierowanej przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi, <br/>c)	wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>d)	polisę ubezpieczeniową, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: <br/><br/>Dla części 1 zamówienia – 1200 zł<br/>Dla części 2 zamówienia – 900 zł<br/><br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr: 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i – część zamówienia nr …..”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>3. Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać Ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w związku z art. 266 PZP.<br/> <br/>4.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: <br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia <br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP <br/><br/>5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <br/>6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami lub wystąpi do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4 ) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto.<br/><br/>2.	Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>b)	na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 <br/>z dopiskiem: „Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i – część zamówienia nr …… ”.<br/>c)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>d)	gwarancjach bankowych,<br/>e)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>f)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>3.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy:<br/><br/>a)	w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu – odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta dopiero w momencie, gdy rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczania,<br/><br/>b)	w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczenia, wymagana jest wcześniejsza akceptacja jej treści przez Zamawiającego.<br/><br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>5.	Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi <br/>z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. <br/>6.	Jeżeli zabezpieczenie będzie wystawione w formie poręczenia lub gwarancji, to powinno zawierać: <br/>a)	oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, występującego, jako główny dłużnik Zamawiającego w imieniu Wykonawcy, o zapłacie kwoty poręczonej lub gwarantowanej, stanowiącej zabezpieczenie wykonania nieodwołalne i bezwarunkowo bezspornie, na pierwsze wezwanie Zamawiającego; <br/>b)	postanowienie, iż żadna zmiana czy uzupełnienie lub inna modyfikacja warunków Umowy, które mogą zostać przeprowadzone na podstawie tej Umowy lub w jakichkolwiek dokumentach umownych, jakie mogą zostać sporządzone między Zamawiającym a Wykonawcą, nie zwalniają poręczyciela lub gwaranta od odpowiedzialności wynikającej z niniejszej gwarancji; <br/>c)	oświadczenie, że poręczyciel lub gwarant zrzeka się obowiązku notyfikacji o takiej zmianie, uzupełnieniu czy modyfikacji.<br/><br/>Pozostałe informacje nt. zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawierają dokumenty postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1)	opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,<br/>2)	wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,<br/>3)	co do zmiany terminu wykonania umowy w razie:<br/>a)	zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o ilość dni zawieszenia robot,<br/>b)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności a za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca – o ilość dni nie wykonywania umowy z powodu wskazanych okoliczności,<br/>c)	konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – o ilość dni nie wykonywania robót z powodu wskazanych okoliczności,<br/>d)	wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o ilość dni przerwy w wykonywaniu robót spowodowanej siłą wyższą (tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, zamieszki, epidemie, embarga itp.), <br/>e)	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest umowa - o ilość dni niezbędną na dokonanie zmian w dokumentacji.<br/>f. w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z konieczności wykonywania nieprzewidzianych wcześniej robót budowlanych na terenie budowy, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej - o okres tych opóźnień,<br/>g. wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.<br/>4)	co do wysokości wynagrodzenia w przypadku: <br/>a) konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest konieczne albo w przypadku ograniczenia zakresu robót przewidzianych w Umowie, <br/>b) zmiany technologii wykonania robót lub materiałów zastosowanych do ich realizacji, <br/>c) spełnienia się innych okoliczności uprawniających do zmiany Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy i jeżeli mają one wpływ na wysokość wynagrodzenia. W takim wypadku zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy <br/>2. W odniesieniu do zwiększenia Wynagrodzenia w następstwie zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 4) ustalenie zwiększenia nastąpi na podstawie szczegółowej kalkulacji kosztorysowej Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż zastosowanie do zmiany Umowy znajdzie wycena w oparciu o ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego Wykonawcy i przedmiary przedstawiająca najniższą wartość nowej stawki lub ceny. Ustalenie zmienionej kwoty wynagrodzenia zostanie przedstawione w formie Kosztorysu. Szczegółowa kalkulacja kosztorysowa Wykonawcy, o której mowa powyżej zostanie wykonana w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w oryginale za pośrednictwem platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com